Tudi jaz imam isti problem: tresenje se pojavi pri 130-140 km/h samo nad to hitrostjo pa spet izgine
(s tem se vedno lahko izgovarjam, zakaj divjam po avtocesti

)
Razlog 1): imel zvite feltne (kar obe na desni strani)
po ravnanju : precej boljse, ampak se vedno trese
Razlog 2): zanic gume (Dunlop SP9000), ker so se neenakomerno obrabile zaradi zvitih feltn.
po centriraju : boljse, samo ni se cisto... upam pa da bo z novimi gumami problem izginil, ker je s**t...
Aja, se to : Pri meni so vibracije zelo odvisne od pritiska v gumah.
Ce mi rata naredit na levi in desni popolnoma isti tlak, se vibracije skoraj unicijo.
To je lahko razumet, ker se vibracija volana pojavlja kot sestevek vibracije levega in
desnega sprednjega kolesa. Ce vibrirata z isto hitrostjo, se v povprecju odstejeta.
Ce pa je eno kolo bolj "napumpano" kot pa drugo, se vrti hitreje in se vibracije enkrat odstejejo, enkrat pa sestejejo.
Temu pojavu se rece utripanje, in tocno tako se obnasa volan, kot da bi mu prihajalo....
Skratka, upam, da bos nasel izvor vibracij in ga popravil.