Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
firebird
Novinec
 
Prispevkov: 228
Pridružen: To nov 11, 2003 5:00 pm
Kraj: Ljubljana-Šiška

Zapiranje pasu na avtocesti

Napisal/-a firebird Sr nov 12, 2008 7:08 pm

Danes sem se po dolgem času spet peljal z očetom po Sloveniki kjer je kar nekaj odsekov kjer se zaradi del zapira levi pas. Foter je ful bentil nad vesmi ki so še vedno vozili po levi,češ da se vrivajo. Kregat se ravno nisem šel (on ima izpit 47 let in 0 crashes) sam pa 17 let in X crashes) vendar se mi vseeno dozdeva, da ni prav če se vsi že pri tabli,da bo zožitev čez 1 kilometer nabijejo na desni pas. Nimam nobene knjige pri roki da bi se prepričal.
Kaj menite vi? :?:
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9987
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr nov 12, 2008 7:34 pm

Menim, da je to problem, ki nastane zaradi napačnega postavljanja tabel. Morala bi obstajat tabla, ki bi hkrati prepovedovala prehitevanje in zapovedala takojšen prehod s prehitevalnega na vozni pas. In ta tabla ne bi smela stat km ali dva pred dejansko zožitvijo.

To je še ena od situacij, ko vozniki dejansko ne vedo točno, kako razumet/razlagat zakon (npr - je sploh dovoljeno vozit po prehitevalnem pasu, če je že znak za prepoved prehitevanja, ob tem, da je prehitevalni pas namenjen izključno prehitevanju?), torej kako ravnat v taki situaciji.

Tudi, če obstaja enoznačna razlaga, je ljudje ne poznajo, institucije, ki so za to zadolžene, pa ne naredijo dovolj, da bi to vsi poznali (raje snemajo videe o marsikdaj vprašljivih vzrokih nesreč).
 
Unikat2
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Sr jun 08, 2005 8:55 pm

Napisal/-a Unikat2 Sr nov 12, 2008 8:40 pm

Jaz bi se strinjal s tvojim očetom. Zaradi tistih, ki zadnji hip zavijejo na vozi pas se delajo kolone in zastoji. Ljudje zavirajo, da bi jih spustili na vozi pas, posledično tudi vsi ostali, ki peljejo po voznem pasu zavirajo in s tem delajo zamaške. Ko tisti prvi ki je nekoga spustil pred seboj spet ponovno pospeši, takrat deseti avto za nejem šele začne zavirat saj seveda ne zavirajo vsi hkrati in se tisto zaviranje prenese na avtomobile, ki vozijo zadaj šele čez nekaj časa. In tako se to nadaljuje v več kilometrske kolone, ljudje spredaj spet pospešijo, tisti čisto zadaj pa šele zavirajo še od prejšnje "četrte" runde, in tako se cjazijo gas-zavora-gas-zavora.
Če bi se recimo že predhodno vsi razvrstili desno na vozi pas, ne bi bilo nobene potrebe po zaviranju, saj se ne bi nihče vrival in bi vsi skupaj peljali enako in enakomerno.
Sam se namreč pravočasno razvrstim na vozni pas in če zagledam v ogledalu, da nekdo po levi žge mimo vseh, se postavim na levi - prehitevalni pas, in vozim enako hitro kot tisti na desni. Ponavadi potem vsi tisti, ki pripeljejo za mano vidijo da jih ne bom spustil mimo, in se takoj razvrstijo na desno, tisti, ki pa vozim vzporedno z njim pa ponavadi ve zakaj se gre in mi drži prostor, tako da lahko nemoteno zapeljem nazaj desno in ne oviram celotne kolone, ki že vozi po desni. Mogoče si že opazil, da to kar jaz počenem, delajo vozniki tovornjakov. Upam, da sem bil dovolj razumen.
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Sr nov 12, 2008 8:53 pm

Zadnjič sem tut js dobil malo poduka o tem od očeta. :)

Fora je v tem, je sistem zamišljen tako, da se od znaka za prepovedano prehitevanje pelje vštric in tisti na voznem pasu držijo varnostno razdaljo in omogočijo onim an prehitevalnem, da se vključijo. Tako se nič ne ustavlja ter zavira in pospešuje.

Vendar pa pri nas se vključit na vozni pas je skoraj mesarsko klanje. Vsaj iz mojih izkušenj.
Vedno se začnem vključevat pri tabli, ki označuje 300m do zožitve in vsi se nabijejo eden drugemu za rit, da moreš dobesedno se rinat na vozni pas. Se pa najdejo tudi takšni ki te spustijo, ampak so v manjšini.
Seveda pa se najdejo pacienti, ki se vključujejo čisto pri tablah, tolko da že ne podrsajo ob njih.


Kolone pa podaljšuje to, da se vsi spravijo v eno kolono na voznem pasu in se vozijo skorajda brez varnostne razdalje. Mam posnetek, ko sem se vozil v koloni in je možakar bil nonstop na bremzi, medtem ko sem js vzadi se brez bremzanja peljal.
LP Rok
 
Uporabniški avatar
firebird
Novinec
 
Prispevkov: 228
Pridružen: To nov 11, 2003 5:00 pm
Kraj: Ljubljana-Šiška

Napisal/-a firebird Sr nov 12, 2008 9:17 pm

Saj sam tudi nekako razmišljam v tej smeri. Lahko pa bi dali še dodaten znak za zadrgo/ali pa za prepoved prehitevanja.Sem se že pogovarjal s kolegi o tem in smo se strogo razdelili v dva tabora.
 
Uporabniški avatar
kofy
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Sr dec 14, 2005 7:20 pm

Napisal/-a kofy Sr nov 12, 2008 9:36 pm

Sicer zakona ZVCP nisem prebral, vendar smatram, da :
-vozni pas služi normalni vožnji v okviru zakonsko določenih hitrostnih omejitev (60?-130)
- prehitevalni pa zgolj prehitevanju vozil na voznem pasu (in ne konstantni vožnji po njem) v okviru hitrostnih omejitev
-odstavni ustavljanju v sili (okvara)

Osebno mi je zelo všeč , da v fazi nabiranja kolone pred zoženjem (par km prej, ko druge ovce že pohlevno stojijo po predpisih v koloni na voznem pasu) , zapeljem na levi, prehitevalni ali desni, odstavni pas, pritisnem gas do konca 8) in švignem z nemško sulico mimo...in ko se jim nos povesi... in si mislijo kakšen đek je v avtu.. in bog ne daj, da me kdo samo grdo pogleda....
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Sr nov 12, 2008 10:46 pm

Ker sem sam dosti na tem delu ko je pred Celjem zoožitev lahko samo rečem da to da če nekateri tukaj podpirajo to da nekdo prehiteva kolono, ki se premika 60k-80m/h z hitrostjo 160km/h in se 5m pred zoožitvijo prileti in se vrine nekomu se sploh ne čudim da je tem odseku vsak dan vsaj 1 prometka brez izjeme.

Aja še to niste džeki samo dokazujete da morete s svojimi kovinskimi sulicami kompenzirat in "nadvladat" folk da zdravite svoj kompleks karšenkoli že je.
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Sr nov 12, 2008 11:04 pm

kofy je napisal/-a:Sicer zakona ZVCP nisem prebral, vendar smatram, da :
-vozni pas služi normalni vožnji v okviru zakonsko določenih hitrostnih omejitev (60?-130)
- prehitevalni pa zgolj prehitevanju vozil na voznem pasu (in ne konstantni vožnji po njem) v okviru hitrostnih omejitev
-odstavni ustavljanju v sili (okvara)

Osebno mi je zelo všeč , da v fazi nabiranja kolone pred zoženjem (par km prej, ko druge ovce že pohlevno stojijo po predpisih v koloni na voznem pasu) , zapeljem na levi, prehitevalni ali desni, odstavni pas, pritisnem gas do konca 8) in švignem z nemško sulico mimo...in ko se jim nos povesi... in si mislijo kakšen đek je v avtu.. in bog ne daj, da me kdo samo grdo pogleda....

Če smo že pri ovcah, je možno samo to, da so ostali bele, ti pa črna ovca.
 
Uporabniški avatar
H2
Uporabnik
 
Prispevkov: 1189
Pridružen: Sr jun 15, 2005 8:23 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a H2 Sr nov 12, 2008 11:08 pm

Patrik_A3 je napisal/-a:pravilo zadrge oz. vklučevanja. če pa keremu ni prav da se do konca po praznem levem pasu zapeljem do zoožitve, pa lahko komot grem z avta ven pa ga a prve na gobec,pol pa naj še se kaj pizdi da že 2 km se vozi v vrsti


Pred dvema tednoma.. V Ljubljani še na AC... Ful gužva in model 2km od zapore se fura oz. stoji po sredini med levim in desnim pasom.. Ne da bi spustu koga naprej.. (LJ KONGO je registrska -> Kmet zarukan)
No in ko končno naredi plac, pred nami nekdo stisne gas in ta kmet ga gre prbit v ograjo..
Na milimetre je šlo.
Kako zna folk bit debiln in ne pusti sprostit kolono.. In če bi se folk džal tako imenovane zadrge 1avto naprej in 1 avto spustiš bi bilo vsaj kdaj kaj tekoče.. Ne pa da se folku na tistem nezaprtem delu najbl mudi in ne spušča.
 
Uporabniški avatar
RENO911
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: To jun 26, 2007 9:53 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a RENO911 Sr nov 12, 2008 11:47 pm

Idioti ste. Ko zagledate opozorilo za zožitev, je čas za prenehanje prehitevanja (če sploh prehitevate, pa čeprav ste na prehitevalnem, pacienti) in vrnitev nazaj na vozni pas. Tisti, ki pa se zaletavate po prehitevalnem skoraj do konca in potem nabijate v vozni pas, da morajo normalni vozniki zavirati in povzročati zastoje, pa ste bedaki neumni.

Table za zožitev so postavljene tako daleč od zožanja zato, da se lahko ob še dokaj hitri vožnji in razmeroma veliki varnostni razdalji med vozili na voznem pasu, ki je samo en, pacienti z levega pasu, ki na njem nimajo največkrat kaj delat, saj ga ne uporabljajo za prehitevanje ampak za normalno vožnjo, z njega spucajo na vozni pas. In če bi idioti to počeli, bi promet tekel normalno po voznem pasu naprej, kljub zožitvi, le brez prehitevanja.

Idioti, ste se vprašali kateri pas cestišča manjka ob zožitvi? Noben vozni, vozni ostane.
 
Uporabniški avatar
graal
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če nov 30, 2006 2:33 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a graal Sr nov 12, 2008 11:51 pm

Evo še moj slikovni komentar. Sem žrtvoval 3 minute svojega življenja za njegovo izdelavo.

Slika

lp, Aleš.
Slika
 
Uporabniški avatar
RENO911
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: To jun 26, 2007 9:53 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a RENO911 Sr nov 12, 2008 11:59 pm

Pa ti sploh ločiš med avtomobilsko cesto in avtocesto? To kaj ti rišeš bi še mogoče veljalo za avtomobilsko, ki ima dva vozna pasova, nikakor pa ne za avtocesto.

Avtomobilska cesta ima dva vozna pasova.

Pa še za avtomobilsko to vključevanje zadnji hip ne znese, ker potem na levem pasu stojijo, na desnem pa skoraj stojijo, ker jim z levega pasu speljujejo na desnega in se vrivajo.

Zadrga na avtomobilski cesti se udejanja pri prvih opozorilih, ko promet še teče, to kaj si ti narisal, pa nima veze z zadrgo, to je vrivanje zadnji hip.

Na avtocesti pa sploh ne moremo govoriti o zadrgi, lahko govorimo samo o čimprejšnjem vračanju nazaj na vozni pas s prehitevalnega.
 
Uporabniški avatar
graal
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če nov 30, 2006 2:33 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a graal Če nov 13, 2008 12:01 am

Evo še kopirano iz uradnega lista:

http://www.uradni-list.si/1/content?id=25884


101) znak "izmenično vključevanje vozil" (III-108), ki označuje mesto na cesti, kjer se prometna pasova, od katerih nobeden ni določen kot prednostni, združita v enega. Voznika obvešča, da mora ravnati po sistemu zadrge;
Slika

Za vse z slabše razvitimi sposobnostmi razumevanja: ENA PO ENA, eden z leve, eden z desne.

106) znaka "predznak za zapiranje prometnega pasu" (III-113 in III-113.1), ki označujeta oddaljenost do mesta, kjer je zaprt oziroma ukinjen eden od prometnih pasov, namenjenih za vožnjo vozil v isti smeri. Število ravnih puščic mora ustrezati številu prometnih pasov, ki se nadaljujejo;
Slika

Torej do mesta zapore sta oba pasa vozna. Naslednjo tele, ki se mi nastavi na sredino ceste, ga z veseljem nabašem v rit, sploh pa če bom slučajno z službenim kombijem, ki je že tako ali tako za na odpad.

lp, Aleš.

P.s.: @RENO911: Kaj za vraga te avtomobilska cesta je? In ja, tud na avtocesti so table z sistemom zadrge in to ni NOBENO vrivanje. Fantje malo bo treba ZVCP v roke vzet pa naštudirat zadevo.

p.s.2 še zanimiv citat iz ZVCP:
http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?urlid=200856&stevilka=2345

26. člen

(1) Na smernem vozišču z dvema ali več označenimi prometnimi pasovi mora voznik voziti po sredini prometnega pasu.
(2) Na smernem vozišču iz prejšnjega odstavka mora voznik voziti po desnem prometnem pasu. Če ima smerno vozišče tri prometne pasove, je dovoljena vožnja po desnih dveh prometnih pasovih, levi pa je namenjen prehitevanju.
(3) Na cesti z dvema ali več prometnimi pasovi za vožnjo v eno smer v naselju sme voziti voznik motornega vozila, katerega največja dovoljena masa ne presega 7.500 kg, ki lahko brez oviranja sledi prometnemu toku, tudi po prometnem pasu, ki ni ob desnem robu smernega vozišča.
(4) Kadar se na cesti iz prejšnjega odstavka promet zgosti toliko, da vozila zasedajo vse prometne pasove na smernem vozišču in se premikajo s hitrostjo, ki jo pogojujejo pred njimi vozeča vozila, ni dovoljeno zapeljati z enega na drugi prometni pas, razen zaradi razvrščanja pred križiščem ali ustavitve vozila.
(5) Če je na smernem vozišču iz prvega odstavka tega člena na enem od prometnih pasov onemogočen promet vozil zaradi ovire ali se pas konča, so vozniki, ki vozijo po sosednjem prometnem pasu dolžni omogočiti vključevanje na ta prometni pas tako, da vozijo s primerno hitrostjo in na takšni razdalji do vozila pred seboj, da se lahko izmenoma vključi v promet še po eno vozilo (sistem zadrge).
(6) Na cesti, ki ima dva ali več označenih prometnih pasov za vožnjo v eno smer, ni dovoljeno voziti po smernem vozišču, namenjenem vožnji v nasprotni smeri.
(7) Na cesti ali njenem delu je prepovedan promet motornih vozil, katerih največja dovoljena masa presega največjo dovoljeno maso, omejeno s predpisom ali prometno signalizacijo.
(8) Z globo 40 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju s prvim, ali drugim ali petim odstavkom tega člena.
(9) Z globo 120 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju s četrtim odstavkom tega člena.
(10) Z globo 300 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju s šestim odstavkom tega člena. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 5 kazenskih točk.
(11) Z globo 300 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju s sedmim odstavkom tega člena.
(12) Z globo najmanj 1.000 eurov se kaznuje za prekršek pravna oseba ali samostojni podjetnik posameznik, ki ravna v nasprotju s sedmim odstavkom tega člena, odgovorna oseba pa z globo 300 eurov.
Zadnjič spremenil graal, dne Če nov 13, 2008 12:09 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
 
Uporabniški avatar
RENO911
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: To jun 26, 2007 9:53 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a RENO911 Če nov 13, 2008 12:08 am

Daj ne s***, to je v primeru dveh voznih pasov, ne pa enega. Avtocesta. Tam nimaš na levem pasu kaj iskat, če ne prehitevaš. To je enako, kot če se pelješ po odstavnem pasu. Zakaj potem bentiš preko tistih, ki vozijo po odstavnem, če si sam isti?

Avtomobilska cesta - plave table, 100km/h (cesta rezervirana za motorna vozila). Že maš izpit?



________________________
Zadnjič spremenil RENO911, dne Če nov 13, 2008 12:14 am, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če nov 13, 2008 12:10 am

Sam do 50m pred koncem še spuščam tiste iz leve pred sebe, od 50m pa do tabel pa se ne umikam in ne spuščam nikogar razen rešilcev in gasilcev. Če je pa kter preveč pameten in se hoče tik pred koncem vrint, lahko pa dobi odbijač v bok avta, al pa bo zrinjen v table. Potem pa ga še tožim, in mu poberem kuponček, ter počakam (tko da cela kolona čaka) da se pripelje policija, ki mu bo dala kazen za izsiljevanje.
Oznaka je ponavadi od 1.2km do 300m prej in vsaj od zadnje table naprej (postavljena je na 300m pred oviro) je 250m dosti, da se prestavite na vozni pas, brez da ovirate kogarkoli in da se kolona z normalno hitrostjo premika naprej.

Tisti, ki pa čisto do konca vozite in se potem vrinete v kolono pa vedite, da zakon tukaj ni na vaši strani, ker bi morali že najmanj 300m prej zmanjšat hitrost na omejitev (ponavadi 60 ali 80km/h) in se bi morali tukaj že vključevat na vozni pas. Na ta način bi tudi dosegli, da bi bila pretočnost večja in tudi z bolj enakomerno hitrostjo bi lahko vsi vozili.

Sicer pa kakršna je kultura na naših cestah, tako se tudi večina vozi in ni pričakovat zboljšanja kmalu, ker ljudje ne znajo pred svojim pragom pometat, ampak to vedno počnejo na tujem.
Zadnjič spremenil nebivedu, dne Če nov 13, 2008 12:14 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
graal
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če nov 30, 2006 2:33 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a graal Če nov 13, 2008 12:12 am

Avtocesta in cesta, rezervirana za motorna vozila

110. člen

(1) Na avtocesto ali cesto, rezervirano za motorna vozila, lahko zapeljejo in vozijo po njej le vozniki motornih vozil in skupin vozil, ki po deklaraciji proizvajalca dosegajo hitrost, večjo od 60 km/h.
(2) V promet na avtocesti in cesti, rezervirani za motorna vozila, se sme voznik vključiti in izključiti le na označenih priključkih.
(3) Vozila, ki že vozijo po smernem vozišču avtoceste ali ceste, rezervirane za motorna vozila, imajo prednost pred vozili, ki se vključujejo v promet na tej cesti.
(4) Voznik, ki se z motornim vozilom vključuje v promet na avtocesti ali cesti, rezervirani za motorna vozila, mora voziti po pospeševalnem pasu in se z ustrezno hitrostjo vključiti v promet, pri tem ne sme ovirati ali ogrožati vozil, ki vozijo po njej.
(5) Voznik, ki se izključuje iz prometa na avtocesti ali na cesti, rezervirani za motorna vozila, se mora z vozilom pravočasno pomakniti na desni prometni pas in brez zmanjševanja hitrosti zapeljati na začetek zaviralnega pasu.
(6) Na avtocesti in cesti, rezervirani za motorna vozila, z dvema ali več prometnimi pasovi za vožnjo v eno smer, morajo motorna vozila voziti po skrajnem desnem prometnem pasu, ki ni zaseden z vozili v koloni.
(7) Na avtocesti in cesti, rezervirani za motorna vozila, ki ima tri ali več prometnih pasov za promet vozil v eni smeri, smejo vozniki tovornih vozil, katerih največja dovoljena masa presega 3,5 t, in vozniki vozil in skupin vozil, daljših od 7 m, voziti le po dveh prometnih pasovih, ki sta na desni strani smernega vozišča.
(8) Pri vožnji ponoči z zasenčenimi žarometi po avtocesti ali cesti, rezervirani za motorna vozila, ki ima dva ali več prometnih pasov za vožnjo v eno smer, hitrosti ni treba prilagoditi vidni razdalji:
– če so dobro vidne pozicijske luči spredaj vozečega vozila;
– če je rob vozišča oziroma robnega ali odstavnega pasu označen z odsevniki za označevanje poteka ceste;
– če so pričakovane ovire pravočasno vidne tudi brez uporabe žarometov z dolgim snopom svetlobe.
(9) Na vozišču avtoceste in ceste, rezervirane za motorna vozila, je prepovedano obračanje, vzvratna vožnja, ustavitev ali parkiranje.
(10) Na odstavnem pasu je prepovedana vožnja, parkiranje ali ustavitev, razen ustavitve v sili.
(11) Ne glede na določbo prejšnjega odstavka lahko vozijo in ustavijo na odstavnem pasu vozila izvajalca rednega vzdrževanja avtoceste pri pregledu in vzdrževanju ceste ter pri izločanju vozil, vozila policije pri nadzoru in urejanju cestnega prometa in vozila inšpektorjev pri opravljanju inšpekcijskega nadzora. Pri tem morajo biti označena s predpisanimi svetlobnimi znaki oziroma s pomičnimi signalnimi ali zapornimi tablami.
(12) V primeru zastoja prometa morajo vozniki pustiti med kolonama vozil, ustavljenima na prometnih pasovih, ki sta najbližje levemu robu smernega vozišča, dovolj prostora za vožnjo intervencijskih vozil.
(13) Pešci ne smejo stopiti na avtocesto ali cesto, rezervirano za motorna vozila, ali hoditi po njej.
(14) Prepoved iz prejšnjega odstavka ne velja za:
1. policiste pri opravljanju uradne dolžnosti;
2. osebe, ki opravljajo ogled prometne nesreče ali so vključene v ogled;
3. zdravstvene delavce, gasilce in druge osebe, ki nudijo in zagotavljajo potrebno pomoč;
4. inšpektorje, pristojne za nadzor cest in druge pooblaščene delavce, kadar nadzirajo stanje ceste;
5. delavce, ki delajo na označenem gradbišču na avtocesti ali cesti, rezervirani za motorna vozila;
6. delavce izvajalca rednega vzdrževanja ceste pri opravljanju delovnih nalog;
7. izvajalce izrednega prevoza, ki zaradi okvare obstane na avtocesti, pri označevanju ovire;
8. voznika ali potnika vozila, ustavljenega v sili na odstavnem pasu.
(15) Osebe iz prejšnjega odstavka, razen oseb iz 5. in 6. točke, morajo med zadrževanjem zunaj vozila po avtocesti ali po cesti, rezervirani za motorna vozila, nositi odsevni telovnik živo rumene ali oranžne barve z vdelanimi odsevnimi trakovi bele barve.
(16) Z globo 150 eurov se kaznuje za prekršek voznik ali pešec, ki ravna v nasprotju s prvim ali šestim ali trinajstim odstavkom tega člena.
(17) Z globo 200 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju s četrtim ali petim ali enajstim ali dvanajstim odstavkom tega člena.
(18) Z globo 260 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju z drugim ali devetim ali desetim odstavkom tega člena.
(19) Z globo 40 eurov se kaznuje za prekršek oseba, ki ravna v nasprotju s petnajstim odstavkom tega člena.
(20) Z globo 300 eurov se kaznuje za prekršek voznik tovornega vozila, ki na avtocesti ali cesti rezervirani za motorna vozila prehiteva tam, kjer je to s prometnim znakom prepovedano.

@RENO911:
In če je desni pas zaseden s kolono?

P.s.: In še tipična izjava voznika 'c+e' kategorije:
(0:22:56) (6)¤Lumpy¤(A) :D: ah jaz ko pridem s 40 tonami pa 17 metri, se vsi umaknejo :P

Le zakaj je toliko nesreč na cesti?

lp, Aleš.
Zadnjič spremenil graal, dne Če nov 13, 2008 12:27 am, skupaj popravljeno 2 krat.
Slika
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

)

Napisal/-a Voith Če nov 13, 2008 12:20 am

Unikat2 je napisal/-a:Jaz bi se strinjal s tvojim očetom. Zaradi tistih, ki zadnji hip zavijejo na vozi pas se delajo kolone in zastoji. Ljudje zavirajo, da bi jih spustili na vozi pas...


to ni res.

sistem zadrge deluje v takem primeru odlicno.

kolone in zastoji se delajo pa zato ker ljudje, z vami vred, firbcajo kaj delajo fakin cestarji, kdo se je zaletel in kaj dela nekdo, ki menja gumo na odstavnem..

zadnic sm cakal pol ure v koloni ob 8h zutri na avtocesti, zato ker je bla komplet avtocesta cist normalno prevozna, samo trije avtomobili so se mal dotaknil in so bli s policaji vred na odstavnem pasu in so pisal listke.. IN ZATO KER JE BLO TO TOK ZANIMIVO SM ZAMUDU SESTANK ZA POL URE!!!

ce bi blo v moji moci bi isti moment pobral vsem firbcarjem, ki delajo guzvo (90%vseh voznikov) izpit in jih poslal na prisilno delo v sibirijo za 40 let. (@#W%^@!&@!)
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Če nov 13, 2008 12:22 am

Dajmo tule razčisti nekaj:
ena stvar je vključevanje po zadrgi, drugo pa je prehitevanje kolone z večkratno hitrostjo le te in izsiljevanje na koncu ko do zoožitve pride. Upravičevat slednje z pravilom zadrge je izigravanje in samopotrjevanje svoje nekulture in nespoštovanja do sovoznikov v prometu.

@Voith: glede firbcevse čist strinjam.
Zadnjič spremenil Templar, dne Če nov 13, 2008 12:25 am, skupaj popravljeno 2 krat.
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
RENO911
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: To jun 26, 2007 9:53 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a RENO911 Če nov 13, 2008 12:23 am

@Hfreak

Pa razlikuješ med normalno vožnjo po hitri ali avtocesti, ko je ta zabasana, recimo cestninske, o čemer govori ta odstavek člena, in med vožnjo po avtocesti (ali avtomobilski), ko te table opozarjajo na zožitev cestišča?

Kako si lahko kar tako pozabil na table za zožanje? V primeru zožanja je na pasu ovira, pasu zmanjka, ni več mogoče nadaljevanje vožnje, razen tako, da se umakneš na desni oz. vozni pas v primeru avtoceste, ti pa razlagaš o primerih, ko sta oba vozna pasova oz. vozni, zraven njega pa tudi prehitevalni, a oba do nadaljnjega prevozna.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Če nov 13, 2008 12:26 am

nebivedu je napisal/-a:Sam do 50m pred koncem še spuščam tiste iz leve pred sebe, od 50m pa do tabel pa se ne umikam in ne spuščam nikogar razen rešilcev in gasilcev. Če je pa kter preveč pameten in se hoče tik pred koncem vrint, lahko pa dobi odbijač v bok avta, al pa bo zrinjen v table. Potem pa ga še tožim, in mu poberem kuponček, ter počakam (tko da cela kolona čaka) da se pripelje policija, ki mu bo dala kazen za izsiljevanje.


nimas prednosti nazalost in si dolzan spustiti avto pred sabo po sistemu zadrge. trk v bok pri zozitvi je tvoja malomarna voznja in po novem kazenskem zakoniku kaznivo dejanje.


ti bos enkrat res od kaksnega pravega terenca s par tonami fasal kksn odbjac v bok ce bos tok promoviral nasilje na cesti s tem tvojim mini terencem okrasenim z vodovodnimi cevmi.. murphyev zakon je k****a..
Zadnjič spremenil Voith, dne Če nov 13, 2008 12:30 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov