Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Sasqa
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Če mar 12, 2009 1:34 pm
Kraj: Maribor

CrossWagon - izvedba 4x4 pogona

Napisal/-a Sasqa Če mar 12, 2009 2:47 pm

Pozdravljeni

Upam, da sem temo umestil v pravo rubriko, v nasprotnem primeru se opravičujem in prosim administratorja če jo lahko prestavi.

Na vašem forumu sem zasledil številne koristne informacije, predvsem o neposredni primerjavi delovanja štirikolesnih pogonov 4Motion in Quattro. Ker se odločam za nakup med Audi A4 Quattro, WV Passat 4M (Haldex-prečno, Thorsen-vzdolžno) in Alfa Romeo CrossWagon Q4, me zanima princip delovanja alfinega štirikolesnega pogona. Je delovanje tega pogona moč primerjati z že omenjenima ali gre za povsem drug sistem? Prav tako pa me zanima, kvaliteta Alfinega vsekolesnega pogona v primerjavi z audijevim? Torej če se lahko razvije debata v smeri Alfa Romeo Q4 pogona...

Lp
Saša
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Če mar 12, 2009 3:00 pm

Tukaj imaš en test:
http://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/alfa_romeo_crosswagon_q4-2966.aspx

4x4 pogon alfa pozna že od prej in ni bil nikoli problematičen. Za normalno uporabo (cesta, makedam, sneg in kak kolovoz) je čisto primerljiva z ostalimi.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing Če mar 12, 2009 3:17 pm

Alfa ima torsenov diferencial, kateri se nahaja tudi v audiju RS4 in Q7, toyotah, lexus-ih,itd

Zelo odličen pogon, navor pa večinoma prenaša na zadnji par koles.
 
Uporabniški avatar
Sasqa
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Če mar 12, 2009 1:34 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Sasqa Če mar 12, 2009 8:29 pm

Hvala obema za koristne informacije. Zanima pa me, kje bi lahko prišel do podatka o principu delovanja tega Q4 sistema. Je princip enak audijevemu quattru?
Prav tako me zanima podatek o alfinih intervalih, kjer se zamenjajo večje stvari (veliki servis)? Za passata in avdija sem od serviserjev dobil odgovor iz prve roke, da so veliki servisi med 90.000 in 120.000km, kjer se zamenjajo napenjalci, jermeni, vodna črpalka itd. (cena takšnega servisa je bojda med 800 in 1100€). Kako je s tem pri CrossWagon-u (kaj vključuje veliki servis in kolikšna je okvirna cena)? Prav tako sem se pozanimal za vzdržljivost sklopke pri passatu in avdi-ju, kjer so mi vsi sveto zatrjevali, da se o sklopki začne govoriti pri omenjenih dveh šele pri 300.000 prevoženih (kakšne so vaše izkušnje?). Kako je z vzdržjivostjo sklopke pri CrossWagon-u? Je alfa res tako občutljiva na makadamske luknje glede končnikov ipd, ali so to samo zlonamerna natolcevanja?

Za posredovan odgovor se Vam vnaprej lepo zahvaljujem.

Lp
Saša
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing Če mar 12, 2009 8:47 pm

Ah, tiste gostilniške čungalunge.

Alfa je čisto konkurenčna quattru, saj je princip enak. Nimaš se kaj bati
 
Uporabniški avatar
Pravi_Diablo
Uporabnik
 
Prispevkov: 981
Pridružen: Po feb 12, 2007 7:12 pm

Napisal/-a Pravi_Diablo Pe mar 13, 2009 7:49 am

vse ostalo je še vedno alfa
 
M
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 653
Pridružen: Sr jan 12, 2005 5:14 pm

Napisal/-a M Pe mar 13, 2009 8:48 am

A iščeš razlog, da ne bi Alfe kupil?
 
Uporabniški avatar
Sasqa
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Če mar 12, 2009 1:34 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Sasqa Pe mar 13, 2009 9:01 am

Pozdravljeni

Iščem vsakršne informacije, ki bi mi pomagale pri nakupu. Gre se tudi za nasvete, zakaj kupiti dotični model, oziroma zakaj ne priporočate nakupa dotičnega modela. V igri je seveda tudi denar. Alfo dobim recimo letnik 2005 oz. 2006 z 70.000 prevoženimi kilometri za manj ali enako denarja kot passata (torshen) 4M ali audi A4 quattro 2004 letnik s 120.000 ali 130.000 prevoženimi kilometri. Iz tega razloga me zanimajo vaše izkušnje glede Alfe Q4, pa naj bodo tudi razlogi zakaj ne kupiti Alfe (vsak nasvet, pripomba, kritika, priporočilo z utemeljenim razlogom je dobrodošlo), ali zakaj ne kupiti Audi-ja (oz. passata).
Alfa mi je zelo všečen avto, vendar nimam nobenih informacij o vzdržjivosti avtomobilov, cenah vzdrževanja itd.

P.S. Imam dva sodelavca, eden vozi A4 Avant 1.9TDI Quattro letnik 2003, eden pa Passata 4Motion Karavan (vzdolžno postavljen pogon) letnik 2003, in oba ne moreta prehvaliti obeh modelov glede vožnje po snegu v hrib (le ta se bojda ustavi tedaj, ko avto na snegu nasede). Ker sem tudi sam doma v hribovitem terenu s slabo spluženimi cestami (zaradi narave makadama ceste ne splužijo čisto - na cesti venomer ostane nekaj snega), se odločam med omenjenimi modeli, vendar v tem primeru nimam nobenega, ki bi mi lahko svetoval glede Alfe. Z obema nemcema sem se tudi peljal in bil nad njima navdušen, dočim te možnosti z Alfo Q4 nisem imel.

Lp
Saša
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)
 
Luks1
Novinec
 
Prispevkov: 118
Pridružen: Sr jan 14, 2009 4:46 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a Luks1 Pe mar 13, 2009 9:54 am

Alfa kakor vem, ima višje podvozje in je zato za cel sneg morda primernejša. Res pa je, da to prednost morda rabiš enkrat letno. O kvaliteti ti za Alfo ne vem nič povedati, Audija pa je imel moj oče A6 3.0Q pa noče več slišat za njega, toliko se je kvaril pa je v 5 letih le 120kkm naredil - kupil je novega.
 
Uporabniški avatar
Sasqa
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Če mar 12, 2009 1:34 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Sasqa Pe mar 13, 2009 10:07 am

Lahko natančneje poveš kakšne probleme je imel tvoj oče z 3.0TDI verzijo? Namreč teh sem na spletu našel kar veliko (okrog 100.000 prevoženih, 2005 ali 2006 letnik pa še Quattro po vrhu), vendar je cena v primerjavi s šibkejšimi brati 1.9TDI in 2.0TDI ugodna. Znanec, ki dela na Porche-ju, mi je zatrdil, da če se odločim za nemca, naj gledam različice 1.9TDi oziroma novejši 2.0TDi, kajti različice z 2.5TDi motorji bi naj imele probleme z odmičnimi gredmi, za menjavo slednjih, pa se je govorilo v rangu 2500 do 3000€. Po drugi strani pa me je opozoril tudi na tako imenovane 'pumpe' nad dizami, ki so prav tako zelo drage (ena bojda okrog 600€) - govoril je za 1.9TDi različico.

Lp
Saša
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)
 
Uporabniški avatar
_Ozi_
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Ne sep 23, 2007 10:56 am
Kraj: Rivercity

Napisal/-a _Ozi_ Pe mar 13, 2009 10:18 am

Sanjanje, da boš dobil Alfo z manj km za malo denarja takšno, da ti ne bo žal da si jo kupil, lahko kar pozabiš.

Tako kot pri vsakem avtu velja tudi pri Alfi, da za malo denarja boš dobil malo muzike. Sploh pa Crosswagon, ki jih se še manj prodaja v SLO kot navadnih 156 ti bi težko najdit "pravo".

Težave oz. znane probleme lahko pričakuješ enake kot pri vseh 156.

Tukaj si lahko več o tem prebereš - Klik

Zraven te teme se še pripravlja ena tema z pogostimi težavami od katerih so pa za tebe, ker predvidevam da boš iskal dizla, zanimive samo tele:

1.Števec za temperaturo vode - kaže premalo ali je termostat fuč
2.MAF/LMM senzor (merilec pretoka zraka) - bolj pogosti pri TS
3.EGR - pri starejših JTD se je lahko komplet blindiral. Za Mjet, ki pa javijo napako, če je blindiran, se pa dobi posebej kit za blindiranje, ki dovoli ravno tolikšen pretok zraka, da ECU ne javi napake in z tem je rešena težava (cca 50-60€)

Q4 - zelo dober pogon in kot že zgoraj napisan podoben Audijevemu. Sam sem peljal 155 Q4 in me je zelo impresioniral saj lepo dopusti zvozit ovinek :P

Če boš iskal Alfo lahko pričakuješ malenkost visoko sedenje, ampak bo odtehtala to preplepa armaturka in super počutje v avtu.

SW - pozabi velikost karavana, ker zaradi oblike ne omogoča kaj dosti več prtljage kot pa limuzina. Če si približno tako velik kot jaz - 186cm - bodo za tabo zelo težko sedeli.

Motor je meni 1.9Mjet zelo dober, ki nudi dost performansov pri solidni porabi.

V SLO osebno sploh ne bi iskal tega avta in se raje podal v Nemčijo kjer boš našel bolj spodobne primerke, ki nimajo zbitih km. Pri pregledu karoserije ali je bila razbita ti bo težko, ker moraš v obzir vzeti, da špranje/reže med deli že serijsko niso bile vse v piko in je čisto možno, da se bo tebi zdela razbita v resnici pa ne bo.

Lahko se tudi obrneš na AH Zega - mogoče lahko on dobi dobro iz IT ;)

Glede Audija sicer nimam tako podrobnih informacij, ampak je imel šef Allroada 3.0TDI. Motor je prava žival :twisted: je pa MMI crknil, sklopka, števec,...verjetno otroške težave, ker drugače je bil kar dobro sestavljen.
 
Uporabniški avatar
Sasqa
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Če mar 12, 2009 1:34 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Sasqa Pe mar 13, 2009 11:09 am

Pa še to sem pozabil vprašati: se za 4x4 vozilo splača kupiti bencinarja, oziroma, kakšna je razlika pri zmogljivosti (dizli imajo na voljo veliko navora pri nizkih vrtljajih, kako se to obnese na snegu pri bencinarju), in kakšna je razlika v porabi, na primer 1.8TFSI ali 2.0TFSi za audija in enak model alfe?

Lp
Saša
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)
 
Luks1
Novinec
 
Prispevkov: 118
Pridružen: Sr jan 14, 2009 4:46 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a Luks1 Pe mar 13, 2009 11:33 am

Sasqa je napisal/-a:Lahko natančneje poveš kakšne probleme je imel tvoj oče z 3.0TDI verzijo? Namreč teh sem na spletu našel kar veliko (okrog 100.000 prevoženih, 2005 ali 2006 letnik pa še Quattro po vrhu), vendar je cena v primerjavi s šibkejšimi brati 1.9TDI in 2.0TDI ugodna. Znanec, ki dela na Porche-ju, mi je zatrdil, da če se odločim za nemca, naj gledam različice 1.9TDi oziroma novejši 2.0TDi, kajti različice z 2.5TDi motorji bi naj imele probleme z odmičnimi gredmi, za menjavo slednjih, pa se je govorilo v rangu 2500 do 3000€. Po drugi strani pa me je opozoril tudi na tako imenovane 'pumpe' nad dizami, ki so prav tako zelo drage (ena bojda okrog 600€) - govoril je za 1.9TDi različico.

Lp
Saša


Motor in pogon sta bila b.p. in avto se je super vozil - kadar ni bil na servisu. :)
Živce so mu je načele razne manjše in večje napake: pretočni ventil med levim in desnim tankom(že pri novem), poleti spustila klima na njegove noge(tud čevlji so bili za v smeti) - avto 12 dni na servisu, prišel tankat na črpalko in ni mogel odpret pokrova za točenje(pokvarjen elektromotor), menjane prednje roke, manšete večkrat, končniki, nekaj pri volanu, pa še malenkosti v kabini, ...

Dela pa z avtom vedno lepo, je redno na uradnih servisih, makadama ne vidi,...
Prej je imel 15 let Toyote in zdaj jo ima spet in pri nobeni nikoli ničesar, razen rednih servisov (avto menja na 5 let).
 
Uporabniški avatar
_Ozi_
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Ne sep 23, 2007 10:56 am
Kraj: Rivercity

Napisal/-a _Ozi_ Pe mar 13, 2009 11:59 am

Sasqa je napisal/-a:Pa še to sem pozabil vprašati: se za 4x4 vozilo splača kupiti bencinarja, oziroma, kakšna je razlika pri zmogljivosti (dizli imajo na voljo veliko navora pri nizkih vrtljajih, kako se to obnese na snegu pri bencinarju), in kakšna je razlika v porabi, na primer 1.8TFSI ali 2.0TFSi za audija in enak model alfe?

Lp
Saša


Alfe ne glej bencinar. TS-i majo dost napak in niso najbolj reliable pa še stari motorji so. Leta in euro norme so jih čisto pohodile in v kombinaciji z 4x4 znaš biti nonstop na Petrolu :P

Sploh ne vem ali obstaja Crosswagon TS :]

Če boš gledal AR glej 1.9Mjet - res dober motor. Če imaš pa možnost pa zagrabi po 2.4Mjet - zvok, navor, poraba, menjalnik,....te ne bosta razočarali 8)
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov