Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
abcabc
Uporabnik
 
Prispevkov: 800
Pridružen: So jan 17, 2009 1:00 am
Kraj: Zahodna Slovenija

Kakšne so lahko posledice, če voziš avto do max.2000 obratov

Napisal/-a abcabc To mar 24, 2009 1:54 pm

Živjo
EDIT:
Orginalni naslov je bil:
Kakšne so lahko posledice, če voziš avto do max.3000 obratov.

Marsikdo in tudi jaz pretežno vozim avto do 2000 obratov. Avto je Accent bencinar 1.5 motor, pri taki vožnji do 2000 obratov je tudi minimalna poraba goriva.
Po cestah je zasledit, da veliko ljudi vozi res tam do 70-80km/h, kar pomeni pri meni 2000-2500 obratov.Na drugih forumih so drugi napisali, da je tak avto totalno zamorjen, vsedline na ventilih, batih, zamašeni kanali, katalizator oz. veliko prej razpadnje izpušne cevi, ....prebral sem tudi, da je nekdo vozil Forda res na minimalnih obratih, delal servise na 7000km in tak motor je bil že pri slabih 100.000km zanič.
Iz tega sklepam, da NI dobro vozt avto skoz do 2000 obratov, ampak da se avto vrti tudi v visokih obratih.

Me pa resnično zanima, če je to res.
Zadnjič spremenil abcabc, dne Če mar 26, 2009 9:25 pm, skupaj popravljeno 4 krat.
 
Uporabniški avatar
tdk
Novinec
 
Prispevkov: 381
Pridružen: Sr feb 26, 2003 6:03 pm

Napisal/-a tdk To mar 24, 2009 1:58 pm

Veckrat kdo pravi,da je potrebno veckrat avto ven skurit....torej ko je ogret ga tirat do max.obratov;seveda pa ni zdravo vedno tako vozit,kot ni zdravo voziti samo v nizkih obratih v zelji min.porabe.

lp tdk
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky To mar 24, 2009 2:05 pm

js mojega, ko je ogret, poženem tudi do 4k obratov. Da se spuca in da se saje ne nabirajo. Sam ne smeš pa kr sterat avta ki se je stalno vozil na nizkih obratih, ker pol ponavadi spusti kakšno tesnilo. en primer: astra 1.4 je pri 56k realnih km spustilo tesnilo glave, pa avto ni bil nikoli teran, le na višjih obratih se je vozil kot prej. Prejšnji,prvi, lastnik pa je bil en deda in je res čuval avto.
LP Rok
 
Uporabniški avatar
ALIEn3001
Novinec
 
Prispevkov: 272
Pridružen: To feb 03, 2009 3:40 am

Napisal/-a ALIEn3001 To mar 24, 2009 2:05 pm

Na avtocestnih postajah ga pritisneš skoraj do rdečega območja, pa je zadeva rešena. Tam bo 100% že ogret, pa če ga tiščiš nekje 10sekund niti ne boš opazil na porabi.
James May: I preffer this (AR 159) to the BMW 3-series :)
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Napisal/-a primozek68 To mar 24, 2009 2:08 pm

Khm..za saje od TDI motorja ni dost sam mal do rdečega polja, je treba ene 10 minut žgat.
 
l0g1t3ch
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Če feb 12, 2009 3:13 pm

Napisal/-a l0g1t3ch To mar 24, 2009 2:08 pm

Sam vozim accenta 1.5 in stvar je taka.
95% časa vozim med 2k in 3k rpm pač mesto in regionalke. Če razdelim teh 95% naprej bi rekel da 2/3 časa vozim med 2 in 2,5k rpm, 1/3 časa pa med 2,5 in 3k rpm.
5% časa pa recimo prebijem na AC in tm leti mašina med 3,5 in 5k rpm.

Avto je star že 11 let in ima 190k km, sam si ga lastim dobrih 6 let in v tem času še ni bilo težav. Imam še originalni izpušni sistem menjal sem samo tist giblivi del cevi takoj za kolektorjem in 1x zašvazal kolektor. Pravkar sem tudi naredil tehničnega in to brez najmanjšega problema, sem pa pred tehničnim šel eno turo po AC kranj radovljica in s tako predihano in ogreto mašino na tehničnega.

Tako da pomoje nizki obrati ne škodujejo motorju, pa še porabo na tank imam pod 7,5l :-P
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 To mar 24, 2009 2:21 pm

nč se sikirat,le tako naprej...naredil boš veliko koristi za okolje,manj boš porabil za bencin,zavore,gume itd...

PS:toda če ga enkrat na mesec pritisneš recimo na AC ali pa v drugi in tretji prestavi mal v rdece polje naredis po mojem ze kar veliko...vsake toliko casa pa je mir...
 
Uporabniški avatar
davac
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 83
Pridružen: Ne mar 02, 2008 7:06 pm
Kraj: Rog.slatina

Napisal/-a davac To mar 24, 2009 2:28 pm

Moja teta je kaki 2.leti nazaj kupla čist novega bmw-ja in ona se vedno vozi samo na kratke relacije in pod minimalnimi obrati.no in avto je po nekje enem letu začel cukat pa malo zgubil na moči nakar so ga odpeljali na servis na pregled.In še danes se spomnim da je mehanik rekel da ni čisto nič narobe z avtom le treba ga je kdaj pa kdaj malo pritisnit po gasu,pa še res je bilo ene parkrat je potem šel stric na avtocesto pa ga malo'spucal po domače povedano'in vse skupaj se je porihtalo. :clapclap
 
orbital
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: So nov 29, 2008 6:15 pm

Napisal/-a orbital To mar 24, 2009 2:29 pm

jaz pravim, da je prvo malo odvisno od osebnosti in šoferja. jaz recimo vozim avto v praktično vseh obratih, s tem da sem v mestu civiliziran, na odprtem pa ga malo prezaugam. eni pa spet meljejo svoje ...

mašina je sama po sebi narejena z idejo, da bo laufala pri skoraj vseh možnih obratih normalnega delovanja (pustimo ekstreme).
če maš blokado na 6500 ga lahko teraš do 5500 komot. lahko tudi višje, ni blema (če maš vse dihtunge okej in mašino zdravo), ne ga pa zabijat v blokado. bodi racionalen.

če nimaš dovolj obratov ti tudi bremsmembrana ne bilda dovolj pritiska in posledično pri bremzanju z velike hitrosti in v najvišji brzini so labave.
jaz se sicer dnevno ne vozim po AC, ampak ko se, ga držim zmeraj na/nad 4000, ker bremza boljše pa še bolj stabilen je pri velikih obratih v malo nižji prestavi. nič nas ne sme presenetiti :)

hladnega vozi nežno, toplega tu pa tam pritisni. malo prakticiraj različne tehnike vožnje.
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Napisal/-a primozek68 To mar 24, 2009 2:41 pm

whoaaa. Tolk neumne izjave pa že dolg ne. Za zavore je dovolj vakuma v prostem teku drgač.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 To mar 24, 2009 2:50 pm

orbital je napisal/-a: če nimaš dovolj obratov ti tudi bremsmembrana ne bilda dovolj pritiska in posledično pri bremzanju z velike hitrosti in v najvišji brzini so labave.


no, sedaj pa še nam, ki nič ne vemo, razloži to, ker posledično iz tega kar si napisal, bi se znalo zgodit, da če "cjazim" s 1500-2000 rpm se zna zgodit, da bom "brez žlajfov ostal".....(avto pri teh obratih v šesti, že čez sto gre, ti pa praviš, da ni brenz :?: )
 
Uporabniški avatar
ALIEn3001
Novinec
 
Prispevkov: 272
Pridružen: To feb 03, 2009 3:40 am

Napisal/-a ALIEn3001 To mar 24, 2009 3:09 pm

Brez bremz si kvečjemu z ugasnjenim motorjem ali pa ko ti čisto crkne motor...

Ali pa seveda ko se na AC zeletiš v betonski steber, ko si tako prepričan v superiornost bremzanja pri visokih hitrostih :lol:
James May: I preffer this (AR 159) to the BMW 3-series :)
 
Uporabniški avatar
5cho
Novinec
 
Prispevkov: 252
Pridružen: Po nov 15, 2004 3:08 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a 5cho To mar 24, 2009 3:14 pm

orbital je napisal/-a:ga držim zmeraj na/nad 4000, ker bremza boljše pa še bolj stabilen je pri velikih obratih v malo nižji prestavi


ali lahko pojasniš še to?
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus To mar 24, 2009 4:33 pm

Najbrž je mislil da ima več moči in lažje "reši" ko ga začne zanašat :)
 
Uporabniški avatar
Doktor
Novinec
 
Prispevkov: 334
Pridružen: Če jan 22, 2009 12:45 pm

Re: Kakšne so lahko posledice, če voziš avto do max.3000 obr

Napisal/-a Doktor To mar 24, 2009 4:57 pm

abcabc je napisal/-a:Živjo

Marsikdo in tudi jaz pretežno vozim avto do 3000 obratov. Avto je Accent bencinar 1.5 motor, pri taki vožnji do 3000 obratov je tudi minimalna poraba goriva.
Po cestah je zasledit, da veliko ljudi vozi res tam do 70-80km/h, kar pomeni pri meni 2000-2500 obratov.Na drugih forumih so drugi napisali, da je tak avto totalno zamorjen, vsedline na ventilih, batih, zamašeni kanali, katalizator oz. veliko prej razpadnje izpušne cevi, ....prebral sem tudi, da je nekdo vozil Forda res na minimalnih obratih, delal servise na 7000km in tak motor je bil že pri slabih 100.000km zanič.
Iz tega sklepam, da NI dobro vozt avto skoz do 3000 obratov, ampak da se avto vrti tudi v visokih obratih.

Me pa resnično zanima, če je to res.


Glede na podatek o porabi, ki si ga dal v eni drugi temi je avto zamorjen.

LP
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo To mar 24, 2009 5:31 pm

že če bi samo logično razmišljal,bi hitr prišel do zaključka da ga je dobr vsake tolk preterat mau ;) :roll:
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
orbital
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: So nov 29, 2008 6:15 pm

Napisal/-a orbital To mar 24, 2009 5:48 pm

jao pa saj nisem nikjer napisal, da ostaneš brez bremz. razlika je skoraj neopazna ampak se pri določenih kantah vseeno opazi razlika med malimi in visokimi obrati pri bremzanju.

govorimo o bremzanju do štopa pri recimo 130, pustimo upokojenske vožnje.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo To mar 24, 2009 6:10 pm

orbital je napisal/-a:jao pa saj nisem nikjer napisal, da ostaneš brez bremz. razlika je skoraj neopazna ampak se pri določenih kantah vseeno opazi razlika med malimi in visokimi obrati pri bremzanju.

govorimo o bremzanju do štopa pri recimo 130, pustimo upokojenske vožnje.


:roll: :roll: :roll:

Če govorimo o bremzanju od 130 do 0km/h se ta razlika pozna pri vseh vozilih....pa ne zaradi pomanjkanja vakuma ampak zaradi pregrevanja zavor (sploh pri zaviranju " na polne")...še posebaj pri kakih slabo vzdrževanih kantah.

Če se pa moraš ti s svojo kočijo vozit na 4000 rpm, da imaš bremze, potem pa je skrajni cajt, da odvlečeš (kar pomeni, da jo naložiš na avto vleko in bognedaj da se sploh voziš s tem,kar imaš) tisto kočijo na en servis, da ti preverijo delovanje servo ojačevalnika in kompletnega zavornega sistema, ker ti nekaj ne klapa.

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Napisal/-a King1 To mar 24, 2009 6:27 pm

moje mnenje je: vozi tko kot sam želiš! je pa res, da včasih morš mal prtisnt da se "spuca"! moja mala vozi zelo zmerno na nizkih obratih ko pa se peljem jest kar je redko pa ga mal potišim "zmerno" ne pretiravam pa avtek špila ko urca ni nč zamorjen.
ne razumem pa tiste o labavih bremzah.... ah sej ni važn.
lp
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx To mar 24, 2009 6:41 pm

ti, ki imas z accentom 7,5 porabe. js sem mel porabo 7 pa sem delal z njim vse mogoce, tako da imas porabo celo previsoko.

Drugo, pa vidim, zakaj so vsi tak pocasni, ce vozite avte na leru.

Js svoj avto prvo ogrevam cca 15 km, potem pa je skoz nad 4000, veliko nad pet pa tudi na 6000 gre, seveda ogret...pa mu nic ne manjka pa ma skor 90lkkm. Tudi v mestu če mam možnost zavrtim vsaj do 4000, 5000 obratov. Če pa moram slediti promet šaltam pri 2000 :roll:

Pa soncek, accent ti bo najmanj zrl pri cca 2500 bratih ce ze tok sparas.
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov