Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
fare
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2085
Pridružen: Po feb 07, 2005 8:10 pm

Pritisk gum - vulkanizer!

Napisal/-a fare Sr mar 25, 2009 9:15 pm

Zdravo,
danes pro montaži novih gum mi je vulkanizer pumpal na 2,6 bara spredaj - zadaj predvideno pa imam 2,2 in 2,1 bara pa čeprav vem da se ponavadi lahko doda nekje do 0,3 bara zardi upora, itd... Zanima me ce je kaka fora v tem(razen standardnih stvari poraba, upor, obraba itd...) ker so pac gume nove ali pa je samo clovek nor na full napumpane gume? :?
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Sr mar 25, 2009 9:18 pm

zakaj pa nisi njega vprasal? Ponavadi vulkanizerji filajo kr od oka...teb bi js priporpčal 2,5 spredaj 2,4 zadaj.
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Sr mar 25, 2009 9:18 pm

kera dimenzija gum pa je..
Ni vse res kar napišem
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Sr mar 25, 2009 9:31 pm

195 55 15 al pa 205 45 16...
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Sr mar 25, 2009 9:43 pm

Ti vulkanizerji so eni taki loleki, da joj.
Jaz sem bil v ponedeljek, tule v Šentvidu pri Grobelnem (ne tist za cesto, proti Ponikvi se zavije), no v glavnem katastrofa.
Doma s seletejpom označim dve gume, ki so malo bolj obravljene in rečem naj da tiste zadaj. Ko montira potegne tisti trak dol in potem mi jih je hudič zamešal in dal ravno obratno gor. Tako da sem potem doma vintal pa obračal kolesa.
Pumpal je vse štiri na 2.2 bar. Felge na katerih se na notranji strani nabere pesek je dvakrat potolkev z montirajzlom in je to to. Ventilčkov nič ne menja, za moment ključ pa še tudi niso slišali.
Cena pa 16 eur brez računa. Poceni je, to je pa tudi vse.
Lani sem bil pri drugem, tam menjajo ventile, felge spuca po robovih če je kje kaj rjavo je pobrusil s brusom. Na koncu pa vsak šrauf zategne z moment ključom.

Jaz vedno potem sam doma merim pritisk in napumpam 2,5 spredaj 2 zadaj.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Sr mar 25, 2009 9:49 pm

mišek je napisal/-a:Ti vulkanizerji so eni taki loleki, da joj.
Jaz sem bil v ponedeljek, tule v Šentvidu pri Grobelnem (ne tist za cesto, proti Ponikvi se zavije), no v glavnem katastrofa.
Doma s seletejpom označim dve gume, ki so malo bolj obravljene in rečem naj da tiste zadaj. Ko montira potegne tisti trak dol in potem mi jih je hudič zamešal in dal ravno obratno gor. Tako da sem potem doma vintal pa obračal kolesa.
Pumpal je vse štiri na 2.2 bar. Felge na katerih se na notranji strani nabere pesek je dvakrat potolkev z montirajzlom in je to to. Ventilčkov nič ne menja, za moment ključ pa še tudi niso slišali.
Cena pa 16 eur brez računa. Poceni je, to je pa tudi vse.
Lani sem bil pri drugem, tam menjajo ventile, felge spuca po robovih če je kje kaj rjavo je pobrusil s brusom. Na koncu pa vsak šrauf zategne z moment ključom.

Jaz vedno potem sam doma merim pritisk in napumpam 2,5 spredaj 2 zadaj.


Boljše gume se da zadaj, tako da je vsaj nekaj prav naredil ;)
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
erixon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr jun 16, 2004 2:41 pm
Kraj: Dom je kjer je avto...

Napisal/-a erixon Sr mar 25, 2009 10:41 pm

Ne če maš pogon spredaj.
Rad imam ženske, ki znajo bočno parkirat.
 
Uporabniški avatar
Skubic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 580
Pridružen: Po avg 23, 2004 1:00 pm

Napisal/-a Skubic Sr mar 25, 2009 10:51 pm

speedfreak je napisal/-a:Boljše gume se da zadaj, tako da je vsaj nekaj prav naredil ;)


Zakaj pa to?!
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Sr mar 25, 2009 11:11 pm

zarad akvaplaninga. ampak mam js tudi spredaj boljše kot zadaj.
LP Rok
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Sr mar 25, 2009 11:22 pm

speedfreak je napisal/-a:
mišek je napisal/-a:Ti vulkanizerji so eni taki loleki, da joj.
Jaz sem bil v ponedeljek, tule v Šentvidu pri Grobelnem (ne tist za cesto, proti Ponikvi se zavije), no v glavnem katastrofa.
Doma s seletejpom označim dve gume, ki so malo bolj obravljene in rečem naj da tiste zadaj. Ko montira potegne tisti trak dol in potem mi jih je hudič zamešal in dal ravno obratno gor. Tako da sem potem doma vintal pa obračal kolesa.
Pumpal je vse štiri na 2.2 bar. Felge na katerih se na notranji strani nabere pesek je dvakrat potolkev z montirajzlom in je to to. Ventilčkov nič ne menja, za moment ključ pa še tudi niso slišali.
Cena pa 16 eur brez računa. Poceni je, to je pa tudi vse.
Lani sem bil pri drugem, tam menjajo ventile, felge spuca po robovih če je kje kaj rjavo je pobrusil s brusom. Na koncu pa vsak šrauf zategne z moment ključom.

Jaz vedno potem sam doma merim pritisk in napumpam 2,5 spredaj 2 zadaj.


Boljše gume se da zadaj, tako da je vsaj nekaj prav naredil ;)


Če je montiral na Viperja ali C63AMG, je prav naredil, ostali avtomobili pa nekako zavijajo s sprednjim parom koles. :P
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Sr mar 25, 2009 11:27 pm

Boljše gume se res da zadaj, ampak to se ponavadi upošteva, če je govora da ste dve gumi stari 4 leta, dve pa novi.. recimo. V kolikor je razlike samo milimeter v profilu, potem se pa ponavadi daje tiste z več profila na pogonska kolesa ja..
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Če mar 26, 2009 7:39 am

Ja pa normalno, da se da spredaj z več profila.
Spredaj je pogon, večja teža, volan in pa sprednje zavore opravijo večji del dela - torej zato je spredaj večja obraba kot zadaj. Jaz pa gledam, da imam spredaj-zadaj čimbolj enakomerno obrabo.
Če bi gledal s to logiko, da bi dal spredaj slabše. Se pravi vse štiri nove, potem pa tiste, ki so bile najprej spredaj bi po tej logiki bile vedno spredaj. Kaj bi bil pa rezultat? Po treh letih bi imel spredaj 3mm profila, zadaj pa 5mm. Meni se to ne zdi normalno. Kaj pol boš tiste s 3mm profila vrgel stran, zadnje dal naprej, zadaj pa nove? Ne ga srat no. Ko se kupijo gume se kupijo vse štiri in imaš potem tudi enakomeren oprijem. Ne pa da imaš potem dve tri leta stare, dve pa nove.
 
Uporabniški avatar
fare
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2085
Pridružen: Po feb 07, 2005 8:10 pm

Napisal/-a fare Če mar 26, 2009 8:07 am

speedfreak je napisal/-a:195 55 15 al pa 205 45 16...
Ja tale je 205 45 R16. Saj se mi zdi da bi lahko bile komot na 2.3 in 2.2 pumpane ampak to kar je pa oni naredo je za zmagat. Pol ko sem gledal gumo kak je umazana ker so nove se je lepo videlo da se pelje samo po 60%, tistih 2x20% po robovih pa nedotaknjeno. In kaj ce je nekdo totalni laik in pusti stvar tak kot je. Mater ponekod se ljudi tozi za take stvari!lp
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Če mar 26, 2009 8:25 am

prvis slisim da se da slabse gume spredaj. do sedaj sem nekako mislil da je bolj pomembno da lahko sprednji del avtomobila postavim tja kamor hocem in lovim zadnjega (ce je ze panika) ampak da je vazno da zadnje gume drzijo, sprednje gredo pa lahko po svoje mi je pa nekaj novega...

ps: razen za dragrace z zadnjim pogonom, pol boljse zadaj. sploh ce je dez :roll:
 
Barracuda1
Novinec
 
Prispevkov: 138
Pridružen: Po jan 07, 2008 12:58 pm

Napisal/-a Barracuda1 Če mar 26, 2009 8:30 am

Kakšen pritisk priporočate pri pnevmatikah 175/65/13, za renault 5?
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Če mar 26, 2009 9:13 am

Barracuda1 je napisal/-a:Kakšen pritisk priporočate pri pnevmatikah 175/65/13, za renault 5?

Tam okrog 2,5 bar daj spredaj zadaj pa okrog 2. Pač odvisno, če imaš v glavnem prazen avto je petka zlo lahka zadaj, tako da ne nucaš nek velik pritisk.
Drugače pa sej pogledaš, napumpaš na 2 bara, potem pa vidiš, če preveč sedi povečaš. Malo pa po mojem mnenju more guma sesti, imaš večjo naležno površino in boljši oprijem, kot pa če boš imel prevelik pritisk in bo guma čist okrogla .

Glede tega kam gume z več profila, jaz pravim tja kjer je večja obraba. Vsako leto jih pa potem izmenjuješ in imaš enkomerno obrabljene gume. Po mojih izkušnjah se zadnje obrabljajo polovic manj kot sprednje. Tako da recimo v eni sezoni mi na sprednjih pobere 1mm profila zadaj pa 0,5 mm. Če bi imel tiste z več profila vedno zadaj, ja kam bi pa prišel? Po treh sezonah bi imel spredaj 4,5 mm zadaj pa 6 mm. Če pa jih menjujem pa imam dve z 5,5 mm dve pa z 5 mm profila. Meni se to zdi dosti bolj pametno.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Če mar 26, 2009 10:11 am

bass je napisal/-a:Če je montiral na Viperja ali C63AMG, je prav naredil, ostali avtomobili pa nekako zavijajo s sprednjim parom koles. :P

s čim pa ta dva zgoraj omenjena "zavijata" :?: z zadnjimi, kot viličar :?: :roll:

"jao si ga meni"

speedfreak - pravilno :P sem kr presenečen....kdo bi si misli, pa fant CE tablice vozi.. :lol:
 
Uporabniški avatar
ales.
Uporabnik
 
Prispevkov: 813
Pridružen: So avg 26, 2006 5:39 am
Kraj: celje

Napisal/-a ales. Če mar 26, 2009 10:21 am

mogoč je sam avto iz celja ker tablice na avtu ostanejo hehe :D :D
drugače pa 195/55/15 js pumpam 2.4 spredaj in zadaj
za 195/45/16 je pa definitivno premalo 2.2.
[url=http://www.Slikomat.com/slika/3671979.htm][img]http://www4.slikomat.com/09/0324/wa3-100-17.jpg[/img][/url]
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Če mar 26, 2009 10:35 am

Pritisk je pritisk... Če je 2.4 bara je 2.4 bara v gumu 18 col ali pa 14 col...
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Če mar 26, 2009 10:56 am

sej pa je važna kakšna je teža avta in njena razporeditev, ne pa dimenzija gume.

@fare:
Sem pa šele zdej prebral prvi post in mi ni jasno, zakaj ti je takšno razliko nardil.
Js naprimer imam 2.5 spredaj in 2.3 zadaj. Bi na tvojem mestu probal nekaj takega, ker ima tvoj avto le dosti teže tudi na zadnji osi. Je pa boljše met gume malo več napumpane tudi zato, ker so naše ceste samajama(sploh tu ko se midva s faretom vozima) in je guma bolj odporna na poškodbe.
LP Rok
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov