tristan01 je napisal/-a:Zanimivo da nekateri opažate razlike v kakovosti goriva in celo razlike v porabi. Prav smešno. V rafinerijah se ukvarjajo laboratoriji z izboljšavami, ki spremenijo porabo manj kot 1%. Zmanjšati porabo z aditivi za več kot 1% pa je že na skrajni meji verjetnega. Razlike so opazne samo v laboratorijskih testiranjih, kjer motorji delujejo pod konstantnimi pogoji, v cestnem prometu, kjer je miljon spremenljivk ki vplivajo na porabo (temperatura zraka, temperatura motorja, gostota prometa, število čakanj pred semaforjem...) pa nekateri junaki z enim tankom "najboljšega" bencina/dizla naredijo tudi 100km več kot običajno.
LP Tristan01
ban je napisal/-a:O kvaliteti našega bencina pove že to, da se je mercedes odloču, da določenih motorjev pri novi E klasi sploh ne bo dobavljivih pri nas zaradi preslabe kvalitete.
http://www.siol.net/avtomoto/predstavit ... enz_e.aspx
ban je napisal/-a:O kvaliteti našega bencina pove že to, da se je mercedes odloču, da določenih motorjev pri novi E klasi sploh ne bo dobavljivih pri nas zaradi preslabe kvalitete.
http://www.siol.net/avtomoto/predstavit ... enz_e.aspx
cruiser1 je napisal/-a:ban je napisal/-a:O kvaliteti našega bencina pove že to, da se je mercedes odloču, da določenih motorjev pri novi E klasi sploh ne bo dobavljivih pri nas zaradi preslabe kvalitete.
http://www.siol.net/avtomoto/predstavit ... enz_e.aspx
Če je to res potem ta mercedesov motor ni vreden NIČ! Kera j***a! Kaj čes s takim avtom?
Patrik_A3 je napisal/-a:cruiser1 je napisal/-a:ban je napisal/-a:O kvaliteti našega bencina pove že to, da se je mercedes odloču, da določenih motorjev pri novi E klasi sploh ne bo dobavljivih pri nas zaradi preslabe kvalitete.
http://www.siol.net/avtomoto/predstavit ... enz_e.aspx
Če je to res potem ta mercedesov motor ni vreden NIČ! Kera j***a! Kaj čes s takim avtom?
kake pa ti pišeš ... o bože ....
cruiser1 je napisal/-a:Patrik_A3 je napisal/-a:cruiser1 je napisal/-a:ban je napisal/-a:O kvaliteti našega bencina pove že to, da se je mercedes odloču, da določenih motorjev pri novi E klasi sploh ne bo dobavljivih pri nas zaradi preslabe kvalitete.
http://www.siol.net/avtomoto/predstavit ... enz_e.aspx
Če je to res potem ta mercedesov motor ni vreden NIČ! Kera j***a! Kaj čes s takim avtom?
kake pa ti pišeš ... o bože ....
Ja pol mi pa razloži kaj boš s takim avtom, ko se nekam pelješ in ti zmanjka goriva pa nikjer primerne pumpe, ki ustreza njihovim standardom?? To je čist neuporaben avto za potovanja.
ban je napisal/-a:cruiser1 je napisal/-a:Patrik_A3 je napisal/-a:cruiser1 je napisal/-a:ban je napisal/-a:O kvaliteti našega bencina pove že to, da se je mercedes odloču, da določenih motorjev pri novi E klasi sploh ne bo dobavljivih pri nas zaradi preslabe kvalitete.
http://www.siol.net/avtomoto/predstavit ... enz_e.aspx
Če je to res potem ta mercedesov motor ni vreden NIČ! Kera j***a! Kaj čes s takim avtom?
kake pa ti pišeš ... o bože ....
Ja pol mi pa razloži kaj boš s takim avtom, ko se nekam pelješ in ti zmanjka goriva pa nikjer primerne pumpe, ki ustreza njihovim standardom?? To je čist neuporaben avto za potovanja.
Ti ga itak nikol ne boš imel, kaj se sekiraš.
Energetik81 je napisal/-a:tristan01 je napisal/-a:Zanimivo da nekateri opažate razlike v kakovosti goriva in celo razlike v porabi. Prav smešno. V rafinerijah se ukvarjajo laboratoriji z izboljšavami, ki spremenijo porabo manj kot 1%. Zmanjšati porabo z aditivi za več kot 1% pa je že na skrajni meji verjetnega. Razlike so opazne samo v laboratorijskih testiranjih, kjer motorji delujejo pod konstantnimi pogoji, v cestnem prometu, kjer je miljon spremenljivk ki vplivajo na porabo (temperatura zraka, temperatura motorja, gostota prometa, število čakanj pred semaforjem...) pa nekateri junaki z enim tankom "najboljšega" bencina/dizla naredijo tudi 100km več kot običajno.
LP Tristan01
Se strinjam. Možno je, da avto kdaj pocuka, če je slučajno kaj vode v tisti polnitvi tanka, ampak to je bolj odvisno od lokacije, starosti podzemnih rezervoarjev, kot pa same firme. Ampak če ti avto parkrat pocuka, zaradi tega ne boš naredil 100km manj..
Sploh pa je podajanje podatkov, koliko km si naredil z 1 tankom brezvezno. Poda se porabo v L/100km, da se jih da enostavno med sabo primerjati.
Gosic je napisal/-a:Joj oprostite ker sem povedal svoja opažanja vaše veličanstvo. Zaradi mene če ti 50krat cukne. malo bolje si pa preberi razlago : ISTE RELACIJE, ISTA VOŽNJA. Pa nisem edini, ki ti bo rekel da naredi z petrolovim manj km. Fantički, ste se morda kdaj vprašali, če vi tankate točno toliko, kolikor vam kaže merilec? Kolega je sprobal na naši pumpi. Natočil je v 1l posodo ( do ml natančno seveda, da se nebo spet pojavil kak brihtol, ki bo pametoval še dovgo v noč...). Na cagru je kazalo 1l, v posodi 9dl. Sedaj pa seveda,to ni možno. In neverjetno, pumpa je bila pa petrolova... In zakaj bi se jaz, kot junak sekiral za tvoje mnenje, delam na praksi. No sedaj pa pomislimo na pumpo, ki ji ti plačaš 1l benza, v resnici pa ga dobiš 9dl, koliko dobička imjao čez čas na tvoj račun, kaj šele na vse ljudi, ki tam tankajo. Da obrazložim: rezervar na pumpi je recimo 10000l, pride 1000 avtov, tankajo za 10l, na papirju prodajo vso nafto, ki jim jo je pripeljala cisterna, ubistvu pa jim ostane še 1000l, in tukaj je njihov dobiček. To se dogaja, to niso prazne besede, vendar se hitro utiša ljudi, ki to naredijo...
Gosic je napisal/-a:Energetik81 je napisal/-a:tristan01 je napisal/-a:Zanimivo da nekateri opažate razlike v kakovosti goriva in celo razlike v porabi. Prav smešno. V rafinerijah se ukvarjajo laboratoriji z izboljšavami, ki spremenijo porabo manj kot 1%. Zmanjšati porabo z aditivi za več kot 1% pa je že na skrajni meji verjetnega. Razlike so opazne samo v laboratorijskih testiranjih, kjer motorji delujejo pod konstantnimi pogoji, v cestnem prometu, kjer je miljon spremenljivk ki vplivajo na porabo (temperatura zraka, temperatura motorja, gostota prometa, število čakanj pred semaforjem...) pa nekateri junaki z enim tankom "najboljšega" bencina/dizla naredijo tudi 100km več kot običajno.
LP Tristan01
Se strinjam. Možno je, da avto kdaj pocuka, če je slučajno kaj vode v tisti polnitvi tanka, ampak to je bolj odvisno od lokacije, starosti podzemnih rezervoarjev, kot pa same firme. Ampak če ti avto parkrat pocuka, zaradi tega ne boš naredil 100km manj..
Sploh pa je podajanje podatkov, koliko km si naredil z 1 tankom brezvezno. Poda se porabo v L/100km, da se jih da enostavno med sabo primerjati.
Joj oprostite ker sem povedal svoja opažanja vaše veličanstvo. Zaradi mene če ti 50krat cukne. malo bolje si pa preberi razlago : ISTE RELACIJE, ISTA VOŽNJA. Pa nisem edini, ki ti bo rekel da naredi z petrolovim manj km. Fantički, ste se morda kdaj vprašali, če vi tankate točno toliko, kolikor vam kaže merilec? Kolega je sprobal na naši pumpi. Natočil je v 1l posodo ( do ml natančno seveda, da se nebo spet pojavil kak brihtol, ki bo pametoval še dovgo v noč...). Na cagru je kazalo 1l, v posodi 9dl. Sedaj pa seveda,to ni možno. In neverjetno, pumpa je bila pa petrolova... In zakaj bi se jaz, kot junak sekiral za tvoje mnenje, delam na praksi. No sedaj pa pomislimo na pumpo, ki ji ti plačaš 1l benza, v resnici pa ga dobiš 9dl, koliko dobička imjao čez čas na tvoj račun, kaj šele na vse ljudi, ki tam tankajo. Da obrazložim: rezervar na pumpi je recimo 10000l, pride 1000 avtov, tankajo za 10l, na papirju prodajo vso nafto, ki jim jo je pripeljala cisterna, ubistvu pa jim ostane še 1000l, in tukaj je njihov dobiček. To se dogaja, to niso prazne besede, vendar se hitro utiša ljudi, ki to naredijo...
exide je napisal/-a:Jaz sem enkrat natankal 3l več, kot je prostornina kestla.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 124 gostov