Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
martello
Novinec
 
Prispevkov: 284
Pridružen: To okt 02, 2007 1:23 pm

Re: Kvaliteta goriva

Napisal/-a martello Če sep 27, 2012 1:43 pm

abbe je napisal/-a: [kva ti pišeš človek božji.pa dj ne sam prebiat dj mal pomisl logično..
kaksne ma veze kompromiranje z vžigom.sj ni dizl.iskra vzge mesanico pri bencinarju ne pa kompresija.tko da tvoja razlaga prevedena iz nevem kje nima nobene veze s tem kar se kle zgovarjamo(drzi a to kar si napisal).
aja tsi-motorji pri vag grupi delajo bolje z več oktanskim gorivom.clo v knjigici piše zakaj je treba dajat notr ta goriva.neki zarad enihmaterjalov iz katerih je blok narjen.za kj več si pa mal preber.


No, ti pa si preberi kakšno knijgo o zakonih termodinamike. Izkoristek motorjev z notranjim izgorevanjem (tako pri ottovem kot tudi pri diesel ciklu) je odvisen v največji meri od kompresije zmesi - bolj kot je zmes skomprimirana, boljši izkoristek ima motor - to je tudi glavni razlog, da so dieselski motorji bolj učinkoviti (pri bencinarjih je kompresijsko razmerje ponavadi okoli 10:1, pri dieselskih motorjih pa tudi do 20:1).

Korist od večjega oktanskega števila imajo zgolj in samo motorji s t.i. 'knock sensorjem' oz. senzorjem klenkanja. Ta senzor spremlja čelo plamena v cilindru (s pomočjo piezoelektričnega senzorja), ko zazna razmere, v katerih lahko pride do klenkanja, spremeni čas predvžiga svečke. Če imajo tsi motorji knock senzor, potem najbrž neka razlika je, čeprav komaj opazna (in gre, kot je napisal že nekdo pred mano) za placebo efekt in marketinški nateg. Tole o vplivih na jeklo v bloku motorja je pa tudi bosa, saj večje kompresijsko razmerje pomeni večjo toplotno obremenitev materijala (čeprav materijal bloka motorja sploh ni problematičen del motorja, prej bo zaradi obremenitev prišlo do porušitve materijala na kakšnem drugem delu).

Sicer pa v priročniku za tako rekoč vsak avto piše tudi, da je potrebno na pet let pregledovati vijake v vratih in analizirati barvo laka - I wonder why.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3062
Pridružen: To mar 13, 2007 8:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Kvaliteta goriva

Napisal/-a Energetik81 Če sep 27, 2012 2:10 pm

TSI ima kompresijo 10,0:1, hkrati pa ima turbino. Zato je bolj občutljiv na klenkanje - v navodilih ima predpisan 98-oktanc.

Jasno pa da pri N/A bencinarjih z do 10:1 kompresijo nima smisla tankati več kot 95 oktanov, ker ni nobene koristi. Knock senzor imajo praktično vsi sodobni bencinarji, če se ne motim.
Zadnjič spremenil Energetik81, dne Če sep 27, 2012 2:22 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1091
Pridružen: Ne feb 19, 2006 6:01 pm

Re: Kvaliteta goriva

Napisal/-a J.McLane Če sep 27, 2012 2:14 pm

Kaj pa v Mazdo s kompresijo 14:1 je po tej logiki kakšen benefit tankati 100 oktanca? Če se vbrizg goriva zgodi istočasno kot vžig svečke bi rekel da nima veze in bi tudi 100 oktanc se vžgal sam od sebe, ali pač?
 
martello
Novinec
 
Prispevkov: 284
Pridružen: To okt 02, 2007 1:23 pm

Re: Kvaliteta goriva

Napisal/-a martello Če sep 27, 2012 2:15 pm

Energetik81 je napisal/-a:TSI ima kompresijo 10,5:1, hkrati pa ima turbino. Zato je bolj občutljiv na klenkanje - v navodilih ima predpisan 98-oktanc.

Jasno pa da pri N/A bencinarjih z do 10:1 kompresijo nima smisla tankati več kot 95 oktanov, ker ni nobene koristi. Knock senzor imajo praktično vsi sodobni bencinarji, če se ne motim.


Drži, večina sodobnih avtomobilov ima knock sensor (http://www.engineblox.com/?p=65).

Vendar se v tej temi pojavljajo resnično absurdni razlogi, zakaj tankati (dražji) bencin na xy črpalki.
 
martello
Novinec
 
Prispevkov: 284
Pridružen: To okt 02, 2007 1:23 pm

Re: Kvaliteta goriva

Napisal/-a martello Če sep 27, 2012 2:16 pm

J.McLane je napisal/-a:Kaj pa v Mazdo s kompresijo 14:1 je po tej logiki kakšen benefit tankati 100 oktanca? Če se vbrizg goriva zgodi istočasno kot vžig svečke bi rekel da nima veze in bi tudi 100 oktanc se vžgal sam od sebe, ali pač?


Po mojem mnenju ni nobene razlike, če se ne spremeni predvžiga svečke - pa še potem najbrž ni neke opazne razlike.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9747
Pridružen: Sr maj 28, 2003 10:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: Kvaliteta goriva

Napisal/-a nebivedu Če sep 27, 2012 2:56 pm

Energetik81 je napisal/-a:In vsakič imaš pred tankanjem enako litrov v tanku? Pa dajte no, poraba se podaja v L/100km, ne pa koliko km narediš z 1 tankom, ker nikoli ne veš, koliko je še notri. In če je žena 1x imela pri Agipu večjo porabo, to ni nikakršen dokaz, da imajo zanič gorivo. Veliko večja verjetnost je, da je tisti tank spraznila na drugi relaciji in z drugačno vožnjo. Poleg tega je to samo 1 primer, iz katerega se nikakor ne da nič sklepati. Ker ti lahko pa jaz povem, da sem v zadnjih 3 mesecih 2x tankal na Agipu v Vodicah, pa sem imel praktično enako porabo kot pri vseh ostalih pumpah. Komu bo zdaj kdo verjel?


Energetik, v avtu se lučka za rezervo vklopi vedno pri eni in isti količini. In tankat greš takrat ko se prižge rezerva. In pri ženi je rezerva tam okoli X litrov porabljenih. Porabo si pa potem sam izračunaj, če je enkrat naredila s temi X litri 700km, drugič pa 550km. In ja se pozna razlika, če vedno delaš ene in iste poti in je avto vedno enako obremenjen.

Kako je pa s kvaliteto v zadnjih mesecih, ti pa ne morem povedat, ker tam ne tankava že več kot leto dni.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9747
Pridružen: Sr maj 28, 2003 10:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: Kvaliteta goriva

Napisal/-a nebivedu Če sep 27, 2012 3:02 pm

martello je napisal/-a:No, ti pa si preberi kakšno knijgo o zakonih termodinamike. Izkoristek motorjev z notranjim izgorevanjem (tako pri ottovem kot tudi pri diesel ciklu) je odvisen v največji meri od kompresije zmesi - bolj kot je zmes skomprimirana, boljši izkoristek ima motor - to je tudi glavni razlog, da so dieselski motorji bolj učinkoviti (pri bencinarjih je kompresijsko razmerje ponavadi okoli 10:1, pri dieselskih motorjih pa tudi do 20:1).


To pa ne drži.
- bencinar ima res razmerje 10:1, ampak samo NA motorji,
- turbo bencinarji imajo tudi do 17:1,

- dizelski agregati pa imajo v povprečju 14:1 razmerje,
- dizelski s turbino pa do 22:1
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7859
Pridružen: Ne maj 07, 2006 8:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Kvaliteta goriva

Napisal/-a abbe Če sep 27, 2012 3:11 pm

martello je napisal/-a:
abbe je napisal/-a: [kva ti pišeš človek božji.pa dj ne sam prebiat dj mal pomisl logično..
kaksne ma veze kompromiranje z vžigom.sj ni dizl.iskra vzge mesanico pri bencinarju ne pa kompresija.tko da tvoja razlaga prevedena iz nevem kje nima nobene veze s tem kar se kle zgovarjamo(drzi a to kar si napisal).
aja tsi-motorji pri vag grupi delajo bolje z več oktanskim gorivom.clo v knjigici piše zakaj je treba dajat notr ta goriva.neki zarad enihmaterjalov iz katerih je blok narjen.za kj več si pa mal preber.


No, ti pa si preberi kakšno knijgo o zakonih termodinamike. Izkoristek motorjev z notranjim izgorevanjem (tako pri ottovem kot tudi pri diesel ciklu) je odvisen v največji meri od kompresije zmesi - bolj kot je zmes skomprimirana, boljši izkoristek ima motor - to je tudi glavni razlog, da so dieselski motorji bolj učinkoviti (pri bencinarjih je kompresijsko razmerje ponavadi okoli 10:1, pri dieselskih motorjih pa tudi do 20:1).

Korist od večjega oktanskega števila imajo zgolj in samo motorji s t.i. 'knock sensorjem' oz. senzorjem klenkanja. Ta senzor spremlja čelo plamena v cilindru (s pomočjo piezoelektričnega senzorja), ko zazna razmere, v katerih lahko pride do klenkanja, spremeni čas predvžiga svečke. Če imajo tsi motorji knock senzor, potem najbrž neka razlika je, čeprav komaj opazna (in gre, kot je napisal že nekdo pred mano) za placebo efekt in marketinški nateg. Tole o vplivih na jeklo v bloku motorja je pa tudi bosa, saj večje kompresijsko razmerje pomeni večjo toplotno obremenitev materijala (čeprav materijal bloka motorja sploh ni problematičen del motorja, prej bo zaradi obremenitev prišlo do porušitve materijala na kakšnem drugem delu).

Sicer pa v priročniku za tako rekoč vsak avto piše tudi, da je potrebno na pet let pregledovati vijake v vratih in analizirati barvo laka - I wonder why.


men ni treba nc brat.bom to teb prepustu kr tm vrjetn dobis vse informacije ki jih imas.eni smo raj v delavnici.no sj nima veze.
knock sezor ima 90% vozil na tržišču.sepravi velik večina in tem lahko več oktankso gorivo "koristi".
večja kompresija je POGOJ da dizelski motor sploh dela.
po tvoji logiki bi moral poj bencinskim motorjem dvignt kompresijo da bi bli bolj učinkoviti.to sploh ni izvedljivo ker potem pride do samovžiga.(govorim za n/a motorje)
je pa zanimivo da zagovarjaš teorijo da ni razlike v tem katero gorivo točimo.sej ni fora samo v oktanih je tut v aditivih.ce se ne motm so delal na valjih primerjavo med vozili z različnimi gorivi in so dosegl večjo moč pri gorivu z več oktanih.vendar samo na 2 vozilih (od 3 testiranih).ampak ti vseeno trdis da razlike v moči ni.
v debat o tsi-jih in materjalih se pa nam spuscal ker ocitno vse veš...
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3062
Pridružen: To mar 13, 2007 8:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Kvaliteta goriva

Napisal/-a Energetik81 Če sep 27, 2012 4:24 pm

abbe je napisal/-a:knock sezor ima 90% vozil na tržišču.sepravi velik večina in tem lahko več oktankso gorivo "koristi".
Ne more, če tankaš bencin ki ima oktansko število višje od tistega, za katerega je bil konstruiran motor. Pri večini motorjev se ne more spreminjati kompresijsko razmerje v real-time (brez fizičnih posegov v mašino kot je nižanje glave), kar bi bil pogoj za večjo moč in/ali učinkovitost pri tankanju višjeoktanskega bencina.

po tvoji logiki bi moral poj bencinskim motorjem dvignt kompresijo da bi bli bolj učinkoviti.
Točno to. Učinkovitost motorja z notranjim izgorevanjem je direktno odvisna od kompresijskega razmerja.

to sploh ni izvedljivo ker potem pride do samovžiga.(govorim za n/a motorje)
Kako ni izvedljivo, samo gorivo z višjo oktansko vrednostjo moraš tankati. Recimo etanol (~106 oktanov). Ali pa vbrizgavanje vode, kot so imela nekatera lovska letala med WW2. Vendar to za splošno uporabo ni ravno ugodna varianta, zato se dela bencinarje z kompresijo do 10:1.
Slika
Slika
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 11:40 pm

Re: Kvaliteta goriva

Napisal/-a čare Če sep 27, 2012 4:38 pm

nebivedu je napisal/-a:
martello je napisal/-a:No, ti pa si preberi kakšno knijgo o zakonih termodinamike. Izkoristek motorjev z notranjim izgorevanjem (tako pri ottovem kot tudi pri diesel ciklu) je odvisen v največji meri od kompresije zmesi - bolj kot je zmes skomprimirana, boljši izkoristek ima motor - to je tudi glavni razlog, da so dieselski motorji bolj učinkoviti (pri bencinarjih je kompresijsko razmerje ponavadi okoli 10:1, pri dieselskih motorjih pa tudi do 20:1).


To pa ne drži.
- bencinar ima res razmerje 10:1, ampak samo NA motorji,
- turbo bencinarji imajo tudi do 17:1,

- dizelski agregati pa imajo v povprečju 14:1 razmerje,
- dizelski s turbino pa do 22:1


Tukile si pa ti mal usral zadevo.Turbo motorji imajo manjše kompresijsko razmerje kot navadni.
 
martello
Novinec
 
Prispevkov: 284
Pridružen: To okt 02, 2007 1:23 pm

Re: Kvaliteta goriva

Napisal/-a martello Če sep 27, 2012 4:48 pm

abbe je napisal/-a:je pa zanimivo da zagovarjaš teorijo da ni razlike v tem katero gorivo točimo.sej ni fora samo v oktanih je tut v aditivih.


Na vse ostalo ti je repliciral že energetik81.

Ja, v aditivih najbrž je razlika (naj o tem več pove kakšen kemik), vendar spet, gre za razlike, ki jih ne opazi niti uporabnik niti mehanik (vsaj kar se tiče goriv, ki jih tankamo na črpalkah). 99 odstotkov strojnih inžinerjev ti bo povedalo, da so razna 'winter super max' goriva in podobno sranje marketinški nateg.

ce se ne motm so delal na valjih primerjavo med vozili z različnimi gorivi in so dosegl večjo moč pri gorivu z več oktanih.vendar samo na 2 vozilih (od 3 testiranih).

Torej praviš, da bo neka Fiat Panda dosegla večjo moč, če boš tankal 100 oktanski bencin? Razloži, pa se bomo pogovarjali naprej (ali pa prilepi link do te raziskave).

ampak ti vseeno trdis da razlike v moči ni.

Absolutno, ker to ni logično, saj se kompresijsko razmerje ne spremeni. Zaradi večjega predvžiga pride zgolj do majhnega povečanja navora (česar uporabnik ne opazi).
Tule imaš link: http://www.fuelsaving.info/fuels.htm

So, premium petrols are great and everyone should use them? Well, not quite. All engines benefit from the increased fuel density, and the cleaning additives. But the benefit from the higher octane rating is small on those engines intended to run on low octane fuel, and zero on those without knock sensors (for example Rover's 4-cylinder K-series).


v debat o tsi-jih in materjalih se pa nam spuscal ker ocitno vse veš...

Če sem se zmotil, me prosim popravi. Napisal sem zgolj to, da tsi motorji ne zahtevajo večjega oktana zaradi materijala bloka motroja, temveč kvečjemu zaradi turbine.
 
vuli
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jul 13, 2012 8:43 pm
Kraj: Bovec

Re: Kvaliteta goriva

Napisal/-a vuli Če sep 27, 2012 6:35 pm

mislim, da so glede goriv nardili test pri 5th Gear in je bilo razvidno, da pri avtomobilih z večjim motorjem je razlika. Pri avtih z manjšimi motorji (1.2, 1.4) ni bilo pa nobene razlike.
 
martello
Novinec
 
Prispevkov: 284
Pridružen: To okt 02, 2007 1:23 pm

Re: Kvaliteta goriva

Napisal/-a martello Če sep 27, 2012 7:03 pm

Kar se tiče aditivov:
http://www.youtube.com/watch?v=Vj_21dikYR8

Vsi aditivi so zmanjšali moč motorja.

Tule pa je prispevek o vplivu oktanskega števila:
http://www.youtube.com/watch?v=dDHwCWdr ... re=related

Kot je napisal vuli, pri običajnih avtomobilih ni razlike, pri Imprezi pa je bila razlika kar občutna (235KS pri 95 oktanskem in 249KS pri (mislim da) 98 oktanskem).
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1091
Pridružen: Ne feb 19, 2006 6:01 pm

Re: Kvaliteta goriva

Napisal/-a J.McLane Če sep 27, 2012 8:28 pm

En od aditivov je etanol, ki zvišuje oktansko število, ampak niža energijsko vrednost, me zanima kako ostali aditivi vplivajo na energijsko vrednost. Nekako imam občutek, da za tisti promil višji izkoristek, ki ga da 100 oktanski bencin potem plačaš s prav tako za tisti promil višjo porabo (nižja energijska vrednost).
 
mike133
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Pe jul 09, 2010 10:58 am
Kraj: Ljubljana

Re: Kvaliteta goriva

Napisal/-a mike133 Če sep 27, 2012 9:59 pm

Da malo prekinem "prepucavanje". Opažam da mojemu audiju trenutno najbolj "paše" Petrolovo gorivo. V zadnje pol lete odkar imajo to novo gorivo sem tankal kopico tudi tujih goriv (agip, jet, bp, total itd...) in prevozil pol evrope, a izračun je vedno pokazal da največ km naredim ravno z novim Petrolovim gorivom. Agip bi morda lahko izvzel če mi barabe Italjanske na Milanski obvoznici ne bi natankali manj goriva kot je bilo plačanega (do podobne ugotovitve je prišla prejšni mesec tudi italjanska policija) :evil: .

lp m
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7859
Pridružen: Ne maj 07, 2006 8:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Kvaliteta goriva

Napisal/-a abbe Če sep 27, 2012 10:00 pm

Energetik81 je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:knock sezor ima 90% vozil na tržišču.sepravi velik večina in tem lahko več oktankso gorivo "koristi".
Ne more, če tankaš bencin ki ima oktansko število višje od tistega, za katerega je bil konstruiran motor. Pri večini motorjev se ne more spreminjati kompresijsko razmerje v real-time (brez fizičnih posegov v mašino kot je nižanje glave), kar bi bil pogoj za večjo moč in/ali učinkovitost pri tankanju višjeoktanskega bencina.

po tvoji logiki bi moral poj bencinskim motorjem dvignt kompresijo da bi bli bolj učinkoviti.
Točno to. Učinkovitost motorja z notranjim izgorevanjem je direktno odvisna od kompresijskega razmerja.

to sploh ni izvedljivo ker potem pride do samovžiga.(govorim za n/a motorje)
Kako ni izvedljivo, samo gorivo z višjo oktansko vrednostjo moraš tankati. Recimo etanol (~106 oktanov). Ali pa vbrizgavanje vode, kot so imela nekatera lovska letala med WW2. Vendar to za splošno uporabo ni ravno ugodna varianta, zato se dela bencinarje z kompresijo do 10:1.


ja kdo bo pa tankal etanol v avto no.jst s mislu da se zgovarjamo o stvreh ki se dogajajo.ne o znanstveni fantastiki.
@marttello neznam najti tega na youtube.je blo objavljeno primerjava za 3 avte.golf gti,megan rs pa reno clio mislim da.naj nekdo ki zna brskat poisce.bilo je merjeno na vajih...pa neka razlaga je bla zravn še..
vem da je bil prirastek moči pri turbinarjih kar konkreten.vrjamem da ni vse zarad oktanou,neki je tut zarad drugih aditivov verjetno.ampak so dokazal da je več moči,potem je verjetno tut poraba manjša.
pa glede na to da je na cesti vse več turbo vozil potem ni vse glih tko kokr ti praviš nemogoče.
Ni vse res kar napišem
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 4:28 pm

Re: Kvaliteta goriva

Napisal/-a peroRS Če sep 27, 2012 10:14 pm

Energetik81 je napisal/-a:Ali pa vbrizgavanje vode, kot so imela nekatera lovska letala med WW2. Vendar to za splošno uporabo ni ravno ugodna varianta, zato se dela bencinarje z kompresijo do 10:1.


A ni imel Saab 99 turbo tole? :D

http://en.wikipedia.org/wiki/Saab_99
The Turbo S was a special model with factory-mounted water injection, giving an extra 15–20 PS


abbe je napisal/-a:ja kdo bo pa tankal etanol v avto no.jst s mislu da se zgovarjamo o stvreh ki se dogajajo.ne o znanstveni fantastiki.


A niso nekateri modeli Saaba (spet Saab :D ) 2.0T laufali na etanol ali bioetanol? :)
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3062
Pridružen: To mar 13, 2007 8:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Kvaliteta goriva

Napisal/-a Energetik81 Če sep 27, 2012 10:31 pm

abbe je napisal/-a:ja kdo bo pa tankal etanol v avto no.jst s mislu da se zgovarjamo o stvreh ki se dogajajo.ne o znanstveni fantastiki.
Cela Brazilija pa še pol Švedske. ;)
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9747
Pridružen: Sr maj 28, 2003 10:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: Kvaliteta goriva

Napisal/-a nebivedu Če sep 27, 2012 10:53 pm

čare je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:
martello je napisal/-a:No, ti pa si preberi kakšno knijgo o zakonih termodinamike. Izkoristek motorjev z notranjim izgorevanjem (tako pri ottovem kot tudi pri diesel ciklu) je odvisen v največji meri od kompresije zmesi - bolj kot je zmes skomprimirana, boljši izkoristek ima motor - to je tudi glavni razlog, da so dieselski motorji bolj učinkoviti (pri bencinarjih je kompresijsko razmerje ponavadi okoli 10:1, pri dieselskih motorjih pa tudi do 20:1).


To pa ne drži.
- bencinar ima res razmerje 10:1, ampak samo NA motorji,
- turbo bencinarji imajo tudi do 17:1,

- dizelski agregati pa imajo v povprečju 14:1 razmerje,
- dizelski s turbino pa do 22:1


Tukile si pa ti mal usral zadevo.Turbo motorji imajo manjše kompresijsko razmerje kot navadni.


Imeli so nekoč, ja. Večina tam okoli 6.5 do 7.8:1, pa ruski bancinarji so tudi imeli razmerje 8:1, zato, da so lahko delal na petrolej, oziroma delajo nekateri ruski bencinarji še danes na petrolej.
Danes pa imajo razmerje višje. Recimo tanova subarujeva (turbo) mašina ima 147kW in 12.5:1 kompresijo.
Old subarus never die, they just get faster!
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 4:28 pm

Re: Kvaliteta goriva

Napisal/-a peroRS Če sep 27, 2012 10:57 pm

nebivedu je napisal/-a:Danes pa imajo razmerje višje. Recimo tanova subarujeva (turbo) mašina ima 147kW in 12.5:1 kompresijo.


A misliš motor v BRZ-ju in Toyoti GT86? Za tvojo informacijo ta motor s to kompresijo sploh ni turbo :roll:
Turbo motor ima Compression Ratio: 10.6:1

Subaru FA engine

(Japanese: Subaru FA engine) The FA was developed from the FB engine, however, efforts to reduce weight while maintaining durability were the main goals of the FA engine. While the FA and FB engine share a common platform, the FA shares very little in dedicated parts with the FB engine, with a different block, head, connecting rods, and pistons. The FA also features direct injection (from Toyota) and Subaru AVCS variable valve timing system. It is used in the Subaru BRZ, and is identified by a Toyota engine family code known as the 4U-GSE, which is installed in the Toyota 86 and the Scion FR-S.[6] According to Subaru, 0W-20 oil is recommended.

Bore: 86 mm
Stroke: 86 mm
Displacement: 1,998 cc
Compression Ratio: 12.5:1
Power: 200 PS (147 kW; 197 hp) at 7,000 RPM
Torque: 20.9 kg·m (205 N·m; 151 lb·ft) at 6,400-6,600 RPM

A version with direct fuel injection and twin-scroll turbocharger was introduced in 2012 to the Japanese market for the Legacy GT DIT (direct injection turbo) sedan, and the Legacy GT DIT Touring Wagon.

Bore: 86 mm
Stroke: 86 mm
Displacement: 1,998 cc
Compression Ratio: 10.6:1
Power: 300 PS (221 kW; 296 hp) at 5,600 RPM
Torque: 40.8 kg·m (400 N·m; 295 lb·ft) at 2,000-4,800 RPM
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov