lancia hf je napisal/-a:Pač tehnologija gre naprej, in jim dam čisto prav, če bojo dobili na tako malo kubikaže, toliko kilovatov. Problem samo nastane ker, (nebi zdaj spet načel o tej temi) ker elektroniko še vedno neznajo narediti, in bo to še en povsem nesiguren avtomobil, ki bo po papirjih kazal same dobre lastnosti, kar je tudi res, če bo slučajno normalno deloval.
Vikking je napisal/-a:Nevem no, glede da delajo izvrstne potovalne motorje enovaljne, dvovaljne, ki zdržijo neverjetno število kilometrov, za povprečni avto na hudo viskokih obratih...
Tako da ne bi znali narediti elektornike je malodane smešno.... no če bi bmw bla fabrika paštet te že...
lancia hf je napisal/-a:ban je napisal/-a:Mah to sam VW kopirajo, tam majo že par let v ponudbi trivaljnike
Tako je VW Polo 1.0 že lep čas obstaja, in deluje kot je treba, mi je kar malo žal, ker je pod tako značko delan, glede na ostalo "krepenino"
lancia hf je napisal/-a:King1 je napisal/-a:
verjetno si mislu 1.2 motor to je trivaljni motor!
lp
Ponavadi so bili že 1.2 štirivalni, možno pa, da je zdaj kaj drugače.
King1 je napisal/-a:lancia hf je napisal/-a:King1 je napisal/-a:
verjetno si mislu 1.2 motor to je trivaljni motor!
lp
Ponavadi so bili že 1.2 štirivalni, možno pa, da je zdaj kaj drugače.
vem da so bili 1.0 motorji v polotu 6n štirivaljni, v 6n2 tudi, v 9n pa 1.0 motorjev ni bilo ker so jih zamenjali 1.2 trivaljni z 40 kw 48 kw.
če se motim me popravite.
lp
lancia hf je napisal/-a:Vikking je napisal/-a:Nevem no, glede da delajo izvrstne potovalne motorje enovaljne, dvovaljne, ki zdržijo neverjetno število kilometrov, za povprečni avto na hudo viskokih obratih...
Tako da ne bi znali narediti elektornike je malodane smešno.... no če bi bmw bla fabrika paštet te že...
Če te prav zastopim, it enačiš motocikle z avtomobili (to je kot noč in dan, pa čeprav je vse v 24 urah, kar je en dan) Zdaj BMW se je podbisal pod vzdržlivostjo, nazadnje mislim da nekje do okoli 94-ga z e30 motorji, ki so bili pa res neuničlivi, tako da pri teh motorjih pa kapo dolkar je pa novejše je pa zelo porazno, glede na to kar so imeli
Vikking je napisal/-a:lancia hf je napisal/-a:Vikking je napisal/-a:Nevem no, glede da delajo izvrstne potovalne motorje enovaljne, dvovaljne, ki zdržijo neverjetno število kilometrov, za povprečni avto na hudo viskokih obratih...
Tako da ne bi znali narediti elektornike je malodane smešno.... no če bi bmw bla fabrika paštet te že...
Če te prav zastopim, it enačiš motocikle z avtomobili (to je kot noč in dan, pa čeprav je vse v 24 urah, kar je en dan) Zdaj BMW se je podbisal pod vzdržlivostjo, nazadnje mislim da nekje do okoli 94-ga z e30 motorji, ki so bili pa res neuničlivi, tako da pri teh motorjih pa kapo dolkar je pa novejše je pa zelo porazno, glede na to kar so imeli
Komot, glede na to iz česa so izhajale recimo sedaj prestižne svetovne znamke. Ima bmw znanje, in da ne bi znal naredit motorja tako kot treba, elektronike tako kot treba je malodane smešno. Sicer je trivlajnik najboljša kombinacija, saj vzame kar je dobrega iz dvovaljnega in kar je dobro iz 4 valjnega motorja.
Glede na to da se zaradi krize zelo dobro prodajajo mali avtomobili, da je Tatra z svojimi mini malčki zelo uspešna... je verjetno povsem smotrno za bmw da razmišlja v tej smeri.
lancia hf je napisal/-a:Vikking je napisal/-a:Nevem no, glede da delajo izvrstne potovalne motorje enovaljne, dvovaljne, ki zdržijo neverjetno število kilometrov, za povprečni avto na hudo viskokih obratih...
Tako da ne bi znali narediti elektornike je malodane smešno.... no če bi bmw bla fabrika paštet te že...
Če te prav zastopim, it enačiš motocikle z avtomobili (to je kot noč in dan, pa čeprav je vse v 24 urah, kar je en dan) Zdaj BMW se je podbisal pod vzdržlivostjo, nazadnje mislim da nekje do okoli 94-ga z e30 motorji, ki so bili pa res neuničlivi, tako da pri teh motorjih pa kapo dolkar je pa novejše je pa zelo porazno, glede na to kar so imeli
Če te prav zastopim, it enačiš motocikle z avtomobili (to je kot noč in dan, pa čeprav je vse v 24 urah, kar je en dan) Zdaj BMW se je podbisal pod vzdržlivostjo, nazadnje mislim da nekje do okoli 94-ga z e30 motorji, ki so bili pa res neuničlivi, tako da pri teh motorjih pa kapo dol Not Worthy kar je pa novejše je pa zelo porazno, glede na to kar so imeli Bonk
Kljub valju manj pa bodo Bavarci v 1,35-litrski motor vgradili turbopolnilnik, ki bo poskrbel, da bo BMW še naprej vreden svojega imena. Najšibkejša različica naj bi namreč imela 120 kilovatov, najmočnejša pa kar 177 kW.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov