Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

sneg - sprednji ali zadnji pogon

Napisal/-a mihaing Če jun 18, 2009 9:09 pm

Dostikrat se vprašam, ali je zadnji pogon (recimo BMW) pri vožnji v zasnežen hrib (cca10cm snega) boljša od sprednjega pogona.

Predvidevam, da je vožnja na zasneženi cesti precej bolj težavna z zadnjim pogonom, a v hrib predvidevam da bi morala biti boljša ker je v tistem trenutku večinoma teže-težišča zadaj.

Morda kdo z izkušnjami??
 
Uporabniški avatar
Kegl
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1781
Pridružen: Po jan 12, 2009 9:29 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Kegl Če jun 18, 2009 9:14 pm

lah ti sam povem da k je mel sosed staro bmw 5 pa k je bil sneg, ga je lepo pustu pr ns al pa pr drugih sosedih, ker ni mogu pridt gor...ma pa dolg klanc tm ene 30-50m! iz istega razloga si je pred slabim letom kupu x5 tko pa je letošnjo zimo pršu vedno gor edin 2x ga je pustu pr ns je je blo res preveč snega...:D

drgač pa osebno izkušnj nimam...
 
Uporabniški avatar
ijuvan
Novinec
 
Prispevkov: 397
Pridružen: Pe okt 12, 2007 4:19 pm
Kraj: SG

Napisal/-a ijuvan Če jun 18, 2009 9:16 pm

Prednji pogon. Bi moral biti RES strm hrib da bi se preneslo več težea nazaj. In imam izkušnje, BMW 318i rinil 500m v hrib. Okoli 3-5 cm snega, brez pomoči štirih moških ni prišel nikamor. Tisto sranje proti zdrsu koles pa je bilo v TEM primeru vredno pol k***.
Zadnjič spremenil ijuvan, dne Če jun 18, 2009 9:53 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
moj-avto
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: Če apr 17, 2008 4:46 pm

Napisal/-a moj-avto Če jun 18, 2009 9:19 pm

Vsekakor je boljši zadnji pogon. Itak, da ja!
Avto, moj partner!
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8424
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Re: sneg - sprednji ali zadnji pogon

Napisal/-a MacTron Če jun 18, 2009 9:21 pm

mihaing: Debata izpred dveh let, ker si bolj izpostavil BMWjev zadnji pogon
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=56149

Za ostale pogone pa uporabi iskalnik...
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 Če jun 18, 2009 9:28 pm

Po mojih izkušnjah je vožnja z RWD v zasnežen klanec lahko še bolj težavna, kot po ravnem. Predvsem je lahko problem, če se med vzponom ustaviš, ker se lahko zgodi, da ne boš več mogerl speljati vendar se kaj takega prej lahko zgodi na poledeneli cesti. Jaz imam izkušnje z dvema različnima RWD avtomobiloma in kakšnih občutnih razlik v vožnji po snegu se ne spomnim. Z BMWjem nimam izkušenj. Pri RWD moraš po snegu vozit predvsem z glavo in malo v naprej predvidevat kako pa kaj pa bo šlo povsod! Ne samo na gas pritiskat pa bo kar bo.
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 Če jun 18, 2009 9:44 pm

Pri pogonu zadaj je največje vprašanje kje je motor lociran, spredaj al zadaj. če je spredaj, je jeba.
 
Uporabniški avatar
RENO911
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: To jun 26, 2007 9:53 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a RENO911 Če jun 18, 2009 10:04 pm

Pogon zadaj je največja bedarija. Če že delajo te avte, bi jih vsaj s pogonom na vse štiri. Audi in VW imata do dobro porihtano ali spredaj ali na vse štiri, samo zadaj pa ne, ker nima smisla.
 
JustMuC
Novinec
 
Prispevkov: 203
Pridružen: Pe jul 28, 2006 12:23 pm
Kraj: NM

Napisal/-a JustMuC Če jun 18, 2009 10:13 pm

RENO911 je napisal/-a:Pogon zadaj je največja bedarija. Če že delajo te avte, bi jih vsaj s pogonom na vse štiri. Audi in VW imata do dobro porihtano ali spredaj ali na vse štiri, samo zadaj pa ne, ker nima smisla.


In pol to nekdo napiše, ki še ni sedel v RWD avtu, kaj šele ga vozil...
Ko je ravno nekdo omenil BMW... Starejši res niso bili za v sneg, ker je bilo težišče (zelo) spredaj. Dandanes pa je težišče pri BMW-jih nekje 50/50.
Bom pa še nekaj napisal...Če imaš RWD in boš šparal na gumah... Saj naprej pa sami veste, kaj sledi!:)

LP
 
Uporabniški avatar
Sendx
Novinec
 
Prispevkov: 246
Pridružen: Pe sep 26, 2008 6:39 pm
Kraj: Posavje - Dobova

Napisal/-a Sendx Če jun 18, 2009 10:25 pm

Spredni še gre nekakor ampak zadni negre nikamor brez sile na zadnja kolesa.
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing Če jun 18, 2009 10:29 pm

Na pa če malo fizike, kar se mi zdi čisto logično: če je razmerje med težo 50/50 potem se že pri naklonu 1stopinjo porazdeli teža nazaj, torej bi po logiki moralo imeti več potisne sile zadaj. A ni tako? :oops:
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Če jun 18, 2009 10:30 pm

RENO911 je napisal/-a:Pogon zadaj je največja bedarija. Če že delajo te avte, bi jih vsaj s pogonom na vse štiri. Audi in VW imata do dobro porihtano ali spredaj ali na vse štiri, samo zadaj pa ne, ker nima smisla.

lool.zadnji pogon je majka.avto je bl uravnotezen pa velik bol se da v ovinke letet.tut po zaslugi tega ker ce mas zadaj pogon ne mores met poltoge preme....
pa kokr je predhodnik napisal da ce mas dobre gume pa mas lepo 50/50 razmerje se da marsikam pridt.
drugo je k ma folk pozim valarje na bmw-jih.ja itak da nau nkamr prsu.
da o suvih k majo skos letne gume ker misljo da ce majo 4x4 so vse nardil raje ne govorim
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 Če jun 18, 2009 10:40 pm

RENO911 je napisal/-a:Pogon zadaj je največja bedarija. Če že delajo te avte, bi jih vsaj s pogonom na vse štiri. Audi in VW imata do dobro porihtano ali spredaj ali na vse štiri, samo zadaj pa ne, ker nima smisla.


Ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha....

Saj takega mnenja je itak večina. Za volanom so večinoma samo še bumbarji, ki ne znajo vozit drugega, kot FWD ali AWD s kupom elektronskih pripomočkov za stabilnost, proti zdrsavanju...
 
Uporabniški avatar
RENO911
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: To jun 26, 2007 9:53 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a RENO911 Če jun 18, 2009 10:56 pm

Slabega čez zadnji pogon imajo dosti povedati tisti, ki so ga vozili in tisti, ki ga vozijo. Eni pa sami sebe prepričujejo v nekaj kar kot sem že napisal, nima nobenega smisla. Zadnji pogon pride v poštev nad 250KM, pa še tam je slabša možnost kot 4x4, razen v superšportnikih, ko se gleda na težo in se dela zaradi moči motorjev zadnji pogon, prvi pa iz tega razloga izpušča.

Se pogovarjamo o superšportnikih ali naših mlinčkih do 200KM?
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Če jun 18, 2009 11:07 pm

Če imaš dobre gume in se ne ustavljaš na klancu, potem uredu.

Če si pa v realnosti, potem se je pa treba kdaj tudi stavit, in če enkrat mal zakoplje oz. ne more naprej, nimaš možnosti mal levo-desno pomuvat s kolesi in se rešit. Pa tudi če nimaš ful keša, večina vozi gume od novih, do izrabljenih, kar pomeni da na koncu nimajo optimalnega profila za sneg. Poleg tega je pa še neizkušenost 98% voznikov, katerim verjetno ni v veselje, da jim zadek avta pleše levo desno (večina se ustraši).

Tko da... bmwjaši pravijo da dobre gume in občutek v gasu, pa ni problema. Če maš nove gume pa da obvladaš avto, potem ja, ni problema :)

Za po suhi cesti za zabavo in za dirkališče pa rwd ftw :)
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 Če jun 18, 2009 11:18 pm

RENO911 je napisal/-a:Slabega čez zadnji pogon imajo dosti povedati tisti, ki so ga vozili in tisti, ki ga vozijo.

Se pogovarjamo o superšportnikih ali naših mlinčkih do 200KM?


Verjamem in vem, da tudi veliko tistih, ki vozijo ali so vozili zadnji pogon imajo veliko slabega povedat o njem! To pač potrjuje tisto kar sem napisal: nekateri ga pač ne znajo vozit!

O malih FWD mlinčkih se pa jaz sploh ne pogovarjam in me ne zanimajo. To zame ni avto. Še bolj hecno pa je, da se iz njih dela "kao" športne avtomobile.

Za marsikatere normalne avtomobile je pa škoda, da so FWD! Naprimer chrysler 300M ali pa naprimer Alfe (govorim o tisth večjih, ki vsaj zgledajo) taki avtomobili bi morali biti RWD.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če jun 18, 2009 11:44 pm

RENO911 je napisal/-a:Slabega čez zadnji pogon imajo dosti povedati tisti, ki so ga vozili in tisti, ki ga vozijo. Eni pa sami sebe prepričujejo v nekaj kar kot sem že napisal, nima nobenega smisla. Zadnji pogon pride v poštev nad 250KM, pa še tam je slabša možnost kot 4x4, razen v superšportnikih, ko se gleda na težo in se dela zaradi moči motorjev zadnji pogon, prvi pa iz tega razloga izpušča.

Se pogovarjamo o superšportnikih ali naših mlinčkih do 200KM?


Večina terencev ima zadnji pogon in priklopliv sprednji. Zelo malo jih pa je tistih, ki bi bili superšportniki in bi imeli nad 200KM, ampak tisti imajo ponavadi stalni 4x4 pogon z sredinskim diferencialom in zaporo le tega. Sam imam 83KM v avtu z zadnjim pogonom, pa pozimi ni nobenih problemov (tudi brez vklopljenega 4x4 pogona)

Zadnji pogon po snegu je težje vozit kot prednji, vendar ko se ga navadiš in voziš z glavo gre avto lepo tudi po snegu.

Za starejše RWD avte pa je priporočljivo kakih 50 kil peska v vrečo in v prtljažnik, da je zadaj večja obtežitev. Če ša ne gre tudi tako v hrib, pa lahko vsaj posuješ pesek pod gume, da bo potem šlo v hrib.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
fičfirič
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Ne dec 18, 2005 10:07 pm

Napisal/-a fičfirič Pe jun 19, 2009 12:13 am

takoj ko ti spelješ (ali poskusiš) se zaradi navora na pogonskem kolesu (pa naj bo rwd ali fwd),zaradi ročice ki je medosna razdalja sila, pritisne na zadnja kolesa ter razbremeni prednja.
Zdaj pa več ko že ima teže zadaj (v obravnavamo rwd), bolj ti je že v štartu v korist. Obratno velja za fwd.

@cruiser1: Fwd avti so lahko in tudi so športni. Na vsakem ralliju ko si, je rwd živa redkost in to z dobrim razlogom. Druga stvar je pista, pa še tam če gledaš wtcc so razni leoni in alfe tam-tam z bmwji. Z fwd so tudi zelo uporabne tehnike vožnje ki se jih neda delati z rwd, sevede velja tudi obratno.
 
Uporabniški avatar
timm
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: So feb 28, 2004 12:36 pm

Napisal/-a timm Pe jun 19, 2009 12:42 am

Smo imeli kar nekaj let Volvo 340gl, ki ima zadnji pogon. Pa je šel avto ne super ampak odlično po snegu v hrib. Res pa je, da so imeli ti Volvi menjalnik zadaj, kar je pripomoglo k večjem težišču zadaj. In pa motor je bil 1.6 diesel, kar skoraj ni moglo zakopati, ker ni moči. :-)
 
Uporabniški avatar
exide
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: So avg 02, 2008 10:47 pm
Kraj: Radovljica

Napisal/-a exide Pe jun 19, 2009 6:09 am

Pogon zadaj + sneg = jeba :D

Ampak ko se navadiš in naštudiraš avto potem gre, problem je edino, ko se pelješ v klanec potem pa na sredi klanca voznik pred tabo ustavi :evil: Nazadnje ko je bil sneg se mi je to zgodilo in sem potreboval malo pomoči, da sem potem lahko speljal. :)
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov