Kolega ima večja (in širša) platišča, zatemnjena stekla ter nižje vzmeti. Zadeve se je odločil vpisati v homologacijski kartonček, se naročil pri LPP Ljubljana ter skušal opraviti vse potrebno za vpis v zloglasni in priljubljeni listič.
Preden je sploh uspel pozdraviti in nagovoriti zaposlenega, mu je ta že od daleč smehljaje govoril, češ, tole ne bo šlo, platišča preveč štrlijo izpod blatnika. Po nekaj minutnem pregovarjanju sta prišla do ugotovitve, da če bo prilepil plastične obrobe na blatnike - dobi atest. Obrobe so na voljo, kakopak, pri podjetju A3M, zagotovi LPPjevec (seveda takoj pomislim, da sta možakarja v kakšni navezi z dotičnim podjetjem). To potrdi še drugi zaposleni, nekoliko mlajši ter po subjektivni oceni, "nižji" po činu. Ob vprašanju, da se po Sloveniji vozi ogromno passatov z 18 palčnimi pltišči, sta LPPjevca zamajla z glavo in trdila, da jim pri njih nikakor niso izdali ustrezne dokumentacije.
OK, naslednja stvar, vzmeti. Račun zastopnika za H&R ni pomagal. Račun vgradnje tudi ne, ker slednji ni pooblaščeni in priznani za vgrajevanje vzmeti. (podjetje je registrirano za prodajo avtodelov ter servis vseh vrst vozil, kar seveda vključuje tudi menjavo kupljenega material. Na kratko: lahko menjujejo navadne vzmeti, športnih pa ne). "Ne bo šlo!", se spet hihita LPPjevec.
Še to: v 95% držav po svetu, velja TUV certifikat, razen za nekatere XY države (kjer je standard najbrž močno pod povprečjem) ter našo vrlo Slovenijo. Odgovor na to vprašanje je najbrž nesmiselno iskati.
