Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
moj-avto
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: Če apr 17, 2008 4:46 pm

Ventili: mehanski dročniki in avtomatsko hidravlični?

Napisal/-a moj-avto Ne jan 24, 2010 7:31 pm

Malo gledam chevrolet cruze, pa primerjam motor 1,6 in 2,0.
Vidim, da je kar nekaj razlike med motorjema, pa mi nekaj ni najbolj jasno.

Recimo nastavitev ventilov:
1,6 motor ima mehanski dročniki; 2,0 pa avtomatsko-hidravlični.
V čem je razlika? Kaj je boljše?

Zanima me tudi kaj pomeni suha sklopka, enolamela, katero imata oba motorja?

Vir:http://www.chevrolet.si/cruze/cruze-tehnicni-podatki-cruze-base-motorji-in-menjalniki.html
Avto, moj partner!
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Re: Ventili: mehanski dročniki in avtomatsko hidravlični?

Napisal/-a Templar Ne jan 24, 2010 8:11 pm

moj-avto je napisal/-a:Malo gledam chevrolet cruze, pa primerjam motor 1,6 in 2,0.
Vidim, da je kar nekaj razlike med motorjema, pa mi nekaj ni najbolj jasno.

Recimo nastavitev ventilov:
1,6 motor ima mehanski dročniki; 2,0 pa avtomatsko-hidravlični.
V čem je razlika? Kaj je boljše?


Razlika je med tem, da se mehanski morajo vsake tolko nastavljat, hidravlični pa delajo sami in jih ne štelaš.
"Boljši" in manj vzdrževanja zahtevajo avtomatski, so pa slednji občutljivi na kvaliteto olja. Če avto redno in kvalitetno servisiran ne problema.

Drugače pa mislim da je razlika tudi v tem da je 2.0 dizel...
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
moj-avto
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: Če apr 17, 2008 4:46 pm

Napisal/-a moj-avto Ne jan 24, 2010 9:27 pm

Na Jugotu je rabilo štelati ventile.
Jaz sem mislil, da je štelanje ventilov stvar preteklosti. Očitno je stvar tudi sedanjosti.
Pa ta suha sklopka po mojem tudi ni bog ve kaj prida, vsaj zdi se mi tako.
Avto, moj partner!
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Ne jan 24, 2010 9:43 pm

moj-avto je napisal/-a:Na Jugotu je rabilo štelati ventile.
Jaz sem mislil, da je štelanje ventilov stvar preteklosti. Očitno je stvar tudi sedanjosti.
Pa ta suha sklopka po mojem tudi ni bog ve kaj prida, vsaj zdi se mi tako.
¸

Ja kako sklopko bi pa ti mel? Navaden ročni menjalnik, pač ima sklopko kot vsi avti.
 
Uporabniški avatar
moj-avto
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: Če apr 17, 2008 4:46 pm

Napisal/-a moj-avto Ne jan 24, 2010 9:44 pm

mišek je napisal/-a:
moj-avto je napisal/-a:Na Jugotu je rabilo štelati ventile.
Jaz sem mislil, da je štelanje ventilov stvar preteklosti. Očitno je stvar tudi sedanjosti.
Pa ta suha sklopka po mojem tudi ni bog ve kaj prida, vsaj zdi se mi tako.
¸

Ja kako sklopko bi pa ti mel? Navaden ročni menjalnik, pač ima sklopko kot vsi avti.


Hidravlično sklopko bi imel.

Upam, da ima chevy avtomatski čok! :cry
Avto, moj partner!
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Napisal/-a plinaš Ne jan 24, 2010 10:12 pm

moj-avto je napisal/-a:
mišek je napisal/-a:
moj-avto je napisal/-a:Na Jugotu je rabilo štelati ventile.
Jaz sem mislil, da je štelanje ventilov stvar preteklosti. Očitno je stvar tudi sedanjosti.
Pa ta suha sklopka po mojem tudi ni bog ve kaj prida, vsaj zdi se mi tako.
¸

Ja kako sklopko bi pa ti mel? Navaden ročni menjalnik, pač ima sklopko kot vsi avti.


Hidravlično sklopko bi imel.

Upam, da ima chevy avtomatski čok! :cry


ali si ti siguren , da je s tabo vse v najlepšem redu ?
vsaj malo poguglaj ali pa wiki poglej... hidravlična sklopka pomeni krmiljenje sklopke same in se razlikuje od iste funkcije ,ki jo opravlja pletenica... razlika je v tem , da je ponavadi hidravlično krmiljenje lažje, z manj upora na stopalki za sklopko...

suha sklopka je ponavadi - klasična- enolamelna ," mokra" sklopka pa je ponavadi večlamelna v oljni kopeli... medtem ko suha sklopka ni tako občutljiva na temperaturne spremembe pa "mokra" zahteva točno določeno olje , sploh se to opazi pri motornih kolesih,kjer je delovanje mokre sklopke optimalno šele pri ogretem agregatu...

avtomatski čok pri računalnško krmiljenem sekvenčnem vbrizgu?? kaj zdaj je treba z inbus ključem vsako jutro un vijak kaj štelati ? meni dela o.k. zmeraj na isti nastavitvi...
plin je cnej k bencin
 
knuspi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: Pe avg 25, 2006 11:20 pm

Napisal/-a knuspi Po jan 25, 2010 3:56 pm

Te ventile se štela na 100 tisoč ali več, ne pa kot pri jugotu.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Po jan 25, 2010 4:24 pm

knuspi je napisal/-a:Te ventile se štela na 100 tisoč ali več, ne pa kot pri jugotu.

glih pri jugotu (55-65) si imel mir z ventili, na Cruzu mislim, da se bo treba igračkat vsaj 3x 4x do 100.000.....in verjam, da ima klackalice (Cruz) kot jugo 45 in ne na "ploščice"(podlaganje).....

....... - nisem se toliko poglabljal, aaaaaaampak skoraj ne morem verjet, da pri bencinskih motorjih Cruza niso hidraulični ventili :shock: (pa je ja ecotec Opel motor notri.....)

P.S Pony 1990 je imel navadne ventile in štelanje obvezno na vsakih 20.000km, dočim jugeci(55) stoenke (podložka/ploščica sistem) ko so na drugem servisu na 10.000km naštelali, se jih do 180.000km, ko sem avto prodal, ni noben dotaknil.....
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Po jan 25, 2010 6:48 pm

Mislim, da je to pomota. Kdo pa še sploh zna štelat ventile.

Mogoče je ta postavka v ceniku, da se lahko še malček zaračuna.

Ali pa je pri celem avtomobilu spet dejstvo : kolikor denarja toliko muzike.
 
Uporabniški avatar
moj-avto
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: Če apr 17, 2008 4:46 pm

Napisal/-a moj-avto Sr jan 27, 2010 10:53 pm

simply je napisal/-a:Mislim, da je to pomota. Kdo pa še sploh zna štelat ventile.

Mogoče je ta postavka v ceniku, da se lahko še malček zaračuna.

Ali pa je pri celem avtomobilu spet dejstvo : kolikor denarja toliko muzike.


Avto je dejansko še manj vreden kot se prodaja. Pozor na to, da je avto izdelan izven EU in je za to carinjen. Prišteti je treba še provizijo pri menjavi EUra v tujo valuto, transport in še bi se lahko našlo stroškov. In če to odštejemo ugotovimo, da je avto vreden veliko manj.
Koliko denarja toliko muzike, to ne vem, če lih drži.
Določene blagovne znamke avtomobilov so dražje pa slabe.
Kvaliteto tega avtomobila pa bo pokazal čas.
Avto, moj partner!
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Če jan 28, 2010 10:31 am

moj-avto je napisal/-a:Avto je dejansko še manj vreden kot se prodaja.


kaj si sedaj toplo vodo odkril...... :?: :roll:

Saj maš izračune "javne" (nazadnje sem zasledil za Mondea) da pride tovarno stat 7000 eur......(in enako je pri audiju, bmw, mb...........) pri "kiki rikijih" še jurja ceneje....in to je to.......

Od tega Cruza slabše ne more bit NIČ :!: Osebno raje Dacio, ali ne vem kaj, kot pa to....
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Napisal/-a plinaš Če jan 28, 2010 10:11 pm

simply je napisal/-a:Mislim, da je to pomota. Kdo pa še sploh zna štelat ventile.

Mogoče je ta postavka v ceniku, da se lahko še malček zaračuna.

Ali pa je pri celem avtomobilu spet dejstvo : kolikor denarja toliko muzike.


vsak mehanik jih mora znati nastaviti ... pri hidravličnih so vmes med ventilom in odmikačem še ploščice , pri katerih se meri zračnost..ko je ta prevelika , se ploščice zamenja..
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Če jan 28, 2010 10:13 pm

plinaš je napisal/-a:
simply je napisal/-a:Mislim, da je to pomota. Kdo pa še sploh zna štelat ventile.

Mogoče je ta postavka v ceniku, da se lahko še malček zaračuna.

Ali pa je pri celem avtomobilu spet dejstvo : kolikor denarja toliko muzike.


vsak mehanik jih mora znati nastaviti ... pri hidravličnih so vmes med ventilom in odmikačem še ploščice , pri katerih se meri zračnost..ko je ta prevelika , se ploščice zamenja..

:shock: :shock: :shock:
....no, pa spet nekaj novega vem :lol:
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Pe jan 29, 2010 11:40 am

sašo5 je napisal/-a:
knuspi je napisal/-a:Te ventile se štela na 100 tisoč ali več, ne pa kot pri jugotu.

glih pri jugotu (55-65) si imel mir z ventili, na Cruzu mislim, da se bo treba igračkat vsaj 3x 4x do 100.000.....in verjam, da ima klackalice (Cruz)[b] kot jugo [b]45 in ne na "ploščice"(podlaganje).....



Od kdaj ima pa DOHC motor dročnike :roll:
Čje BUTAST prevajalec še ne pomeni da je to rec.


pa ta je tudi močna:
material glave motorja - železna litina/aluminij... :cry
pa od kdaj se navor meri na minuto :roll:
pa še bi se našlo
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Pe jan 29, 2010 4:57 pm

Pero je napisal/-a:Od kdaj ima pa DOHC motor dročnike :roll:



Pero: ne se smešit..... :D

http://ro.zrsss.si/projekti/kmetijstvo/ ... dravli.htm

PS DOHC je samo 2 noknveli, nima veze - brez dročnika ne gre - na žalost...
"štepsl" po domače.....
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Pe jan 29, 2010 5:17 pm

V angleščini se loči med Push Rod in Tappet,

kako se pravilno reče tisti šalčki (ki ima ponavadi v sebi ploščice za nastavljanje) po slovensko se mi pa ne da brskat, hidravlični dročnik je pa nekaj drugega

Če hočeš pa vem kje imam sliko DOHC motorja ki se mu zračnost ventilov uravnava z vijakom in ima ''klackalice''
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Pe jan 29, 2010 8:00 pm

Pero je napisal/-a:Če hočeš pa vem kje imam sliko DOHC motorja ki se mu zračnost ventilov uravnava z vijakom in ima ''klackalice''

no.....saj tako naj bi imel Cruz(v drugi temi opisano) - ampak dročnik še vedno je :-P
Slika
evo lepa slika ventila (upam, da veš kje je "štepsl".....
klikni še K L I K
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 3 gostov