moj-avto je napisal/-a:Malo gledam chevrolet cruze, pa primerjam motor 1,6 in 2,0.
Vidim, da je kar nekaj razlike med motorjema, pa mi nekaj ni najbolj jasno.
Recimo nastavitev ventilov:
1,6 motor ima mehanski dročniki; 2,0 pa avtomatsko-hidravlični.
V čem je razlika? Kaj je boljše?
¸moj-avto je napisal/-a:Na Jugotu je rabilo štelati ventile.
Jaz sem mislil, da je štelanje ventilov stvar preteklosti. Očitno je stvar tudi sedanjosti.
Pa ta suha sklopka po mojem tudi ni bog ve kaj prida, vsaj zdi se mi tako.
mišek je napisal/-a:¸moj-avto je napisal/-a:Na Jugotu je rabilo štelati ventile.
Jaz sem mislil, da je štelanje ventilov stvar preteklosti. Očitno je stvar tudi sedanjosti.
Pa ta suha sklopka po mojem tudi ni bog ve kaj prida, vsaj zdi se mi tako.
Ja kako sklopko bi pa ti mel? Navaden ročni menjalnik, pač ima sklopko kot vsi avti.
moj-avto je napisal/-a:mišek je napisal/-a:¸moj-avto je napisal/-a:Na Jugotu je rabilo štelati ventile.
Jaz sem mislil, da je štelanje ventilov stvar preteklosti. Očitno je stvar tudi sedanjosti.
Pa ta suha sklopka po mojem tudi ni bog ve kaj prida, vsaj zdi se mi tako.
Ja kako sklopko bi pa ti mel? Navaden ročni menjalnik, pač ima sklopko kot vsi avti.
Hidravlično sklopko bi imel.
Upam, da ima chevy avtomatski čok!
knuspi je napisal/-a:Te ventile se štela na 100 tisoč ali več, ne pa kot pri jugotu.
simply je napisal/-a:Mislim, da je to pomota. Kdo pa še sploh zna štelat ventile.
Mogoče je ta postavka v ceniku, da se lahko še malček zaračuna.
Ali pa je pri celem avtomobilu spet dejstvo : kolikor denarja toliko muzike.
moj-avto je napisal/-a:Avto je dejansko še manj vreden kot se prodaja.
simply je napisal/-a:Mislim, da je to pomota. Kdo pa še sploh zna štelat ventile.
Mogoče je ta postavka v ceniku, da se lahko še malček zaračuna.
Ali pa je pri celem avtomobilu spet dejstvo : kolikor denarja toliko muzike.
plinaš je napisal/-a:simply je napisal/-a:Mislim, da je to pomota. Kdo pa še sploh zna štelat ventile.
Mogoče je ta postavka v ceniku, da se lahko še malček zaračuna.
Ali pa je pri celem avtomobilu spet dejstvo : kolikor denarja toliko muzike.
vsak mehanik jih mora znati nastaviti ... pri hidravličnih so vmes med ventilom in odmikačem še ploščice , pri katerih se meri zračnost..ko je ta prevelika , se ploščice zamenja..
sašo5 je napisal/-a:knuspi je napisal/-a:Te ventile se štela na 100 tisoč ali več, ne pa kot pri jugotu.
glih pri jugotu (55-65) si imel mir z ventili, na Cruzu mislim, da se bo treba igračkat vsaj 3x 4x do 100.000.....in verjam, da ima klackalice (Cruz)[b] kot jugo [b]45 in ne na "ploščice"(podlaganje).....
Pero je napisal/-a:Od kdaj ima pa DOHC motor dročnike![]()
Pero je napisal/-a:Če hočeš pa vem kje imam sliko DOHC motorja ki se mu zračnost ventilov uravnava z vijakom in ima ''klackalice''
Po forumu brska: Google [Bot] in 3 gostov