Olje v menjalniku je bilo menjano 2x, prvič pri 57.000km, drugič 14 dni nazaj pri 105.000km. Prav tako je bilo zamenjano "sito".
Motor se obnaša isto pri ogretem, kot kadar je mrzel, kar mi ne gre v račun. Pri BMW M3 menjalnik DKG prestavlja občutno počasneje ko je le ta mrzel.
Vztrajnik je OK, vsaj zaenkrat.
Je pa res, da "lastnik" avtomobila ne ujčka in dela na polno. Mogoče je to razlog. Sam sicer tega avtomobila ( službeni op.p. ) ne vozim, je pa precejšnja razlika z Audijevim Tiptronicom ki ga uporabljam v A6. Zato pa vprašam in se čudim. Prav tako je zanimivo, da avtomobil pri polnem plinu pospešuje tudi čez 4.000 obratov v minuti - pri hitrostih nad 130km/h. Pri polnem plinu prestavi celo v 4 prestavo, ki pri tako visokih hitrostih ne verjamem, da je priporočljiva.
Edina rešitev je ročno pretikanje, ki pa je brez poante, zakaj potem DSG
DSG v GTIjih se drugače obnaša! Tudi sam sem ga vozil in ni težav, že zato ker je bencinec.
7 stopenjski DSG brez olja : hmm zelo me čudi takšen tip menjalnika, namreč kako je pa z temperaturami. Olje kar dobro odvaja toploto... No res pa je, da je uporabljen samo v "šibkejših" motorjih.
Samo, če malo pritisneš na gas bo pa pospeševal z manj vrtljaji ane? Rolling Eyes
Saj ni CVT.