matic je napisal/-a:Dogaja se mi da zacne kar nekaj cvrcat v avtu in se smodit (zgat) in smrdet, pri tem pa se stantags dvigne (ko da bi zaug potegnu ce bi ga imel (ta R5 ga nima - 1.4 (five)motor)). Dogaja pa se vse bolj pogosto. Danes se je punci zgodil na obvoznici in motor sploh ni imel moci - se je pa zgal in smedrel. Nato je vzgala vse 4 in malo pocakala in ko je speljala je baje avto sel samo do 60km/h. To je trajal ca. 5minut in nato je avto delal dalje b.p.
Pri tem tudi radio vedno crkne, kot da bi ga povsem odklopil.
Če je to res, kar pišeš, potem je očitno, da je problem nekje na enem + kablu, ki je precej močan (očitno) in ni speljan preko varovalke(če bi bil, bi jo skurilo v prvem kratkem stiku). Ta kabel ti občasno nekje dobi stik na maso in takrat se žge in smrdi izolacija. Mislim, da je edini tak kabel, ki ni vezan čez varovalko, kabel, ki gre iz akumulatorja na štarter. Če ti ta kabel kje tolče na maso, pol se ti lahko dogaja vse tisto, kar si napisal (pade napetost->ne dela radio, se žge in smrdi, avto nima moči, ker če maš električno benz pumpo, ti ne načrpa dovolj benza, ker nima ustreznega elektro napajanja, tudi zindšpula ti ne more dat dovolj močne iskre, ker pač takrat ni dovolj napetosti v elektro sistemu, itd....)
Preveri kabel iz akumulatorja na štarter (skoraj sigurno je to).
Al pa če maš mogoče v avtu kak ojačevalec, ki ima napajanje vezano direkt na +12 brez varovalke. Lahko je problem v tem kablu, če ti kje prihaja v stik z maso. (lahko tudi v notranjosti ojačevalca)
Mislim, da so vsi ostali porabniki v avtu vezani čez varovalko, razen če nisi vezal kaj sam in potem preveri še vse to.
Veliko uspeha...