Verjetno, da boš pri polotu vozil "bolj sproščeno", ker max navor dosega precej nižje. Zaradi tega boš tudi verjetno lahko v višji prestavi prevozil klanec..
Kateri pa bolj vleče pa lahko vidiš šele v praksi. Pri prehitevanju npr pri Kii prestaviš v 3. in greš prehitevati (pospeši recimo uredu) - greš mimo, avto je mal bolj glasen ampk j..ga. Pri Polotu pa npr v 3. ne moreš, ker so vrtljaji previsoki (nimaš nič od njih), v 4. pa kljub navoru mogoče ne gre najbolje - seveda pa lahko tudi da gre

Verjetno sta tam tam, odvisno pa je kaj imaš raje.
Čist na pamet bi rekel, da se s Polotom pelješ bolj "elegantno" oz manj stresno - avto pač pospešuje normalno, mašine ne vrtiš v višje vrtljaje, če pa jo že, avtomobil nikamor ne gre. Pri Kii pa moraš za hitrejše premikanje prestaviti pač prestavo nižje, kar pomeni malce več telovadbe z menjalnikom, gresta pa nekako isto. Tak sem nekako jaz čutil ko sem vozil par benc. avtomobilov, ki dosegajo navor pozno/zgodaj. Mogoče so mi še celo mal bolj ustrezali..če že nič, je kao bolj "športen"

Sicer porabi več, ampak ga v višjih vrtlj. ne zmanjka, kot recimo zmanjka dizla - s tem, da dizel s pomočjo navora spet pospeši od tistih 2.000 vrtlj/min dalje, ko prestaviš višje, bencinar brez turbine pa ne
Kot so drugače že napisali..teža precej vpliva, itak, prav tako menjalnik, itd - primer Suzuki Swift GTI (1.3 cca 100 KM) vs recimo Elantra 1.6 s 105KM
