Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

A je res tako težko debatirat o različnih znamkah?!

Napisal/-a ~toMmy~ So jul 03, 2010 1:50 am

Lepo pozdravljeni!

A je res tako težko najti nek kompromis pri debatiranju o različnih tehnikah različnih znamk? Sam sem odkrit pristaš VAG-a in me tega ni sram, pač skupina avtomobilov, ki mi večinoma karakterno najbolj odgovarjajo. Moj podpis si nekateri razlagajo kot poviševanje Golfa kot nekega nadavta, ki vsekakor ni in verjetno tudi nikoli ne bo, saj se gre za verjetno največje povprečje, kar lahko v trenutnem svetu avtomobilizma sploh obstaja! Moj podpis je namenjen tistim, ki nasplošno lastnike golfov "etiketirajo" z neodločnimi, nerazgledanimi in vase zagledanimi kupci, ki se imajo za nekaj več, ker imajo golfa.

Sam tak avto lahko razložim iz skrajno racionalnih in tudi emocionalnih razlogov(čeprav marsikdo označuje tak avto kot najbolj "neomocialen". Enostavno je to avto, ki mi "sede" in bi z veseljem imel tudi njegovo najzmogljivejšo R različico.

Mi pa ob vsem tem ni problem sprejet nekoga, ki tako "čuti" do Renault-a, Honde, Mazde, Kie, Opela, BMW-ja itd., saj sem tudi sam navdušen nad vsako zanimivo tehnično in oblikovno rešitvijo v svetu avtomobilizma, to je namreč zame nekaj najbolj zanimivega kar obstaja. In zakaj se vedno najdejo pacienti, ki ne bodo nikoli razumeli tudi najmanjše kritike glede "svoje" znamke, tudi če je obdana z neskončno komplimenti? Ne razumem, zakaj se je tako težko enostavno pogovorit o določenih avtomobilih in tehniki uporabljeni v njih brez nepotrebnega zmerjanja ljudi, ki se ne strinjajo v popolnosti in brez naravnost otročjega kritiziranja vsega, kar ni del "oboževane" znamke ali koncerna?

Vem, da je to mogoče ena bolj tečnih in nezanimivih tem, kar jih je na tem forumu, ampak tisti, ki ste si jo vzeli čas prebrat... mar ne bi bilo dosti bolje, če ne bi bilo nepotrebnih zmerjanj in totalno pretiranih poniževanj/poviševanj določenih znak? Je res tako težko sprejet, da smo si ljudje različni in spoštovat različna mnenja? :?
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ So jul 03, 2010 2:10 am

hmm.. Najbolj me fascinira nestrpnost. Dandanes obstaja nek mainstream in kdor ni in je obsojen. Avtomatsko.
Če bi razmišljali bi videli, da le redki kupijo avto za dušo. Le redki zato, ker nas 95% ovira denar. ostale pa misel, da jim je avto le prevozno sredstvo iz točke A v B.

seveda pa ostaja dejstvo, da se je preveč fanatikov, ki hvalijo svojega konja in niso sposobni sprejet kritik.

sam sploh nisem ljubitelj določene znamke. trenutno niti nimam izbere, ker sem avto takorekoč dobil. poleg tega mi predstavlja le prevozno sredstvo, ki je zaenkrat še zanesljivo. na žalost pa zaradi slabih izkušenj čutim določen odpor do specifičnih modelov. vendar dopuščam, da se v prihodnosti to spremeni.
 
Uporabniški avatar
Misak
Uporabnik
 
Prispevkov: 809
Pridružen: To mar 09, 2004 9:13 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Misak So jul 03, 2010 2:15 am

tommy niso problem tisti, ki so si našli avto zase, kot si zelo opisal sebe, ampak je problem v pacientih, ki svojo znamko poveličujejo in si zagovarjajo 20 let stara stališča, recimo direktno primer golf - kar nemec nardi je za zmeri, ali pa golfi pač ne crkujejo/vzdržujejo ceno, kar je več kot samo še nek urbani mit, saj sedaj se prav tako renaulti kot tudi toyote, mazde, fordi, ... kvarijo približno enako. In ta mentaliteta si (vsaj po mojem mnenju) poskuša izbiti iz glave teh neredkih posameznikov...
Da bi zmanjšali število prometnih nesreč na naših cestah,
bi morali moškim prepovedati točiti alkohol.
In ženskam bencin!
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard So jul 03, 2010 2:22 am

Tommy sem prebral in ti tudi odgovoril v testu o GP-ju (ker se mi zdi, da to temo odpiraš zarai komentarjev pod tem testom). Skratka nad tvojim tonom, kulturo govora, samokontrolo, sem zelo razočaran.

In potem greš ti kritizirat druge, a sam si še bolj nastrojen, nerazumevajoč, žaljiv in cmerav.

Na koncu pa se v tej temi hočeš prikazat kot angelček, medtem ko si tam pod komentarji bil hja tak kot sem te opisal malo više.

P.S. Pa važno, da si me tam pod konentarji označil za pripadnika določeni znamki. Vidim, da to rad počneš, si me označeval in mi podtikal že v drugih temah, pa me sploh ne poznaš.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ So jul 03, 2010 2:35 am

Misak ampak je ogromno ravno obratne mentalitete, ki prezira VSE lastnike golfov iz takšnih in drugačnih razlogov, posledica tega je tudi moj podpis. Sama kvaliteta se mi zdi pri VW-ju zaenkrat pomankljivo a zaenkrat še vedno vsaj povprečna. Kar se pa nemcev splošno tiče, imam pa z določenim katastrofalne izkušnje!

Pa vendar tukaj pustimo VW in golfa vsaj malo na stran, saj ta tema ni nastala zaradi tega. Danes sem ob komentarjih določenega testa, kjer sem namesto konstruktivnih odgovorov na svoja opažanja "fasal" zmerjanje in ves razkurjen nad neotesanostjo določenih osebkov odgovoril s še bolj konkretnim zmerjanjem. In zakaj? Očitno kljub pozitivnim kritikam ne hvalim dovolj določene motorizacije in dejstvo, da sem ravno močnejše različice kritizirane tehnologije dokaj jasno označil za boljše od meni ljubega koncerna, se totalno spregleda.

lizard je napisal/-a:Tommy sem prebral in ti tudi odgovoril v testu o GP-ju (ker se mi zdi, da to temo odpiraš zarai komentarjev pod tem testom). Skratka nad tvojim tonom, kulturo govora, samokontrolo, sem zelo razočaran.

In potem greš ti kritizirat druge, a sam si še bolj nastrojen, nerazumevajoč, žaljiv in cmerav.

Na koncu pa se v tej temi hočeš prikazat kot angelček, medtem ko si tam pod komentarji bil hja tak kot sem te opisal malo više.

P.S. Pa važno, da si me tam pod konentarji označil za pripadnika določeni znamki. Vidim, da to rad počneš, si me označeval in mi podtikal že v drugih temah, pa me sploh ne poznaš.


Te ne poznam, komentarji da mi manjkajo koleščki v glavi zato ker primerjam konkurenčne motorje, me pa razkurijo in če se spustiš na takšen nivo, ne morem nikakor met dobrega mnenja o tebi! Pa sem imel odličnega pred takšnimi izpadi!
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard So jul 03, 2010 2:44 am

Tommy ni se šlo za to. Noben ni tebe žalil ali karkoli.


Namreč test je bil o Grande Puntu 1.4 Multiair, rzaven pa je kot konkurenca bil naveden Polo s podobno močjo in 1.2 TSI motorjem.


Nato se je vsulo ene par komentarjev, kako je Fiatov opevani multiar slab proti 1.2 TSI, ker ima slednji precej več navora.

Nato smo se oglasili tisti, ki vemo, da 1.4 v Puntu nima turbine in kot tak nikoli ne more konkurairt specifikacijam podobno močnim turbo motorjem. Ja avta sta primerljiv, konkurenčna, ampak dajati 1.4 multiair v nič, ker protu tubo motorji nima za burek, je nesmiselno in ju ne moreš (motorja) med sabo primerjat, kot primerjavo viška tehnologije enih in drugih. Lahko ju pirmerjaš kot potencialni kupec, ampak še 1x, ne kot direktnmo primerjao vrhunca tehnologije.

Za to je potrebno imerti podobna motorja.


Tema, tudi po moji zaslugi uhaja iz smeri.

Res je, obstjajo ljudje, ki so slepi, in ne vidijo nil razen svoje znamke, ampak tako pač je in vedno bo. Jaz še vedno smatram, da VAG-u in Fiatu tam do prostornine 2.0 pri turbo bencinarjih nihče ne seže do kolen, PSA-BMW-jev 1.6 turbo je edini, ki je enako dober kot prej omenjena. Problem nastane ko prileti kakšen fan enih lai drugih, in daje ene ali druge v nič. To sproži potem kregarijo - ta je bolši, ne ni ta... itd...

~toMmy~ je napisal/-a:Te ne poznam, komentarji da mi manjkajo koleščki v glavi zato ker primerjam konkurenčne motorje, me pa razkurijo in če se spustiš na takšen nivo, ne morem nikakor met dobrega mnenja o tebi! Pa sem imel odličnega pred takšnimi izpadi!


Nisem napisal, da jih nimaš ti osebno. Ampak upam, da zdaj razumeš kaj sem mislil s primerjavo NA in turbo motorja.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ So jul 03, 2010 2:59 am

lizard je napisal/-a:Tommy ni se šlo za to. Noben ni tebe žalil ali karkoli.


Namreč test je bil o Grande Puntu 1.4 Multiair, rzaven pa je kot konkurenca bil naveden Polo s podobno močjo in 1.2 TSI motorjem.


Nato se je vsulo ene par komentarjev, kako je Fiatov opevani multiar slab proti 1.2 TSI, ker ima slednji precej več navora.

Nato smo se oglasili tisti, ki vemo, da 1.4 v Puntu nima turbine in kot tak nikoli ne more konkurairt specifikacijam podobno močnim turbo motorjem. Ja avta sta primerljiv, konkurenčna, ampak dajati 1.4 multiair v nič, ker protu tubo motorji nima za burek, je nesmiselno in ju ne moreš (motorja) med sabo primerjat, kot primerjavo viška tehnologije enih in drugih. Lahko ju pirmerjaš kot potencialni kupec, ampak še 1x, ne kot direktnmo primerjao vrhunca tehnologije.

Za to je potrebno imerti podobna motorja.


Tema, tudi po moji zaslugi uhaja iz smeri.

Res je, obstjajo ljudje, ki so slepi, in ne vidijo nil razen svoje znamke, ampak tako pač je in vedno bo. Jaz še vedno smatram, da VAG-u in Fiatu tam do prostornine 2.0 pri turbo bencinarjih nihče ne seže do kolen, PSA-BMW-jev 1.6 turbo je edini, ki je enako dober kot prej omenjena. Problem nastane ko prileti kakšen fan enih lai drugih, in daje ene ali druge v nič. To sproži potem kregarijo - ta je bolši, ne ni ta... itd...

~toMmy~ je napisal/-a:Te ne poznam, komentarji da mi manjkajo koleščki v glavi zato ker primerjam konkurenčne motorje, me pa razkurijo in če se spustiš na takšen nivo, ne morem nikakor met dobrega mnenja o tebi! Pa sem imel odličnega pred takšnimi izpadi!


Nisem napisal, da jih nimaš ti osebno. Ampak upam, da zdaj razumeš kaj sem mislil s primerjavo NA in turbo motorja.


Če ne misliš kaj takšnega o meni, me ne omenjaj neposredno v komentarju, kjer govoriš o pomanjkanju koleščkov v glavi. Motor sem pohvalil, saj je kljub boljšemu neposrednemu konkurentu 1.2 TSI še vedno eden boljših. Opazil sem tudi, da Fiat v tem razredu ni dovolj učinkovito uporabil svoje nove tehnologije - je ni kombiniral s turbino in je zato pobral kakšno nagrado manj! O turbinskih verzijah multiair-a in nagradah sem pa ravno JAZ prvi pokazal začudenje pri nagrajevanju. Mene kot potencialnega kupca ne zanima kako kdo kaj doseže, zanima me kaj bom v avtu dobil in s tem mi je primerjava NA motorja s sodobno tehnologijo povsem primerljiva s turbinskim motorjem druge znamke, saj je to edina možna primerjava v tem primeru!

Kaj in s čim naj bi pa jaz "začel", me pa prav zanima....
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard So jul 03, 2010 3:10 am

Eh pustiva zdaj žalitve pa to na miru, ker ne vodi nikamor.

Saj bo tudi Fiat ponudil kmalu 0.95 Multiair turbo z okoli 100 konji :).

Sem pa nagrade o motorjih malo šel skozi. In sam multiair atmosferski seveda ni nikjer zraven, ker nima turba in itak nima za burek proti ostalim, kar je tudi logično. Ampak 1.4 multiar turbo je pa zraven vsepovosd kjer je sodeloval, edino v zadnjem sklopu, toraj najboljši motor leta ga ni, ampak bi lahko bil. Premagal ga je 1.4 TSI twincharger (kompresor+turbina) v aktegoriji 1.2-1.4, kar je tudi pričakovano, 1.4 TB Multiair pa je bil 2., 3. pa je bil 1.4 TSI (torej tisti z eno turbino). Zdaj pa spat.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ So jul 03, 2010 3:13 am

In tako infornativno, komentarji pri Puntotu niso bili povod za takšno temo, so bili pa tista kaplja čez rob. Nestrpnih in neutemeljenih komentarjev je namreč iz strani ljubiteljev VSEH znamk(JA, tudi VAG-ovcev) dosti preveč!
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
aleshondas
Novinec
 
Prispevkov: 142
Pridružen: Po nov 03, 2008 5:55 pm

Napisal/-a aleshondas So jul 03, 2010 9:14 am

se podpišem pod tvoj post ene teme so tako zablužene kot da smo rasisti!!!

logično da vsak svojga konja hvali, a v času globalizacije so vsi avtomobili za en ..., tak da če kdo napiše da so japonci neuničljivi vozi ziher hondo,toyoto, letnik izdelave90
če kdo reče da ima vag grupa še vedno najboljšega dizla,vozi isto golfa 2ko!!!

žal je avtomobilizem postal nič več druga kot en dober biznis delničarjev, za nas navadne smrtnike pa obveza in doživljenski kredit!!!
7 gen honda civic sport
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Napisal/-a AudiFreak So jul 03, 2010 10:16 am

Lahko samo napišem, da imam polno kapo fanov italjanskih avtov pa tistih ki jim v rit lezejo. Nonstop se nekaj javljate v program, pa serjete čez druge avte. Se enemu predere guma na golfu, pa vleti en z izjavo:" Alfa ima najboljše dizelske motorje", ko sploh nobene veze nima (nekaj v takem stilu). Kaj če bi to delali vsi francoski, japonski fani, ameriški in nemški fani? Forum bi bilo nemogoče spremljat. Dajte že enkrat malo razmislit.

Pa bolj kot mi reklamo delate, da naj italjanski avto kupim, bolj jih mrzim.
Nimam privilegijev za branje tega foruma, ampak vseeno berem.
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf So jul 03, 2010 10:32 am

aleshondas je napisal/-a:
logično da vsak svojga konja hvali, a v času globalizacije so vsi avtomobili za en ..., tak da če kdo napiše da so japonci neuničljivi vozi ziher hondo,toyoto, letnik izdelave90
če kdo reče da ima vag grupa še vedno najboljšega dizla,vozi isto golfa 2ko!!!

žal je avtomobilizem postal nič več druga kot en dober biznis delničarjev, za nas navadne smrtnike pa obveza in doživljenski kredit!!!


Tole se pa bolj nebi moral strinjati.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
tiguan
aka Sonček
 
Prispevkov: 1306
Pridružen: So mar 13, 2010 7:00 pm

Napisal/-a tiguan So jul 03, 2010 11:11 am

Pravilnik

1.3 - kregarija stila "jaz imam pa boljšo znamko, ne moja je boljša" ali "jaz imam pa boljšega/lepšega/daljšega kot ti" je prepovedana in bo podeljeno opozorilo za VSE udeležene v kregariji. Pljuvanje po drugih znamkah avtomobila ali opreme je sankcionirano z opozorilom (rumeni karton).
 
Uporabniški avatar
__bambi__
Novinec
 
Prispevkov: 147
Pridružen: Sr maj 13, 2009 12:26 pm

Napisal/-a __bambi__ So jul 03, 2010 11:58 am

AudiFreak je napisal/-a:Lahko samo napišem, da imam polno kapo fanov italjanskih avtov pa tistih ki jim v rit lezejo. Nonstop se nekaj javljate v program, pa serjete čez druge avte. Se enemu predere guma na golfu, pa vleti en z izjavo:" Alfa ima najboljše dizelske motorje", ko sploh nobene veze nima (nekaj v takem stilu). Kaj če bi to delali vsi francoski, japonski fani, ameriški in nemški fani? Forum bi bilo nemogoče spremljat. Dajte že enkrat malo razmislit.

Pa bolj kot mi reklamo delate, da naj italjanski avto kupim, bolj jih mrzim.

:roll: :roll:
poglej malo temo o novi alfi ali pa v galeriji ko so predstavili kako alfo!! Sami VAG-ovci so šimfali. Ja pri vsaki znamki so pacienti. Primer: Vsi imate še vedno stereotip o hondaših. Čeprav to v večini primerov ni res!! Treba je razumet, da se bo pri vsaki znamki našel nekdo ki bo ustvaril stereotipe po katerih bomo sodili pripadnike iste znamke pa čeprav ti stereotipi ne iznačujejo te osebe ampak negdo se bo vedno našel ki bo označeval te ljudi po stereotipih in potem vedno pride do prepiranja in zajebavanja.

lancia hf je napisal/-a:
aleshondas je napisal/-a:
logično da vsak svojga konja hvali, a v času globalizacije so vsi avtomobili za en ..., tak da če kdo napiše da so japonci neuničljivi vozi ziher hondo,toyoto, letnik izdelave90
če kdo reče da ima vag grupa še vedno najboljšega dizla,vozi isto golfa 2ko!!!

žal je avtomobilizem postal nič več druga kot en dober biznis delničarjev, za nas navadne smrtnike pa obveza in doživljenski kredit!!!


Tole se pa bolj nebi moral strinjati.


Lepo napisano :bow :clapclap

Pa brez zamere ;)
 
Uporabniški avatar
freddie
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Če mar 25, 2010 5:47 pm

Napisal/-a freddie Ne jul 04, 2010 12:54 am

Kot sem omenil že v »svoji« temi kjer iščem poševnookca, so meni najbolj intrigantni ljudje tisti, ki jim jaz pravim »delničarji«. Delničarji so ljudje ki se do sebi ljube znamke obnašajo tako zaščitniško, kot da bi bili kapitalsko udeleženi v matičnem podjetju znamke. Res je pri nas največ delničarjev VAGa (z najmanj 10% deležem delnic z volilno pravico) in ljudi, ki so očitno v drugem kolenu sorodstveno povezani z Louisom Renaultom (dokaj razumljivo glede na dolgoletno prisotnost in kultno zakoreninjenost obeh znamk pri nas), a tudi vsaka druga masovna znamka ima svoje volunterske zaščitnike. Ti so se pripravljeni v bran svoji znamki skregat z »nevernikom«, ki mu nekako ni všeč, da je moral na svojem 3 leta starem avtu menjat tisto čudno stvar pod pokrovom, ki žvižga vedno glasneje potem pa naredi puf. Za delničarja bo blatenje znamke nekaj takega kot za muslimane prikaz preroka Muhameda med igro avtoerotiče asfikciacije. Očitno ne zna vozit! Očitno je naletel na ponedeljkov avto! Očitno gre za serijsko napako, za katero seveda ni kriv proizvajalec ampak zlobni zunanji dobavitelj – najbrž je šlo za sabotažo in nameren poskus škodovanja kredibilnosti znamke. A hvala vsemogočnemu je znamka vse to pravočasno ugotovila in od leta 2005 ni več problemov. Oz. 2006. Ali pa 2007, ko so pobili še zadnje saboterje. Ampak znamka ni kriva, da ne bo pomote, ker znamka je samo ena in nam je naloženo da jo častimo za vse večne čase kot se spodobi in je pravično.

Sam smisla takega početja nikoli nisem dobro razumel. Res je da sem pristaš poševnookcev, a nobena njihova znamka mi ni ljuba do te mere da bi me jo bilo sram skritizirat – nič mi ni všeč Toyota s svojo cigumigu proizvodnjo v Turčiji in samo za odtenek boljšo v Angliji in Franciji. Prav tako odkrito kritiziram japonske šefe Nissana, ki so za instant dobiček pred desetimi leti na silo pofrancozili sebe in kvaliteto svojih izdelkov. Zakaj bi navaden smrtnik, ki s svojim težko prisluženim denarjem kupi novo čudo tehnike branil brezosebni konglomerat, ki ga je načrtoval in izdelal, tudi po tem, ko to čudo tehnike obstane sred Trojanskega predora. Ta podjetja ne delajo avtomobilov – kljub temu da nas v to z reklamnimi slogani prepričujejo – ker jih »ljubijo« ali pa ker nam altruistično hočejo ponudit najboljši možen izdelek. Naprej jih žene ena sama in edina stvar – želja po dobičku. Dobiček pa je optimiziran tako, da čim manj plačani delavci izdelajo avto, ki bo sestavljen iz čim cenejšim materialov, kateri bo solidno deloval znotraj garancijskih rokov, kasneje pa...

Računica je jasna: Ljudje kot recimo moja malenkost ne bomo nikoli kupovali novih avtomobilov, čeprav jih lahko (2K EUR limit). Potemtakem Mitsubishi Motors Corp. ne bo od mene imel čisto nič, kljub temu da sem s plodom njihovovega znanja prevozil 300K brezskrbnih kilometrov. Prav tako General Motors ne bo imel nič od lokalnih ciganov, ki do blokade zabijajo 25 let staro Opel Ascono, medtem, ko se s tonsko kramo selijo v sosednjo vas. Iz tega sledi, da so avtomobili, ki so zdržali 10 let in več brez večjih okvar, ekonomsko neučinkovita poteza podjetja, ki ga izdeluje. V poznih osemdesetih in začetku devetdesetih let je Nissan po kakovosti hotel ujet tankovsko Toyoto, pri tem pa skoraj propadel. Kljub temu da je bil navdušen nad 20 let starim Sunnyjem, si Fikret ni omislil nove Primere ampak je raje kupil novejšega Sunnyja. Takega starega 15 let, na katerega se (še) ni mačka poscala na zadnjo klop. Ko je konec devetdesetih v igro vstopil Renaultov mesar Carlos »le cost cutter« Ghosn se je vse spremenilo. Nissan je začel izdelovati (vsaj v Evropi, in v razredu ljudskih vozil) oblikovno všečne, a kakovostno podpovprečne kartonaste škatle ob katerih bi oče Nissana Yoshisuke Aikawa doživel božjastni napad. A hkrati se je podjetje v rekordnem času vrnilo na pota profitabilnosti. Recept očitno deluje. Nagradimo 1. lastnika (tisti za katerega je najbolj verjetno ,da bo ponovno kupil novo vozilo), drugi pa niso naš problem, ker (v povprečju) od njih nimamo nič. Konec koncev je tudi VAG pohitel s 6. generacijo Golfa ravno zato, ker je bila 5ka predraga za serijsko proizvodnjo. Optimizacija proizvodnje pa je samo bolj prefinjeno ime za manjšanje stroškov skozi odstranjevanje »nepotrebne« kakovosti. Razlike morda ne bo občutil prvi lastnik (čeprav, po zgodbicah, ki jih slišim tudi to ni redkost), vsekakor pa jo bo drugi ali tretji, ko bo po letu efektivne uporabe iskal poceni senzorje na eBayu. VAG se ne bo sekiral, če njihova 5-10 let stara vozila postanejo reden inventar na avto-vlekah, prav gotovo pa se bodo še kako razveselili dodatnega jurja, ki ga bodo s cenejšo proizvodnjo zaslužili z vsakim prodanim Golfom (plačevanje all-inclusive počitnic za predstavnike sindikatov kovinske industrije ni poceni).

No meni je tak kapitalističen način načrtovanja in gradnje vozil čisto jasen in logičen korak v razvoju avtomobilizma. Če bi bil sam (pravi) delničar, bi si želel prav tak pristop. Našim kvazi-delničarjem pa nekako te nove realnosti ne pridejo do živega.. Očitno so še zmeraj osebki , ki so prepričani, da bo nekega dne na njihova vrata potrkal sam Ferdinand Piëch in jim izročil častno plaketo zvestega zaščitnika združenih znamk VAG, skupaj z doživljensko zalogo piva, ključem mesta Wolfsburg in pravico do predporočnega preizkusa vseh devic na Spodnjem Saškem.
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ Ne jul 04, 2010 1:02 am

freddie je napisal/-a:Kot sem omenil že v »svoji« temi kjer iščem poševnookca, so meni najbolj intrigantni ljudje tisti, ki jim jaz pravim »delničarji«. Delničarji so ljudje ki se do sebi ljube znamke obnašajo tako zaščitniško, kot da bi bili kapitalsko udeleženi v matičnem podjetju znamke. Res je pri nas največ delničarjev VAGa (z najmanj 10% deležem delnic z volilno pravico) in ljudi, ki so očitno v drugem kolenu sorodstveno povezani z Louisom Renaultom (dokaj razumljivo glede na dolgoletno prisotnost in kultno zakoreninjenost obeh znamk pri nas), a tudi vsaka druga masovna znamka ima svoje volunterske zaščitnike. Ti so se pripravljeni v bran svoji znamki skregat z »nevernikom«, ki mu nekako ni všeč, da je moral na svojem 3 leta starem avtu menjat tisto čudno stvar pod pokrovom, ki žvižga vedno glasneje potem pa naredi puf. Za delničarja bo blatenje znamke nekaj takega kot za muslimane prikaz preroka Muhameda med igro avtoerotiče asfikciacije. Očitno ne zna vozit! Očitno je naletel na ponedeljkov avto! Očitno gre za serijsko napako, za katero seveda ni kriv proizvajalec ampak zlobni zunanji dobavitelj – najbrž je šlo za sabotažo in nameren poskus škodovanja kredibilnosti znamke. A hvala vsemogočnemu je znamka vse to pravočasno ugotovila in od leta 2005 ni več problemov. Oz. 2006. Ali pa 2007, ko so pobili še zadnje saboterje. Ampak znamka ni kriva, da ne bo pomote, ker znamka je samo ena in nam je naloženo da jo častimo za vse večne čase kot se spodobi in je pravično.

Sam smisla takega početja nikoli nisem dobro razumel. Res je da sem pristaš poševnookcev, a nobena njihova znamka mi ni ljuba do te mere da bi me jo bilo sram skritizirat – nič mi ni všeč Toyota s svojo cigumigu proizvodnjo v Turčiji in samo za odtenek boljšo v Angliji in Franciji. Prav tako odkrito kritiziram japonske šefe Nissana, ki so za instant dobiček pred desetimi leti na silo pofrancozili sebe in kvaliteto svojih izdelkov. Zakaj bi navaden smrtnik, ki s svojim težko prisluženim denarjem kupi novo čudo tehnike branil brezosebni konglomerat, ki ga je načrtoval in izdelal, tudi po tem, ko to čudo tehnike obstane sred Trojanskega predora. Ta podjetja ne delajo avtomobilov – kljub temu da nas v to z reklamnimi slogani prepričujejo – ker jih »ljubijo« ali pa ker nam altruistično hočejo ponudit najboljši možen izdelek. Naprej jih žene ena sama in edina stvar – želja po dobičku. Dobiček pa je optimiziran tako, da čim manj plačani delavci izdelajo avto, ki bo sestavljen iz čim cenejšim materialov, kateri bo solidno deloval znotraj garancijskih rokov, kasneje pa...

Računica je jasna: Ljudje kot recimo moja malenkost ne bomo nikoli kupovali novih avtomobilov, čeprav jih lahko (2K EUR limit). Potemtakem Mitsubishi Motors Corp. ne bo od mene imel čisto nič, kljub temu da sem s plodom njihovovega znanja prevozil 300K brezskrbnih kilometrov. Prav tako General Motors ne bo imel nič od lokalnih ciganov, ki do blokade zabijajo 25 let staro Opel Ascono, medtem, ko se s tonsko kramo selijo v sosednjo vas. Iz tega sledi, da so avtomobili, ki so zdržali 10 let in več brez večjih okvar, ekonomsko neučinkovita poteza podjetja, ki ga izdeluje. V poznih osemdesetih in začetku devetdesetih let je Nissan po kakovosti hotel ujet tankovsko Toyoto, pri tem pa skoraj propadel. Kljub temu da je bil navdušen nad 20 let starim Sunnyjem, si Fikret ni omislil nove Primere ampak je raje kupil novejšega Sunnyja. Takega starega 15 let, na katerega se (še) ni mačka poscala na zadnjo klop. Ko je konec devetdesetih v igro vstopil Renaultov mesar Carlos »le cost cutter« Ghosn se je vse spremenilo. Nissan je začel izdelovati (vsaj v Evropi, in v razredu ljudskih vozil) oblikovno všečne, a kakovostno podpovprečne kartonaste škatle ob katerih bi oče Nissana Yoshisuke Aikawa doživel božjastni napad. A hkrati se je podjetje v rekordnem času vrnilo na pota profitabilnosti. Recept očitno deluje. Nagradimo 1. lastnika (tisti za katerega je najbolj verjetno da bo ponovno, kupil novo vozilo), drugi pa niso naš problem, ker (v povprečju) od njih nimamo nič. Konec koncev je tudi VAG pohitel s 6. generacijo Golfa ravno zato, ker je bila 5ka predraga za serijsko proizvodnjo. Optimizacija proizvodnje pa je samo bolj prefinjeno ime za manjšanje stroškov skozi odstranjevanje »nepotrebne« kakovosti. Razlike morda ne bo občutil prvi lastnik (čeprav, po zgodbicah, ki jih slišim tudi to ni redkost), vsekakor pa jo bo drugi ali tretji, ko bo po letu efektivne uporabe iskal poceni senzorje na eBayu. VAG se ne bo sekiral, če njihova 5-10 let stara vozila postanejo reden inventar na avto-vlekah, prav gotovo pa se bodo še kako razveselili dodatnega jurja, ki ga bodo s cenejšo proizvodnjo zaslužili z vsakim prodanim Golfom (plačevanje all-inclusive počitnic za predstavnike sindikatov kovinske industrije ni poceni).

No meni je tak kapitalističen način načrtovanja in gradnje vozil čisto jasen in logičen korak v razvoju avtomobilizma. Če bi bil sam (pravi) delničar, bi si želel prav tak pristop. Našim kvazi-delničarjem pa nekako te nove realnosti ne pridejo do živega.. Očitno so še zmeraj osebki , ki so prepričani, da bo nekega dne na njihova vrata potrkal sam Ferdinand Piëch in jim izročil častno plaketo zvestega zaščitnika združenih znamk VAG, skupaj z doživljensko zalogo piva, ključem mesta Wolfsburg in pravico do predporočnega preizkusa vseh devic na Spodnjem Saškem.


haha.. čeprav vozim passata ti priznam, da se strinjam s tabo. poleg tega pa nisem delničar :D
PS: če še nisi pisal v kakšni reviji/blogu/oddaji/xy ti priporočam, da začneš, ker bi bilo škoda zavreči ta tvoj talent!
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Ne jul 04, 2010 7:32 am

omenja se beseda delničar...no delničarjev je le za peščico, ki imajo vodilno besedo vsi ostali le sledijo v upanju, da jih "velike ribe" ne pojedo še preden uspejo oddati svoj volilni glas.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov