Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
a4
Uporabnik
 
Prispevkov: 957
Pridružen: Po feb 16, 2009 8:39 pm

kako premaknit avtomatika ? :)

Napisal/-a a4 Po jul 12, 2010 2:47 pm

v kratkem se mi obeta vožnja z avtom ki ima avtomatski menjalnik

in ker še nikoli nisem vozil avtomatika me zanima na kaj treba bit previden oz. kak to sploh vozit :shock: :lol:

veliko raje izpadem b**** tu na forumu kot pa v realni situaciji

je treba bremzo tiščat ko premikaš tisto ročico ?
se pravi da pretakneš v položal D brez brezme ali z ??

:jao:



PS: vem da se nekaterim tema zdi bedasta, ampak za nekatere so določene stvari včasih zgodijo prvič... v pol urah brskanja pa nisem našel nič uporabnega in sem se pač odločil odpret temo tu..

Hvala vsem že vnaprej
 
Uporabniški avatar
mire
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2110
Pridružen: Če jan 11, 2007 7:44 pm
Kraj: koper

Napisal/-a mire Po jul 12, 2010 2:51 pm

Dobis ga v p.
Vzges avto das v d ter se peljes.
Ne rabis zavore drzat.
Pazi kako bos zaviral,ker dosti jih z levo pol pa te kr zalima :D
rocna - bok - streha
Pravopis spreglej
 
Uporabniški avatar
RobberDuck
Novinec
 
Prispevkov: 283
Pridružen: Če mar 27, 2008 6:33 pm

Napisal/-a RobberDuck Po jul 12, 2010 2:53 pm

Nobena posebna umetnost ni to. Ko boš prestavljal med pozicijami moraš tiščati zavorni pedal. Edina stvar, ki te mora skrbeti kot začetnika je ta, da imaš levo nogo umaknjeno stran od pedalov, da se ti ne bo naredilo, da boš avtomatsko iskal sklopko, kar bi pa res znalo izpasti neumno (sem sam to že naredil). Pri speljevanju je isto. Če boš probal zavoro spustiti z levo nogo, bo to speljevanje izgledalo precej hecno, vsaj pri meni je .. ;)
 
north789
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 593
Pridružen: Pe okt 03, 2008 8:03 pm
Kraj: Domžale z okolico

Napisal/-a north789 Po jul 12, 2010 2:56 pm

Pa ko boš parekru morš dat nujno nazaj v P (park) ker drugač neboš mogu kluča vn dobit....
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3877
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Po jul 12, 2010 3:02 pm

Levo nogo postavi čisto levo in stopi z njo na tisto oporo. Da ne boš nehote hotel pritisnit sklopko, pritisnil pa boš bremzo.
Za premaknit v D ali R ponavadi je treba držat pritisnjeno bremzo ali tisto reč na ročici menjalnika. Zaščita, da se ne nehote da v R ali D...
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 Po jul 12, 2010 3:05 pm

mire je napisal/-a:Dobis ga v p.
Vzges avto das v d ter se peljes.
Ne rabis zavore drzat.
Pazi kako bos zaviral,ker dosti jih z levo pol pa te kr zalima :D


Predno pretakneš ročico je dobro stisniti zavoro, to velja za pretikanje iz P v D ali R in nazaj v P! Med 1 2 3...D ne potrebuješ stisnit zavoro in to lahko pretikaš tudi med vožnjo.
Avto vžge samo v poziciji P! Če boš ugasnil avto v D ne moreš izvleči ključa in moraš prestaviti v P. Tudi ponovno vžgati ga ne moreš v poziciji D.

In najpomebnejše, levo nogo si "prilepi" na poden in jo niti slučajno ne uporabi!!!
 
Uporabniški avatar
a4
Uporabnik
 
Prispevkov: 957
Pridružen: Po feb 16, 2009 8:39 pm

Napisal/-a a4 Po jul 12, 2010 3:13 pm

Hvala za pomoč, najbolj mi pa gre na smeh ko govorite o levi nogi :lol:

vem kako je to, ker dostikrat menjavam avtomobile, včasih pri pritisku na sklopko zagrabim tudi bremzo :rofl :jao:

to sem nardil že dvakrat, upam da več nikoli

avtomobili različnih znamk imajo različen razmik med sklopko in zavoro


Zavirat z levo nogo bo pa tudi cel ŠOV, kar sem že poskušal pri avtu z ročnim menjalnikom.. enostavno ne moreš verjet kako drugačen občutek je to


Še enkrat hvala za odgovore.. in če ponovim: pri speljevanju zavora, premik v položaj D, popust zavore in gas ....

pri ustavljanju pa samo bremza... in ko se ustavi (upam da ne ugasne motorja) ga premaknem v p in ugasnem motor :|
 
Uporabniški avatar
Bel-Tirid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1547
Pridružen: Po feb 09, 2004 7:52 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Bel-Tirid Po jul 12, 2010 3:22 pm

a4 je napisal/-a:Hvala za pomoč, najbolj mi pa gre na smeh ko govorite o levi nogi :lol:

vem kako je to, ker dostikrat menjavam avtomobile, včasih pri pritisku na sklopko zagrabim tudi bremzo :rofl :jao:

to sem nardil že dvakrat, upam da več nikoli

avtomobili različnih znamk imajo različen razmik med sklopko in zavoro


Zavirat z levo nogo bo pa tudi cel ŠOV, kar sem že poskušal pri avtu z ročnim menjalnikom.. enostavno ne moreš verjet kako drugačen občutek je to


Še enkrat hvala za odgovore.. in če ponovim: pri speljevanju zavora, premik v položaj D, popust zavore in gas ....

pri ustavljanju pa samo bremza... in ko se ustavi (upam da ne ugasne motorja) ga premaknem v p in ugasnem motor :|


hehe ja :D
pa ko sputiš bremzo leze naprej ali nazaj, da ne bo praske
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Po jul 12, 2010 3:24 pm

tak ko so rekli, leve noge čisto nič ne rabiš, vse z desno..
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Napisal/-a Daedalus Po jul 12, 2010 4:07 pm

a4 je napisal/-a:pri ustavljanju pa samo bremza... in ko se ustavi (upam da ne ugasne motorja) ga premaknem v p in ugasnem motor :|


Ne. :D
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss Po jul 12, 2010 4:11 pm

Morebiti še tale nasvet, ki sicer zveni malo butasto ampak vseeno. Predvsem pri speljevanj se zna zgoditi zakasnitev (kakšen diesel zaradi turboluknje prednjači v tem), tako da ne bi probal "na hitrco" pred kom zavit v ulico ali pa na prednostno. V glavnem raje malo počasneje pa koga počakat kot pa neki na silo pa ugotovljat, da avto ne sledi tvojim željam. ;)
 
Uporabniški avatar
Misak
Uporabnik
 
Prispevkov: 809
Pridružen: To mar 09, 2004 9:13 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Misak Po jul 12, 2010 4:15 pm

huh pri meni je blo tudi zabavno, ko sem prvič vozl avtomatika. Vse lepo in prav, speljeval ko profesor, navadil se na to da samo držim bremzo in se avto ustavi, vse je šlo, dokler na avtocesti nisem poskušal malo bolj agresivno prehitevati, pošaltati v nižjo in gaaasaaaa... ampak sem pošaltal kot sem navajen, se pravi na hitro stisnit sklopko prestavit... Končalo se je s "pospravljenim" prtljažnikom, smehom sopotnika in odtisom mojih zob na volanu :)
Ko se navadiš, je pa težko it nazaj :)
Da bi zmanjšali število prometnih nesreč na naših cestah,
bi morali moškim prepovedati točiti alkohol.
In ženskam bencin!
 
Uporabniški avatar
Senad
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 703
Pridružen: Sr mar 28, 2007 4:49 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a Senad Po jul 12, 2010 4:29 pm

a4 je napisal/-a:Hvala za pomoč, najbolj mi pa gre na smeh ko govorite o levi nogi :lol:




Zavirat z levo nogo bo pa tudi cel ŠOV, kar sem že poskušal pri avtu z ročnim menjalnikom.. enostavno ne moreš verjet kako drugačen občutek je to




Upam da si razumel, da zaviraš z desno nogo. Levo v nobenem primeru ne potrebuješ za vožnjo avtomatika.
67,0420305 Vseh statistik ni natančnih.
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Po jul 12, 2010 6:17 pm

Pa kaj se niste naučili zavirat z levo nogo ?

Navadno se to sicer res ne počne, je pa pametno to znat. In ko znaš ni razlike med levo in desno nogo. Enako je z gasom.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
uros_p
Novinec
 
Prispevkov: 485
Pridružen: Ne jul 01, 2007 4:37 pm
Kraj: Prevalje

Napisal/-a uros_p Po jul 12, 2010 6:30 pm

AgitatoR je napisal/-a:Pa kaj se niste naučili zavirat z levo nogo ?...


Ja, pa ridat z zobmi :D
Slika
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 Po jul 12, 2010 7:19 pm

AgitatoR je napisal/-a:Pa kaj se niste naučili zavirat z levo nogo ?

Navadno se to sicer res ne počne, je pa pametno to znat. In ko znaš ni razlike med levo in desno nogo. Enako je z gasom.


Ja! Ko se dobro navadiš avtomatika ti tudi z levo ni problem zavirat. Tega sicer ne počnem, le včasih v mestni gužvi kadar se cjazimo malo spočijem desno nogo in zaviram z levo, ampak samo pri hitrosti dobrih 5km/h. Kakšnega "novinca", ki nima izkušenj z avtomatikom je pa neumno nagovarjati, da zavira z levo in to celo pri večjih hitrosti.
 
Uporabniški avatar
CePO
Novinec
 
Prispevkov: 142
Pridružen: Po sep 06, 2004 7:21 pm
Kraj: renkovci

Napisal/-a CePO Po jul 12, 2010 7:38 pm

north789 je napisal/-a:Pa ko boš parekru morš dat nujno nazaj v P (park) ker drugač neboš mogu kluča vn dobit....


to je čisto odvisno od avta.. :D
jaz dobim pri cliotu ključ ven, pa nima veze če je ročka v P,R,N ali D :)
pri passatu in baterijskem civicu pa dobiš ključ iz ključavnice samo pri pozicijah P in N
(oz. mislim, da je pri passatu možno samo v P, nisem pa 100%)
:)
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Po jul 12, 2010 7:38 pm

Tako kot ti je večina svetovala... najlažje ti bo,da levo nogo popolnoma odmisliš... in z njo popolnoma nič ne počneš.... samo z desno nogo,pa bo šlo brez problema
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
HaMzO
Uporabnik
 
Prispevkov: 1164
Pridružen: So sep 30, 2006 1:05 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a HaMzO Po jul 12, 2010 7:54 pm

zanimivo je to pri avtomatiku, če pozabiš stropno luč ugasnit v avtu in se ti sprazne aku. in pol ni šans da ga spraviš v 'ler' ali N da ga premakneš z porivanjem...recimo iz ozke garaže :lol:
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov