Slicker je napisal/-a:malo logično razmisli... v eni uri po mestu lahko narediš tudi samo 20km. v eni uri po avtocesti jih narediš 100km+. se pravi da malo težko bi blo to pogruntat po delovnih urah
adis je napisal/-a:ali se lahko na podlagi delovnih ur motorja ugotovi dejansko stanje prevoženih km??
BBoss je napisal/-a:Tako ne bi bila enaka cena za avto, ki je naredil kilometre relacijsko z malo delovnimi urami motorja in obrabe le tega v nasprotju z "mestnim" avtom, ki ga je nekdo vozil ves čas mrzlega 2-3km do službe in nazaj.
GodOfAll je napisal/-a:adis je napisal/-a:ali se lahko na podlagi delovnih ur motorja ugotovi dejansko stanje prevoženih km??
Odgovor je tako glup kot vprašanje:
Če ima avto končno hitrost 198 km/h in za sabo 100 delovnih ur pomeni da je dejansko naredil med 0 in 19 800 km. Manj ne, več pa tudi ni možno.
GodOfAll je napisal/-a:Podatek je koristen. Pove kok ur je bil motor prižgan - nima pa direktne povezave s kilometri - rabiš še vsaj eno spremenljivko.
pskoda je napisal/-a:Pa daj mi povej, kaj ma veze koliko časa je bil avto prižgan? Veze ima, kje je bil vožen oz kako je bilo z avtom delano
GodOfAll je napisal/-a:pskoda je napisal/-a:Pa daj mi povej, kaj ma veze koliko časa je bil avto prižgan? Veze ima, kje je bil vožen oz kako je bilo z avtom delano
Sam si si odgovoril. Če imaš podatek o prevoženih kilometrih in delovnih urah lahko precej dobro sklepaš kako je bil avto vožen.
Veliko ur, malo kilometrov - mestne vožnje.
Malo ur, veliko kilometrov - relacije.
Sigurno motor ne zmore bit neskončno časa prižgan, tko da neki veze ma.
ghandaed je napisal/-a:Seveda je koristen podatek. Pove namreč dosti o režimu vožnje. Če je npr povprečna hitrost vožnje okoli 60 kmh, ti to pove, da je avto bil večino časa na avtocestah. Če pa 25 kmh, pa da se je jajcal po mestu. In v tem primeru bistveno raje kupim avto z enakim številom delovnih ur in 100k avtocestnih kilometrov, kot pa avto z 40k mestnega jajcanja.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov