mišek je napisal/-a:Koliko časa sploh moreš stat, da ti ta stvar ugasne avto? Pa saj verjetno se da to tudi izklopit ne?
moj-avto je napisal/-a:mišek je napisal/-a:Koliko časa sploh moreš stat, da ti ta stvar ugasne avto? Pa saj verjetno se da to tudi izklopit ne?
Ja, malo nerodno je da ti avto crkuje in prižiga. Sploh pa v mestu kot je Ljubljana.
Če si predstavljam, da nekdo živi tam in mora sredi zime iti v službo ob 07h zjutraj, na križiščih pa mu kar crkuje motor, saj se mašina niti ne more segret.
W|zz je napisal/-a:mišek je napisal/-a:Koliko časa sploh moreš stat, da ti ta stvar ugasne avto? Pa saj verjetno se da to tudi izklopit ne?
Ni odvisno od tega kolk časa stojiš.
Ja, se da izklopit.
mišek je napisal/-a:W|zz je napisal/-a:mišek je napisal/-a:Koliko časa sploh moreš stat, da ti ta stvar ugasne avto? Pa saj verjetno se da to tudi izklopit ne?
Ni odvisno od tega kolk časa stojiš.
Ja, se da izklopit.
Kako ne, kaj potem takoj ugasne kak se ustaviš? To pa menda že ne. Boš ustavil pri prehodu za pešce za par sekund pa bo že ugasnil?
Kokr sm js slišal, je tko ja..pskoda je napisal/-a:Ko daš v ler avto ugasne, če tiščiš sklopko avto ne bo ugasnil. Tako je pri fiat puntotu evo
The way the engine turns off is seamless, smooth and clever, and the first time it happens you tut to yourself approvingly and give the person in the Prius next to you a warm, green-toothed smile. But then, as soon as you prod the clutch back in, it rattles and shakes itself back to life like a particularly shifty old roller coaster. My wife, who normally notices absolutely nothing about cars, jumped so hard she ate half a lipstick the first time it happened while she was in the car.
Enako je pri BMW-ju. Ko je bil motor hladen, sem imel sistem izklopljen, drugače pa sistem dobro deluje - čez čas pozabiš nanj, ker ugaša/prižiga hitro in tiho. Kakšne drastične razlike pri porabi/onesnaževanju pa po moje tu ni.pskoda je napisal/-a:Ko daš v ler avto ugasne, če tiščiš sklopko avto ne bo ugasnil. Tako je pri fiat puntotu evo
esem je napisal/-a:Pri Priusu je povsem nemoteče in skoraj neopazno. Še boljše pa je premikanje samo na elektriko, če se npr v križišču premakneš samo par avtov. Nekaj podobnega v manjši izvedbi bi morali imet vsi - en majhen elektromotor za male premike. Mini oz polhibrid. Šele to bi bilo zares ekološko učinkovito.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov