Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
moj-avto
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: Če apr 17, 2008 4:46 pm

start&stop

Napisal/-a moj-avto So sep 04, 2010 7:48 pm

Mene zanima ali imate izkušnje z sistemom start&stop?
Ali je sistem res varčen do goriva in motorja?
Avto, moj partner!
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing So sep 04, 2010 8:04 pm

Ne, ne, ne, ne in ne

Samo marketinške poteze
 
W3s7_S1D3
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: So avg 27, 2005 3:30 pm

Napisal/-a W3s7_S1D3 So sep 04, 2010 8:14 pm

mene ta "višek tehnologije" mi je krneki.
Pri BMWju (BMW fahrerji ne bit sedaj užaljeni, ampak se dejansko spomnem samo tega primera - bil je nekje spisan članek o tem) s Start/Stop, pride pri določenem št. vžigov do obrabe enega zobnika (ne me spraševat katerega, ker se ne spomnim), tako da je po tem številu potrebna menjava. Če se pravilno spominjam je to naneslo kar nekaj bankovcev naše valute.
Glede emisij je pa tudi krneki. Dejansko po vsej logiki naj bi se emisije povečale pri ponovnem vžigu in ne zmanjšale kot pravjo.:roll:

Še dobro, da niso vsi avti opremljeni s to funkcijo.
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek So sep 04, 2010 8:18 pm

Koliko časa sploh moreš stat, da ti ta stvar ugasne avto? Pa saj verjetno se da to tudi izklopit ne?
 
Uporabniški avatar
moj-avto
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: Če apr 17, 2008 4:46 pm

Napisal/-a moj-avto So sep 04, 2010 8:21 pm

mišek je napisal/-a:Koliko časa sploh moreš stat, da ti ta stvar ugasne avto? Pa saj verjetno se da to tudi izklopit ne?


Ja, malo nerodno je da ti avto crkuje in prižiga. Sploh pa v mestu kot je Ljubljana.
Če si predstavljam, da nekdo živi tam in mora sredi zime iti v službo ob 07h zjutraj, na križiščih pa mu kar crkuje motor, saj se mašina niti ne more segret.
Avto, moj partner!
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz So sep 04, 2010 8:22 pm

mišek je napisal/-a:Koliko časa sploh moreš stat, da ti ta stvar ugasne avto? Pa saj verjetno se da to tudi izklopit ne?

Ni odvisno od tega kolk časa stojiš.
Ja, se da izklopit.
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz So sep 04, 2010 8:23 pm

moj-avto je napisal/-a:
mišek je napisal/-a:Koliko časa sploh moreš stat, da ti ta stvar ugasne avto? Pa saj verjetno se da to tudi izklopit ne?


Ja, malo nerodno je da ti avto crkuje in prižiga. Sploh pa v mestu kot je Ljubljana.
Če si predstavljam, da nekdo živi tam in mora sredi zime iti v službo ob 07h zjutraj, na križiščih pa mu kar crkuje motor, saj se mašina niti ne more segret.

sj ko je mrzu se ne ugaša..
No, ne rečem za vse, najbrš odvisno od sistema..
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek So sep 04, 2010 8:35 pm

W|zz je napisal/-a:
mišek je napisal/-a:Koliko časa sploh moreš stat, da ti ta stvar ugasne avto? Pa saj verjetno se da to tudi izklopit ne?

Ni odvisno od tega kolk časa stojiš.
Ja, se da izklopit.


Kako ne, kaj potem takoj ugasne kak se ustaviš? To pa menda že ne. Boš ustavil pri prehodu za pešce za par sekund pa bo že ugasnil?
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda So sep 04, 2010 8:39 pm

Ko daš v ler avto ugasne, če tiščiš sklopko avto ne bo ugasnil. Tako je pri fiat puntotu evo
 
Uporabniški avatar
moj-avto
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: Če apr 17, 2008 4:46 pm

Napisal/-a moj-avto So sep 04, 2010 8:39 pm

Če pomislimo na večkilometerske kolone ob poletnih počitnicah in praznikih na naših avtocestah in meji z Hrvaško je res najbolje ugasniti sistem ali še bolje kupiti avto brez tega.
Ah tiščanje sklopke na mestu jo samo kuri. Nov nepotreben strošek.
Avto, moj partner!
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz So sep 04, 2010 8:47 pm

mišek je napisal/-a:
W|zz je napisal/-a:
mišek je napisal/-a:Koliko časa sploh moreš stat, da ti ta stvar ugasne avto? Pa saj verjetno se da to tudi izklopit ne?

Ni odvisno od tega kolk časa stojiš.
Ja, se da izklopit.


Kako ne, kaj potem takoj ugasne kak se ustaviš? To pa menda že ne. Boš ustavil pri prehodu za pešce za par sekund pa bo že ugasnil?

pskoda je napisal/-a:Ko daš v ler avto ugasne, če tiščiš sklopko avto ne bo ugasnil. Tako je pri fiat puntotu evo
Kokr sm js slišal, je tko ja..
Potem pa ko maš v leru pa ko stisneš sklopko (preden daš v prestavo, da spelješ) se pa spet prižge..
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ So sep 04, 2010 10:10 pm

zanc je biv smeh ko je kolega po mansem preganjanju avta hotel pohladiti turbino a se je avto ugasnil :D
Slika
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Ne sep 05, 2010 11:08 am

Ah dajte no, če je sistem vgrajen v vozilo potem ga je potrebno uporabljat. Pri nekaterih vozilih sploh ni potrebno doplačilo, skoraj vsa pa imajo gumb za izklop tega pripomočka. Sam težave ne vidim.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Ne sep 05, 2010 11:14 am

Ne vem kako pametna pogruntavščina je to, meni tudi bolj diši po marketinški fori. Sploh pri nas, kjer ni nekih izrazitih gneč, da bi to prišlo do izraza. Pa tudi če pride, kako je s štarterjem, akumulatorjem, turbino itd.? Dvomim, da s tem kaj prišparaš na dolgi rok.
Zadnjič spremenil ~toMmy~, dne Ne sep 05, 2010 2:50 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Ne sep 05, 2010 11:37 am

http://au.foreman.blogs.topgear.com/201 ... ugging-me/

The way the engine turns off is seamless, smooth and clever, and the first time it happens you tut to yourself approvingly and give the person in the Prius next to you a warm, green-toothed smile. But then, as soon as you prod the clutch back in, it rattles and shakes itself back to life like a particularly shifty old roller coaster. My wife, who normally notices absolutely nothing about cars, jumped so hard she ate half a lipstick the first time it happened while she was in the car.


:lol:
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Ne sep 05, 2010 2:36 pm

sem videl tak sistem parkrat v delovanju vozil pa sicer nisem. sistem deluje pod dolocenimi pogoji torej ogret motor in se nekaj ostalih pogojev odvisno od sistema, baje da je pri mazdinem toliko parametrov, ki morejo bit izpolnjeni da se redko sploh vklopi... Kakorkoli zadeva se mi ni zdela tako napacna, pri vecini sistemov se vklopi ko se da avto v ler in vklopi ko se da v prvo. Tako izklop kot zagon sta vedno potekala gladko in po obcutku hitreje in lepse kot ce to delas sam sploh misljeno za zagon...verjetno je to tudi posledica tega da so zaganjaci, svecke in akumulatorji pri avtomobilih s tem sistemom prilagojeni za bistveno vecje stevilo vzigov...

je pa zadeva v razvoju ze kar nekje od sredine devetdesetih, potem s prodorom dizelskih motorjev malo sla v pozabo in zdaj je spet tu.
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9988
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Ne sep 05, 2010 4:21 pm

Pri Priusu je povsem nemoteče in skoraj neopazno. Še boljše pa je premikanje samo na elektriko, če se npr v križišču premakneš samo par avtov. Nekaj podobnega v manjši izvedbi bi morali imet vsi - en majhen elektromotor za male premike. Mini oz polhibrid. Šele to bi bilo zares ekološko učinkovito.
 
Uporabniški avatar
MyWay!
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 687
Pridružen: Sr okt 29, 2008 10:30 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a MyWay! Ne sep 05, 2010 4:24 pm

pskoda je napisal/-a:Ko daš v ler avto ugasne, če tiščiš sklopko avto ne bo ugasnil. Tako je pri fiat puntotu evo
Enako je pri BMW-ju. Ko je bil motor hladen, sem imel sistem izklopljen, drugače pa sistem dobro deluje - čez čas pozabiš nanj, ker ugaša/prižiga hitro in tiho. Kakšne drastične razlike pri porabi/onesnaževanju pa po moje tu ni.
 
Uporabniški avatar
ALIEn3001
Novinec
 
Prispevkov: 272
Pridružen: To feb 03, 2009 3:40 am

Napisal/-a ALIEn3001 Ne sep 05, 2010 5:02 pm

esem je napisal/-a:Pri Priusu je povsem nemoteče in skoraj neopazno. Še boljše pa je premikanje samo na elektriko, če se npr v križišču premakneš samo par avtov. Nekaj podobnega v manjši izvedbi bi morali imet vsi - en majhen elektromotor za male premike. Mini oz polhibrid. Šele to bi bilo zares ekološko učinkovito.

če bi bila cena in ekološki vpliv izdelave elektromotorja, dodatnih baterij in elektronike = 0, potem vsekakor.
James May: I preffer this (AR 159) to the BMW 3-series :)
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov