Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
vinci
Novinec
 
Prispevkov: 304
Pridružen: Pe maj 24, 2002 6:41 am

Avtomatski menjalnik slaba kombinacija ??

Napisal/-a vinci Pe okt 15, 2010 8:30 am

Pozdravljeni.

Zanima me če je res kombinacija avtomatskega menjalnika in navadnega atmosferskega motorja tako neposrečena.Kadar koli berem teste zmeraj nekaj jamrajo kako počasi prestavlja pa nevem kaj
Zanima me predvsem za navadne avtomatske menjalnike (4,5ali 6 stopenjske) ne razne dsg ali pa tisti ki so v prestižnih limuzinah.Pa da so v kombinaciji z motorji velikosti od 1.4 do recimo 2.4(bencin).

Hvala.
 
Uporabniški avatar
_furby_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4178
Pridružen: Sr mar 21, 2007 12:39 am
Kraj: Ankaran

Napisal/-a _furby_ Pe okt 15, 2010 8:39 am

to je vse odvisno od menjalnika, motor nima veze tle. mas naprimer yarisa ki rabi pol ure da zasalta prestavo visje, od lancerja pa menja v momentu (ze ce noces o dsg-ju slisat) ;)
 
vinci
Novinec
 
Prispevkov: 304
Pridružen: Pe maj 24, 2002 6:41 am

Napisal/-a vinci Pe okt 15, 2010 8:55 am

Ne da nočem slišat samo dsg vsi pohvalijo ko pa gre za navadne avtomatike pa zmeraj nekaj jamrajo.Izgleda skoraj tako kot da je vožnja z njimi neprijetna.
 
Uporabniški avatar
CePO
Novinec
 
Prispevkov: 142
Pridružen: Po sep 06, 2004 7:21 pm
Kraj: renkovci

Napisal/-a CePO Pe okt 15, 2010 9:22 am

jaz vozim renault clio 1.6 16V, ki ima 4 stopenjsko "oldskool" avtomatiko od menjalnika in sem čisto zadovoljen z njim...
če vozim normalno prestavlja nekje okoli 3000 obratov ponavadi, če je ogret motor pa tudi že med 2000 in 2500 obrati. za kako prehitevanje pač stisnem pedal do konca in menja 1-2 prestavi nižje, sicer pa je potrebno tudi pri ročnem menjalniku na teh motorjih menjati dol in ga zavrteti čez 3500 obratov, da kam gre :lol:

je pa res, da ta menjalnik ni nek hight tech izdelek in, največkrat med 1. in 2. prestavo, rahlo cukne :)

v glavnem.... če kupiš dober avto z izpravnim avtomatskim menjalnikom, sem skoraj 100%, da boš samo še avtomatike vozil.... :)


pozabil dopisati: meni osebno gre od avtomatikov najbolj na živce brezstopenjska varianta, vsaj tista, ki je v civic Hybridu, samo tu je verjetno bolj problem to, da je avto brez navora in v vsak malo daljši AC klanec vrti z vsaj 4500 obrati (tempomat, hitrost 130-140km/h).

je pa res da imam izkušnje samo s klasično avtomatiko( ta menjalnik v cliu in tiptronic v očetovem passatu) ter s tem CVT v civic-u :)
Zadnjič spremenil CePO, dne Pe okt 15, 2010 9:30 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
_furby_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4178
Pridružen: Sr mar 21, 2007 12:39 am
Kraj: Ankaran

Napisal/-a _furby_ Pe okt 15, 2010 9:24 am

pejdi v salon od toyote pa sprobaj yarisa z automatskim menjalnikom.
ti bo tkoj jasno zakaj vsi jamrajo.
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Pe okt 15, 2010 9:30 am

Avtomatski menjalnik meni osebno paše v težke motorje kot so V6 in naprej... Ali pa močne avte nad 200 konjev...
 
vinci
Novinec
 
Prispevkov: 304
Pridružen: Pe maj 24, 2002 6:41 am

Napisal/-a vinci Pe okt 15, 2010 9:40 am

Saj da obstajajo slabe kombinacije avtomatskih menjalnikov in motorjev je čisto možno samo da pa pri vsakem nekaj najdejo ja pa malo čudno.Bral sem test od honde acord z 2.4 bencinskim motorjem in avtomatskim menjalnikom pa so tud tam neki kritiziral tako da ne vem.
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1613
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan Pe okt 15, 2010 9:52 am

Odvisno od osebnih preferenc ter navad. Nekdo, ki je navajen udobja, mu bo prav vsak avtomatiziran menjalnik zelo všeč - še posebej starejši vozniki, ki se jim ne ljubi več prestavljati.
Osebno mislim, da danes med modernimi avtomobili ni več slabih avtomatskih menjalnikov. Tudi v najmanjših kategorijah se poslavljajo 4-stopenjski, večina jih dovolj dobro sodeluje z motorji. Seveda so še vedno razlike, še posebno, ko se prestavimo iz kakšnega "mlinčka" z DSG-jem.

Nov model Honde Accord z 2.4 bencinskim motorjem v kombinaciji z avtomatiko so kritizirali zaradi "le" petih stopenj slednjega, ker ni v skladu s konkurenco (?!?!) - pač modernost narekuje 7 ali celo 8 stopenj. Čeravno pa so ravno drugi (realnejši) testi pohvalili omenjeno kombinatoriko ter dobro sodelovanje menjalnika z motorjem. Začuda tudi v deželi avtomatikov, na drugi strani luže, večina pozna še vedno 5-stopenjsko avtomatiko, pa se večina ravno ne pritožuje...
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Pe okt 15, 2010 9:53 am

Treba se je odločit kaj bi rad v življenju. Tile testi včasih so tudi tak, da te srat prime!
Sam imam 3.0 V6 motor z avtomatskim. Prej sem imel enako 3.0 V6 z ročnim menjalnikom. Upam, da nikoli nebom več rabil prestavljat ročno vsaj na avtu za vsakodnevno uporabo. Ležerna in komot vožnja... Lepo poslušaš simfonijo šestaka ter uživš vožnjo kolko se da... Kaj šele pri kakem v8 huh brez besed...
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Pe okt 15, 2010 10:39 am

jamrajo v glavnem ljudje ki nimajo avtomatikov.
 
vinci
Novinec
 
Prispevkov: 304
Pridružen: Pe maj 24, 2002 6:41 am

Napisal/-a vinci Pe okt 15, 2010 10:46 am

Za Hondo je pislo da je počasen in neodločen.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Avtomatski menjalnik slaba kombinacija ??

Napisal/-a sonic Pe okt 15, 2010 11:00 am

vinci je napisal/-a:Zanima me če je res kombinacija avtomatskega menjalnika in navadnega atmosferskega motorja tako neposrečena.Kadar koli berem teste zmeraj nekaj jamrajo kako počasi prestavlja pa nevem kaj
Zanima me predvsem za navadne avtomatske menjalnike (4,5ali 6 stopenjske) ne razne dsg ali pa tisti ki so v prestižnih limuzinah.Pa da so v kombinaciji z motorji velikosti od 1.4 do recimo 2.4(bencin)..
Nekaj je treba vedeti: 'klasičen' avtomatik ima določene izgube, pa kar zajeten kos železnine je.
Poleg tega ima če 3 ali 4 prestavna razmerja - zaradi tega mora biti pač posamezna prestava zelo dolga, pa tudi ni pričakovati da bo vsako sekundo šaltal gor-dol.

Iz vsega tega sledi, da je tak menjalnik bolje kombinirati z motorjem, ki ima čimveč navora. In če se omejiš na kraljestvo bencinskim motorjev brez turbine, je treba za dovolj navora pač zelo veliko delovno prostornino motorja - klasičen primer je V8 mašina.
Štirivaljni bencinski n/a motorji v rangu od 1.4 do 2 litrov so pač večinoma dokaj ubogi pri navoru.

Pri testih je pa tako - pišejo jih ljudje ki (po službeni dolžnosti) pogosteje od nas testirajo tudi zelo zmogljive mašine in jim je večina 'vsakdanjih' avtov verjetno prepočasna. Pa še verjetno se jim fajn zdi, če najdejo kaj za pograjat.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Pe okt 15, 2010 4:46 pm

juhica je napisal/-a:jamrajo v glavnem ljudje ki nimajo avtomatikov.
:vc :vc :vc Heh ta je pa res niska ... a ti oprostimo ker vemo da je bila od srca :lol:
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
__bambi__
Novinec
 
Prispevkov: 147
Pridružen: Sr maj 13, 2009 12:26 pm

Napisal/-a __bambi__ Pe okt 15, 2010 5:15 pm

In kateri se pa najbolj kvarijo? Saj sem slišal d naj bi bilo popravilo kar drago.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3877
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Pe okt 15, 2010 6:02 pm

Automatiki (razen dsg pa kaj podobnega) pri dizlih ne izkoristijo največjega navora. Zato tudi da občutek, da gre slabše. Če hočeš pospeševat pri obratih največjega navora moraš držat plin do polovice, če pospešuješ s polnim plinom pa imaš takoj 3000+ rpm :)
V glavnem športna vožnja z navadnim avtomatikom je bedna.
Pri dsg je boljše, hitro menja prestave in tudi manj dela po svoji pameti.
Za razne double clutch, prsti-peta, štart pri 4000 rpm, vožnjo pri limitatorju pa rabiš ročni menjalnik :)
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind Pe okt 15, 2010 7:12 pm

__bambi__ je napisal/-a:In kateri se pa najbolj kvarijo? Saj sem slišal da naj bi bilo popravilo kar drago.


Zdaj nevem, ali multitronic ali tiptronic. Eden od teh dveh je nezanesljiv.
Kar se tiče pa avt. menjalnikov je najboljša klasika - 3 ali 4 brzine.
Se mi pa zdi nesmiselno tlačin razne DSG-je v majhne motorje :? Po mojem mnenju najbolj pašejo v večje motorje (V6, V8...)
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Pe okt 15, 2010 7:16 pm

Multitronic je bolj občutljiv zatorej slabši - če lahko to rečemo. Pač brezstopenjski menjalnik ima drugačno delovanje od običajnega - tiptronica če lahko temu tako rečemo.

DSG : Njegova prednost je ravno pri manjših motorjih, kjer dodobra izkoristi majhen navor in manjšo moč. Iztisne dosti več kot običajen avtomatski menjalnik.
Pri močnejših motorjih V8 in V10, pa ni potrebe po DSGju ( no razen zaradi manjše porabe ) - je pa seveda povsod dobrodošel.
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind Pe okt 15, 2010 7:20 pm

Bom enkrat moral preizkusit tale DSG. Do zdaj sem edino Chryslera vozil s 4 stopenjskim menjalnikom. Pa vsi nekaj paavijo, da je počasen pa nevem kaj... te pa udobje in lagodna vožnja odvračajo od tega, da bi tiščal pa nevem kaj delal z avtom. Je prav lepo prestvaljlal in tudi obrati so bili ugodni pri višjih hitrosti.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Pe okt 15, 2010 9:22 pm

Vseč mi je v konicah, ko se pomikam počasi v koloni, na AC kjer pod tempomatom lenobno cruizam v brezdelju, bal sem se na začetku - da se ne bom mogel navaditi nanj vendar je strah čisto odveč . Ne moreš divjati z njim, ker pač ni za te stvari,tako da te počasi spreminja v mirnejšega voznika ... če ga priganjaš postane še bolj žejen kakor identičen model avta z ročnim, ima tudi z mirnejšo vožnjo večjo porabo za 1 - 1.5 litra/100 km napram ročnemu. Ima svoje pomanjkljivosti kakor ima tudi nekatere prednosti pred ročnim vsekakor pa osebno nisem razočaran nad njim. Kupil sem pač rabljen avtomobil, ker sem želel prav tak model in ta je bil v izvedbi z avt. menjalnikom ... sedaj samo še upam - da dobri bog menjalnikov ne bo pozabil name. :lol:
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
PogachnyK
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 741
Pridružen: Sr maj 27, 2009 6:39 am

Napisal/-a PogachnyK So okt 16, 2010 6:38 am

Doma mamo MB B klaso, 1,7 atmosferski bencinar avtomatik,
zadeva je kar soldina, poraba tam 8-9-10 litrov, ampak tuki not ni nč relacijskih, sej se vozi samo dnevno 5km/H, na avtocesti je poraba tam 6,5- 7
se pa razvadiš avtomatskega menjalnika ko sto matr, sem se 1x cel vikend z njemu vozu, se je težko nazaj na ročni manlalnik spravt,
drugače pa nevidm razloga zakaj avtomatskega menlanika nebi bilo v atmosferskih bencinarjih?
Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 3 gostov