fare je napisal/-a:Ker ni vedno zima,hehehehcrxdelsol je napisal/-a:In kaka je razlika drugače, zakaj skoz ne točijo zimskega ?,no šalamala,verjetno zato k so kaki stroski odzadaj za to mešanje pa se jim tako raje izognejo.lp.
nebivedu je napisal/-a:fare je napisal/-a:Ker ni vedno zima,hehehehcrxdelsol je napisal/-a:In kaka je razlika drugače, zakaj skoz ne točijo zimskega ?,no šalamala,verjetno zato k so kaki stroski odzadaj za to mešanje pa se jim tako raje izognejo.lp.
=Zato, da ti celo leto računajo dodatek proti zmrzovanju, ampak realno pogledano, ga samo pozimi dodajo v nafto, pa so potem bajni zaslužki, ker ni treba celo leto imet dodatkov v nafti.
nebivedu je napisal/-a:fare je napisal/-a:Ker ni vedno zima,hehehehcrxdelsol je napisal/-a:In kaka je razlika drugače, zakaj skoz ne točijo zimskega ?,no šalamala,verjetno zato k so kaki stroski odzadaj za to mešanje pa se jim tako raje izognejo.lp.
=Zato, da ti celo leto računajo dodatek proti zmrzovanju, ampak realno pogledano, ga samo pozimi dodajo v nafto, pa so potem bajni zaslužki, ker ni treba celo leto imet dodatkov v nafti.
jay je napisal/-a:en3rgie je napisal/-a:To je bilo ucasih da je gorivo zmrzovalo .. zdej pomoje tega ni vec ..
pri -20 se pokaže prava situacija... tudi pri OMV nafti.
tristan01 je napisal/-a:....je avtomobil vzdrževan kot je potrebno (menjan filter goriva...).
tristan01 je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:fare je napisal/-a:Ker ni vedno zima,hehehehcrxdelsol je napisal/-a:In kaka je razlika drugače, zakaj skoz ne točijo zimskega ?,no šalamala,verjetno zato k so kaki stroski odzadaj za to mešanje pa se jim tako raje izognejo.lp.
=Zato, da ti celo leto računajo dodatek proti zmrzovanju, ampak realno pogledano, ga samo pozimi dodajo v nafto, pa so potem bajni zaslužki, ker ni treba celo leto imet dodatkov v nafti.
Moram priznati da je to spet komentar poznavalca. Preden začneš še kvasiti neumnosti o tem kako služijo še z vsako podražitvijo goriva, si raje preberi kaj o vsej zadevi. Za začetek ti predlagam da pogledaš kako se oblikuje cena naftnih derivatov po vladni uredbi: http://www.uradni-list.si/1/content?id=100070, nato si poglej kakšna je dejanska struktura cene nafte: http://www.mg.gov.si/si/delovna_podrocja/notranji_trg_stara_stran/sektor_za_nadzor_cen/cene_naftnih_derivatov/, nato preberi še kaj o standardu SIST EN 590, ki določa kakovost naftnih derivatov: http://www.puntofocal.gov.ar/notific_otros_miembros/svn87_t.pdf, nato pa bomo nadaljevali z debato o gorivu.
BTW linki ki sem jih podal bi morali biti obvezno branje vsakega voznika.
Da pa ne bomo čisto off topic. Sedaj res v kakšnih zatišnih legah znajo nastopiti težave zaradi nizkih temperatur, vendar ne glede na to nebi smelo biti težav z gorivom, če je avtomobil vzdrževan kot je potrebno (menjan filter goriva...).
LP Tristan01
nebivedu je napisal/-a:Osebno me smrduhi in sajavci ne zanimajo. Edini, dizel, ki bi ga imel je predrag (Mercedes Unimog), tako da se vozim z avtomobili, ki pozimi nimajo nobenih problemov z zmrzovanjem goriva oziroma, bi imel probleme z lastnim zdravjem prej, predem bi mi gorivo zmrznilo.
Obvezno branje vsakega voznika bi bil pa bonton v prometu, ne pa kaj in kako z nafto. Če naši lopovski "reveži" (prodajalci goriva) niso sposobni goriva za -25 stopinj prodajat, nej pa propadejo, pa jih bodo nadomestili drugi, ki so to sposobni počet.
nebivedu je napisal/-a:tristan01 je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:fare je napisal/-a:Ker ni vedno zima,hehehehcrxdelsol je napisal/-a:In kaka je razlika drugače, zakaj skoz ne točijo zimskega ?,no šalamala,verjetno zato k so kaki stroski odzadaj za to mešanje pa se jim tako raje izognejo.lp.
=Zato, da ti celo leto računajo dodatek proti zmrzovanju, ampak realno pogledano, ga samo pozimi dodajo v nafto, pa so potem bajni zaslužki, ker ni treba celo leto imet dodatkov v nafti.
Moram priznati da je to spet komentar poznavalca. Preden začneš še kvasiti neumnosti o tem kako služijo še z vsako podražitvijo goriva, si raje preberi kaj o vsej zadevi. Za začetek ti predlagam da pogledaš kako se oblikuje cena naftnih derivatov po vladni uredbi: http://www.uradni-list.si/1/content?id=100070, nato si poglej kakšna je dejanska struktura cene nafte: http://www.mg.gov.si/si/delovna_podrocja/notranji_trg_stara_stran/sektor_za_nadzor_cen/cene_naftnih_derivatov/, nato preberi še kaj o standardu SIST EN 590, ki določa kakovost naftnih derivatov: http://www.puntofocal.gov.ar/notific_otros_miembros/svn87_t.pdf, nato pa bomo nadaljevali z debato o gorivu.
BTW linki ki sem jih podal bi morali biti obvezno branje vsakega voznika.
Da pa ne bomo čisto off topic. Sedaj res v kakšnih zatišnih legah znajo nastopiti težave zaradi nizkih temperatur, vendar ne glede na to nebi smelo biti težav z gorivom, če je avtomobil vzdrževan kot je potrebno (menjan filter goriva...).
LP Tristan01
Osebno me smrduhi in sajavci ne zanimajo. Edini, dizel, ki bi ga imel je predrag (Mercedes Unimog), tako da se vozim z avtomobili, ki pozimi nimajo nobenih problemov z zmrzovanjem goriva oziroma, bi imel probleme z lastnim zdravjem prej, predem bi mi gorivo zmrznilo.
Obvezno branje vsakega voznika bi bil pa bonton v prometu, ne pa kaj in kako z nafto. Če naši lopovski "reveži" (prodajalci goriva) niso sposobni goriva za -25 stopinj prodajat, nej pa propadejo, pa jih bodo nadomestili drugi, ki so to sposobni počet.
2Fast&2Furious je napisal/-a:Gorivo, ki pride do Slo. pristanišča (ali kakšnega izmed sosednjih dveh) je takšno kakršno je in se tu nič več ne meša z dodatnimi sredstvi proti zmrzali.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov