Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
moj-avto
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: Če apr 17, 2008 4:46 pm

suha VS hidravlična sklopka

Napisal/-a moj-avto Če okt 28, 2010 8:57 pm

V čemu je razlika, katera je bolj vzdržljiva?
Avto, moj partner!
 
tilen2ki
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: Sr sep 12, 2007 11:04 am

Napisal/-a tilen2ki Če okt 28, 2010 9:06 pm

Nevem če prav mislim, če te razumem napačno, naj me nekdo popravi. Najbrž te zanima razlika med turbo sklopko in navadno lamelno? Turbo sklopko imajo traktorji znamke FENDT in sicer služi kot neko varovalo, da ni motor prenešenih preveč sunkov, saj je sestavljena tako, da se v notranjosti vrtita dva krožnika, ki sta zelo skupaj, na njih pa so robra, ki vrijo olje in s tem prenašajo vrtilni moment naprej do menjalnika. Ta sklopka je izredno vzdržljiva, saj se v njej kompomente ne stikajo ampak je med njimi olje in ni elementov, ki bi se obrabili. Lamelna sklopka pa za svoje delovanje uporablja trenje lamel, ki se počasi obrabljajo (odvisno od režima vožnje) in deljujejo bolj sunkovito. Upam da sem ti kaj pomagal. LP
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov