Blinder je napisal/-a:15 sekund pustit pri idle, da se obrati turbine ustavijo![]()
Dej ne beri neumnosti ki jih pišejo na forumu, prižgeš, voziš, ugasneš.
Blinder je napisal/-a:15 sekund pustit pri idle, da se obrati turbine ustavijo![]()
Dej ne beri neumnosti ki jih pišejo na forumu, prižgeš, voziš, ugasneš.
im nobody je napisal/-a:res je...najbol pomembno je da je menjava olja redna ter filtrov ...da se avto ne zamori oziroma da tudi kdaj vidi blokado...tudi če je dizel...zato pa je blokada...ne pa furat v 5 60km/h na uro pa avto matrat do onemoglosti...če ne pa pejte na gorsko kolo pa dajte v 21 prestavo pa s polno močjo v hrib da vam kolena ven zafukaprincip je isti...avto mora dihat...poslušat je treba mašino da "lahko" teče...pa pazit je treba da seveda da je mašina segreta tak kokr smo že prej omenili...turbina ni iz papirja potrebuje pa nekaj pozornosti in "nege".avta ne šparat zato je narejen da se vozi in ne mislit da ga če boste vozili do 2000rpm da mu delate korist...prej škodo...pa ne it pri 60 prehitevat s polnim plinom v 5 ali 6...prestavi u 3 pa gasa...
vepar je napisal/-a:ni fora v tem da se turbina ustavi.
če konkretno tiščiš avto zna turbina zlo lepo žaret, in ko tako vgasneš se olje ki ostane v njej sežge.nastane garež ki lahko tudi zapaca pretok olja.. zato je dobro malo umirit in ohladit vseskup preden ugasneš avto.
mal drugačen primer... orenk se šponaš v fitnesu- se takoj samo uležeš in miruješ ali se ohladiš počasi ter raztegneš?
lizard je napisal/-a:No očitno je jasno da uporabnik svetilnik ni ravno vešč delovanja turbo motorjev oz. turbine, zato pa je piosal neumnosti o obratih turbine. Ampak upam, da sem mu na lep način razložil kako in kaj.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov