aklan86 je napisal/-a:Dejansko se v večino prodanih avtov vgrajujejo TDI, DCI, JTD(CDTI), HDI(TDCI), CDI, in pa še BMW-jev dizel. Ostalih je manj. Mogoče sedaj še CRDi pri Hyundai in KIA. Upam da nisem koga zgrešil.
Rekel bi da je bilo na forumu nekako največ tem na probleme TDI-ja(okoli 2005-06) in DCI-ja (2001-03). Glede ostalih je nekako podobno. Še najmanj problemov z mašinami je bilo nekak pri HDI in CRDi motorjih. In pa seveda pri višjecenovnih CDI in BMW, ki pa se jih tudi proda dosti manj. Pustimo uvožena j***a...
Se mi pa zdi da je bolj kot znamka pomembna SREČA in način vožnje/servisiranja.
So pa kritični deli seveda turbina, EGR, DPF, kakšne šobe... je pa spet po mojem mnenju velik vpliv načina vožnje/servisiranja. Mislim da je pregovor "vsak je svoje sreče kovač" pri avtomobilih ne drži čisto 100%.
rosonero je napisal/-a:aklan86 je napisal/-a:Dejansko se v večino prodanih avtov vgrajujejo TDI, DCI, JTD(CDTI), HDI(TDCI), CDI, in pa še BMW-jev dizel. Ostalih je manj. Mogoče sedaj še CRDi pri Hyundai in KIA. Upam da nisem koga zgrešil.
Rekel bi da je bilo na forumu nekako največ tem na probleme TDI-ja(okoli 2005-06) in DCI-ja (2001-03). Glede ostalih je nekako podobno. Še najmanj problemov z mašinami je bilo nekak pri HDI in CRDi motorjih. In pa seveda pri višjecenovnih CDI in BMW, ki pa se jih tudi proda dosti manj. Pustimo uvožena j***a...
Se mi pa zdi da je bolj kot znamka pomembna SREČA in način vožnje/servisiranja.
So pa kritični deli seveda turbina, EGR, DPF, kakšne šobe... je pa spet po mojem mnenju velik vpliv načina vožnje/servisiranja. Mislim da je pregovor "vsak je svoje sreče kovač" pri avtomobilih ne drži čisto 100%.
Vse lepo prav samo da si pri vozilu, pa recimo novo vozilo ki stane recimo 25.000 eur odvisen od sreče, je pa malo kruta ne? Ok če si ivan zidar se ti je j..e, če pa si janez novak pa verjetno ravno ne....
rosonero je napisal/-a:aklan86 je napisal/-a:Dejansko se v večino prodanih avtov vgrajujejo TDI, DCI, JTD(CDTI), HDI(TDCI), CDI, in pa še BMW-jev dizel. Ostalih je manj. Mogoče sedaj še CRDi pri Hyundai in KIA. Upam da nisem koga zgrešil.
Rekel bi da je bilo na forumu nekako največ tem na probleme TDI-ja(okoli 2005-06) in DCI-ja (2001-03). Glede ostalih je nekako podobno. Še najmanj problemov z mašinami je bilo nekak pri HDI in CRDi motorjih. In pa seveda pri višjecenovnih CDI in BMW, ki pa se jih tudi proda dosti manj. Pustimo uvožena j***a...
Se mi pa zdi da je bolj kot znamka pomembna SREČA in način vožnje/servisiranja.
So pa kritični deli seveda turbina, EGR, DPF, kakšne šobe... je pa spet po mojem mnenju velik vpliv načina vožnje/servisiranja. Mislim da je pregovor "vsak je svoje sreče kovač" pri avtomobilih ne drži čisto 100%.
Vse lepo prav samo da si pri vozilu, pa recimo novo vozilo ki stane recimo 25.000 eur odvisen od sreče, je pa malo kruta ne? Ok če si ivan zidar se ti je j..e, če pa si janez novak pa verjetno ravno ne....
aklan86 je napisal/-a:Od česa si pa potem odvisen? Kdo 100% garantira da motor zdrži recimo 300.000km v 5 letih? Mislim da nihče. Lahko do določene meje vplivaš na to srečo, popolnoma pa ne.
rosonero je napisal/-a:aklan86 je napisal/-a:Od česa si pa potem odvisen? Kdo 100% garantira da motor zdrži recimo 300.000km v 5 letih? Mislim da nihče. Lahko do določene meje vplivaš na to srečo, popolnoma pa ne.
Garantira ti nihče, to je jasno, vendar je padec v kvaliteti izdelave več kot očiten. Me zanima če bodo ti novi motorji tudi delali po pol miljona km , z rednimi servisi seveda, kot jih recimo starejše izvedbe. Tukaj bi lahko nekdo rekel da imajo starejši motorji manj elektonike in zato "držijo" dlje, a ko pa pogledaš okvare "mlajših" pa vidiš da je pratično 90% le teh mehanske narave ( turbine, šobe, vztrajniki + sklopke , glave...)
Bucko99 je napisal/-a:Dci je biu zame zakon do 117k km, ko je doživel sredi lepega dne ''injection fault''Do takrat nobene okvare - no razen 1x počena cevka od intercoolerja ( strošek 20€ z delom). Rendi servisi na 20k, olja ni pil, od 60k naprej čipan iz 85 na cca 100 KM. Od takrat naprej vozim bencinarja, čeprau ima cca 2-3 l večjo porabo! Nikar mi ni šlo in ne bo šlo v glavo, kako se lahko pojavi tako velilk strošek popravila (3000k+ €) ob redno servisiranem avtu, sploh pa z nabavno ceno cca 14k € , po štirih letih pa slabih 6k€
+ hvala lepa za morebitno polletno garancijjo glede na to da plačaš za eno trapasto črpalko več kot polovico vrednosti vozila + ki pa še ni neka stara kanta !
joztom je napisal/-a:Malo ti pripomore dvotaktol v nafto, vsaj pumpa ali PumpeDüse ne zariba, malo pa dobro olje, menjano na vsaj 15kkm ali eno leto. Pa mrzlega ne nažigat v pretirane obrate na silo brez minimalnega ogrevanja na mestu, če ne zaradi drugega zaradi menjalnika, sploh pa dizelj ne uporablja visokih obratov, ampak navor. To pa spet ne pomeni 500 obratov v šesti ali stalen mrtvoud. Kvalitetni naftni filtri, menjani redno in pa pregled dovodnih cevi ti potem omogočajo dolge kilometrine preko 300kkm.
rosonero je napisal/-a:Nikakor se ne morem znebit občutka da so današnji motorji ( vsaj dizel ) dobesedno delani za prvega lastnika. Zveni čudno ? Niti ne, še sploh če pogledaš forum posazmezne znamke, pod okvare. Praktično ni znamke pri kateri se nebi med 120.000 in 160.000 začele pojavljat neke okvare katere zahtevajo takoj par 100 eurov. Sedaj bo nekdo rekel da je to ker ljudje kupijo j***a za mali denar in jih ne vzdržujejo pravilno ( ali celo že prej niso bila ) in potem sledijo prej omenjene težave. Seveda pa tudi obstajajo vozila, ki delajo brez nekih izrednih servisov kar precej lepo število km. Kakorkoli pa obrnemo zadevo tudi proizvajalcu vozila ni ravno v interesu da naredi avto kateri bo brez problema della 10 in več let....
Ka se tiče pa razlike med motorji, pa bom ta del prepustil strokovnjakom ........
Po forumu brska: Google [Bot] in 6 gostov