Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
tdk
Novinec
 
Prispevkov: 381
Pridružen: Sr feb 26, 2003 6:03 pm

dci motorji

Napisal/-a tdk Ne jan 23, 2011 7:34 am

Pozdravljeni!

Zanima me čim več podatkov o omenjenih motorjih;vzdržljivost,okvare...skratka čim več.

Z omenjenimi motorji imam dobre izkušnje.V prejšnji laguni III je bil 2.0 dci z 150 konji;avto sem prodal pri 75k km,nobenih problemov ali okvar.Sedaj imam enak motor vendar je moč 180 konjev spet v laguni III;prevoženih manj kot 50k km;zaenkrat vse ok.
Kakšne so vaše izkušnje?Zanima me tudi razlika med TDI in DCI motorji?

lp tdk
 
Uporabniški avatar
PogachnyK
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 741
Pridružen: Sr maj 27, 2009 6:39 am

Re: dci motorji

Napisal/-a PogachnyK Ne jan 23, 2011 8:58 am

Probleme z turbinami in zvsem ostalim so imeli le Dci evro3 motorji (če se nemotim je imel takrat renault v lasti nek pogoltni malezijec, ki je špraral na vsem mogočem, in s tem povzročil renaultu miljardne škode).
Slika
 
Uporabniški avatar
tdk
Novinec
 
Prispevkov: 381
Pridružen: Sr feb 26, 2003 6:03 pm

Re: dci motorji

Napisal/-a tdk Ne jan 23, 2011 9:35 am

Nekako so trenutno ali nekaj let nazaj pri diesel avtih aktualni dci,tdi,i-ctdi,jtd,jtd-m....pa še kaj bi se našlo.Menim,da gre pri vseh motorjih za približno enak princip delovanja in vbrizga nafte.Razlike vsekakor obstajajo...ali pa gre bolj za komercialna imena(oznake) motorjev?Kakšne so bistvene razlike med omenjeni motorji?

lp tdk
 
bizgec
Novinec
 
Prispevkov: 331
Pridružen: Ne jan 21, 2007 2:01 pm

Re: dci motorji

Napisal/-a bizgec Ne jan 23, 2011 9:35 am

Moja laguna(1.9dti),letnik 2000 ima trenutno 215000km-do zdej nobenih težav.Pred 10 dnevi opravljen veliki servis-ker je bilo razdrto sem menjal semering na glavni gredi,saj je bil motor na tem delu malo masten.Od menjave do menjave olja(15000km)ne dolivam nič,ker ga v tem obdobju porabi morda pol litra.Drgač še vse original,razen ogrevalnih svečk in rednih servisov.Menjan zadnji del izpuha,zadaj zavorni cilindri in čeljusti,metlice ene parkrat,ostalo pa zaenkrat nič.Upam lahko le,da mi bo služil še dolgo časa,ker je za moje pojme to vzdržljiv, udoben, prostoren, skratka super avto.
Kar pa se tiče dci motorjev ne morem komentirat,ker nisem še mel nobenega-slišiš pa vse sorte.Mislim,da če delaš servise na 15000km tudi ti motorji znajo dolgo zdržat.Glavna razlika med temi motorji je sistem vbrizga goriva pa tudi velikost turbine in verjetno še česa.
 
rosonero
Novinec
 
Prispevkov: 271
Pridružen: Če feb 12, 2009 12:18 pm

Re: dci motorji

Napisal/-a rosonero Ne jan 23, 2011 10:40 am

Nikakor se ne morem znebit občutka da so današnji motorji ( vsaj dizel ) dobesedno delani za prvega lastnika. Zveni čudno ? Niti ne, še sploh če pogledaš forum posazmezne znamke, pod okvare. Praktično ni znamke pri kateri se nebi med 120.000 in 160.000 začele pojavljat neke okvare katere zahtevajo takoj par 100 eurov. Sedaj bo nekdo rekel da je to ker ljudje kupijo j***a za mali denar in jih ne vzdržujejo pravilno ( ali celo že prej niso bila ) in potem sledijo prej omenjene težave. Seveda pa tudi obstajajo vozila, ki delajo brez nekih izrednih servisov kar precej lepo število km. Kakorkoli pa obrnemo zadevo tudi proizvajalcu vozila ni ravno v interesu da naredi avto kateri bo brez problema della 10 in več let....

Ka se tiče pa razlike med motorji, pa bom ta del prepustil strokovnjakom ........
Božiček je car, eno noč na leto dela, ostalo ma dopust......
 
Uporabniški avatar
mrtwelvetrees
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3087
Pridružen: To apr 26, 2005 6:33 pm

Re: dci motorji

Napisal/-a mrtwelvetrees Ne jan 23, 2011 10:50 am

- veliko je odvisno kako lastnik ravna z avtom
- pomemben faktor, koliko je takšnih vozil na cesti = tudi več okvar (pač slabe informacije se hitreje širijo)

drugače pa veliko folka kupuje avto na lizing cca 3-5 let nekje 120.000km (do velikega servisa) prodajo in spet novega...
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
 
Uporabniški avatar
tdk
Novinec
 
Prispevkov: 381
Pridružen: Sr feb 26, 2003 6:03 pm

Re: dci motorji

Napisal/-a tdk Ne jan 23, 2011 10:56 am

@rosonero...se strinjam s tem kar si napisal.Smo pač v času,ko je potrebno iz uporabnikov potegnit denar;in danes naredit avto,ki bo brez večjih posegov deloval 15-20 let je utopija.Če se pogleda število avtov narejenih danes in pred npr. 15 leti je razlika ogromna in seveda je cilj vse to prodati.In seveda kasneje potegniti denar noter z rezervnimi deli in storitvami.
Seveda so izjeme;veliko je odvisno od načina vožnje in pravilnega vzdrževanja ter predvsem v kakšnem stanju in od koga je bil rabljen avto kupljen.
Zanimiv je tudi trend porasta(beri prodaje) diesel motorjev;nekaj let nazaj je bilo dieselov zelo malo;danes je slika obrnjena;in morda je tudi število okvar na dizel agregatih delna posledica (pre)hitrega razvoja le-teh.
In vprašanje: So boljši tdi,dci,jtd....ali je vse za v nekako isti žakelj?Šliši pa govori se marsikaj;po mojem noben od teh pretirano ne izstopa ne v plus ali minus...ali?

lp tdk

p.s.pa upam da debata ne zaide v preveliko hvaljenje svojega in poniževanje tujega...ni to namen.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: dci motorji

Napisal/-a pskoda Ne jan 23, 2011 11:07 am

Avto je potrošni material. Proizvodnja si ne želi, da bi avtomobili delali 15-20 let niti 10 let ker nimajo popolnoma nobenega dobička, vsi pa seveda delamo zaradi dobička.
 
Uporabniški avatar
aklan86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Po apr 02, 2007 12:35 pm

Re: dci motorji

Napisal/-a aklan86 Ne jan 23, 2011 11:11 am

Dejansko se v večino prodanih avtov vgrajujejo TDI, DCI, JTD(CDTI), HDI(TDCI), CDI, in pa še BMW-jev dizel. Ostalih je manj. Mogoče sedaj še CRDi pri Hyundai in KIA. Upam da nisem koga zgrešil.

Rekel bi da je bilo na forumu nekako največ tem na probleme TDI-ja(okoli 2005-06) in DCI-ja (2001-03). Glede ostalih je nekako podobno. Še najmanj problemov z mašinami je bilo nekak pri HDI in CRDi motorjih. In pa seveda pri višjecenovnih CDI in BMW, ki pa se jih tudi proda dosti manj. Pustimo uvožena j***a...

Se mi pa zdi da je bolj kot znamka pomembna SREČA in način vožnje/servisiranja.

So pa kritični deli seveda turbina, EGR, DPF, kakšne šobe... je pa spet po mojem mnenju velik vpliv načina vožnje/servisiranja. Mislim da je pregovor "vsak je svoje sreče kovač" pri avtomobilih ne drži čisto 100%.
Slika
 
rosonero
Novinec
 
Prispevkov: 271
Pridružen: Če feb 12, 2009 12:18 pm

Re: dci motorji

Napisal/-a rosonero Ne jan 23, 2011 11:15 am

Pri rabljenem je veliko odvisno od tega kako je prejšnji voznik delal z njim ( če je recimo vozil na kurilca bo drugi lastnik imel prej ali slej velike težave , še sploh če je avto mlajšega letnika, da ne bomo sem noter prvlekl kakšnega VW D2 , kater gre pratično na vsekar gori. Po drugi strani pa lahko imaš "srečo" z nakupom novega vozila pri katerem je proizvajalec naredil napako v konstrukciji ali pa predpisal narobe interval, olje, material.....

Glede razlike v motorjih pa vsaj po moje ne more biti neke bisvtene razlike, ker če bi bila, potem tak motor tudi precej odstopal od konkurence. Verjetno bi se našel kakšen tak primerek vendar močno dvomim da je namenjen za množično uporabo.
Božiček je car, eno noč na leto dela, ostalo ma dopust......
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3877
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: dci motorji

Napisal/-a Blinder Ne jan 23, 2011 11:16 am

Tiste oznake so itak komercialna imena. S temi imeni proizvajalec hoče dati stranki občutek, da je motor sodoben, zmogljiv, kvaliteten. Črko D verjetno dajo za označit, da je motor dizel. Črko T dajo, za dat kupcu občutek, da ima motor turbo in torej da je zmogljivejši(vprašaš laika, kateri motor je zmogljivejši, 100-konjski brez turbota ali 80-konjski s turbotom? ja halo, valda tisti s turbotom :D ). Da črka T je ime in ne kratica za turbo prikazuje primeer vw 3.0 motorja, ki ima mehanski kompresor, ki se mu nikoli ne reče turbo, motor pa ima vseeno komercialno oznako V6T. Ta imena torej morajo lepo zvenet. Zato noben proizvajalec ne bo poimenoval svojega motorja gay, kar bi lahko ble kratice za gasoline atmosferic ynjection(kdo bi se vozil okoli z vozilom, ki ima zadaj napis "gay"). Te oznake so tudi registrirane, tako da ne more nekdo uporabit za svoj motor že registrirano oznako. VW naprimer ne more uporabljat oznake dci, ker kot pravim to so imena in ne kratice.

Različni dizli itak da uporabljajo podoben sistem vbrizga (danes so kar vsi common rail) pa mnogo od njih ima verjetno enakega dobavitelja sistema vbrizga kot tudi dobavitelja turbokompresorja :?: so pa seveda razlike v motorjih.

Imam podatke za prvega 1.5 dci. 65 in 55 konjske različice so enake, razlikujejo se samo v nastavitvi elektronike. 82-konjski ima večji pritisk turbota, drugačne vbrizgalce, ima tudi intercooler, ki ga 65 nima. 100 konjski pa ima turbo z spremenjlivo geometrijo lopatic, za vbrizgalce nevem - bati pa so hlajeni z oljem, medtem ko pri 82 in 65 niso.
Generacijo novejši 1.5 dci, ki je moral zadostit strožjim omejitvam onesnaževanja, je dobil drugačne vbrizgalce, ki boljše razpršijo gorivo. Egr ventil je večjo količino izpušnih plinov recikliral in je dobil tudi svoj hladilnik, da se tej plini ohladijo :?:
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
rosonero
Novinec
 
Prispevkov: 271
Pridružen: Če feb 12, 2009 12:18 pm

Re: dci motorji

Napisal/-a rosonero Ne jan 23, 2011 11:22 am

aklan86 je napisal/-a:Dejansko se v večino prodanih avtov vgrajujejo TDI, DCI, JTD(CDTI), HDI(TDCI), CDI, in pa še BMW-jev dizel. Ostalih je manj. Mogoče sedaj še CRDi pri Hyundai in KIA. Upam da nisem koga zgrešil.

Rekel bi da je bilo na forumu nekako največ tem na probleme TDI-ja(okoli 2005-06) in DCI-ja (2001-03). Glede ostalih je nekako podobno. Še najmanj problemov z mašinami je bilo nekak pri HDI in CRDi motorjih. In pa seveda pri višjecenovnih CDI in BMW, ki pa se jih tudi proda dosti manj. Pustimo uvožena j***a...

Se mi pa zdi da je bolj kot znamka pomembna SREČA in način vožnje/servisiranja.

So pa kritični deli seveda turbina, EGR, DPF, kakšne šobe... je pa spet po mojem mnenju velik vpliv načina vožnje/servisiranja. Mislim da je pregovor "vsak je svoje sreče kovač" pri avtomobilih ne drži čisto 100%.



Vse lepo prav samo da si pri vozilu, pa recimo novo vozilo ki stane recimo 25.000 eur odvisen od sreče, je pa malo kruta ne? Ok če si ivan zidar se ti je j..e, če pa si janez novak pa verjetno ravno ne....
Božiček je car, eno noč na leto dela, ostalo ma dopust......
 
Uporabniški avatar
aklan86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Po apr 02, 2007 12:35 pm

Re: dci motorji

Napisal/-a aklan86 Ne jan 23, 2011 11:35 am

rosonero je napisal/-a:
aklan86 je napisal/-a:Dejansko se v večino prodanih avtov vgrajujejo TDI, DCI, JTD(CDTI), HDI(TDCI), CDI, in pa še BMW-jev dizel. Ostalih je manj. Mogoče sedaj še CRDi pri Hyundai in KIA. Upam da nisem koga zgrešil.

Rekel bi da je bilo na forumu nekako največ tem na probleme TDI-ja(okoli 2005-06) in DCI-ja (2001-03). Glede ostalih je nekako podobno. Še najmanj problemov z mašinami je bilo nekak pri HDI in CRDi motorjih. In pa seveda pri višjecenovnih CDI in BMW, ki pa se jih tudi proda dosti manj. Pustimo uvožena j***a...

Se mi pa zdi da je bolj kot znamka pomembna SREČA in način vožnje/servisiranja.

So pa kritični deli seveda turbina, EGR, DPF, kakšne šobe... je pa spet po mojem mnenju velik vpliv načina vožnje/servisiranja. Mislim da je pregovor "vsak je svoje sreče kovač" pri avtomobilih ne drži čisto 100%.



Vse lepo prav samo da si pri vozilu, pa recimo novo vozilo ki stane recimo 25.000 eur odvisen od sreče, je pa malo kruta ne? Ok če si ivan zidar se ti je j..e, če pa si janez novak pa verjetno ravno ne....


Od česa si pa potem odvisen? Kdo 100% garantira da motor zdrži recimo 300.000km v 5 letih? Mislim da nihče. Lahko do določene meje vplivaš na to srečo, popolnoma pa ne.
Slika
 
Uporabniški avatar
tdk
Novinec
 
Prispevkov: 381
Pridružen: Sr feb 26, 2003 6:03 pm

Re: dci motorji

Napisal/-a tdk Ne jan 23, 2011 11:40 am

rosonero je napisal/-a:
aklan86 je napisal/-a:Dejansko se v večino prodanih avtov vgrajujejo TDI, DCI, JTD(CDTI), HDI(TDCI), CDI, in pa še BMW-jev dizel. Ostalih je manj. Mogoče sedaj še CRDi pri Hyundai in KIA. Upam da nisem koga zgrešil.

Rekel bi da je bilo na forumu nekako največ tem na probleme TDI-ja(okoli 2005-06) in DCI-ja (2001-03). Glede ostalih je nekako podobno. Še najmanj problemov z mašinami je bilo nekak pri HDI in CRDi motorjih. In pa seveda pri višjecenovnih CDI in BMW, ki pa se jih tudi proda dosti manj. Pustimo uvožena j***a...

Se mi pa zdi da je bolj kot znamka pomembna SREČA in način vožnje/servisiranja.

So pa kritični deli seveda turbina, EGR, DPF, kakšne šobe... je pa spet po mojem mnenju velik vpliv načina vožnje/servisiranja. Mislim da je pregovor "vsak je svoje sreče kovač" pri avtomobilih ne drži čisto 100%.



Vse lepo prav samo da si pri vozilu, pa recimo novo vozilo ki stane recimo 25.000 eur odvisen od sreče, je pa malo kruta ne? Ok če si ivan zidar se ti je j..e, če pa si janez novak pa verjetno ravno ne....


Pri nakupu novega ali rabljenega ki je še v tovarniški garanciji je tveganje vsekakor manjše;je pa seveda možno da te kmalu po preteku garancije neka okvara kar pošteno udari po žepu.
Sicer malo off-topic pa vseeno zgodba izpred 3 let.
V Neumu mi je zabilo sesalno loputo v motor;z avto vleko so avto odpeljali do MS;in voznik avtovleke je povedal zgodbo izpred dveh dni.Starejšemu gospodu se je nekje med MB in hrvaško mejo na mercedezu,staremu nekaj mesecev najprej dobesedno žmešalo v prikazu na armaturki(baje je vse nekaj migalo,se ugašalo,prižigalo ipd);avto je ugasnil,ponovno prižgal nakar je se je pričelo kaditi in smrdeti okoli volana.Ko je odstranil kontakt je zadeva prenehala.Za avto je dal nekaj manj kot 100k eurov;avta baje ni hotel servisirat v SLO;avto vleka mu je dostavila nadomestni mercedez;tega pa so odpeljali na Dunaj.Sicer nima stvar veze z motorji in njihovimi lastnostmi;želim pa povedati le to,da se tudi pri novem ex-klase avte pojavijo nepredvidljive težave,ki bi marsikoga pošteno vrgle iz tira.

lp tdk
 
rosonero
Novinec
 
Prispevkov: 271
Pridružen: Če feb 12, 2009 12:18 pm

Re: dci motorji

Napisal/-a rosonero Ne jan 23, 2011 11:43 am

aklan86 je napisal/-a:Od česa si pa potem odvisen? Kdo 100% garantira da motor zdrži recimo 300.000km v 5 letih? Mislim da nihče. Lahko do določene meje vplivaš na to srečo, popolnoma pa ne.



Garantira ti nihče, to je jasno, vendar je padec v kvaliteti izdelave več kot očiten. Me zanima če bodo ti novi motorji tudi delali po pol miljona km , z rednimi servisi seveda, kot jih recimo starejše izvedbe. Tukaj bi lahko nekdo rekel da imajo starejši motorji manj elektonike in zato "držijo" dlje, a ko pa pogledaš okvare "mlajših" pa vidiš da je pratično 90% le teh mehanske narave ( turbine, šobe, vztrajniki + sklopke , glave...)
Božiček je car, eno noč na leto dela, ostalo ma dopust......
 
bizgec
Novinec
 
Prispevkov: 331
Pridružen: Ne jan 21, 2007 2:01 pm

Re: dci motorji

Napisal/-a bizgec Ne jan 23, 2011 12:32 pm

rosonero je napisal/-a:
aklan86 je napisal/-a:Od česa si pa potem odvisen? Kdo 100% garantira da motor zdrži recimo 300.000km v 5 letih? Mislim da nihče. Lahko do določene meje vplivaš na to srečo, popolnoma pa ne.



Garantira ti nihče, to je jasno, vendar je padec v kvaliteti izdelave več kot očiten. Me zanima če bodo ti novi motorji tudi delali po pol miljona km , z rednimi servisi seveda, kot jih recimo starejše izvedbe. Tukaj bi lahko nekdo rekel da imajo starejši motorji manj elektonike in zato "držijo" dlje, a ko pa pogledaš okvare "mlajših" pa vidiš da je pratično 90% le teh mehanske narave ( turbine, šobe, vztrajniki + sklopke , glave...)

Ja sej je tko-največkrat so vitalni deli motorjev preobremenjeni,ker so osnovni deli(glavne gredi,ležaji) po navadi pri močnejših izvedenkah enaki tistim,ki so vgrajeni v šibkejše motorje.Pa še nekaj-starejše izvedbe ležajev so mele sedež,da se ni kar tako zavrtel-nekateri novi ga nimajo-le zakaj? Kot je bilo že omenjeno-da ima servis in tovarna kaj početi in zaslužit.
 
Bucko99
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 778
Pridružen: Če apr 13, 2006 9:14 pm
Kraj: Around Ljubljana

Re: dci motorji

Napisal/-a Bucko99 Ne jan 23, 2011 1:36 pm

Dci je biu zame zakon do 117k km, ko je doživel sredi lepega dne ''injection fault'' :evil: Do takrat nobene okvare - no razen 1x počena cevka od intercoolerja ( strošek 20€ z delom). Rendi servisi na 20k, olja ni pil, od 60k naprej čipan iz 85 na cca 100 KM. Od takrat naprej vozim bencinarja, čeprau ima cca 2-3 l večjo porabo! Nikar mi ni šlo in ne bo šlo v glavo, kako se lahko pojavi tako velilk strošek popravila (3000k+ €) ob redno servisiranem avtu, sploh pa z nabavno ceno cca 14k € , po štirih letih pa slabih 6k€ :!: + hvala lepa za morebitno polletno garancijjo glede na to da plačaš za eno trapasto črpalko več kot polovico vrednosti vozila + ki pa še ni neka stara kanta !
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: dci motorji

Napisal/-a joztom Ne jan 23, 2011 6:52 pm

Malo ti pripomore dvotaktol v nafto, vsaj pumpa ali PumpeDüse ne zariba, malo pa dobro olje, menjano na vsaj 15kkm ali eno leto. Pa mrzlega ne nažigat v pretirane obrate na silo brez minimalnega ogrevanja na mestu, če ne zaradi drugega zaradi menjalnika, sploh pa dizelj ne uporablja visokih obratov, ampak navor. To pa spet ne pomeni 500 obratov v šesti ali stalen mrtvoud. Kvalitetni naftni filtri, menjani redno in pa pregled dovodnih cevi ti potem omogočajo dolge kilometrine preko 300kkm.
 
rosonero
Novinec
 
Prispevkov: 271
Pridružen: Če feb 12, 2009 12:18 pm

Re: dci motorji

Napisal/-a rosonero Ne jan 23, 2011 8:24 pm

Bucko99 je napisal/-a:Dci je biu zame zakon do 117k km, ko je doživel sredi lepega dne ''injection fault'' :evil: Do takrat nobene okvare - no razen 1x počena cevka od intercoolerja ( strošek 20€ z delom). Rendi servisi na 20k, olja ni pil, od 60k naprej čipan iz 85 na cca 100 KM. Od takrat naprej vozim bencinarja, čeprau ima cca 2-3 l večjo porabo! Nikar mi ni šlo in ne bo šlo v glavo, kako se lahko pojavi tako velilk strošek popravila (3000k+ €) ob redno servisiranem avtu, sploh pa z nabavno ceno cca 14k € , po štirih letih pa slabih 6k€ :!: + hvala lepa za morebitno polletno garancijjo glede na to da plačaš za eno trapasto črpalko več kot polovico vrednosti vozila + ki pa še ni neka stara kanta !



3000k+ € :DDD :?: :?: :?:

Kaj se pa je potem vse "zgodilo" pod tistim injection fault ?

joztom je napisal/-a:Malo ti pripomore dvotaktol v nafto, vsaj pumpa ali PumpeDüse ne zariba, malo pa dobro olje, menjano na vsaj 15kkm ali eno leto. Pa mrzlega ne nažigat v pretirane obrate na silo brez minimalnega ogrevanja na mestu, če ne zaradi drugega zaradi menjalnika, sploh pa dizelj ne uporablja visokih obratov, ampak navor. To pa spet ne pomeni 500 obratov v šesti ali stalen mrtvoud. Kvalitetni naftni filtri, menjani redno in pa pregled dovodnih cevi ti potem omogočajo dolge kilometrine preko 300kkm.


Bi tole odpravilo / preprečilo tisti injetion fault ?
Božiček je car, eno noč na leto dela, ostalo ma dopust......
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Re: dci motorji

Napisal/-a tristan01 To jan 25, 2011 10:19 am

rosonero je napisal/-a:Nikakor se ne morem znebit občutka da so današnji motorji ( vsaj dizel ) dobesedno delani za prvega lastnika. Zveni čudno ? Niti ne, še sploh če pogledaš forum posazmezne znamke, pod okvare. Praktično ni znamke pri kateri se nebi med 120.000 in 160.000 začele pojavljat neke okvare katere zahtevajo takoj par 100 eurov. Sedaj bo nekdo rekel da je to ker ljudje kupijo j***a za mali denar in jih ne vzdržujejo pravilno ( ali celo že prej niso bila ) in potem sledijo prej omenjene težave. Seveda pa tudi obstajajo vozila, ki delajo brez nekih izrednih servisov kar precej lepo število km. Kakorkoli pa obrnemo zadevo tudi proizvajalcu vozila ni ravno v interesu da naredi avto kateri bo brez problema della 10 in več let....

Ka se tiče pa razlike med motorji, pa bom ta del prepustil strokovnjakom ........


Kot kaže se bo potrebno malce bolj poglobit v analizo okvar. Če že prebiraš forume raznih znamk vozil, boš zelo hitro ugotovil še sledeče:

Okvare se pojavljajo v znatno manjšem številu pri prvih in skrbnih lastnikih. Tiste okvare drage okvare se ponavadi pojavijo pri drugem lastniku vozila, ki v resnici nima znane zgodovine....

In danes ko lahko že skoraj vsak otrok z malo boljšim laptopom in primerno opremo naredi "taho tuning" se okvare res pojavljajo vedno okrog številke 120-160.000km. Da bi se kdo zamislil in ugotovil da avtomobili pri lokalnem dilerju, za po vrhu še iz uvoza ne more imeti vedno magičnih 100.000km.... Tega enostavno večina ne zmore dojeti...

In potem poslušamo po raznih forumih javkanje kako so nekateri avtomobili slabi, pri 200.000km zreli le še za odpad....

Seveda si je lažje lagati, da ima tvoj avto le magično prevožene kilometre (seveda na neznano podlago) kot pa si priznati, da je realno gledano avtomobil verjetno presegel mejo 250 ali celo 300.000km ob tem pa ni bil deležen niti približno primernega vzdrževanja.

Gledano strogo s tehničnega vidika je tak avtomobil pravzaprav tehnološki čudež. Izpustiti lep del predpisanih servisov, nekatere dele kot so jermeni, vodna črpalka zamenjati 30% ali več preko predvidene življenjske dobe, ob tem pričakovati da vozilo ustreza tehničnim (zavore, podvozje, svetila) in ekološkim (meritve izpuha) normam....

Čas je da si nalijemo čistega vina in si priznamo, da tistih pravih okvar neznanega vzroka je relativno majhen procent ( v primerjavi z razmerami izpred desetletja ali dveh). Se pa pojavlja čedalje več težav zaradi zavajanja prodajalcev, predvsem pa nekritičnosti kupcev, ki se zadovoljijo s prvim rabljenim zloščenim primerkom po najnižji ceni.

Lp Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 6 gostov