Zdravo.
Če je platišče ustrezno za tvoj avto moraš zraven dobiti TUV certifikat.
Potem platišča namontiraš na avto, se odpelješ na npr. lpp in greš na okence za homologacije, rečeš da bi rad homologiral platišča, plačaš 30 eur, ter zapelješ avto v box na pregled, tam ti ga poslika, mu daš tuv, preveri če se vse številke ujemajo, ti izda potrdilo o opravljenem pregledu, potem pa v roku kakšnega tedna dobiš domov homologacijski list.
Glede TUVa, mora biti na njemu točen model avta.
Druga stvar pa je če se ne dobi tuva za tvoj avtomobil za tvoje feltne, lahko prineseš papir od drugih felten(druge znamke)
primer: pred cca pol leta sem homologiral feltne za moj avto momoo x1 17x8j et 40, ker momo ni itdal tuva za moj avto, sem lahko prinesel tuv od felten od riala, z točno enakimi merami kot je bila feltna ki sem jo imel na avtu.
Vse kakor pa te opozarjam, da preveriš pred nakupom, če se dobi tuv za tvoj avto, ter da ti ga takoj ob nakupu izročijo(ne padaj na fore da ti ga bodo poslali po pošti itd.)
Aha pa še to, ko se homologira se homologira feltna in guma ki je na njej. Na tuvu more tudi pisati katere gume se dajo homologirati na feltni.
primer na mojem tuvu je pisal 205/45/17, 225/45/17, 215/45/17...
homologira se torej samo tista guma ki je dejansko na avtu, ne pa vse dimenzije, ki so zapisane v tuvu
Lp, Miha
