Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
urosm
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 71
Pridružen: Sr nov 05, 2003 2:49 pm

Dizli - isti ccm - pa razlicni konji

Napisal/-a urosm Če dec 18, 2003 1:29 pm

eno vprasanje, mogoce banalno, ampak me pa res zanima:

Vzemimo renaultov dizelski motor 1461 ccm.
Motor ima isto prostornino, zivi v istem avtu (clio), vendar ima lahko 65 konjev, 80 konjev, ter najnovejsa izvedba tudi 100 konjev.

Potem vzamimo Fordov dizel 1796 ccm.
Motor ima isto prostornino, zivi v istem avtu (focus), vendar ima lahko 75 konjev (take lahko kupis samo v nemciji), 90 konjev, 100 konjev (tega sem zasledil samo v SLO), ter 115 konjev.

Kaksna je resnicna fizicna razlika med temi motorji, ali je fora samo v cipih?

Tnx!
 
peters
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 503
Pridružen: To avg 05, 2003 12:17 pm
Kraj: PTUJ

Napisal/-a peters Če dec 18, 2003 1:43 pm

Razlika je v elektroniki in predsem pri različnih izvedbah turbo polnilnikov:
npr: clio 65km ima navaden turbo, tisti z 80 km pa ima turbino s spremenljivo geometrijo lopatic, ki jo vodi elektronika, itd...
Vsak motor tovarne nastavijo po želji, ponavadi kot kompromis med porabo, zmogljivostmi, hrupom, vzdržljivostjo....
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Če dec 18, 2003 1:46 pm

Sto ljudi sto čudi.

A se nikoli ne čudiš da ima 1,8 20v motor 125 KM, 1,8 T 150 KM, ostali 1,8 pa ponavadi okoli 115 KM, recimo moj 1,8 16v pa ima 137 KM.
http://www.raceland.si
 
urosm
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 71
Pridružen: Sr nov 05, 2003 2:49 pm

Napisal/-a urosm Če dec 18, 2003 1:46 pm

V bistvu sprasujem v tej smeri -> kupis recimo focusa z 75 konji, zamenjas cip in imas 115 konjev? (uradno se vozis pa z 75 konji)
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Če dec 18, 2003 1:48 pm

urosm je napisal/-a:V bistvu sprasujem v tej smeri -> kupis recimo focusa z 75 konji, zamenjas cip in imas 115 konjev? (uradno se vozis pa z 75 konji)


ni pod razno. So mašine korenito različne.
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če dec 18, 2003 1:51 pm

He he to pa ne bo šlo. Kupiš z 75KM in zamenjaš turbino, čip pa še kej od elektronike(kr neki tolarjev) pa imaš 115KM.
-različni turbini
-različni elektroniki
-programska razlika

LP
Nebivedu

P.S. avto z 75KM ima navadno mehansko nastavljivo turbino(ki jo lahko nastavljaš mehansko s ključem), tisti z 115Km pa ima nastavljivo turbino, ki jo nastavlja elektronika - te elektronike pa 75KM model nima.
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Če dec 18, 2003 1:58 pm

nebivedu je napisal/-a:He he to pa ne bo šlo. Kupiš z 75KM in zamenjaš turbino, čip pa še kej od elektronike(kr neki tolarjev) pa imaš 115KM.
-različni turbini
-različni elektroniki
-programska razlika

LP
Nebivedu

P.S. avto z 75KM ima navadno mehansko nastavljivo turbino(ki jo lahko nastavljaš mehansko s ključem), tisti z 115Km pa ima nastavljivo turbino, ki jo nastavlja elektronika - te elektronike pa 75KM model nima.


Temu treba dodati še ojnice, pogonsko gred, bate, ...
http://www.raceland.si
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Če dec 18, 2003 2:00 pm

Glej teme o čip tuningu. Na kratko pa tule.

Če maš turbino (bencin ali dizl) to v praksi deluje ja.

Nebivedu, novejši avtomobili (oziroma že ene 10 let) imajo elektroniko ki kontrolira turbino. Pa ni važno al je to clio s 65 konji ali Phaeton V10.
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky Če dec 18, 2003 2:30 pm

Mislim, da ni razlike samo v elektroniki, večina teh avtov ki so zgoraj navedeni imajo res isto prostornino ampak verjetno se tukaj začne in konča njihova podobnost. Že samo zaradi konjev mora poleg elektronike bit optimiziran še pritok zraka in izpušni sistem, kar prinese spet drugo zračno loputo, Pa da o večjih obremenitvah ne govorimo, tukaj naredijo razliko spet ježaji ojnic pa morda tudi ležaji glavne gredi če že ne ojnice in bati. Pa verjetno je tudi kaj v glavi različnega npr. odmična gred ali ventili,....
Fajn bi bilo dobit katakog nadomestnih delov dveh po kubikaži istih motorjev in po šifrah delov ugotovit kaj imata skupnega oz. v čem se razlikujeta.

pol pa vprašanje če sta menjalnika enaka,.......
 
[YuGo]
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 581
Pridružen: Če apr 03, 2003 9:18 am
Kraj: Lenart

Napisal/-a [YuGo] Če dec 18, 2003 3:32 pm

ne pozabit na intercooler! tudi zaradi tega so razlike

lp
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Če dec 18, 2003 5:40 pm

Pozabili ste se na odmicno gred!
 
[YuGo]
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 581
Pridružen: Če apr 03, 2003 9:18 am
Kraj: Lenart

Napisal/-a [YuGo] Če dec 18, 2003 7:06 pm

monster_d je napisal/-a:Pozabili ste se na odmicno gred!


tisto pa ni več chip tuning :)

lp
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 Če dec 18, 2003 7:26 pm

No že ki smo pri tej debati. Kašna je funkcija interkulerja? Sej neki imam v glavi samo nebom kr neki strelal tle :)
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Če dec 18, 2003 11:05 pm

Hladi pline ki šopajo turbino, če se ne motim.

Za Clio dCi sem jest slišu da ma 80KM zraven še intercooler, 65KM (tak kot naš) pa ne.
 
Uporabniški avatar
Fiat Tipo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1289
Pridružen: Če mar 06, 2003 6:24 pm
Kraj: Idrija

Napisal/-a Fiat Tipo Če dec 18, 2003 11:26 pm

Fotr ima VW Boro 1.9 TDI 4x4 ima 100 KM , ponudili pa so mu da mu menjajo cip za nekaj cankarjev in bi jih imel 130 KM. Menjali pa bi mu samo cip in nic drugega ker naj bi se ta dva motorja razlikovala samo po tem. Tak so vsaj rekl pri Peljhanu.
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Če dec 18, 2003 11:35 pm

Fiat Tipo je napisal/-a:Fotr ima VW Boro 1.9 TDI 4x4 ima 100 KM , ponudili pa so mu da mu menjajo cip za nekaj cankarjev in bi jih imel 130 KM. Menjali pa bi mu samo cip in nic drugega ker naj bi se ta dva motorja razlikovala samo po tem. Tak so vsaj rekl pri Peljhanu.


Ja to je baje res.
Razlikovala bi se pa v menjalniku (130ps-6 brzin)! Zarad tistih 30 konjev ni take razlike v vožnji med tema avtoma, razlika je predvsem v menjalniku!!!!
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Pe dec 19, 2003 7:31 am

super98 je napisal/-a:
Fiat Tipo je napisal/-a:Fotr ima VW Boro 1.9 TDI 4x4 ima 100 KM , ponudili pa so mu da mu menjajo cip za nekaj cankarjev in bi jih imel 130 KM. Menjali pa bi mu samo cip in nic drugega ker naj bi se ta dva motorja razlikovala samo po tem. Tak so vsaj rekl pri Peljhanu.


Ja to je baje res.
Razlikovala bi se pa v menjalniku (130ps-6 brzin)! Zarad tistih 30 konjev ni take razlike v vožnji med tema avtoma, razlika je predvsem v menjalniku!!!!



Kokr jst vem so razlike ogromne!!!

Predvsem je razlika v materialih uporabljenih za bate, ojnice, drugi ležaji, ... 30 KM ni malo, za tako obremenitev je treba kr nekaj stvari spremenit, če želiš da dela tko (dolgo) kot je bilo zamišljeno. Verjamete lahko, da se špara kjer se lahko, se pravi da v manj močno mašino ne devaš tako dragih delov kot v boljšo, pa lahko Pehljan govori kaj hoče.
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Pe dec 19, 2003 7:55 am

Pa 130hp TDI se da čipat na 160hp. Če bi bile mašini (razen čipota) enaki, da bi lahko tudi 100hp verzijo čipu na 160hp.
Slika
 
Uporabniški avatar
getsomeblow
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 41
Pridružen: Sr nov 12, 2003 9:56 pm

Napisal/-a getsomeblow Pe dec 19, 2003 2:09 pm

IT'S ALL ABOUT ELECTRONICS......... In fabriške goljufije oz. različno merjena moč. Clio 2.0 RS s podatki o 173 KM = realnih 132 KM.... pa tko..... :x
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Pe dec 19, 2003 2:15 pm

getsomeblow je napisal/-a:IT'S ALL ABOUT ELECTRONICS......... In fabriške goljufije oz. različno merjena moč. Clio 2.0 RS s podatki o 173 KM = realnih 132 KM.... pa tko..... :x



Ti pa zdej brcaš u temo.

Preberi debato od začetka, pa pol komentiraj. :roll:
http://www.raceland.si
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 2 gostov