zk_eu je napisal/-a:Jaz osebno menim, da je najboljša zaščita pred rjo redno izpiranje avta pozimi. Jaz imam tudi 18 let staro Astro G. Opli so znani, da rjavijo, pa vse kar mi rjavi (razen pri najbolj izpostavljenih delih podvozja, kjer pač takoj zaščito kamenčki uničijo), mi rjavi blatnik oz. imam tisto grdo bunko (na srečo še iste barve kot avto, tako da ni na prvo žogo opazno), ki jo tudi imam namen letos porihtati, pa še to zato, ker se mi je eden pred nekaj leti zaletel notri in je bilo delo slabo opravljeno.
Ni problem, ko je minus, problem je, ko se otopli. Zato grem takoj kot je možno ga sprati in imam minimalno rje, tudi na podvozju. To je moje laično mnenje.
vipe5s je napisal/-a:Alzo555,
Rjo boš upočasnil, ustavil je ne boš zlahka, razen z zamenjavo delov. Ko se enkrat začne, se začne.
Razen če je res striktno površinska. Ko boš zadeve razstavil, boš videl dejansko stanje, koliko se je poširilo v notranjost (pragovi).
V mojem primeru je konkretno načet že Golf V, 11 let star, tvoja 4ca je bila dejansko še bolj odporna svoj čas.
Imej v glavi, da je avto za zvozit, časi Golf 2ke so pa mimo.
Kar se tiče same zaščite in aplikacije, poglej malo po netu (Dinitrol Land Rover rust proof video), ima pa Dinitrol dosti v ponudbi. Kontaktiraj kakšnega agenta ali naroči preko neta.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 116 gostov