Mah.. Če uzameš auspuh od lauša koplet od kolektorja do konca ne prideš pod ene 60 K (prednji, zadnji lonc + raztegljivi cevi + montaža). Diski pa boben pride tud ene 40 K, pa še kej je verjetn... Tko da tak servis ni tolk zlo pocen. Na konc maš novo, sam če je to šlo, te lahko še kej čaka... -> Beri = jama brez dna.
Sam pomoje bi blo glih tko, da bi mela oba auspuh bl sesut kt ne... Če sam svojga pogledam, kolkrat je bil popravlan, pa da mam sam zadn lonc ene 3x švasan pa flikan... kwa pa vem no... pomoje ni računice... edin za kkšnga serviserja za dele, pa še to tžka... Škoda ker ni slik...
res pocen ej...mal preveč, verjetno niso kej preveč vredu. se pa en zelo lep prodaja na avtonetu za 190.000 sit z vso opremo, celo ogrevana ogledala ima. Pa tud prevoženih nima ne vem kolk velik. če koga zanima se ga splača it pogledat, če ni bil razsut je majka avto za ta denar.
moje mnenje da je za dokaj kvaliteten rabljen avto potrebno dati malo več denarja če nočeš vsak dan pri mehaniku stat in v avto zmetat več denarja kot bi te nov prišel (če malo pretiravam). čisto nič ti ne koristi če avto kupiš za 10k in potem v njega vložiš 250k.
je pa res da je prijatelj imel unota ki so ga kupili za res mali denar točno ne vem mislim pa da pod 100k in ni crknilo čisto nič!!! pa je avto imel čez 200k kilometrov. na koncu je pa dotrajal (amortizer zadnji se je poslovil zaradi rje)
Sej glih to je tista večna dilema, ker ne veš kaj se bo dogajal z avtom... Tud višja cena pr nakupu ni garancija, da ne bo čez nekaj km kej važnga šlo... niti nizka cena ne pomen, da je avto za na odpad... mogoče se prodajalcu ne da čakat ker nujno rab denar, narobe ocen vrednost...itd
saj je povsod enako -tudi pri novih lahko naletiš na nov avto ki si ga drago plačal pa ti bo crkoval nenehno medtem ko ti bo npr. yugo služil lep čas brez popravila