Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
MacK
Novinec
 
Prispevkov: 119
Pridružen: Po apr 07, 2003 6:30 pm
Kraj: Maribor

R 5 dizel ne vzge

Napisal/-a MacK Ne jan 04, 2004 3:13 pm

Pozdravljeni!

Mam R 5 Dizel 91 letnik ki bi naj mela "99.000km prevozenih"..:) in stvar je taka... jaz sem ze vse zamenjal kaj spada k servisu razen jermenov, to pride naslednji teden enkrat na vrsto :oops: Ko je motor hladen mi nikakor noce vzgati! Ko ga 8 probal zakurblat mi koncno rata, ko pa je topel pa vzge takoj!Grelne so tudi menjane. Upam da bi bo lahko kdo pomagal, ker se mi niti sanja ne kaj bi to lahko bilo!

Lp
MacK
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Ne jan 04, 2004 4:19 pm

Odšraufi eno grelno vn pa poglej če sploh dela. Če ne preveri rele za vklop grelnih svečk! Najbrž bo to.
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po jan 05, 2004 1:01 am

Mack sem ti že reku da preglej one kable pri bosch pumpi ki so. Znajo delat probleme če nimajo vredu stika al pa kaj.Pa preglej tud rele kot je že en omenu. Vzam kabl dol iz svečk in potem meri napetost na tem kablo ko daš kontakt.Napetost more bit na kablu dok lučka ne ugasne.Kaj drugega mi zdej ne pride na misel kaj bi še lahk blo.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
peters
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 503
Pridružen: To avg 05, 2003 12:17 pm
Kraj: PTUJ

Napisal/-a peters Po jan 05, 2004 8:09 am

Če ne boš ugotovil nobene druge napake, poskusi malo obrnit bosch pumpo. S tem spremeniš predvžig (pazi, premiki so zgolj za mm ali dva...).
Sicer pa ne verjemi tistim "realnim km", ker ima avto veliko let in gotovo še več km (dizla ponavadi kupijo tisti, ki delajo veliko km). Zato mislim, da če želiš vžigati avto tudi v mrazu, da boš moral zamenjati najmanj batne obročke (slaba kompresija).
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po jan 05, 2004 10:42 am

Peters ne straši mojga sošolca.. ker če bo tole prebral prej ko bo prišu u šolo ga bom prenašal cel pouk...... :D :lol: :D
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po jan 05, 2004 10:27 pm

Oki mack in ostali. Sem dans zadevo mal pregledu na mojem in mal premislu. Emm na naftnem filtru je en zaporni ventil, ki omogoča da nafta ob ustavljenem vozilo ne steče nazaj u tank. Z drugimi besedami povedano. Na dovodo nafte se nahaja povratno zaporni ventil tko da u lajtungo ne more potegnit lufta (v lajtungi more bit skoz nafta). In tist ventil zna jezit (ne vprašte kok sivih las sem jaz dobil prej ko sem pogruntal tole)
Mack teb sem že reku da to to .Najpreprostejša rešitev je da greš u trgovino z vodoinštalacijsko tehniko al podobno in kupiš enosmerni ventil in ga vgradiš pred naftni filter... tko sem jaz nardil in zadeva učinkuje :wink:
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 5 gostov