Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Perko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 22
Pridružen: To avg 16, 2011 10:37 am

ADAC reliability report 2011

Napisal/-a Perko Po maj 14, 2012 12:34 pm

Za tiste, ki še niste videli zadnjega statističnega poročila ADAC o zanesljivosti vozil za leto 2011...

Lp,
Perko
Priponke
adacoberklasse.png
adacoberklasse.png (6.71 KiB) Videno 4092 krat
adacmittelklassegro.png
adacmittelklasse.png
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: ADAC reliability report 2011

Napisal/-a Polo78 To maj 15, 2012 1:38 pm

ADAC je vsaj v mojih očeh precej izgubil na verodostojnosti kar se telih statistik tiče, ker tole več kot očitno smrdi po zaščitništvu do domačih znamk in navsezadnje do domačega gospodarstva. Kar je v teh kriznih časih sicer dokaj logično in jim na nek način ne gre zamerit. Ampak Hyundai i30 kar zadnji, ne se hecat no... :lol: :roll: Zame je bolj merodajen AutoBild, kjer delajo superteste in tako se v praksi pokaže dejanska kvaliteta, rezultati pa seveda precej drugačni kot tule. Sicer naj vsak pač verjame tistemu kar hoče, ampak jaz sem glede te statistike precej skeptičen.
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Re: ADAC reliability report 2011

Napisal/-a AudiFreak To maj 15, 2012 1:52 pm

Bilo bi bolje, če bi kdo nalepil poročilo korejskega ADAC-ja, glede na to da smo se prekvalificirali v Kia-Hyundai-forum.
Nimam privilegijev za branje tega foruma, ampak vseeno berem.
 
JG2
Novinec
 
Prispevkov: 219
Pridružen: Po avg 01, 2011 8:58 pm

Re: ADAC reliability report 2011

Napisal/-a JG2 To maj 15, 2012 2:01 pm

Aha pa res, še nedolgo nazaj so govorili tole:
http://www.adac.de/infotestrat/adac-im- ... t2011.aspx
http://www.adac.de/_mmm/pdf/Kundenzufri ... _96261.pdf

Pa še s čim so bili lansko leto najbolj zadovoljni nemci (po statistiki seveda)
http://www.siol.net/avtomoto/novice/201 ... upcev.aspx

Malo drugače.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9988
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: ADAC reliability report 2011

Napisal/-a esem To maj 15, 2012 2:14 pm

ADAC upošteva nek minimum reg avtov (zato je npr z lestvice izpadel xsara P/C4 P), kar spet ni zelo merodajno. Lahko je še precej bolj zanesljivih avtov, a zato niso na lestvici.

Največji problem je v tem, da imajo vse nemške znamke (zaradi dovolj velikega kroga interesentov) zelo dobre razne mobilne servise, asistence ipd (tudi za "cenejše nemške avte), ostali (vsi!) pa bolj tako, tako. Tudi zaradi tega, ker se take asistence bolj splačajo/dokupujejo pri dražjih avtih, ki so spet v veliki večini nemški. In večino teh z asistenco, kolikor vem (ne znam dovolj nemško, da bi prebral natančne kriterije, ki verjetno itak niso obelodanjeni), ADAC v svojih statistikah ne zajame. Zajame torej skoraj vsakega Korejca, Laha, Francoza, hkrati pa samo (recimo) tretjino nemških okvar, ker za ostale nemške poskrbijo razne asistence ipd. In to se v procentih avtov z okvarami zelo pozna, zato sem do takih statistik vedno bolj skeptičen. Nekaj pomagajo, na splošno, za konkretne avte pa znajo bit zelo pomanjkljive.
 
Uporabniški avatar
DIZL_
Novinec
 
Prispevkov: 181
Pridružen: Pe feb 19, 2010 6:46 pm

Re: ADAC reliability report 2011

Napisal/-a DIZL_ To maj 15, 2012 2:26 pm

sploh ne vem zakaj se eni tok razburjate kot da bi tukaj pisal da so samo nemški avto dobri :roll: enkrat se pač ne hvali hyundaia pa kie je pa že vse narobe. Po pa pravite kakšni so ljubitelji vw-jev. Pa sj ste vi isti.
Slika
VOLKSWAGEN - Liebe auf den ersten Blick
 
Uporabniški avatar
MBtouran
Uporabnik
 
Prispevkov: 1010
Pridružen: So jul 17, 2010 10:25 pm

Re: ADAC reliability report 2011

Napisal/-a MBtouran To maj 15, 2012 2:33 pm

Polo78 je napisal/-a:Zame je bolj merodajen AutoBild, kjer delajo superteste in tako se v praksi pokaže dejanska kvaliteta, rezultati pa seveda precej drugačni kot tule. Sicer naj vsak pač verjame tistemu kar hoče, ampak jaz sem glede te statistike precej skeptičen.


Autobild se zdalec ni merodajen, saj je pod sponzorstvom VW-ja. Tako da o nepristranskosti tezko kaj recemo. Res pa je da nekako supertesti pokazejo kvaliteto dolocenega avtomobila, ceprav osebno dam najvec na izkusnje uporabnikov gledano kot celoto
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: ADAC reliability report 2011

Napisal/-a Polo78 Sr maj 16, 2012 12:42 pm

@AudiFreak, @DIZL_:

Nismo na nikakršnem KIA-Hyundai forumu, niti razburja se ne noben. :)
Moj post je bil mišljen bolj v smeri tega, da je potrebno vse tovrstne raziskave ali statistike jemati z določeno mero rezerve oz. previdnosti. Dejstvo je, da nas dandanes z raznimi PR oz. marketinškimi prijemi nategujejo praktično na vsakem koraku, ko nas prepričujejo da so njihovi izdelki (ali storitve) najboljši in avtomobilska industrija še zdaleč ni prav nobena izjema. Torej gre zgolj za osebno-kritično presojo zgornjih tabel, kjer prav neverjetno prednjačijo nemške znamke. Enako bi bil kritičen, če bi rezultate objavil npr. "XY" ADAC (za XY vstavi poljubno državo) in bi bili njihovi domači avti na/pri vrhu. In kot sem rekel vsak si naj to razlaga po svoje. @esemova teorija pa bi tudi znala piti vodo, v tem primeru lahko svoje trditve omilim.

@MBtouran: Če je Autobild pod sponzorstvom VW-ja, potem pa vsaka jim čast, da so si upal objavit rezultate njihovih vozil iz supertesta, kjer se trije (se mi zdi) nahajajo na dnu oz. vsaka časta VW-ju, da so jim pustili objavit. :bow Sicer pa ja, znanih je še ene par takih PR-ovskih navez med neko družbo/koncernom in mediji (npr. Dekra in Opel), brez tega pač v današnjem svetu ne gre. Še vedno pa imamo možnost izbire ljudje sami ali bomo večje ali pa malo manjše ovce.
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Re: ADAC reliability report 2011

Napisal/-a AudiFreak Sr maj 16, 2012 1:07 pm

@Polo78: ne saj ni na tebe letelo. To sem kar tak vsekal. :mrgreen:
Nimam privilegijev za branje tega foruma, ampak vseeno berem.
 
Uporabniški avatar
MBtouran
Uporabnik
 
Prispevkov: 1010
Pridružen: So jul 17, 2010 10:25 pm

Re: ADAC reliability report 2011

Napisal/-a MBtouran Sr maj 16, 2012 1:26 pm

@polo78

saj novejsi vw supertesti (tiguan, golf vi) so prinesli oceno malo nad 1 in so tako v samem vrhu
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Re: ADAC reliability report 2011

Napisal/-a Tattoo- Sr maj 16, 2012 1:28 pm

esem je napisal/-a:ADAC upošteva nek minimum reg avtov (zato je npr z lestvice izpadel xsara P/C4 P), kar spet ni zelo merodajno. Lahko je še precej bolj zanesljivih avtov, a zato niso na lestvici.

Največji problem je v tem, da imajo vse nemške znamke (zaradi dovolj velikega kroga interesentov) zelo dobre razne mobilne servise, asistence ipd (tudi za "cenejše nemške avte), ostali (vsi!) pa bolj tako, tako. Tudi zaradi tega, ker se take asistence bolj splačajo/dokupujejo pri dražjih avtih, ki so spet v veliki večini nemški. In večino teh z asistenco, kolikor vem (ne znam dovolj nemško, da bi prebral natančne kriterije, ki verjetno itak niso obelodanjeni), ADAC v svojih statistikah ne zajame. Zajame torej skoraj vsakega Korejca, Laha, Francoza, hkrati pa samo (recimo) tretjino nemških okvar, ker za ostale nemške poskrbijo razne asistence ipd. In to se v procentih avtov z okvarami zelo pozna, zato sem do takih statistik vedno bolj skeptičen. Nekaj pomagajo, na splošno, za konkretne avte pa znajo bit zelo pomanjkljive.
Zanimivo, kako nekateri radi prilagajate svoje mnenje trenutnim potrebam in pozabite na skepso do takih statistik, ko je potrebno v ospredje riniti svojo ljubljeno znamko...


Primer št. 1:
esem je napisal/-a:Dovolj heca - najprej izločite tiste, ki vam nikakor niso všeč, nato tiste, ki se precej kvarijo (BTW - Citroen XP in C4P sta že vrsto let najmanj kvarljiva enoprostorca - po ADAC-ovih (nemških) statistikah - toliko o Francozih! Tudi Scenic se je popravil.), nato (pre)drage za nakup ali vzdrževanje, nato se usedite v več različnih (tudi različni motorji, oprema preveč vplivajo na mnenje) primerkov, se zapeljite z ožjim izborom, nato 3-4 favorite iščite po ohranjenosti in ne glejte tistih (kljub "ugodni" ponudbi), ki so v temi "Nategatorji" večkrat omenjeni.

viewtopic.php?f=18&t=88157&p=1481763&hilit=+adac#p1481763


Primer št. 2:
esem je napisal/-a:Po statistiki okvar (ADAC) so francozi s C4P najbolj zanesljivi, Scenic se je tudi popravil, vsekakor pa je Citroen C4P precej pred C-Max-om in tudi pred vsemi japonci in VW-ji (govora je o enoprostorcih). Tudi glede varnosti so francozi v ospredju. A če avtor tega ne ve in verjame v gostilniške "izvedence" ali posplošuje iz drugih modelov istih znamk ali iz zgodovine in je njegovo mnenje že vnaprej zabetonirano na japonce, mu pač težko pomagamo. Probne vožnje!

viewtopic.php?f=18&t=85654&p=1444408&hilit=+adac#p1444408


Primer št. 3:
esem je napisal/-a:Zakaj torej pišeš, če ne veš za Picassoje? Avtor sprašuje po C4P in ne po C4! Kot bi nekdo spraševal po kvarljivosti Tourana, odgovarjali pa bi mu za Golfa (zanesljivost teh dveh se tudi zelo razlikuje). C4 ali C4P sta zelo različna, kar se kaže tudi v tem, da je navaden (stari) C4 povprečno (ali manj) zanesljiv (vsaj na začetku), C4P pa je skupaj s Xsaro P, katere nadgradnja je, že leta najbolj zanesljiv kompakten enoprostorc izmed vseh na trgu (sodeč po nemških ADAC-ovih statistikah) .

viewtopic.php?f=18&t=82783&p=1413796&hilit=+adac#p1413796


In na to ADAC-ovo statistiko se je v preteklosti skliceval še marsikdo drug, ko so na vrhu še kraljevali azijski predstavniki (Toyota, Mazda, Hyundai,...)...danes je pa ta ista statistika kar naenkrat samo še zarota nemške avtomobilske industrije?! :roll:
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Re: ADAC reliability report 2011

Napisal/-a BBoss Sr maj 16, 2012 2:49 pm

@Tatoo: in ti resno misliš, da je v enem letu prišlo do tako drastične spremembe v kvaliteti? Nekoč povprečni danes v samem vrhu - nekoč nadpovprečnih pa danes ni nikjer.

Mislim, da ti to hoče povedat Esem, kar se tiče verodostojnosti teh statistik in vsak z zdravo mero skepse bo pač podvomil ali je res tako in bo tudi podvomil v Autobild, če je to res, da skoraj na vsakem primerjalnem testu zmaga VW, če sodeluje ali pa nekdo drug iz VAG grupe.

Že statistično je skoraj nemogoče, da bi se to dogajalo in zanimivo, da se to ne dogaja pri primerjalnih testih v drugih državah pri drugih medijih, da bi recimo samo VW zmagoval. Pač nekdo laže v tej zgodbi ali pa manipulira, ker malo hecno je da v Nemčiji navadno zmagujejo Nemci v Franciji Francozi v Koreji pa verjetno Korejci.


p.s.: to ni kreg ampak zgolj razmišljanje in nikakor ni poveličevanje kakšne znamke in druge porivanje v drek... če je slučajno kdo to tako prebral bi lepo prosil naj prebere še enkrat.
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Re: ADAC reliability report 2011

Napisal/-a Tattoo- Sr maj 16, 2012 4:56 pm

@BBoss: Rezultati konkretne raziskave sploh niso pomembni, saj je tako jasno, da je potrebno vsake statistične rezultate jemati z veliko mero rezerve / kritičnosti!

Kar sem hotel jaz izpostaviti je pa dejstvo, da se rezultati takih in podobnih raziskav vse prevečkrat uporabljajo zelo selektivno in še to samo takrat, ko piscu to ustreza za postavljanje v ospredje svoje ljubljene znamke...dokler so bili rezultati "pravi" se @esem (in še marsikdo drug) ni nikjer spraševal o verodostojnosti ADAC-ovih raziskav, ampak jih je celo aktivno promoviral...sedaj, ko pa rezultati niso več tako "pravi" se je pa začel spraševati o verodostojnosti raziskave?! :roll:
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Re: ADAC reliability report 2011

Napisal/-a BBoss Sr maj 16, 2012 8:29 pm

Se strinjam, ampak navadno težko podvomiš v neko statistično raziskavo, če vidiš, da se ne preferira domačih proizvajalcev - pozor nihče ni rekel, da tisto pa 100% velja, ampak vseeno nimaš pravega razloga, da podvomiš. Potem pa se to v enem letu preobrne na glavo in začnejo negirat svoje lastne statistike iz preteklosti - pol pa začneš dvomit.

Ker pozor na osnovi takih statistik se marsikdo odloča kaj bo kupil in če je to manipulacija si v bistvu nategnjen kot si dolg in širok - verjameš recimo, da je Mazda* najboljša, veselo kupiš pol pa recimo napaka za napako. Verjetno je res najbolje sploh ne gledat takih statistik oziroma vlečt nekih hudih zaključkov iz njih - saj veš kako gre tisto stopnjevanje: laž, večja laž, statistika.

Aja pa recimo en tak zelo lep primer je tisti vseevropski izbor za naj avte, ki se ga grejo tudi v AvtoMagazinu nakar iz njega vlečej neke strašne zaključke. Ja madona kako, če se da zadevo enostavno manipulirat in je v bistvu na vrhu tisti proizvajalec ali ki ima največ prodanih vozil v Slo in s tem največ potencialnih glasovalcev ali pa nek zastopnik, ki se malo "potrudi" in "pomaga" glasovat. ;)


*tega proizvajalca sem omenil zato, ker imam sam njihov izdelek, da ne bom pristranski.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: ADAC reliability report 2011

Napisal/-a sonic Če maj 17, 2012 7:56 am

esem je napisal/-a:ADAC upošteva nek minimum reg avtov (zato je npr z lestvice izpadel xsara P/C4 P), kar spet ni zelo merodajno. Lahko je še precej bolj zanesljivih avtov, a zato niso na lestvici.
Zakaj ni merodajno? Če je nek model avta prisoten v zelo majhnem številu, to lahko pomeni nezanesljive statistične podatke - zato je prav, da imajo tak kriterij.

In večino teh z asistenco, kolikor vem (ne znam dovolj nemško, da bi prebral natančne kriterije, ki verjetno itak niso obelodanjeni), ADAC v svojih statistikah ne zajame. Zajame torej skoraj vsakega Korejca, Laha, Francoza, hkrati pa samo (recimo) tretjino nemških okvar, ker za ostale nemške poskrbijo razne asistence
To z asistencami - ne vem, mogoče je v Nemčiji drugače, ampak pred par tedni smo poklicali VW asistenco (po naši lastni neumnosti izpraznjen akumulator), zrihtat je prišel pa od AMZSja, ki ga slovenska VW asistenca potem pošlje, menda je to čisto vpeljana praksa..

A imajo v Nemčiji asistence velikih avto proizvajalcev svoje lastne tehnične kapacitete za konkretno izvajanje asistence ali je podobno kot pri nas in za konkretno akcijo potem naročijo ADAC? In v tem primeru, ali ADAC to uvrsti v statistiko?
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: ADAC reliability report 2011

Napisal/-a Energetik81 Če maj 17, 2012 11:59 am

Metodika te statistike pravi, da zabeležijo izključno okvare, ki povzročijo, da je avto nevozen. Torej statistika ne pove nič o raznih preklopih v zasilni program, crkovanju EGR, DPF, menjavi šob, turbin. Ker s takimi okvarami se večinoma da privleči do servisa. Ne vem pa, zakaj potem v tabeli navajajo recimo napake klime in gretja, ki ne povzročajo obstanka na cesti.

Poleg tega je skoraj 40% vseh okvar povezanih z izpraznjenim akumulatorjem. Kar lahko pove to, da vozniki Korejcev recimo bolj pozabljajo prižgane luči kot vozniki Nemcev. :D
Skratka veliko bolj bi bila zanimiva statistika, koliko €/leto pusti serviserjem določen model avta zaradi izrednih okvar.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: ADAC reliability report 2011

Napisal/-a sonic Če maj 17, 2012 12:50 pm

Energetik81 je napisal/-a:Skratka veliko bolj bi bila zanimiva statistika, koliko €/leto pusti serviserjem določen model avta zaradi izrednih okvar.
Samo zanimivost (itak ni statistično relevantno): v zadnjih nekaj letih nisva jaz in žena nič plačala servisom (VW in Toyota) zaradi izrednih okvar, samo redno vzdrževanje. Pri Toyoti smo popravljali samo par drobnih praskic na laku (nerodnosti na parkirišču), pri Golfu V pa v vseh 5 letih lastništva ni crknilo ničesar razen dvakrat originalni avtoradio (vseeno za moje pojme velika črna pika, ampak OK, to je daleč od takih okvar ki bi te pustile na cesti) - prvi radio so menjali še v garanciji, za drugega sem pa našel identično zamenjavo na Bolhi za cca 150 EUR... No pa pri Touranu nam je pred meseci s pozabljenimi prižganimi lučmi uspelo izpraznit akumulator, hehe
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9988
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: ADAC reliability report 2011

Napisal/-a esem Pe maj 18, 2012 12:07 am

Tattoo- je napisal/-a:Primer št. 3:
esem je napisal/-a:Zakaj torej pišeš, če ne veš za Picassoje? Avtor sprašuje po C4P in ne po C4! Kot bi nekdo spraševal po kvarljivosti Tourana, odgovarjali pa bi mu za Golfa (zanesljivost teh dveh se tudi zelo razlikuje). C4 ali C4P sta zelo različna, kar se kaže tudi v tem, da je navaden (stari) C4 povprečno (ali manj) zanesljiv (vsaj na začetku), ...

viewtopic.php?f=18&t=82783&p=1413796&hilit=+adac#p1413796


In na to ADAC-ovo statistiko se je v preteklosti skliceval še marsikdo drug, ko so na vrhu še kraljevali azijski predstavniki (Toyota, Mazda, Hyundai,...)...danes je pa ta ista statistika kar naenkrat samo še zarota nemške avtomobilske industrije?! :roll:


Evo - si me našel, da blatim priljubljeno znamko. C4 je torej po mojem mnenju manj kot povprečno zanesljiv, ti pa praviš, da povsod hvalim priljubljeno znamko. Torej imam še tu dvojna merila. Moram se skriti v mišjo luknjo.

Tattoo-
Res škoda tvoje energije, kredibilnosti in znanja za to kronično gonjo proti moji kredibilnosti oz za ta podtikanja, ki sodijo edino v krog umotvorov modelov a la safrane/designo/Mitsubishi itd.

Namesto da bi potrdil ali zanikal (z argumenti) moje domneve o vzrokih za nekredibilnost ADAC-ovih statistik, raje podtikaš neke zarotniške eskapade. Čeprav sem jasno napisal, kakšni objektivni vzroki pripeljejo kdaj do delno neobjektivnih in s tem nekredibilnih rezultatov ADAC-ovih statistik, o vsem tem nbiti besedice, le nepotrreben in nemočen napad (ne prvi) name osebno oz na mojo konsistentnost. Si morda opazil, da sem hvalil vedno samo Xsaro P/C4 P (od Citroenov - glede zanesljivosti) in to samo, ko se je šlo za čisto konkretne nasvete pri nakupu? Od kje torej poveličevanje znamke? To, da kljub dvomom v statistiko oz protežiranju Nemcev (nima veze, kaj je zadaj, lahko je "objektivno" - dovolj so pomisleki o asistencah - in to zadaj ni nujno "zlobno", niti ne moremo "objektivnosti" povsem izključiti, pač drug(ačn)ih statistik ADAC ne more delat), XP/C4P ostaja na vrhu, ne pove nič o (mojih) dvojnih merilih, "zaroti" ali kaj vem kaj, pač pa precej oz toliko več o zanesljivosti XP/C4P.

In od kje ideja o nekonsistentnosti oz dvojnih merilih? Kvečjemu to velja zate, saj nisi omenil (našel pa gotovo, saj je bilo nekaj tega skupaj s citatom v istem postu) mojih predhodnih dvomov v ADAC-ove statistike, ko je XP/C4P še kraljeval na lestvicah.

esem je napisal/-a:To ni hipotetično vprašanje. O tem smo že govorili in nič dokončnega ugotovili.

Nemške znamke imajo v domovini dobro poskrbljeno za pomoč (mehaniki oz pomoč ja cesti, vlečna služba itd) svojim strankam in do sedaj še nihče ni povedal ali prebral, kako je npr ADAC tu udeležen - se pravi ali zajema tudi te avte v statistiko ali ne, ali sodeluje z "asistencami" znamk in kako itd.

Dokler ne bodo predstavljeni natančni odgovori na ta vprašanja, so te ADAC-ove statistike o nadzanesljivosti nemških znamk popolnoma nekredibilne.

Lepo bi bilo, če bi se našel junak, ki dovolj obvlada nemščino in poiskal ustrezne odgovore.



esem je napisal/-a:Chan, se povsem strinjam, le to bi dodal, da se Nemčija že dolga leta vede tako "protekcionistično" in subtilno v podporo svoji četici proizvajalcev, sedaj pa se jim to lepo obrestuje.


ducky je napisal/-a:Na hitro bistvo: -ta statistika temelji le na ADAC-ovih servisih (torej folk, ki pokličejo na pomoč ADAC) ... torej tako, kot če bi naredili tak test v Sloveniji, in sicer koliko popravil posameznih vozil ima AMZS.


Ne vem, kako imajo to urejeno v Nemčiji - lahko da asistenco kakšni nemški ali drugi znamki izvaja po pogodbi ADAC in te avte vključuje v statistiko, lahko da ne. (Če kdo ne razume točno, o čem govorimo - evo primer iz Slo: Poklical sem VW "asistenco", prišel je AMZS kamion (ker je VW "asistenca" imela z njimi pogodbo). Podobno je lahko (ali ne) v Nemčiji)

Še vedno se iz tega ne da razbrat kaj dosti drugega kot to, da so vse znamke precej blizu nemškim in ker so razne asistence nemških znamk v Nemčiji normalno bolj razširjene, torej tudi bolj samostojne in bolje delujoče, to ni ravno plus za zanesljivost nemških znamk.


Normalno, da za primer, kako nekateri od vedno zanesljivi avti izpadejo iz statistike (kar posledično večini običajno pomeni, da niso zanesljivi), uporabim nekaj, o čemer sem že pisal in torej vem za to. Podobnih primerov je še nekaj, npr Daihatsu, a o tem vem manj. To ima zvezo z ADAC-om in/ali dvojnimi merili morda tako, da najprej hvalim zanesljivost Pablov, vmes podvomim o statistiki, nato pa ne kritiziram ADAC-ove statistike zaradi izpada Pablov, izpad uporabim samo kot primer/argument (ne)kredeibilnosti metodologije in vprašljivosti le-te. Fanatičnost do lastne znamke? Dvojna merila? Lepo te prosim...

Namesto, da takele kvasiš, se raje poglobi v ADAC-ovo metodologijo in napiši, kako je s tem (kar je bilo že večkrat predstavljeno).

In predvsem ne bodi tako občutljiv na samo nekatere moje izjave o VAG-u. BTW sem večkrat pisal tudi pohvalno, tudi o dizajnu, odprl sem temo o VAG-u (le zakaj sem prvi pomislil na to in zakaj sploh - zaradi želje po blatenju ali vsaj ignoriranju VAG-a ali zaradi pomembnosti VAG-a morda?). To, da so dvomasni vztrajniki tako dragi/kvarljivi, da crkavajo šobe (koliko je ena sama? nekje je pisalo, da 500, nekje 900...?), da crkavajo DSG-ji (2000+?), da razni senzorji ustvarjajo zmedo in kravžljajo živce mehanikom in lastnikom (npr Adisu), da turbine žvižgajo, glave pokajo, TSI-ji serjejo (žal, ker so to solidni motorji in prihodnost) - vsega tega (in predvsem cen) si nisem jaz izmislil, zato ne krivi mene. Je pa izredno pohvalno, da tudi po garanciji pomagajo pri popravilih (razne kulance itd). Tega drugje, npr pri Kii, še ne bomo kmalu videli, domnevam, vsaj ne v takem številu.

To, da sem, če sploh sem, kdaj rekel kakšno pikro na račun prevelikega favoriziranja VAG-a, pa skupaj z le-tem spada v nacionalno folkloro in ker sem samo človek, te, če sem se kdaj pregrešil, lepo prosim odpuščanja.

Še vedno mislim, da so VAG-i eni boljših avtov in nič manj zanesljivi od ostalih, tudi dvojna merila mi boš precej težko dokazal (morda, ker jih ni?), zato te lepo prosim, da nehaš s to kronično gonjo proti meni oz moji objektivnosti in se raje posveti čemu bolj konstruktivnemu, kar bo manj stresno in imelo več uspeha ter koristilo še komu. Za začetek pa, lepo prosim, se poglobi v kriterije in metodologijo ADAC-a glede teh statistik, saj domnevam, da obvladaš nemščino in da imaš morda celo dodaten (nejaven) vpogled v te stvari.

To o zarotah res nima nobenega smisla - "vsak berač svojo malho hvali" in bi bilo res čudno, če ADAC oz Nemci nasploh tega ne bi počeli, že zato, ker imajo dovolj argumentov, pa tudi možnosti (od kvalitetnih znamk, vplivnih revij, raznih naj izborov v lastni režiji pa do metodologije testov in statistik). Z metodologijo so dosegli nek (navidezen) nivo objektivnosti (ni nobene potrebe po zaroti, enostavna dejstva, kot so številke in kvaliteta asistenc jim gredo odlično na roke - a zato še niiso narokniki) za povprečnega, nezainteresiranega, nepoglobljenega kupca (vsaj to znajo očitno bolje od Italijanov, Francozov in še koga), za nas tu na forumu pa je to "malo transparentno" in zahteva kakšno besedo več.
Boš dodal še ti kak konkreten argument debati? Bi bil vesel tega...

lp


PS (če želiš, da razčistiva še kaj o naju, dajva raje lepo natančno, iskreno in počasi preko ZS)
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Re: ADAC reliability report 2011

Napisal/-a Marek_ Pe maj 18, 2012 8:06 am

@Energetik81 To bi bila možna razlaga. Ne vem kako je zdaj, ampak pred kakšnim letom so imeli tako i30 kot ceedi zelo slabe akumulatorje, v luko so še prišli ampak vsak drugi ni več dal znaka življenja. Seveda so jih potem v avtohišah ponovno napolnili.
i30 ne more biti najmanj zanesljiv avto, ampak je pri tem kakšna druga razlaga.
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Re: ADAC reliability report 2011

Napisal/-a Nixxon Pe maj 18, 2012 9:07 am

Polo78 je napisal/-a:@MBtouran: Če je Autobild pod sponzorstvom VW-ja, potem pa vsaka jim čast, da so si upal objavit rezultate njihovih vozil iz supertesta, kjer se trije (se mi zdi) nahajajo na dnu oz. vsaka časta VW-ju, da so jim pustili objavit. :bow Sicer pa ja, znanih je še ene par takih PR-ovskih navez med neko družbo/koncernom in mediji (npr. Dekra in Opel), brez tega pač v današnjem svetu ne gre. Še vedno pa imamo možnost izbire ljudje sami ali bomo večje ali pa malo manjše ovce.

To je splošno znano. Vedno so bolj naklonjeni VAG grupi, če se le da. Vsega pa tut oni ne morejo pogoljufat, takrat pač napišejo.

Supertesti so drugače res kul stvar, edini problem pa je da so narejeni na zelo majhni populaciji: 1. Tako lahko dobijo kak defekten model in je celoten test sh*t.
Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov