Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: Poraba avtomobilov - največji in najmanjši "lažnjivci"

Napisal/-a J.McLane Sr apr 10, 2013 7:32 am

Odkar Evropa pritiska na proizvajalce glede CO2, se je poraba nenormalno znižala, ampak samo na papirju.

Kaj se bo zgodilo, če se spremeni testni cikel? Se mi kar smilijo proizvajalci ko bodo imeli vsi po vrsti kar naenkrat 30% višje emisije CO2 :lol:

Mogoče je pa Zala dala pobudo na ZPS
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4568
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Re: Poraba avtomobilov - največji in najmanjši "lažnjivci"

Napisal/-a Ivan36 Sr apr 10, 2013 9:26 am

Super, da si premaknu admin :D Nisem se sppomnu na to temo .
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4568
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Re: Poraba avtomobilov - največji in najmanjši "lažnjivci"

Napisal/-a Ivan36 Sr apr 10, 2013 9:29 am

J.McLane je napisal/-a:Odkar Evropa pritiska na proizvajalce glede CO2, se je poraba nenormalno znižala, ampak samo na papirju.

Kaj se bo zgodilo, če se spremeni testni cikel? Se mi kar smilijo proizvajalci ko bodo imeli vsi po vrsti kar naenkrat 30% višje emisije CO2 :lol:

Mogoče je pa Zala dala pobudo na ZPS


Stare gare glih prav pokurjo od 8 pa do 14l na 100km in to je realno, sploh glede na težo novih vozil. Stari so imel isto opremo pa so vagal do 1450kg višji razred premium ABM, sedaj že miniji vagajo čez 1300kg :huh:
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Poraba avtomobilov - največji in najmanjši "lažnjivci"

Napisal/-a esem Sr apr 10, 2013 12:47 pm

Malo si za časom. Sedaj praktično vsi čisto novi avtomobili tehtajo 100 do 200 kil manj kot predhodniki. Trend se je obrnil tudi zaradi porabe, morda tudi zaradi "lažnjivosti" podatkov o normni porabi, manj materiala pa pomeni tudi nižjo ceno izdelave. Zanesljivost bo pa čas pokazal (pri TSI jo je že).
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Poraba avtomobilov - največji in najmanjši "lažnjivci"

Napisal/-a peroRS Sr apr 10, 2013 3:34 pm

esem je napisal/-a:Malo si za časom. Sedaj praktično vsi čisto novi avtomobili tehtajo 100 do 200 kil manj kot predhodniki.


Če verjameš tovarniškim podatkom in prometni ja. V resnici, ko daš avto na vago je pa druga zgodba. ;)
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4169
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: Poraba avtomobilov - največji in najmanjši "lažnjivci"

Napisal/-a xxl Sr apr 10, 2013 5:14 pm

-tudi tukaj imajo finte,prazen avto,brez tekočin in goriva,pa bog ve kaj še :roll:
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Poraba avtomobilov - največji in najmanjši "lažnjivci"

Napisal/-a peroRS Sr apr 10, 2013 6:07 pm

xxl je napisal/-a:-tudi tukaj imajo finte,prazen avto,brez tekočin in goriva,pa bog ve kaj še :roll:


Zato obstaja izraz "suha teža", ampak mislim, da je to predvsem pri motorjih.

Avto se itak meri najosnovnejša različica brez vsakršne dodatne opreme, obremenitve. Voznik naj bi se štel 75kg, rezervoar ni poln, čisto prazno pa tudi ne.

p.s: dandanes je večina avtov brez rezervnega kolesa ter brez dvigalke in orodja v prtljažniku. Že to je nekaj teže manj.

Vendar močno dvomim v tiste trditve, npr. da je Golf 7 100-150kg lažji od Golfa 6 z istim motorjem.
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4568
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Re: Poraba avtomobilov - največji in najmanjši "lažnjivci"

Napisal/-a Ivan36 Sr apr 10, 2013 8:27 pm

esem je napisal/-a:Malo si za časom. Sedaj praktično vsi čisto novi avtomobili tehtajo 100 do 200 kil manj kot predhodniki. Trend se je obrnil tudi zaradi porabe, morda tudi zaradi "lažnjivosti" podatkov o normni porabi, manj materiala pa pomeni tudi nižjo ceno izdelave. Zanesljivost bo pa čas pokazal (pri TSI jo je že).

E http://www.renault.si/nova-vozila/osebn ... teristike/ pripravljen za vožnjo 1350KG ! Navaden 1.6i
Ta pa je 150kg lažji http://www.renault.si/nova-vozila/osebn ... teristike/
Sam a primer, ker jih je dost v prometu.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 81 gostov