Energetik81 je napisal/-a:ninjeti je napisal/-a:Naredijo avto pol pa ga na valjih za kilometre testirajo. Idioti. Naj ga zapeljejo na cesto pa ga ene 14 dni vozijo, da dobijo porabo
Ja, to bo pa res veliko boljše, ko bo vsaka firma vozila po drugih cestah, v popolnoma drugačnih pogojih, a ne?
Še enkrat: tovarne imajo vse isti standardizirani cikel meritve in nato podajo porabe. Z istim avtom bo potem lastnik št.1 dosegel recimo povprečje 5L/100km, lastnik št.2 pa 10L/km, ker bo eden vozil izključno relacije, drugi pa se bo izključno vozil po mestni gužvi.
Kako hudiča naj potem proizvajalci podajo "resnično" porabo? Zato pač podajo pod nekimi standardnimi pogoji, da so podatki med različnimi modeli in firmami
primerljivi, nikakor pa ti podatki ne povejo, kakšno porabo bo imel posamezni kupec vozila, ker je to nemogoče.
Čisto enostavno:
-vsak avto naj obtežijo (se pravi 4 "osebe" po 80kg, v prtljažnik 200kg tovora)
-zunanjo temperaturo 35 in klimo na ca. 22 stopinj
-simulirajo naj zračni upor, ko da piha veter proti avto s ca. 100kmh
-ta cikel testiranja pa bi moral trajati precej dlje (vožnja po omejitvah, se pravi do 130kmh, ne 120, vmes pa bi moral avto enkrat maksimalno (=tovarniško) hitro pospešiti 0-100 in priti do (tovarniške) končne hitrosti
Čeprav se boste teoretiki spet zapičili v to, da je nemogoče stestirat. Se sploh ne strinjam. Komot se da izračunati in pripraviti postopek, ki bi bil enak za vse tovarne.
Tako na tak način bi "ujeli" tistih 15-30% odstopanja v porabi in bi bile cifre primerljive s tistimi v realnosti.
Tako kot je zdaj pa tovarne testirajo "
varčno porabo goriva", kar tudi piše v katalogih. Tako, da se ne bi strinjal, da ravno lažejo. Pač tisti, ki vozi do 120kmh na AC, ne prehiteva kolone vsakih 5 min in nasplošno vozi enakomerno ter ima mešano vožnjo (40% AC, 40% relacije, ostalo mesto) komot doseže napisane porabe
Pač je pa neumno, da nekdo ki ima 100% mestno vožnjo jamra, kako mu lahko avto pije 8 (dizel) ali pa 10 (bencinar), po drugi strani pa imaš nekoga, ki s TSI-jem naredi 20km na dan regionalke in se hvali kako mu pije 5 litrov.
Zato jaz še vedno trdim, da so tiste porabe na sprintmotor.de zelo dober pokazatelj porabe v realnosti, saj obsegajo
povprečje vseh vrst voznikov in načinov vožnje (tako upokojence kot tudi Schumacherje).