Ceed je napisal/-a:@gusti85 To sploh ni res. Če se novemu lastniku kaj pokvari in uspe dokazati, da je bi prejšnji lastnik seznanjen s tveganjem za okvaro (če so se pojavili pred prodajo kakšni simptomi npr. glasna turbina) in tega ni povedal ob prodaji vozila je tudi odgovoren za nastalo škodo.
Takšen primer je imel znanec (turbina), avto je vrnil prejšnjemu lastniku.
teac je napisal/-a:Mislim da na kupoprodajni pogodbi piše da mora avto brez okvar delovati 8dni od dneva podpisa kupo-prodajne pogodbe po sistemu videno-kupljeno. Kaj se dogaja z avtom po teh 8ih dneh, tebe kot prodajalca ne briga več, pa če na avtu crkne bosch pumpa + se zamašijo dize + crkne turbina...
esem je napisal/-a:Dokaz lahko potegne iz te teme - če bo res nujen - ker avtor očitno ve za neke simptome, čeprav jih ni direktno omenjal![]()
Pač kupcu povedat za slabosti, pa čeprav zato denarnica ne bo težja. Bo pa vest lažja in spanec spokojnejši.
M je napisal/-a:esem je napisal/-a:Dokaz lahko potegne iz te teme - če bo res nujen - ker avtor očitno ve za neke simptome, čeprav jih ni direktno omenjal![]()
Pač kupcu povedat za slabosti, pa čeprav zato denarnica ne bo težja. Bo pa vest lažja in spanec spokojnejši.
Seveda avtor ve za simptome.
1. simptom: avto bo star 10 let.
2. simptom: ca. 300.000 prevoženih km.
3. simptom: boschpumpa je še prva, turbina in šobe tudi. Čakaj. A je to zdaj tudi že 4. in 5. simptom? No, recimo, da boschpumpa, turbina in šobe skupaj veljajo z 1 simptom...
4. simptom: Boschpumpa je VP44. Torej ni vprašanje, a bo crknila, ampak kdaj se bo to zgodilo. Glede na kilometrino, najbrž kmalu.
A je dovolj simptomov?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov