DePalmo je napisal/-a:Torej so ogroženi vsi, ne samo bmwji.
Ko sem kupil nov ključ na servisu za svojega peugeota, so mi avto lepo priklopili na računalnik (preko OBD2 konektorja) in novi ključ sinhronizirali z njim.
gasolinedream je napisal/-a:DePalmo je napisal/-a:Torej so ogroženi vsi, ne samo bmwji.
Ko sem kupil nov ključ na servisu za svojega peugeota, so mi avto lepo priklopili na računalnik (preko OBD2 konektorja) in novi ključ sinhronizirali z njim.
Poanta je v tem z kakšnim računalnikom lahko opraviš ta postopek.
MateSLO je napisal/-a:Kolikor vem je dosti, če imaš OBD kabel (cca 100 evrov na eBay) priklopljen s prenosnikom na katerem imaš diagnostični program od koncernovega vozila pa lahko delaš gor kar ti paše...
jeronimo je napisal/-a:Dobi se clone originalnih testerjev. Zakaj jih več serviserjev nima?
Treba ga nabavit ter nato usposobit. Eni so kr dragi (npr za BMW so po 600€ in več).
Prov za BMW baje, če se na pravem mestu šipo razbije, se alarem sploh ne sproži
jeronimo je napisal/-a:Točno tak.
samo cene kitajskih clonov varirajo (VAG-COM je 30€)
original BMW tester pride cca 4000-6000€
Original Fiat tester pa 230€ npr. clon pa recimo 60€.
Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot] in 8 gostov