MetodTrobec je napisal/-a:Nu-NRG je napisal/-a:Gume konec koncov so pomembne .. ampak kaj se zgodil z zavoro ko se normalen disk pregreje? Samo dol pade avto pa ne bremza vec in disk je fuc .. vijolcno, modre barve.
Zavore je le malo težje pregret, moraš res ekstremne stvari počet, da ti to uspe.

Glede gum je pa tko, pri novejših avtomobilih so že stock zavore dovolj dobre tudi za boljše gume z več oprijema. Tko da je smiselno imet malo boljše gume, bo dosti bolje zaviralo, sploh pri večjih hitrostih.
Spusti se iz enga dobrega klanca .. pa cel cajt mocno bremzi .. pol pa se ustavi pa ovto odpri .. da ne bo smrdelo v njemu .. ne ves ocitno kako se lahko to lepo pregreva .. zakaj vraga pa mislis da delajo zavorna olja ki bi zdrzala vecjo temepratuo? Pa zakaj majo WRC avtomobili vodno hlajena zavorni sistem? (Celjusti in zavorno olje)
No ja .. ampak ne zato da se te zadeve pregrevajo .. a ti ves do kakega trenja prihaja?
Kaj nardit ko se peljes 180 pa ti en skoci pred tabo .. bremzassssssssss

ko b**** .. vsak pa ve .. da ko ti kolesa blokirajo .. ni dobro .. ker gre guma pa se drsis in posledicno zgubis kontrolo ..
Aja pa se to .. oba NORMALNA (serijska) diska pri summit motors me prideta .. 30.000 SIT. Zakaj nebi tega dnarja raj vrgu v ene boljse diske? Mislm .. ves sploh zakaj so narezani? Kaj to pripomore?