m.koc je napisal/-a:Meni je reku strojnik(sodelavec) da je 100 oktanski bolši, ker prenese večje tlake in da ko je mašina stara se obloge na mašini naberejo in je pritisk avtomatsko večji in več je oktanov v bencinu boljše prenese te tlake notri. Tak mi je reku, mnda že ve saj se ni zastoj šolu. Tak da jaz v mojega skoz 100 tankam laufa ko švicarska ura. Pa zadnič smo se na malci pogovarjal, da je bla ena oddaja da ma tota nova mazda neki novi motor slaj aktive notri ko majo tako kompresijo notri ko Ferrari je reku sodelavec. Te če ma tak visok tlak notri pol tui obični motor rabi 100 oktanca, vsaj tak predvidevam.
m.koc je napisal/-a:Meni je reku strojnik(sodelavec) da je 100 oktanski bolši, ker prenese večje tlake in da ko je mašina stara se obloge na mašini naberejo in je pritisk avtomatsko večji in več je oktanov v bencinu boljše prenese te tlake notri. Tak mi je reku, mnda že ve saj se ni zastoj šolu. Tak da jaz v mojega skoz 100 tankam laufa ko švicarska ura. Pa zadnič smo se na malci pogovarjal, da je bla ena oddaja da ma tota nova mazda neki novi motor slaj aktive notri ko majo tako kompresijo notri ko Ferrari je reku sodelavec. Te če ma tak visok tlak notri pol tui obični motor rabi 100 oktanca, vsaj tak predvidevam.
DePalmo je napisal/-a:... je za običajne mlinčke ki jih mi vozimo, razlike tok minimalno da jo bojo še valarji težko pokazal, vse ostalo je "placebo" (se ti zdi da bolj potegne) efekt. Razlika pride pri bolj športnih avtih, kjer dejansko pridobiš nekaj konjev. A kaj ti tam nuca dodatnih 20-30 konjev na 300 podlage? Jih pomoje še opaziš ne, samo na papirju je lepš za pogledat.
Pri ADAC so trditve preverili tako, da so na preskusno mizo in testno stezo postavili tri avtomobile, pri katerih so izdelovalci predpisali uporabo 98-oktanskega števila (audi A3 2.0 FSI s sodobnim motorjem z neposrednim vbrizgom goriva, BMW 316i s prilagodljivim krmiljenjem ventilov in porsche boxster z zmogljivim športnim motorjem). Trem zmogljivim avtom so dodali še VW golfa s skromnim 1,4-litrskim motorjem, pri katerem je predpisana uporaba 95-oktanskega bencina. V vse avtomobile so natočili 100-oktansko “premium” gorivo različnih ponudnikov.
Rezultati? VW golf in porsche boxster sta bila edina avtomobila, pri katerih so zaznali rahlo povečanje motorne moči – a le za 2 odstotka, kar je še znotraj merilnih toleranc. Trditve o večjem motornem navoru in zato boljših zmogljivostih so se izkazale za lažne, saj so bile pri vseh treh zmogljivejših avtomobilih zmogljivosti celo malce slabše, le šibkejši golf je bolje pospeševal pri prehitevanjih.
m.koc je napisal/-a: se bom potrudil da bom lepše pisal. .
m.koc je napisal/-a:Samo sem pa ziher da ne ve tretjina uporabnikov da ima mazda skyacktive isto kompresijsko razmerje kot ga imajo ferariji....
m.koc je napisal/-a:Jaz mislim da bolj visok je tlak, večja je sila na posamezne komponentne motorja, kar je kar vprašanje kak se bo to kaj obneslo na dolgi rok.
m.koc je napisal/-a:Ta strojnik je pa maher prve klase.
m.koc je napisal/-a:Nič grem na testiranje, če se do konca meseca odločim kaj, bom kupil vam dam za dve gajbi pira.
m.koc je napisal/-a:Meni je reku strojnik(sodelavec) da je 100 oktanski bolši, ker prenese večje tlake in da ko je mašina stara se obloge na mašini naberejo in je pritisk avtomatsko večji in več je oktanov v bencinu boljše prenese te tlake notri. Tak mi je reku, mnda že ve saj se ni zastoj šolu. Tak da jaz v mojega skoz 100 tankam laufa ko švicarska ura. Pa zadnič smo se na malci pogovarjal, da je bla ena oddaja da ma tota nova mazda neki novi motor slaj aktive notri ko majo tako kompresijo notri ko Ferrari je reku sodelavec. Te če ma tak visok tlak notri pol tui obični motor rabi 100 oktanca, vsaj tak predvidevam.
Ampak to ni zaradi 95/100 oktanov. Ti raje poservisiraj tvojo mašino. Predvsem vžigalne kable, svečke ipd.AssKicker je napisal/-a:Pri fordih se pa pozna, in pri vožnji, in pri porabi. Edino včasih vreme tako vpliva, da sploh nekaj po svoje dela. Ali pa če na mestu nekaj časa motor teče pri prostem teku, pa se šele po parih minutah odpelje, je isto razlika. Pa tega noben ne vrjame. Isto velja za motor, včasih leti ko satan, včasih pa bi ga najraje z nogam še malo porival (čeprav je razlika za nekoga drugega tako minimalna, da nebi upazil).
AssKicker je napisal/-a:Pri fordih se pa pozna, in pri vožnji, in pri porabi. Edino včasih vreme tako vpliva, da sploh nekaj po svoje dela. Ali pa če na mestu nekaj časa motor teče pri prostem teku, pa se šele po parih minutah odpelje, je isto razlika. Pa tega noben ne vrjame. Isto velja za motor, včasih leti ko satan, včasih pa bi ga najraje z nogam še malo porival (čeprav je razlika za nekoga drugega tako minimalna, da nebi upazil).
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 124 gostov