Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
moj-avto
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: Če apr 17, 2008 4:46 pm

Turbine

Napisal/-a moj-avto So mar 23, 2013 5:12 pm

Še nikoli nisem imel avta z turbino. Glede na to, da sem Škoda fan in imajo vse nove Octavije turbine bom po vsej verjetnosti kupil avto z tem.
Mene zanima kako je pravilno rokovanje z turbino, kako kaj z servisi in kaka je življenska doba VW turbin?
Avto, moj partner!
 
Uporabniški avatar
fare
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2085
Pridružen: Po feb 07, 2005 8:10 pm

Re: Turbine

Napisal/-a fare So mar 23, 2013 5:38 pm

moj-avto je napisal/-a:Še nikoli nisem imel avta z turbino. Glede na to, da sem Škoda fan in imajo vse nove Octavije turbine bom po vsej verjetnosti kupil avto z tem.
Mene zanima kako je pravilno rokovanje z turbino, kako kaj z servisi in kaka je življenska doba VW turbin?
Pa ti to misliš na benz ali d motor? Drugače pa je je že veliko napisanega o tem. Načeloma pa ne tiščat mrzlega pa o nekem ohlajanju se tudi občasno govori. Reden servis. Srečno.
 
Uporabniški avatar
moj-avto
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: Če apr 17, 2008 4:46 pm

Re: Turbine

Napisal/-a moj-avto So mar 23, 2013 5:46 pm

fare je napisal/-a:
moj-avto je napisal/-a:Še nikoli nisem imel avta z turbino. Glede na to, da sem Škoda fan in imajo vse nove Octavije turbine bom po vsej verjetnosti kupil avto z tem.
Mene zanima kako je pravilno rokovanje z turbino, kako kaj z servisi in kaka je življenska doba VW turbin?
Pa ti to misliš na benz ali d motor? Drugače pa je je že veliko napisanega o tem. Načeloma pa ne tiščat mrzlega pa o nekem ohlajanju se tudi občasno govori. Reden servis. Srečno.


Benz- TSI 1,2 ;)
Avto, moj partner!
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: Turbine

Napisal/-a sonic So mar 23, 2013 6:19 pm

Pri vožnji bencinskega motorja s turbino pazi predvsem to, da hladnega ne tiščiš na več kot 2000-3000 obratov (za večino prometnih situacij tudi sicer ni potrebno, ker imajo veliko navora že pri nizkih obratih), pa tudi ne prenizkih (naj bo vsaj 1500).
Hladen je pa cca 5-10 km, odvisno od načina vožnje.

Pa če dolgo časa tiščiš na visokih obratih (hud vzpon ali dlje časa trajajoča (pre)hitra vožnja po avtocesti), je treba vse skupaj malo ohladiti - če na hitro ustaviš (recimo na avtocesti zaviješ na počivališče), pusti kako minuto dve mašino laufat, preden ugasneš. Ali pa ko greš dol z avtoceste (obvoznice), par km mestne vožnje (oz. v splošnem bolj izi vožnja, na malo obratih), se še lepše vse skupaj ohladi.

Predvsem pa redno, vsakih 15.000 km menjati olje in oljni filter.

Vedi pa da tudi turbina ni iz cukra, zajebeš lahko predvsem če zgornje nasvete kršiš redno in intenzivno.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Re: Turbine

Napisal/-a R 34 GT-R So mar 23, 2013 6:38 pm

sonic je napisal/-a:Pri vožnji bencinskega motorja s turbino pazi predvsem to, da hladnega ne tiščiš na več kot 2000-3000 obratov (za večino prometnih situacij tudi sicer ni potrebno, ker imajo veliko navora že pri nizkih obratih), pa tudi ne prenizkih (naj bo vsaj 1500).


Hladen zagon niti ni tako nevaren kot prevroče ugašanje, ker se olje zapeče na ležaje. Če že lastnik pazi pri hladnem zagonu (sam vsekakor zagovarjam to teorijo) obrati niti niso tako pomembni za samo turbino, bolj s koliko boosta jo obremeniš.
RiDe hArD
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 5 gostov