Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
MihaK3
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Ne jul 28, 2013 1:59 pm

Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a MihaK3 Ne jul 28, 2013 2:22 pm

Torej, vzel sem si kar nekaj časa in pregledal slovensko avtomobilistično forumsko sceno, pa moram reči da podobne debate še nisem zasledil, zato jo sedaj odpiram tule:

Kot piše že v naslovu me zanimajo vaša mnenja in predvsem izkušnje glede tega, kateri avtomobili z motorji z več kot 4 cilindri (torej predvsem 6 in 8 ) so najugodnejši (ali pa preden boste zaspamali temo s komentarji da tega ni, recimo najmanj dragi). Gre se za rabljene avtomobile, bolj kot pa sama cena, po kateri se prodajajo (in katero se da relativno enostavno pregledati) pa me zanimajo seveda stroški vzdrževanja - torej pri katerih tovrstnih avtomobilih so po vaših izkušnjah ti najnižji, se najmanj kvarijo in se rezervne dele dobi najugodneje. Glede porabe morda omenite, če imajo kakšni res nenormalno veliko ali pa morda nenavadno ugodno (sicer le-ta ni ključni kriterij). Recimo, da morda velja omeniti še kakšne "orenk" prisilno polnjene 4-cilindraše (vendar le bencinske, z več cilindri pa bencin in dizel), ampak tema je prvenstveno namenjena 6 in večcilindrskim motorjem (dasiravno se zavedam da pri V10 in V12 izrazi kot so manj drago ali celo ugodno ne bodo našli mesta). Da morda omenim še enega izmed razlogov zakaj tako temo odpiram - znanec, ki že vrsto let živi v Ameriki (ZDA) mi je med pogovorom dejal, da se tam (še vedno) dobi npr. V8 za vsak žep (če zanemarimo porabo) in me zanima, če je kaj takšnega vsaj približno mogoče tudi pri nas...

Že vnaprej se zahvaljujem za vse odgovore, katerih bi si seveda želel čim več...
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a Ivan36 Ne jul 28, 2013 3:34 pm

Vse serije A6 2.4 pa BMW 5 serije MB 320 so tud odlični .... Imam še stari Audi 2.6E V6, 110kW pa je pocen vzdrževanje kok je recimo razlike za 2.8 ki je bil še dlje časa v prodaji pa ne vem :D
Kar se pa tiče V8 pa pri nas nimamo posluha izgledaš, ko neki prismuknjenec :lol: Že sam, da omeniš V6 sem že blesav :roll: :mrgreen:
 
Uporabniški avatar
_furby_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4178
Pridružen: Sr mar 21, 2007 12:39 am
Kraj: Ankaran

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a _furby_ Ne jul 28, 2013 10:13 pm

Hyundai Coupe 2.7 V6 =P

ne gre lih ne vem kolko, je pa neunicljiv motor, ne predrago vzdrzevanje in vem da se je prodajal en za 1800 eur
turbo inside
 
KIKO-1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 53
Pridružen: Če maj 24, 2012 11:12 pm

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a KIKO-1 Ne jul 28, 2013 10:48 pm

BMW-ji,pa zdržijo res ogromno,vzdrževanje je ugodno ;)
 
Uporabniški avatar
domen90
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 504
Pridružen: Sr apr 20, 2011 9:09 pm

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a domen90 Po jul 29, 2013 10:36 am

Za svoj denar boš največ dobil pri BMWju. Rezervni deli so postali precej ugodni, poraba je glede na zmogljivosti smešna. Jaz vozim 330ci, ob priganjanju je poraba 10,5l pri lepi vožnji pa pade na 8 litrov. Se ga da spravit tudi pod 8l, ampak to je potem že matranje, ne vožnja. Ti motorji zdržijo ogromno, omenit velja da M54 motorji radi pijejo olje pri višji kilometrini. S kakšno serijo 3 E46 ali serijo 5 E39 nimaš kaj falit, oboje se pelje fenomenalno.
Slika
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a abbe Po jul 29, 2013 11:22 am

mogoče je dobr še oment da majo bmw-jevi motorji verigo,
medtem ko majo audijevi zobati jermen ( tudi v8 motorji)
to recimo je pomemben podatek kar se tiče stroškov vzdrževanja.

je pa dejstvo da so cene teh vozil smešno nizke,ker je pač registracija in cestnina precej draga.sploh tisti k majo velko prostornino maš že davek na luksuz.
Ni vse res kar napišem
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a evilfury Po jul 29, 2013 11:37 am

A nimajo audi V6 ketno? Ker imam 2.4 pa ni predvidenih nobenih menjav zobatega jermena...
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3878
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a Blinder Po jul 29, 2013 1:32 pm

ja poceni bmw deli. 4000€ veriga za E92 M3 :D
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a abbe Po jul 29, 2013 1:52 pm

Blinder je napisal/-a:ja poceni bmw deli. 4000€ veriga za E92 M3 :D


in poj navedeš top model.čist neumesna.in še to zadnji model,po katerem mislim da avtor ne sprašuje.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a cruiser1 Po jul 29, 2013 1:55 pm

Chevy small block.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9988
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a esem Po jul 29, 2013 2:14 pm

MihaK3 je napisal/-a:Torej, vzel sem si kar nekaj časa in pregledal slovensko avtomobilistično forumsko sceno, pa moram reči da podobne debate še nisem zasledil, zato jo sedaj odpiram tule:

Kot piše že v naslovu me zanimajo vaša mnenja in predvsem izkušnje glede tega, kateri avtomobili z motorji z več kot 4 cilindri (torej predvsem 6 in 8 ) so najugodnejši (ali pa preden boste zaspamali temo s komentarji da tega ni, recimo najmanj dragi). Gre se za rabljene avtomobile, bolj kot pa sama cena, po kateri se prodajajo (in katero se da relativno enostavno pregledati) pa me zanimajo seveda stroški vzdrževanja - torej pri katerih tovrstnih avtomobilih so po vaših izkušnjah ti najnižji, se najmanj kvarijo in se rezervne dele dobi najugodneje. Glede porabe morda omenite, če imajo kakšni res nenormalno veliko ali pa morda nenavadno ugodno (sicer le-ta ni ključni kriterij). Recimo, da morda velja omeniti še kakšne "orenk" prisilno polnjene 4-cilindraše (vendar le bencinske, z več cilindri pa bencin in dizel), ampak tema je prvenstveno namenjena 6 in večcilindrskim motorjem (dasiravno se zavedam da pri V10 in V12 izrazi kot so manj drago ali celo ugodno ne bodo našli mesta). Da morda omenim še enega izmed razlogov zakaj tako temo odpiram - znanec, ki že vrsto let živi v Ameriki (ZDA) mi je med pogovorom dejal, da se tam (še vedno) dobi npr. V8 za vsak žep (če zanemarimo porabo) in me zanima, če je kaj takšnega vsaj približno mogoče tudi pri nas...

Že vnaprej se zahvaljujem za vse odgovore, katerih bi si seveda želel čim več...


Če bi najprej povedal, kaj sploh hočeš s to temo? Ker tako, kot je zastavljena, spominja predvsem na teme iz "šolskih počitnic" (vsi vemo, kaj je to).

Kaj te sploh zanima?
Bistvene razlike med delovanjem večcilinderskih motorjev glede na 4-cilinderske? Glede na to, da temo odpiraš v splošni debati, je morda to.
Kupovanje najcenejšega večcilinderskega avta? Zakaj potem ni v Kupovanje avtomobilov?
Vzdrževanje - redno ali mogoča popravila?
Kaj tretjega ali vse skupaj?

Če je vse skupaj, je to samo navadna solata. Tudi zato takih tem na forumih ni. Je pa v raznih temah bilo že vse povedano, samo poiskati je treba.

Poraba - praviš, da ni ključen kriterij, a govoriš o "najcenejšem" avtu. To pri "velikih" avtih ne gre skupaj, upam, da je to jasno. Če ni, omenim samo, da starejši avti rabijo precej več od novejših - torej ali novejši (dražji) z manjšo porabo ali starejši (cenejši) z večjo porabo. V obeh primerih dražji! Katero večjo ceno upoštevaš? Moral bi obe!

Isto velja za možna popravila. Vsi pravijo - večni ipd, cene sitnica, potem pa pade veriga (ki v bistvu spada pod redno vzdrževanje in je ob nakupu rabljenega avta menjava le-te zaželena, jermena pa nujna, tudi zaradi prevrtavanja km) s ceno, ki izprazni večino denarnic. Dvomim, da so "navadne" verige 10x cenejše. Torej - najcenejši nakup? Kaj pa potem?

Sprašuješ o zanesljivosti rabljenih. Zakaj sploh, ko je vendar jasno, da je vse odvisno od ohranjenosti (s tem tudi cene), sreče in predvsem (dragega) rednega vzdrževanja, načina vožnje ipd? Seveda ne omeniš, koliko stare, za kakšno ceno ipd. Edino o konkretnih avtih je možno kvalitetno svetovat!

Glede na to, da si "prečekiral" forume, je osnovno znanje in nekam zmedeno postavljanje vprašanj milo rečeno čudno. Zato vtis o "šolskih počitnicah"!

PS
Sicer imam v mislih nekoga (z drugim nickom) kot možnega avtorja, če je res, prosim ZS.
 
MihaK3
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Ne jul 28, 2013 1:59 pm

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a MihaK3 Po jul 29, 2013 7:47 pm

No potem, ko sem temo pogledal enkrat zvečer in je bil kljub kar veliko ogledom en sam odgovor, sem že mislil, da ne bom tule ven potegnil česa uporabnega, danes pa vidim, da nekaj odziva vendarle je, vendar pa tudi en nergaški post, zaradi kakršnih zelo redko sodelujem na raznih forumih.

Nasploh pa mislim, da sem zadeve glede na (namenoma) široko zastavljeno vprašanje (ki je pač daljše in ga je potrebno celega prebrati - beseda najcenejše v naslovu teme je uporabljena namenoma, da pritegne malo več pozornosti) dokaj dobro definiral - torej prvenstveno sprašujem po avtih s čimnižjimi stoški uporabe (redno + recimo za posamezne modele relativno pogosta izredna popravila), RAZEN porabe, ki je svoja kategorija, kar sem tudi navedel (omenil pa sem da velja omeniti izrazito odstopajoče modele, ne vem npr. Mazda rx8, ki zaradi wanklovega motorja kljub mlinčkastim 1.3 litrom prostornine porabi nehumano veliko (nekateri trdijo da povprečno tudi 25 litrov) in pa v drugo smer naprimer BMW 335i, za katerega sosed vztrajno trdi, da ima povprečno porabo okoli 10 litrov (kar potrjujejo tudi mnogi na forumih)). Seveda vem, da so najcenejši primerki določenega modela tudi najslabše ohranjeni (s tem da najdražji niti slučajno niso vedno boljši od denimo nekoliko nadpovprečnih), niti ne sprašujem po samih nabavnih cenah. Sprašujem torej po večcilndrskih avtomobilih, katerih vzdrževanje ni bistveno dražje od povprečnega slovenskega voznega parka, ki mislim, da je nekje 95% štiricilindrski, recimo da je razlika bolj linearna glede na število valjev, kot pa eksponentna. Seveda velja omeniti določene modele v primerjavi z istimi modeli z "navadnimi" (R4) motorji, še bolj pa me seveda zanima, kateri so kolikor toliko ugodni v absolutnem pogledu. Ob tem, naj rečem še to, da sem nekoliko presenečen nad tistimi, ki ste jih že omenili, saj so to skoraj izključno Audiji in BMW-ji. Pričakoval bi bolj kake V6 modele "ljudskih" znamk, ne vem, npr. Citroen, Renault, Opel.
Aha - zakaj tako na široko, no da pojasnim podrobneje (če bi to vse razlagal že v prvem postu, ne bi tega nihče bral in posledično tudi ne odgovarjal). Gre se za to, da mi je osebno vožnja v avtomobilu z R6/V6 ali V8 motorjem povsem drug občutek kot v naših povprečnih malih mlinčkih, en tak avtomobil si sicer tudi že lastim (3.0 R6), vendar gre tu za oldtimer s katerim naredim temu primernih 1000 - 2000 km na leto in iz tega bolj težko potegnem nek zaključek, kakšne stroške bi tak avto prinesel z vsakdanjo uporabo in nekimi 20k km na leto (dobro, nekaj tudi ugotoviš, nekateri deli so naprimer relativno zelo poceni (v glavnem tisti, katerih nisem rabil, npr. vse luči), nekateri pa nesorazmerno dragi (npr. komplet izpuh bi prišel circa 1200 - 1300 €, razdelilna električna kapa (potrebna menjave po zimskem spanju - dejansko neugleden kos plastike in malo kovine) - mastnih 110 €). Avta za vsak dan trenutno zaradi narave / lokacije dela ne potrebujem (na tistih redkih službenih poteh pa sem obvezen vzeti službeni avto), vendar se utegne to v roku enega leta spremeniti + kaže, da bo z drugim letom registracija vozila kot oldtimerja pomenila, da ga boš lahko vozil izključno na srečanja, kamor pa praktično itak ne hodim in ga bom zato potemtakem prisiljen prodati. Tako bom torej pred nakupom drugega avtomobila in želel bi si, da bi ta prav tako imel nek polnokrvni motor in ker nisem pristaš kake posamezne znamke zato sprašujem po vseh tovrstnih vozilih, ki (morda) niso kot velja očitno splošno prepričanje v Sloveniji "luksuzne" jame brez dna. In ker se mi še ne mudi, sem zato zadevo zastavil na široko, da dobim čimveč informacij na podlagi katerih se bom nato lahko orientiral...
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a adis Po jul 29, 2013 9:45 pm

R6 in V6 sta si različna, kaj šele govoriti o V8, ki je pa čisto svoj svet.

morda tu velja omeniti še boxer motor oz "flat six" itd... morda kakšen subaru legacy...ali pa celo kakšen porsche.

trenutno za "male pare" tj cca 10.000 eur dobiš lepo S4 ali pa še za nekaj eur več m3, seveda stare izvedbe.

zelo poceni a v kolikor je "pleh" dober imaš tudi VR6 golfa 3/passata, ki pa je navsezadnje "ljudski voz".
 
Uporabniški avatar
DePalmo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2390
Pridružen: Ne sep 25, 2011 1:42 pm
Kraj: okolica Grosuplja

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a DePalmo Po jul 29, 2013 9:52 pm

Tudi meni se zdi tema zelo zanimiva in jo aktivno spremljam. Trenutno si še lastim 4 cilindrski avto, a me vse bolj vleče k 6 ali 8 cilindrov in tako kot ti, MihaK3, me zanimajo isti podatki. Kilometrov ne delam ravno veliko, zato me poraba 10-15 litrov niti nebi motila, gre se mi za udobje in moč, ter seveda da se bi izognil neprijetnim presenečenjem v obliki glavnega servisa 1000e+ ter ostalih dragih servisov.

Med prebiranjem te teme so me presenetili BMWji, sem pričakoval da njihovi mlinčki pijejo precej več in da so dražji za vzdrževanja. Me kar nekako mika serija 5, čeprav mi še nikoli ni bila preveč všeč.

Lahko ti pa podam par podatkov "baba čula, baba rekla" o Peugeot 406 Coupe 3.0 V6, ker si ga na žalost še ne lastim. Kar vem je tole:
- glavni servis okoli 800e, seveda odvisno od iznajdljivosti
- sta dve izvedenke, ena 194 KM ter 207 KM
- 194 KM je žejen in težko prideš pod 10l porabe, drugače sam motor naj nebi bil problematičen
- 207 KM ima normalno porabo med 7-9l zaradi novejše tehnologije (po besedah enega "prijatelja", naj bi imel podoben sistem kot je vtec, torej variabilno krmiljene ventile), o kakih problemih tudi še nisem slišal (pač oldschool motor kjer konji normalno dihajo, ne pa kot pri kakem 1.6 thp ki ima nekaj čez 250 KM...)
- deli za kupeje imajo smešne cene: s podvozjem prideš čez skoraj zastonj, za karoserijo se zjokaš in vzameš kredit (prvi odbijač preko 1000e, rabljenih skoraj ni, ena luč 400e, rabljeno dobit je tudi umetnost, itd)

In ko se lih omenja, ko avto doseže določeno število let da bi lahko bil oldtimer, a to avtomatično pomeni da je in da greš lahko z njim samo na srečanja? Se neda da ga pač nebi registriral kot odltimerja in bi ga še vedno imel za vsakodnevno vožnjo? So mi pač všeč malo starejši avti, novi so poden kar se tiče kvalitete.
 
MihaK3
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Ne jul 28, 2013 1:59 pm

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a MihaK3 To jul 30, 2013 1:15 am

DePalmo je napisal/-a:Tudi meni se zdi tema zelo zanimiva in jo aktivno spremljam. Trenutno si še lastim 4 cilindrski avto, a me vse bolj vleče k 6 ali 8 cilindrov in tako kot ti, MihaK3, me zanimajo isti podatki. Kilometrov ne delam ravno veliko, zato me poraba 10-15 litrov niti nebi motila, gre se mi za udobje in moč, ter seveda da se bi izognil neprijetnim presenečenjem v obliki glavnega servisa 1000e+ ter ostalih dragih servisov.


No me veseli, da tema še koga res zanima. Pa da malo pokomentiram nekatere že omenjene modele: Za Hyundai Coupe V6 že vem, mi je kar všeč avto (generacija, v kateri se je V6 model prvič pojavil, prejšnja je ogabna :huh: ), edino malo butasto se mi zdi, da je 2,7 in samo mislim da 168 konjev, bolj racionalno bi bilo ob teh konjih 2,5 (seveda glede na slovenske-zadnje-čase-vsake-pol-leta-naraščajoče dajatve na prostornino) ali pa 3,0 in res neki konkretni konji, kot večina konkurentov. Pa nekje sem zasledil, da ima ta motor glede na moč in relativno nizko težo avtomobila kar hudo nadpovprečno porabo (14 litrov, kar že SKORAJ spada v omenjeno ekstra kategorijo), kar pa nizka nabavna cena le-teh močno uravnoteži (mislim da ni bil enkrat pred časom, ko sem jih za hec pogledal na avto.net niti en dražji od 3500 €) + sem ga že videl in slišal na cesti in ima lep zvok, tako da na njem ostaja "zaznamek", seveda pa ne vem nič o vzdrževanju (sicer je Korejec, vendar znajo imeti nekateri bolj eksotični modeli prav tako drage rezervne dele + zna se zgoditi, da se dobijo samo originali - izkušnja z očetovo Hondo CR-V, ki je relativno redek model, ni neoriginalnih rezervnih delov in je že menjava zavornih ploščic mala investicija (žal sedajle ne vem na pamet koliko točno), da ne omenjam karoserijskih delov in luči (prednja luč mislim da 800 € - za zjokat že ob misli)).
Naslednja stvar - Peugeot 406: že limuzinska izvedba mi je bila od nekdaj všeč oblikovno in ko so bili stari par let sem že resno razmišljal o nakupu 2.2 modela (nekaj časa sem imel predhodnika - 405 GTX), dočim Coupe je pa sploh eden najlepših tistega obdobja in še danes je lep, vendar pa vem, da še ko sem jih gledal (že kake 6 let nazaj) se ni pri nas pojavil noben V6 model novejši od letnika 2000.
Še zadnji od teh - Golf VR6: evo, čeprav načeloma vem, da obstaja, mi ob tem ko pomislim na 6-valjne avtomobile ta nikdar ne pride pred oči in zanj bi se pa že skoraj moral strinjati, da vzdrževanje ne more biti nek ekstra presežek + za razliko od večine (vsaj tistih s katerimi sem kdaj delil to mnenje) mi je oblika Golfa 4 zelo všečna, posebej v srebrni ali modri.
Glede Subarujev ne vem, če sem pri nas že zasledil kakšen Legacy s 3.0 H6 motorjem (vem samo za Tribece) + nenormalno dobro držijo ceno, moram pa reči, da bokserji imajo že 4-valjni (posebej večji - 2,5 L) bistveno drugačen šarm (bratranec zadnja leta striktno prisega nanje), za Porscheje pa močno dvomim, da obstaja kakšen z "ugodnim" vzdrževanjem (dobro, enkrat pred leti mi je, ko sem bil pri mehaniku en starejši možak, ki je tja ravno pripeljal svojo 911 na menjavo olja v menjalniku razlagal, da Porsche sploh ni nek strošek, ampak tisto je bil prav tako oldtimer, letnik 1978 s še relativno malo elektronike + vprašanje koliko se je on sploh vozil - pravi stroški se vedno pokažejo z več kilometri), kar me tudi napelje na zadnjo stvar:

DePalmo je napisal/-a:In ko se lih omenja, ko avto doseže določeno število let da bi lahko bil oldtimer, a to avtomatično pomeni da je in da greš lahko z njim samo na srečanja? Se neda da ga pač nebi registriral kot odltimerja in bi ga še vedno imel za vsakodnevno vožnjo? So mi pač všeč malo starejši avti, novi so poden kar se tiče kvalitete.


Kratek odgovor je ne in pa še vedno, razlaga pa taka: Ko avto doseže določeno starost, s tem izpolni samo pogoj, da ti sploh lahko daš vlogo za pridobitev certifikata starodobnika. še letos do konca leta je ta starost 25 let za katerokoli vozilo oziroma 20 let za redke / ekstra ohranjene ... modele (to drugo klavzulo se je dalo malo nategovati), z letom 2014 se meji premakneta na 30 / 25, s tem da če certifikat že imaš ti ostane. Le-ta ti omogoča 90 % popust pri registraciji, potem pa obstaja še homologacija starodobnika, ki ti omogoča še 80 % popust pri cestninski taksi (to pa se je dalo zadnja leta pridobiti res samo za 25 in več let stare avte). No, ampak kaže, da bo z drugim letom začelo veljati pravilo, da boš vozilo, katerega boš na ta način (kot oldtimer) registriral lahko uporabljal le za na uradna srečanja, saj naj bi to bil pravzaprav premični muzej (naj bi dobil tudi posebne tablice, katere bojo lahko seveda policaji prepoznali že na daleč). Sicer vsi detajli še niso določeni, ampak kaže bolj slabo. Seveda lahko tak avtomobil kolikor vem še vedno zavaruješ tudi normalno, vendar kdo bo plačeval mastne zneske (za tiste z večjimi in močnejšimi motorji) za tiste par poletnih voženj, srečanj pa je samo par na leto + ravno tedaj npr. ne boš imel časa. Posledica tega bo verjetno ta, da bo večina takih avtov bodisi šla nekam na jug, bodisi neslavno segnila, obdržali pa jih bodo le najbolj zagrizeni ljubitelji ali pa takšni kot en moj sosed, ki ima dva okoli letnika 1968, perfektno ohranjena (pri obeh lastnik skoraj od začetka, vmes na novo barvana in lakirana, vse dela), a sploh nima nikoli registriranih, niti nima certifikata, največ kar je, vsakega enkrat na leto da ven iz garaže in malo prižge...

Okej - to bo zaenkrat to :D , več pa ko se nabere še kaj mnenj.
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a tristan01 To jul 30, 2013 7:19 am

Se nisem imel namena oglašat v tej temi, ampak si me spodbudil k temu, da pristavim še svojih pat centov.

Kupovati velik in prestižen avtomobil (tam se najdejo 6 in 8 valjniki) ob tem pa računati na poceni vožnjo je neumnost brez primere. Pričakovati, da boš 6 ali celo 8 valjnik vzdrževal s stroški 4 valjnika... že malce zdravega razuma ti pove da to ni mogoče. Kupiti 6 ali 8 vžigalnih svečk namesto 4 je logično dražje. Tudi količina olja pri 6 ali 8 valjniku je precej večja kot pri 4 valjniku. Že tu se stroški močno povečajo. Veriga gor ali dol, če kupiš avtomobil ki ima za sabo 500.000 in več kilometrov (pogost pojavi pri malce starejših poslovnih limuzinah) bo v motor potrebno kaj vložiti. Obnova 8 valjnika že zaradi velikosti motorja zahteva precej večji vložek kot pri 4 valjniku...

Kar se tiče porabe, imaš kup slpletnih strani kjer lahko preveriš realno porabo določenega modela. Vseeno pa se zavedaj, da pričakovati da bo 8 valjnik pil kot 4 valjnik je utopično. Na srečo pa poraba ne raste sorazmerno z velikostjo motorja. Pod črto imeti porabo pri vsakodnevni vožnji atmosferskega 6 ali 8 valjnika okrog 10 litrov je nekaj povsem običajnega - marsikateri malce starejši 4 valjnik ne popije dosti manj - vprimerjavi z najnovejšimi motorji (downsizing generacija) pa je takšna poraba še vedno precej velika, obenem pa ne dosti večja kot poraba primerljivo velikega sodobnega motorja.

Pri nabavi rezervnih delov se moraš zavedati, da kljub starosti imaš še vedno premium vozilo, kjer so cene višje kot pri plebejskih velikoserijskih izdelkih. Rabljenih delov pa je relativno malo zaradi redkosti modela. Tisti ki trdijo, da je vzdrževanje takšnih avtomobilov relativno poceni, pa imajo srečo, da razen rednega vzdrževanja niso popravljali še nič večjega.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a BBoss To jul 30, 2013 9:28 am

Za ugoden denar imaš lahko V6 v Mazdah iz devedesetih in to od najmanjšega produkcijskega V6 z 1.8 litra prostornine v MX-3, do 2.0 V6 v modelih 323F, MX-6, Xedos 6 in 9 in na koncu 2.5 V6 KLZE motor, ki je z VRIS tehnologijo in izredno iskan med ljubitelji te znamke. Najdeš jih pa serijsko v Xedos 6 in 9, Mx-6, drugje pa večinoma kot naknadno vgrajene.
 
Gorgh
Novinec
 
Prispevkov: 316
Pridružen: To okt 19, 2004 2:20 pm

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a Gorgh To jul 30, 2013 11:24 am

V6 niti še niso tako gromozansko dragi za vzdrževat napram V8 in dalje....moje mnenje - izkušenj nimam :)

Sam bi se pa v (če bi imel enako željo ala avtor) odločil pogledat za kakšni volvo t5....kot ga imam sam ( pa ne zato ker ga imam ampak tako...)...c 70 t5 - 450.000 km, avtomatik, dela ko urca, čipan ( ga imam za vsakodnevno rabo - edini avto) .....za tako smešen denar kot dobiš to ( 2000 letnik se že za jurja prodaja ) avto leti, dela ko šus....vržeš vanj še jurja pa pol - zamenjaš vse pomembnejše dele ( jermeni, pumpa, termostat, če je kriza roke in stabilizarorje ) in samo tankaš in voziš....

MOjih pet centov :)
 
Zanesenost
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Sr maj 22, 2013 2:56 pm

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a Zanesenost To jul 30, 2013 11:35 am

Če hočeš kupiti avto z V6 motorjem, vedi vsaj to da se ti avti niso šparali.
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Najcenejši večcilindrski avtomobili (R6, V6, V8)

Napisal/-a cruiser1 To jul 30, 2013 11:38 am

Zanesenost je napisal/-a:Če hočeš kupiti avto z V6 motorjem, vedi vsaj to da se ti avti niso šparali.


Ja seveda, kar vse po vrsti so tišali čez vse meje :roll: . Bolj se tišči 4cyl saj potrebuje več obratov, da se sploh premakne.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov