J.McLane je napisal/-a:Pri dizlu po avtocesti se ne obnese P&G.
Moje izkušnje kažejo ravno obratno. P&G je za moje pojme in moje razmere (Audi A4, 1.9 TDI) najbolj optimalno izvajati med 100 in 140 km/h. Zakaj? Avto je relativno težek, ima majhen zračni upor in kar kratke prestave. To pomeni dolgo Glide fazo (teža, nizek upor), zaradi dovolj moči in navora pa relativno kratko in učinkovito Pulse fazo. Poleg tega, pa je kljub 6 prestavam, zadnja precej kratka in se motor v tem območju vrti s preveč obrati, kolikor jih potrebuje za vzdrževanje hitrosti, torej tudi ugodno oz. učinkovito razmerje med obrati v glide fazi (900) in pulse (nekje 2500).
Kar sem še ugotovil, je, da močno, lahko tudi maksimalno pospeševanje do omejitve na porabo vpliva manj, kot pa zaviranje pred križišči in rondoji. Tako moj slog vožnje po naši lokalni cesti zgleda tako, da iz rondoja ali križišča relativno hitro pospešim do omejitve, oz. kolikor hitrosti je potrebne, da potem v prostem teku pridem do naslednjega rondoja ali križišča in ga speljem brez zaviranja oz. približno po omejitvah. Večina ("varčnih") voznikov pa počasi pospešuje in nato zavira pred rondoji ali križišči. V praksi se izkaže, da jaz pot opravim v krajšem času (torej z višjo povprečno hitrostjo) in nižjo povprečno porabo. Iz križišča ali rondoja ven pride v poštev tudi prehitevanje, brez da bi s tem "žrtvoval" porabo, ali oviral promet. Ob zelo gostem prometu se tega sicer ne da izvajati kot sicer, a v takem primeru so tudi hitrosti vožnje nižje, in P&G ima manjši učinek.
Še to, pospešujem ponavadi po klancu gor, jadram po klancu dol. S tem so P in G faze daljše, manj dela je s prestavljanjem in s pritiskanjem sklopke.
Rezultat je povprečna poraba malo čez 5 l/100km, brez takega načina vožnje pa malo pod 6 l/100km. Mislim pa, da avto tudi ni bolj zapacan, ker so pospeševanja kar hitra. Pa ko se znajdem na pravi cesti ali daljši vožnji, vozim malo hitreje