J.McLane je napisal/-a:Jaz bi samo dodal, da ima Pulse & Glide veliko večji učinek pri atmosferskih bencinskih motorjih, kot pri turbo dizelskih. Ideja je, da ima motor najboljši izkoristek pri pospeševanju, tu je drastična razlika med bencinom in dizlom (manj sesalnih izgub), zato kot si ugotovil P&G nima nekega velikega učinka pri tvojem avtu.
Smo ja, celo jaz sem to izračunal. Prišpara se res zanemarljive količine, razen če imaš doooolge klance, več 10km recimo. Pri nas jih ni.uros11 je napisal/-a:Nismo enkrat že računali, koliko nič ne prinese razlika med vožnjo v 5. prestavi navzdol v klanec v primerjavi z izgranjem v leru? Par ccm razlike. In prišli do tega, da je to bolj zaradi ugodja tišine.
S tem se ne morem strinjati. Potencialno razliko do vrha klanca moraš premagati, in to enako, ne glede na hitrost s katero greš navzgor. Ker pa ima ICE motor večji izkoristek pri večji obremenitvi, je bolj ekonomično iti v klanec hitreje oziroma vsaj konstantno, ne pa da popuščaš. Pa če se to sliši še tako čudno, ampak je res. Zato v klanec jaz z veseljem pohodim gas, ker vem, da si s tem ne večam povprečne porabe.ishtmail je napisal/-a:Princip št. 4: POPUŠČANJE NA VZPONU
Na vzponu je veliko bolj ekonomično vozit tako, da malenkost popustiš plin in do vrha vzpona izgubiš nekaj hitrosti, ki jo potem nadoknadiš na ravnini. Vzdrževanje stalne hitrosti na vzponu se praviloma ne izplača.
Če npr. voziš 100 po AC, lahko brez težav pustiš, da do vrha hriba hitrost pade na 80, in potem spet polagoma pospešiš na 100. S tem se da prihraniti precej goriva, sploh če je dosti vzponov.
S takimi kompromisi se ne strinjam. Premajhen prihranek pri tem načinu glede na to, da s tem da izgubiš servo volan in servo bremze.ishtmail je napisal/-a:@Energetik:
Glavna stvar je poznavanje avtomobila. Na ravni cesti servo ni nujen, avto se pa še vedno da šofirati, le malo več moči je treba dati v volan. Zavore pa delajo za eno polno zaviranje (tudi za 'emergency' zaviranje, saj ob polnem pritisku kleme stisnejo do konca); edina slabost je, da ne moreš zavirati večkrat.
gasolinedream je napisal/-a:Jaz bi imel tri vprašanja, če smem.
a) Zanima me če se greš "hipermiling" kadar si sam na cesti, ali tudi kadar si obkrožen z drugimi vozili?
b) V praksi, vožnjo več časa prilagajaš nizki porabi, ali stanju na cesti?
c) Ti je pri varčevanju z gorivom pomembno tako varčevanje z fosilnimi gorivi, ali bolj samo z denarjem, oz. oboje enako?
d) Kakšno je mnenje "hipermiling skupnosti" glede sekanja ovinkov ter črt? (Sem parkrat prebral da ugodno vpliva na porabo saj gre za manj pospeševanja in zaviranja)
lp, Matej
Energetik81 je napisal/-a:S takimi kompromisi se ne strinjam. Premajhen prihranek pri tem načinu glede na to, da s tem da izgubiš servo volan in servo bremze.ishtmail je napisal/-a:@Energetik:
Glavna stvar je poznavanje avtomobila. Na ravni cesti servo ni nujen, avto se pa še vedno da šofirati, le malo več moči je treba dati v volan. Zavore pa delajo za eno polno zaviranje (tudi za 'emergency' zaviranje, saj ob polnem pritisku kleme stisnejo do konca); edina slabost je, da ne moreš zavirati večkrat.
Trenutne porabe ne moreš dajati kot dokaz. Kvečjemu če bi pred klancem resetiral števec povprečne porabe in ga po tvojih 3,1km odčital v obeh primerih. Sicer pa je tistih 0,2 razlike zaradi manjšega zračnega upora pri 80km/h, ne pa zaradi popuščanja klancu.ishtmail je napisal/-a:@Energetik:
Za vožnjo v klanec govorim iz izkušenj. Probal sem že marsikaj, in vem, kaj v mojem avtomobilu zmanjša porabo.
Primer:
Če v Višnjegorca vzdržujem hitrost 90, se peljem cca 3 kilometre s povprečno porabo 8 litrov na 100km. To ti povem iz izkušenj, saj sem poskusil tako.
Če pa pustim, da mi hitrost počasi pade na 80, se lahko pripeljem do vrha s povprečno porabo klanca 7 litrov na 100km. Torej 1 liter na 100 razlike.
Na vrhu potem v 100 metrih pospešim nazaj na 90, v tistem trenutku imam porabo na števcu 4,5 (če pa ne bi rabil pospeševati, bi bila takrat poraba 3).
Torej: 3km s porabo 8, plus 100m s porabo 3
proti: 3km s porabo 7, plus 100m s porabo 4,5
Računica se izide.
Če imaš ključ na ON, vsi ti sistemi popolnoma delujejo, zaradi tega ni problema. Problem je izključno zaradi izgube servo ojačanja (volan+bremze). Je pa res, da če imaš samo sklopko stisnjeno in v prestavi, v situaciji sklopko spustiš in v trenutku vse že laufa.INFINITI je napisal/-a:Takšno početje je res neumno in neupravčeno riskantno. V avtomobilu je kup elektronike, servotov in varnostnih sistemov, ki skrbijo za varnost v kritični situaciji in se kaj takšnega enostavno ne poče zavoljo deci ali manj porabljenega bencina.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov