Če nimaš 230V zraven avta, pozabi na razne kaloriferje, razen če nisi pripravljen vsak dan ene par dodatnih akumulatorjev polnit in nosit do avta. Zgoraj omenjen 150W kalorifer ti ne bo kaj dosti naredil, ker je prešvoh, 1200W ti bo pa aku v nulo spraznil najkasneje v pol ure.dejan19 je napisal/-a:Zanima me če kdo ve za kakšno ugodno opcijo za ogrevanje vozila pozimi ugasnjenega ali pa vzganega samo,da bi začelo že takoj toplo pihati..
Rabim za Citroen c-elysee 1.6 hdi. Probal sem zjutraj opcijo,da ga užgem da se odtali in segreje in ga zaklenem pa gem v stanovanje spit kavo in pojesti ampak ga nemorem zaklent,,.
Opcija je Webasto samo je dokaj draga zadeva. Zanima me,če je kaka opcija za grelec ki pride na cev od vode in mi hitro segreje vodo ter mi že po kaki minuti začne toplo pihati...
Opcije za na vtikač oziroma 230v nimam,...
Če ima ko kakšno idejo naplan,če ne bom pa tako kot do sedaj.
abbe je napisal/-a:...
tm maš 7 litrou hladilne tekočine.
dj 7 litrov vode v lonc pa na štedilnik pa do konca dj plato pa boš vidu kok minut rabš da pride voda na 50 stopinj....
esem je napisal/-a:abbe je napisal/-a:...
tm maš 7 litrou hladilne tekočine.
dj 7 litrov vode v lonc pa na štedilnik pa do konca dj plato pa boš vidu kok minut rabš da pride voda na 50 stopinj....
V sistemu je za ogret precej manj vode, ker je samo voda v motorju, par ceveh in grelcu kabine (termostat je zaprt).
In za segret vodo v loncu gre ogromno energije za izhlapevanje, v avt. sistemu ne gre nič energije za izhlapevanje.
esem je napisal/-a:abbe je napisal/-a:...
tm maš 7 litrou hladilne tekočine.
dj 7 litrov vode v lonc pa na štedilnik pa do konca dj plato pa boš vidu kok minut rabš da pride voda na 50 stopinj....
V sistemu je za ogret precej manj vode, ker je samo voda v motorju, par ceveh in grelcu kabine (termostat je zaprt).
In za segret vodo v loncu gre ogromno energije za izhlapevanje, v avt. sistemu ne gre nič energije za izhlapevanje.
~toMmy~ je napisal/-a:Kakšne so pa kaj preproste rešitve, če imaš 220V (in streho)? Bolj me zanima za sam motor, kot za kabino.
Se ne splača, ker najmočnejši grelec je motor sam. Že če laufa v leru, proizvaja vsaj ene 5kW toplotne moči, niti približno toliko ne boš nikoli dobil iz alternatorja.dejan19 je napisal/-a:Kaj pa recimo kakšen dodaten grelec ki bi greu zrak? Tako kot imajo nekateri avtomobili. Pač pri uzganem avtu in gretju.
Sicer bo očitno edina opcija webasto
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov