Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
matcho
Uporabnik
 
Prispevkov: 1019
Pridružen: Če jan 09, 2003 7:25 pm

Bentley continental GT

Napisal/-a matcho Pe jan 30, 2004 7:37 pm

Hmmmmmm. Bral sem si članek o tem avtu na tem naslovu: http://www.vecer.si/vecer2003/default.asp?kaj=6&id=2004012900500108; pa morem rečt da me je zelo impresioniral podatek, da avto doseže 650 Nm navora pri že 1600 obratih na minuto.
Kaj je kaj takega sploh možno???
Slika
 
Uporabniški avatar
Rjuhar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2634
Pridružen: Po jan 13, 2003 2:39 pm

Napisal/-a Rjuhar Pe jan 30, 2004 7:55 pm

Najbolj impresivno pa je, da je to bencinar. Je pa mozno ja, pa to nima veze s tem, da jih je prevzel VW, ker je ta masina bila izdelana ze mnogo (par let) pred prevzemom. So pa pri navajanju podatkov vedno izpuscali konje in navor. Napisali so samo, da ima 400+ konjev.
 
Uporabniški avatar
matcho
Uporabnik
 
Prispevkov: 1019
Pridružen: Če jan 09, 2003 7:25 pm

Napisal/-a matcho Pe jan 30, 2004 10:16 pm

Rjuhar je napisal/-a:Najbolj impresivno pa je, da je to bencinar. Je pa mozno ja, pa to nima veze s tem, da jih je prevzel VW, ker je ta masina bila izdelana ze mnogo (par let) pred prevzemom. So pa pri navajanju podatkov vedno izpuscali konje in navor. Napisali so samo, da ima 400+ konjev.

Saj zato me je glih impresioniralo, ker je bencinar. Za zelo zmogljivega dizla bi še nekak reko da lahko to doseže.

Svaka čast temu bentliju!!!
Slika
 
Uporabniški avatar
Mož čokate postave z brki
Novinec
 
Prispevkov: 204
Pridružen: Ne okt 05, 2003 1:24 pm

Napisal/-a Mož čokate postave z brki So jan 31, 2004 3:10 am

Nič. Prepričali ste me. Jutri ga grem kupit :D
Hitro se daleč pride

Slika
 
Uporabniški avatar
Sportivo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1762
Pridružen: Pe avg 29, 2003 9:53 pm
Kraj: Cerkno

Napisal/-a Sportivo So jan 31, 2004 7:39 am

Sej en je že v slo naročen.
 
Uporabniški avatar
Desmodromika
Novinec
 
Prispevkov: 479
Pridružen: So nov 22, 2003 10:26 am
Kraj: Tam, kjer sem rad

Napisal/-a Desmodromika So jan 31, 2004 10:34 am

In dva F1 :wink:
Če gre vse proti tebi, nehaj prehitevat. In se postavi na pravi pas...
 
Uporabniški avatar
Viper123
Uporabnik
 
Prispevkov: 968
Pridružen: So dec 14, 2002 11:38 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a Viper123 So jan 31, 2004 12:17 pm

...Štiri vrste valjev polnita dva KKKjeva polnilnika...

Odgovor na zastavljeno vprašanje!

Če bi bil pa NA potem bi blo pa res :shock: :shock: :shock:

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder So jan 31, 2004 10:31 pm

Pozdravljeni. Hm na tej povezavi, kjer piše o tem avtu, sem opazil nekaj napak. Ta druga je, da avto pospeši do 100 kmh v 6.4 sec:preveč. Nissan 350z naprimer ima polovico moči in več ko polovico teže tega bentleya, a pospeši do 100 v slabih 6 sec. Prva napaka pa je podatek o KW. Izračunal sem, da avto nima 541 kw, torej bo prav tisti drug podatek, 560 hp. Verjetno spet tuki mnogi ne vejo kaj je navor itd. . Sem izračunal da 560hp@6100 rpm je 645 nm, kar pomeni, da je navor praktično minimalen za podatek moči. Tako da ljudje računajte preden rečete da ima predvsem navor ko moč.
Če proizvajalec laže na podatku o moči ga primejo za uha, ne vem pa če se kdo sekira za obrate max navora tako da...se lahko tudi nekaj zlažejo. Idealno za motor je da ima ploščat navor, kar se z turbino da doseči za neko območje obratov(v tem primeru 1600-6000). LP 8)
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
Viper123
Uporabnik
 
Prispevkov: 968
Pridružen: So dec 14, 2002 11:38 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a Viper123 Ne feb 01, 2004 12:26 pm

Točni podatki:

Technical Data:
W12-cylinder-engine (72deg angle between two main banks, 15deg between staggered cylinders), bore x stroke 84 x 90.2 mm, capacity 5998 cc; 4 valves per cylinder, 4 overhead camshafts; Bosch Motronic ME7.1.1 digital engine control, twin KKK turbochargers (0.7 bar boost), air to air intercooling, 552bhp/411KW at 6,100rpm, torque 650Nm (479lb ft) at 1600 rpm; ZF 6HP26 6-speed automatic gearbox; four-wheel drive with central Torsen differential, independent suspension front and rear; air springs, ASR electronic traction control, Bosch ESP5.7 electronic stability program; TEVES ventilated disc brakes front 405mm diameter (15.9in) and 36mm (1.4in) thick, back 335mm diameter (13.2in) and 22mm (0.9in) thick, anti-lock device (plus HBA ='Hydraulic Brake Assist and EBD ='Electronic Brakeforce Distribution'), MSR drag torque control; wheelbase 2745mm (108.07in); tyres 275/40R19 on 19in rims (optional 19in split rims); max. speed 198mph (318 km/h), 0-60mph 4.7 sec (0-100km/h 4.8sec)

Motor je Volkswagnov! Znan iz koncepta W12, vgrajujejo ga pa še v Phaetona in A8!

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
sport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 652
Pridružen: Sr nov 05, 2003 11:54 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sport Ne feb 01, 2004 10:41 pm

K bojo pa serijsko začel ugrajevat not NOS ga bom pa kupu.
:lol: :lol: :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
[SlasH]
Uporabnik
 
Prispevkov: 983
Pridružen: To nov 04, 2003 5:18 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a [SlasH] Po feb 02, 2004 2:32 pm

Dotični avtek so nekaj časa nazaj testirali v oddaji Top-Gear. Komentar je bil: avto je oblikoval nekdanji škodin oblikovalec, ki je zaslužen tudi za trenutni model octavije. To je tako kot če bi arhitekt najprej načrtoval hleve, nato pa bi ga prosili, da naj zriše vilo :)
Let there be rock!
 
Galantfrik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1030
Pridružen: To apr 16, 2002 11:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Galantfrik Po feb 02, 2004 2:35 pm

Večer je napisal/-a:Boki continentala GT so poudarjeni, cel avtomobil je širok več kot dva metra.


LOOOOOLLL, 2 faking metra širok avto - mater sej to je ladja :shock:
Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov