Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Mean Machine
Novinec
 
Prispevkov: 157
Pridružen: Po avg 11, 2003 6:41 pm

Zavorne ploščice

Napisal/-a Mean Machine Pe jan 30, 2004 8:48 pm

Sem mel prve ploščice fuč (so ble čist zažgane - mi je mehanik reku da preveč bremzam????????), pa sm jih dans na servisu menu.
Sem vprašu če bi dal športne gor, pa je reku da ne bi blo ful učinka glede na to da so navadni diski gor (niso niti hlajeni), pa še pol k bi ble ploščice trše, bi mi ful hitrejš disk pobiralo.
Kaj bi pol moral pa še športne diske gor dat???????

Kok je zdej v tem resnice, da bi mi športne ploščice disk pobirale????
 
Uporabniški avatar
Mož čokate postave z brki
Novinec
 
Prispevkov: 204
Pridružen: Ne okt 05, 2003 1:24 pm

Napisal/-a Mož čokate postave z brki Pe jan 30, 2004 9:04 pm

Pri športnih zavorah gre predvsem za obstojnost diskov in ploščic proti visokim temperaturam, kar opažam, da je pri tebi problem. Ta obstojnost je pri enem tipu zavor usklajena pri disku in ploščicah, tako da bi se jaz odločil za menjavo obeh. Vendar pa to le v primeru, da bi zaviral zelo pogosto, ker so športne zavore prilagojene visokim temperaturam tudi glede obrabe, kar pomeni, da se neogrete bolj izrabljajo in ne dosegajo pravega učinka. Žal pa ne vem konkretnih podatkov za določene tipe bremz. Raznim kombinacijam diskov in ploščic pa ne bi preveč zaupal.
Hitro se daleč pride

Slika
 
Mean Machine
Novinec
 
Prispevkov: 157
Pridružen: Po avg 11, 2003 6:41 pm

Napisal/-a Mean Machine Pe jan 30, 2004 9:14 pm

Pred tremi leti sem menjal komplet diske in ploščice- vse od Lucas-a, zdej so pa spet iste ploščice šle gor, tako da je komplet enako od istga proizvajalca
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Pe jan 30, 2004 9:40 pm

Emm .. diski pocasi grejo .. sploh pa ce so boljse ploscice gor .. jaz imam gor brembo diske pa ferodo plosice.
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
RedBaron
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2258
Pridružen: Ne okt 27, 2002 11:56 am
Kraj: Med Velenjem in Slovenj Gradcem

Napisal/-a RedBaron So jan 31, 2004 1:54 am

Glede športnih ploščic in obrabe diska, ne vem!!

Je pa res vprašanje če je smiselno, ker športne so delane za visoke temperature in ko so hladne ne primejo optimalno. Pa še cvilijo rade (bojda).

Jaz sem na polota ( hlajeni diski) dal ATE (tudi diske), pa sem zadovoljen, prime dobro, mogoče hladne malenkost slabše kot ogrete.

Prej so bile gor PAGID ploščice (original), pa so tudi ble dobre. Prijele so zelo enakomerno, praktično ni bilo razlike med vročimi in hladnimi!! Sem na AC bremzal od 140 do nule, pa so celotno bremzanje držale enakomerno, brez popuščanja!

ATE-ja še nisem tako testiral, ampak kot sem že rekel, če so čisto hladne, primejo za odtenek slabše kot ogrete!


Pri tebi bi se verjetno poznalo, če bi dal hlajene diske gor, sam bi moral menjat tudi čeljusti.

Pomoje je najboljša varianta, da nabaviš navadne navrtane diske, pa ene solidne ploščice.

PS. Lucas-ove ploščice menda rade popuščajo ko so vroče.
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 So jan 31, 2004 11:13 am

Obstajajo kaka kombinacija diski + ploščice ki bi boljše bremzali hladni?
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst So jan 31, 2004 11:36 am

Fast road ploščice, oziroma take športne ploščice za na cesto tudi hladne primejo dovolj dobro, so pa velik bolj odporne na temperaturo in s tem na fading. Nima veze kakšne diske maš gor, če boš dal športne ploščice jih boš težje zažgal, kot če bi mel na istih diskih navadne. Seveda pa ne škodi če so diski hlajeni, ampak to je že dost dražja zadeva, morš zamenjat čeljusti, diske in verjetno še cevi.

Serijske zavore lahko precej izboljšaš za malo denarja. Kupiš športne ploščice in dobro dot 4 ali dot 5.1 zavorno olje daš not (ma višjo temp. vrelišča). Seveda se bo pa vse skup bolj obrabljalo, logično, sej bo tudi učinek dost večji.
 
Mean Machine
Novinec
 
Prispevkov: 157
Pridružen: Po avg 11, 2003 6:41 pm

Napisal/-a Mean Machine So jan 31, 2004 4:37 pm

Ma gdo mogoče izkušnje s kakšnim modelom špornih diskov (pa da ni prisilno hlajen) če se to sploh dobi- ker nebi glih vse komplet menu.
 
Uporabniški avatar
HMX
Novinec
 
Prispevkov: 437
Pridružen: To apr 29, 2003 7:40 pm
Kraj: Radlje Ob Dravi

Napisal/-a HMX So jan 31, 2004 4:53 pm

Tarox G88 + Pagid Slika

Ko so hladne, je treba bit malo bolj odločen, ko se pa segrejejo, pol pa :shock:
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon So jan 31, 2004 5:09 pm

Hmmm... A kdo ve za kakšne športne bremze (navrtane/narezane) in ploščice, ki niso hlajeni. Povrhu vsega na tri šraufe. Ker drugače bom mogu običajne kupit, ki so drugače čist pocen (diski+ ploščice =12k SIT), samo pomoje bi se hitr obrabili (pri moji vožnji). Al se običajne ne obrabljajo tako zelo hitro?
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Ne feb 01, 2004 10:51 pm

Sicer sem pisal o svojih diskih pa teh zadeva ze nekje drugje ampak naj spet.
Kaj se pregreva pri bremzanju in pride do tako zvanega "fading-a" oz bremze kar na enkrat ne primejo vec dobro.

Normalni disk (recimo hladjeni ker jih ima skoraj vsak danasnji avto) so gladki .. in se dokaj hitro pregrejejo (mocna zaviranja - avtocesta) in ne drzi vec tolk dobr.
Potem so tukaj se zavorne ploscice ki se se sticna podloga zazge in je nekaj vedno ostane med diskom in ploscico. Torej spet ne drzi tko kot je treba.
Potem pa je tukaj se zavorno olje. Sicer ne vem kolk od vas ve kaj o tem .. ampak recimo to olje se fenomenalno mesa z vodo glede na to da je bazirano na alkoholu.
Oke ko ti bremzas se posledicno grejejo tudi celjusti (.. doh ..) seveda pa z tem tudi olje. No ja .. ce pride poleg mehurcek .. se takoj upari in je to voda .. oke pa se to velikrat zgodi pa olje ni vec to kar bi bilo lahko (V navodilih pise da je treba zavorno tekocino obnovit ali zamenjat vsake dve leti) ergo zavorno olje ne zdrzi vec svoje predvidene temperature in z vecjo temepraturo zgublja viskoznost.

Pol pa uzames ene narezane diske pa sportne plosice. Zareze na disku sproti cistijo zazgano plast in pa se ponavadi so narejeni da vzdrzijo veliko vecje temperature.
Sportne ploscice so delane iz boljsih materjalov kateri so bolj obstojni pod dolocenimi pritiski in temepraturami. Kar pa se tice hlajenja zavor obstaja vodno hlajenje (WRC avti) ki hladi celjusti in zavorno olje. Samo to je pa za nase avte cist nepotrebno :)

Sam imam gor Brembo Max narezane diske in pa Ferodo ploscice. Dokler se ne ogrjejo zavore je bolj tko tko .. potem pa ko se ogreje grabi ko pes! Specificno se to zelo fajn pozna na avtocesti ko zaviras iz 140 dol. Bolj ko je vroce bolj grabijo.

Kar se tice zavornega olja .. notri dat enega ki prenese cim vecje temeprature. Konec koncev .. ATE Blue stane samo 2000 ali manj (odvisno od trgovine)
Ce boste sami menjaval zavorno olje .. pazte da boste sprali vse kar je slo mimo ker je tako olje zelo agresivno .. spira se ga pa kar z vodo :)

LP, Klemen
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky To feb 03, 2004 4:28 pm

Jas sem imel isti problem kot ti, menjal sem diske in ploščice in zavore so se mi full segrevale tako, da so bili diski že plavi, držalo pa nič. Nato sem iste diske dal nasekat ( brembo max hlajeni) in dal gor ferodo ploščice (navadne), zdaj bremza tako kot redko kateri avto, pa še pregret se ne morejo oz. meni še ni ratalo pa sem se kar ornk trudu da bi jih.

Edina pomankljivost je ta, da moram zdaj ploščice menjat na cca 8 mesecev zneslo pa mi jih je uničit (zrabit) že v 4 mesecih. pa na dve leti menjavat diske.
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG To feb 03, 2004 11:01 pm

lucky je napisal/-a:Edina pomankljivost je ta, da moram zdaj ploščice menjat na cca 8 mesecev zneslo pa mi jih je uničit (zrabit) že v 4 mesecih. pa na dve leti menjavat diske.

Ja to pa je downside .. ploscice zelo hitro pobere .. edn od mojih rezultatov je bil tole

http://users.volja.net/tomcat/ploscica1.jpg
http://users.volja.net/tomcat/ploscica2.jpg
http://users.volja.net/tomcat/ploscica3.jpg
http://users.volja.net/tomcat/ploscica4.jpg
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
glavca1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: So jan 03, 2004 2:20 pm

Napisal/-a glavca1 Sr feb 04, 2004 1:15 am

fantje da vam zaupam moje izkušnje kupite diske ate in jih dajte narezat če so narezani se veliko bolj hladijo in ne žgejo ploščic ploščice pa bosch in tudi olje bosch zavorni učinek bo fenomenalen to tak grabi da ne moreš verjet!!!!!!!!!!!! sem predelaval golf 2 sem mu dal narezat diske in narebrat bobne not pa bosch ploščice in čeljusti ko si pohodo bremzo je avto obstal kot bi ga zalepo na cesto!
 
glavca1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: So jan 03, 2004 2:20 pm

Napisal/-a glavca1 Sr feb 04, 2004 1:23 am

tvoje ploščlce so nula ! meni so diski popokali odtrgalo mi je cca 2cm×3 cm diska sicer so res bili debeli le 4-5 mm ampak si lahko predstavljaš da stisneš bremzo 140-150 km/h pa samo zruži in te začne nosit?????in to tik pred cestninsko postajo!!!! nove ploščice mi je zdrobilo hvala bogu da sem vseeno ustavil pred postajo
 
Uporabniški avatar
Mož čokate postave z brki
Novinec
 
Prispevkov: 204
Pridružen: Ne okt 05, 2003 1:24 pm

Napisal/-a Mož čokate postave z brki Sr feb 04, 2004 2:20 am

Ej, glavca, kako lahko človeku uspe priti v situacijo, ko more bremzat na ful s 150 km/h pred cestninsko postajo, ki jo v večini primerov vidiš na en kilometer? Obstajajo tudi table.
Hitro se daleč pride

Slika
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Sr feb 04, 2004 2:41 am

glavca1 je napisal/-a:tvoje ploščlce so nula ! meni so diski popokali odtrgalo mi je cca 2cm×3 cm diska sicer so res bili debeli le 4-5 mm ampak si lahko predstavljaš da stisneš bremzo 140-150 km/h pa samo zruži in te začne nosit?????in to tik pred cestninsko postajo!!!! nove ploščice mi je zdrobilo hvala bogu da sem vseeno ustavil pred postajo


Čudn da so ti popokal če si jih kr neki rezu pa pilu! Kup narezane ne se pa kr tko igrat z bremzam!
TJUNING PA TO...
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Sr feb 04, 2004 9:02 am

super98 je napisal/-a:
glavca1 je napisal/-a:tvoje ploščlce so nula ! meni so diski popokali odtrgalo mi je cca 2cm×3 cm diska sicer so res bili debeli le 4-5 mm ampak si lahko predstavljaš da stisneš bremzo 140-150 km/h pa samo zruži in te začne nosit?????in to tik pred cestninsko postajo!!!! nove ploščice mi je zdrobilo hvala bogu da sem vseeno ustavil pred postajo


Čudn da so ti popokal če si jih kr neki rezu pa pilu! Kup narezane ne se pa kr tko igrat z bremzam!

ne ne to je šparpaket tuning...
fora je ko so narezani par jurjov dražji... in mnogo boljši
SlikaSlika
 
Vinetou
Novinec
 
Prispevkov: 107
Pridružen: Po jul 14, 2003 7:01 am

Napisal/-a Vinetou Sr feb 04, 2004 9:32 am

Mimogrede,

kako sam lahko ugotovis/ves kdaj so zavorne ploscice dosti znucane?

Ne mi rect, da ko ne delajo bremze vec, ker pol je ze cist kriticno in ocitno...


Lp.

Vine
Vinetou
 
bsmuk31
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Pe jul 11, 2003 7:39 pm

Napisal/-a bsmuk31 Sr feb 04, 2004 9:37 am



Sej nekej pleha je pa se ostal :lol:
Klikni za povezavo na salon.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov