Prosim, da sedaj vse kar imate v mislih v slabsalnem in vse to kar je bilo napisano tudi pozabite in prosim preberite naslednji tekst (karekirano prisluhnite mi):Taksne stvari oz. taksne ideje kot jih lahko sedaj preberemo v tej temi, nastanjeno le zaradi tega, ker nekdo nekoga poslusa in nadaljuje v svojem slogu (ponavadi je slabsalni). V tem primeru nastane ogromen konglomerata popolnoma napacno dojemljivih postov ali pa le na pol prebranih, kar povzroci enak ucinek ali pa se celo slabsi.
Najprej bi se cisto po clovesko in z eticnimi naceli zahvalil nekaterim za omembo supporta,
Velika Hvala. To, da se besedilo konca s tvojim nickom je ogromna potrditev za vse grde misli itd. Glede na to, kot sem ze v ZSju, ki ga je LoCo izpostavil tudi sam povedal, da v primeru normalnega pogovora je tudi normalen odgovor. Mimogrede, kar se tice TA-ja sem precej casa namenil le odgovorom in v nikakrsnem smislu se nikoli, nikoli ni koncalo "me ne zanima". Mislim, da bi tisti, zaradi katerih imam 175% (st. je prav) nabasan ZS box dobro tudi vedo, kaksen interes ustvarjam za ta forum. Na kratko bom le omenil kot je ze bilo citirano, 10.let nisem vrgel stran in to ni lahko izreci, zal. Verjetno bodo tisti, ki jim je v interesu sodelovanja in seveda predvsem tega "lahkega" besedila tudi doumeli nekatere stvari.
Ce grem skozi nekatere poste, ki sem jih opazil, bi pri 106 kar preskocil njegovo moledovanje o spremembi avatarja, ker je ze v drugi temi lepo opozoril na svojo napako - delanje reklame drugemu. Prosimo, zamislite si, da skozi izkusnje prides do taksnega slucaja. Ta stvar ne sodi v to temo in se nikakor ne obvezuje na nacin, ki bi ga ta tema rada povedala. Zato nadaljujem s konglomeratom, ki zopet niti ne sodi v ta sklop in sicer, zakaj nekaterim ne brisemo celotnih tem. Odgovor je sledec, da so se po pravilniku brisali le linki in avatarji lastnega ali prekritega oglasevanje, ki se ni izvedel takoj, vendar sele cez nekaj casa, ko je uporabnik zopet in zopet in zopet postavil, tukaj pa se vidi, da je stvar presla v prekrito. Sedaj pa prosim vse, koliko casa mislite, da je potrebno, da se taksna stvar vidi? Ce si pozoren na detajle potem kmalu. Ze ogromno stvari je bilo reseno ravno s to besedo, detajli, ogromno. Prav tako zopet ni tuje pri taksni temi omenjena prenova itd. Mislim, da smo skozi nekatere aspekte ze sli pri clanku ob koncu leta almanah ter 10 let a.com (verjetno ste ga vsi prebrali). Pa se vrnimo nazaj na samo srciko problema oz. stvari zaradi cesa je nastala ta tema in ne konglomerat ze mojega videnja.
Stari uporabniki, sem zelo med njimi in poznam celotno "sceno" od zacetka ter skozi cas. Res je, da marsikomu je bilo tole prevec disece na zasluzek, ker ze sedaj povem, da nimam nikakrsnega pomena in tudi sam vem, da je kakrsni koli show tezko izpeljat brez financ, ki so na koncu 0 ali pa ze omenjeno potegnit "tosl" ven. Tudi to mi je znano, da je bilo vcasih precej "chat-arsko" in s tem povezano tudi malce bolj razpuscen odnos, kar se je kasneje le se slabsalo in od tod smo kasneje dobili nazive "otroski" forum. Temu sem se tudi sam cudil, ker je bilo toliko vsebine (je se vedno) na tem forumu, ki so jo izboljsevali redki uporabniki, temu je sledil tudi obrat proti etiki, ker smo le vseslovenski in ne teamski kateri so se "free" pa tudi tam ze pocasi nekateri raje uporabljajo nek red. Mislite, da je bolje spuscati stvari po polju pri visokem ratingu? To je tista dobrodosla in hvala Bogu nekje priucena miselnost.
Nazaj k srciki:
Ker je prislo do napacnega dojemanja v nasem bi zelel, da se stvar malce po blizje pogledamo. Ves "point" je v tem, da v tem primeru kvecjemu sami sebe sponzorirate na portalu, ki ima ZELO visok rating v Googlu kar v letu 2003/4/5/6 NI BIL! sledite? Torej, v tem primeru VAM kvecjemu a.com dela ogromno uslugo po in pred eventom. Pred eventom zato, ker ste z nami in po eventu, ker nekdo, ki je bil prisoten tudi napise clanek doda slike in s tem pokaze tudi svoje pisalne spodobnosti ter promocijo eventa. Sedaj bo mogoce komu lazje pogledati skozi ta konglomerat idej. Temu se rece razvijanje in ne zatiranje.
Drugo je kar se tice oglasevanja kot taksnega, ki je povsem logicen v marketingu in se ga drzimo ze od Pompejev dalje, pa tukaj ni v subjektu in ima D-labs svoje poole. Upam, da vam je sedaj predstavljen nacin, ki je kvecjemu le DOBER za VAS. Ter, da sem s tem marsikomu pokazal, da mi ni vseeno za skupnost kako si nekdo predstavlja.
- Na samem dogodku izobesite transparent A.com,
- Napišete kratko reportažo s slikami, ki jo bomo objavili na vstopni strani A.com.
Tukaj spodaj se podajam bolj obsiren in uraden sklop, ki bo tudi objavljen v globalnem.
--
OBVESTILO VSEM ORGANIZATORJEM SREČANJ TER TEKMOVANJ
V zadnjem času prihaja do določenih vprašanj s strani uporabnikov, ki objavljajo informacije in vabila na raznorazna avtomobilska srečanja ter tekmovanja. Ker je pri nekaterih uporabnikih izbris teh in podobnih objav na forumu povzročil tudi nemalo hude krvi, nam prosim dovolite, da vam posredujemo nekaj pojasnil ter dodatnih informacij.
Najprej vas moramo opozoriti, da se objave, ki vabijo na dogodke komercialnega značaja, brišejo skladno z obstoječim Pravilnikom uporabe forume (v nadaljevanju: Pravilnik). V izogib temu se je potrebno PRED VSAKO objavo najprej posvetovati z uredništvom avtomobilizem.com preko e-mail naslova: oglasevanje@avtomobilizem.com. Skupaj se bomo dogovorili, kako in na kakšen način bo potekalo sodelovanje. Omeniti moramo, da se bomo z vsakim organizatorjem prireditve dogovarjali individualno, z željo po skupnem sodelovanju ter fair playu.
Vsaka objava srečanja ali tekmovanja komercialne narave, brez predhodnega dogovora z uredništvom, bo najprej sankcionirano z izbrisom objave. Ob ponovitvi kršenja pa bo skladno s Pravilnikom, uporabnik tudi odstranjen za določen čas s foruma. Hkrati moramo omeniti, da bo zaradi omenjene problematike v kratkem času korigiran in dopolnjen obstoječi Pravilnik.
Na koncu naj še omenimo, da je uredništvu Avtomobilizem.com v velikem interesu po skupnem sodelovanju z organizatorji tovrstnih prireditev. Želimo si, da bi v skupnem duhu medsebojnega sodelovanja, vaša izjemna energija, ki jo vlagate v organizacijo dogodkov, še dodatno bogatila portal največje avtomobilske skupnosti v Sloveniji.
Avtomobilizem.com