igre za PC in konzole, vici, smešne slike, ...
 
Uporabniški avatar
avtomobil
Novinec
 
Prispevkov: 287
Pridružen: Če apr 28, 2005 8:40 am

idealni obrati

Napisal/-a avtomobil Pe feb 15, 2008 2:40 pm

Mene zanima glede idealnih obratov med vožnjo, da se motor čim manj uničuje.
Avto,moj partner!!!!!!!!
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Re: idealni obrati

Napisal/-a kolesar Pe feb 15, 2008 2:44 pm

avtomobil je napisal/-a:Mene zanima glede idealnih obratov med vožnjo, da se motor čim manj uničuje.

pomoje takrat ko se najmanj muči, ko deluje najbolj mirno, tiho
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9988
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe feb 15, 2008 2:46 pm

Si ti aboniran na odpiranje butastih tem?

Za kakšen stil vožnje, relacija/mesto, željena poraba, avto, motor, ohranjenost, olje, svečke, naloženost itd itd te zanimajo idealni obrati?
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Re: idealni obrati

Napisal/-a im nobody Pe feb 15, 2008 2:48 pm

avtomobil je napisal/-a:Mene zanima glede idealnih obratov med vožnjo, da se motor čim manj uničuje.


takrat ko ma največ navora
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9988
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: idealni obrati

Napisal/-a esem Pe feb 15, 2008 2:58 pm

im nobody je napisal/-a:
avtomobil je napisal/-a:Mene zanima glede idealnih obratov med vožnjo, da se motor čim manj uničuje.


takrat ko ma največ navora


Torej bi ti po avtocesti z nekaterimi bencinarji pri 130 vozil v četrti (s Hondo morda celo v tretji?) :P
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Pe feb 15, 2008 3:03 pm

Ni glih tako. Optimalni obrati so odvisni od obremenitve motorja in karakteristik samega motorja. Za vožnjo po ravnem in recimo 60km/h (zelo majhna obremenitev) so optimalni čim nižji smiselni - jaz recimo vozim z bencincem v takih razmerah pri 1800-2000rpm.
Pri velikih obremenitvah (pospeševanje, hud klanec itd) pa pri tistih, kjer doseže max navor - je pa to zelo odvisno od krivulje navora. Če maš pri 3000rpm recimo 95% max navora in pri 4500 max navor, boš recimo vozil pri 3000.
Vse kar je pa več od max navora je pa samo višanje porabe in je primerno samo za dirkanje in prehitevanje. Ko prehitevam, grem seveda do rdečega polja in potem šaltam.

Lp
 
Uporabniški avatar
MANDZO
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 753
Pridružen: Po mar 20, 2006 12:08 pm

Re: idealni obrati

Napisal/-a MANDZO Pe feb 15, 2008 3:05 pm

esem je napisal/-a:
im nobody je napisal/-a:
avtomobil je napisal/-a:Mene zanima glede idealnih obratov med vožnjo, da se motor čim manj uničuje.


takrat ko ma največ navora


Torej bi ti po avtocesti z nekaterimi bencinarji pri 130 vozil v četrti (s Hondo morda celo v tretji?) :P


s hondo v drugi :twisted: hahaha
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9988
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe feb 15, 2008 3:33 pm

Energetik81 je napisal/-a:Ni glih tako. Optimalni obrati so odvisni od obremenitve motorja in karakteristik samega motorja. Za vožnjo po ravnem in recimo 60km/h (zelo majhna obremenitev) so optimalni čim nižji smiselni - jaz recimo vozim z bencincem v takih razmerah pri 1800-2000rpm.
Pri velikih obremenitvah (pospeševanje, hud klanec itd) pa pri tistih, kjer doseže max navor - je pa to zelo odvisno od krivulje navora. Če maš pri 3000rpm recimo 95% max navora in pri 4500 max navor, boš recimo vozil pri 3000.
Vse kar je pa več od max navora je pa samo višanje porabe in je primerno samo za dirkanje in prehitevanje. Ko prehitevam, grem seveda do rdečega polja in potem šaltam.

Lp


To v boldu je sploh prva pametna v temi.

Sprašuje pa za čim manjšo obrabo motorja in to verjetno ni pri 1800 obratih (povprečen bencinar). Stalna vožnja na spodnji meji obratov ne bo koristila življ. veku motorja.

So pa različni deli motorja itd z različnimi obrati različno obremenjeni - eni bolj pri 2000, drugi bolj pri 4000, tako da tudi hipotetičen primer vožnje pri stalnih obratih (povprečno najmanjše obrabe) ni dober, občasno je treba menjat obrate.
Kot sem rekel - spet butasto postavljeno vprašanje.
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Pe feb 15, 2008 3:48 pm

off:jaz bi dal tole temo v "nima veze z avtomobilizmom" :lol:
 
kixs
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 760
Pridružen: Sr feb 09, 2005 5:06 pm

Napisal/-a kixs Pe feb 15, 2008 3:55 pm

Odvisno koliko navora in moci potrebujes.

Po ravnini bencinar med 2000 in 2500 obrati. Diesel cca 500 obratov manj.

lp
Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9988
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe feb 15, 2008 3:57 pm

adis je napisal/-a:off:jaz bi dal tole temo v "nima veze z avtomobilizmom" :lol:


oz v "zabavni kotiček"

Univerzalen in najkrajši odgovor avtorju teme - Dosti gasa = višji obrati; malo gasa = nižji obrati!

Se sliši smešno, a vsebuje najpomembnejše za manjšo obrabo - to je, da ne matraš preveč motorja s pospeševanjem pri nižjih obratih in da ga ne turiraš brez potrebe (kot delajo nekatere stare mame. ko prestavljajo jajčka 2>3 pri 50 ali 60).
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Pe feb 15, 2008 4:08 pm

esem je napisal/-a:
oz v "zabavni kotiček"

Univerzalen in najkrajši odgovor avtorju teme - Dosti gasa = višji obrati; malo gasa = nižji obrati!

Se sliši smešno, a vsebuje najpomembnejše za manjšo obrabo - to je, da ne matraš preveč motorja s pospeševanjem pri nižjih obratih in da ga ne turiraš brez potrebe (kot delajo nekatere stare mame. ko prestavljajo jajčka 2>3 pri 50 ali 60).


x2
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe feb 15, 2008 7:38 pm

Energetik81 je napisal/-a:Ni glih tako. Optimalni obrati so odvisni od obremenitve motorja in karakteristik samega motorja. Za vožnjo po ravnem in recimo 60km/h (zelo majhna obremenitev) so optimalni čim nižji smiselni - jaz recimo vozim z bencincem v takih razmerah pri 1800-2000rpm.
Pri velikih obremenitvah (pospeševanje, hud klanec itd) pa pri tistih, kjer doseže max navor - je pa to zelo odvisno od krivulje navora. Če maš pri 3000rpm recimo 95% max navora in pri 4500 max navor, boš recimo vozil pri 3000.
Vse kar je pa več od max navora je pa samo višanje porabe in je primerno samo za dirkanje in prehitevanje. Ko prehitevam, grem seveda do rdečega polja in potem šaltam.

Lp


S čim se eni obremnjujejo....... kak pa naj jaz potem vozim ko imam največji navor pri 2200 obratih? potem pa krivulja navora pada...... pri 4000 obratih pa ga skoraj več ni ( jeep)
Petka pa sploh nima obratomera..... kak naj te tisto skropucalo sploh vozim?:D

Mislim da bo tole res romalo v zabavni kotiček...... vsi ki odpirate take teme.... pa sploh vsi ki se s tem ubadate..... dajte mi reč nekaj. Kak bi vozli avto ki nima obratomera?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Pe feb 15, 2008 7:47 pm

Eni so se prav razvadili s totimi obratometri ja :D
Ucas smo use po obcutkih vozli pa je blo zmerom ok. Sej scasoma pogruntas kje motor deluje najbolj optimalno in kje je poraba najugodnejsa.
 
Bucko99
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 778
Pridružen: Če apr 13, 2006 9:14 pm
Kraj: Around Ljubljana

Re: idealni obrati

Napisal/-a Bucko99 Pe feb 15, 2008 9:14 pm

avtomobil je napisal/-a:Mene zanima glede idealnih obratov med vožnjo, da se motor čim manj uničuje.


Kaj se motor med vožnjo uničuje?? :shock:
Če je tako, potem je najbolje da se voziš z avtobusom, oz. čim manj s'' Avto,moj partner!!!!!!!! '' :twisted:
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo Pe feb 15, 2008 9:35 pm

kera glupa vprašanja.
sej valda slišiš kaj mu najbl paše,če pa nimaš občutka si raje kupi kolo(oz. še na vseh drugih forumih vprašaj za mnenje :lol: )
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss Pe feb 15, 2008 9:47 pm

Čakam samo še na temo "kako hitro voziti v rikverc, da ne bom po nepotrebnem povečeval ozonske luknje" pa smo kompleni in lahko zapremo avtomobilizem.com, ker potem vemo vse. :roll:
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky So feb 16, 2008 10:12 am

lisko je napisal/-a:..... dajte mi reč nekaj. Kak bi vozli avto ki nima obratomera?

Gas do daske pa ko ne vleče več šaltaš :jy :DDD
Zdej pa mi je jasno zakaj se vedno hitrej vozim s slabšim avtom brez obratomera, ko pa s kakim ko ga ma :lol:

Drugače pa glih včeri sem se pelal za enim tdijem(sej vbistvu je važno sam to, da je bil novejši td motor) in nikjer ni šlo več ko 60, po mojem obratomerju do 2k obratov v 5. prestavi, pol pa se mu je naenkrat zgleda avto segrel al kaj in se je pelal ko nor, ker men se je pa prej mešal za njim in sem se mu začel na rit lepit ker ga nisem mogo prehitet. Js nevem al vi res mislite da so motorji od avtov pa turbine iz putra al kaj?? Si kupte pa tak avto, ko ga lahko vzdržujete ne pa da se dela gužva po cesti :?
LP Rok
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4577
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 So feb 16, 2008 10:47 am

To dogaja 1.9 TDi jem vedno ko spelujejo ne gre nikamor pol pa znori vem kako je sem vzil tistega s 130KM za po mestu ni in pika.
Drgače pa glede obratov men vedno laufa okol 2900 do 3300 1.8i benz :D pač je tak optimiran hehe do 4000 pa pride ko gre čez 170kmh :shock: 8) ima pa skalo do 6500 pol pa rdeče polje huu :-P
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3883
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder So feb 16, 2008 12:10 pm

BBoss je napisal/-a:Čakam samo še na temo "kako hitro voziti v rikverc, da ne bom po nepotrebnem povečeval ozonske luknje" pa smo kompleni in lahko zapremo avtomobilizem.com, ker potem vemo vse. :roll:


Kaksne obremenitve pa prenese prenos za v rikverc? :D
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
Vrni se na Zabavni kotiček

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov