Tomažič že drugič zapored
Tokratni rally Hella je bil(za razliko od prvega rallyja sezone) mešanica makadamskih in asfaltnih hitrostnih preizkušenj. Ta kombinacija je zahtevnejša in je nemalo voznikom povzročala precej preglavic, predvsem zaradi konstantnega menjavanja podlage in kompromisov pri nastavitvah dirkalnika. Vse to se lepo odraža v številu odstopov, saj jih je od 70 prijavljenih posadk rally dejansko zaključilo le 30. Med dobitniki novih točk pa so se znašli več ali manj stari znanci s prvega rallyja - namreč kar 10.
Tu je seveda omembe vreden Simon Tomažič, ki si je brez večjih težav privozil že drugo zmago v sezoni in ima takorekoč 100% izkupiček. Za prvo mesto so bili še najbolj v igri Mitja Bonča, Jure Smrekar in Primož Maxelj, a pojdimo lepo po vrsti. Prvo HP je Bonča celo dobil, po drugi zaostajal le dobri 2 sekundi, nato pa mu je sreča obrnila hrbet in za njegov odstop je bila kriva očitno voznikova napaka in nesreča na 5. HP s katero je bil pemierni nastop za Bončo tudi končan. Tomažiča pa sta zasledovala tudi Jure Smrekar in Primož Maxelj a njuni usodi sta se končali popolnoma različno - Smrekar je namreč obdržal 2 mesto in tako tudi končal rally, Maxelj pa ni uspel zadržati tempa in je v 8. HP zletel s ceste v drevo, imel veliko srečo da je sploh lahko nadaljeval a vseeno izgubil kar 2 minuti in pol in padel na 16. mesto. Z ponovnim napadom je na koncu le uspel osvojiti 11. mesto. Potem je tu Manojlovič, ki je zmagal dve hitrostni preizkušnji in tudi on drugič zapored osvojil 3. mesto a se je s tem dosežkom v skupni uvrstitvi uspel prebiti na 2. mesto. Na 4. mesto je prišel Janko Bolčina in tako zelo izboljšal svojo uvrstitev - s 14. na skupno 8. mesto. Peti je bil Sebastijan Laščak, šesti pa Igor Slapar ki na Pirelli rallyju sploh ni osvojil točke. Prve točke v sezoni pa so osvojili še Domen Berlič(9. mesto), Marko Mejak(10. mesto) in Jani Praprotnik(14. mesto). Identične uvrstitve kot v prvem rallyju pa so dosegli še Matej Tušar, Jovica Petkovič in Matjaž Pavšič. Tušar in Petkovič sta sicer naskakovala višje rezultate a zaradi ogromnih težav, nesreč in podobnih "pripetljajev" (Tušar je bil celo kaznovan s časovnim pribitkom zaradi prehitrega štarta) sta lahko zadovoljna z doseženim - oba sta v skupni razvrstitvi napredovala za eno mesto. Med ekipami je prvo mesto prevzela Potenza Attack saj je poleg Tomažiča veliko točk prinesel še četrto uvrščeni Bolčina. Drugo mesto je z odlično predstavo Smrekarja in Manojloviča zasedla ekipa STi GTI Motorsport. Prvouvrščena ekipa po Pirelli rallyju, Shark Racing Team, pa je sedaj po zaslugi Maxeljevih in Tušarjevih napak nazadovala na 3. mesto. Nazadovale so še ekipe Pussy Rally Team, Muha.cc Team, MARTINI Racing team in Subaru Racing napredovale pa so Kurji Vrh Team in pa prvič med dobitniki točk ekipi Thin Rally Team ter SLO Rally Team.
Na koncu pa velja omeniti še Mira Hvaliča, ki edini vozi s Fiat Puntom S1600 in čeprav je z ogromnim časovnim pribitkom končal na 27. mestu, vseeno skupaj z Lončarjem ki vozi Lancerja skupine N(tokrat ni štartal) utirata pot tem skupinam za naslednjo sezono.
Premor ne bo dolg zato pozivam vse tekmovalce k treningu da bi tako naredili naslednje rallyje še bolj zanimive in pestre in predvsem polne pravih borb. Naslednji je Castrol Rallye, ki bo potekal od 29.10. do 2.11. in...se vidimo na štartu!
McBajs
http://rally.e-idrija.si