SAFRANE je napisal/-a:Tooooooooorej:
najprej bom vsem lepo napisal razloge zakaj enostavno mislim, da imam dovolj izkušenj in znanja o tem, da lahko sodelujem v tej debati :
1.) doma smo mel do sedaj 8 Mercedesov (zadnji pogon)
tudi že take ki imajo esp, asr in nevem kakšna j***a še! z njimi smo se prevozili marsikje, tudi v klance in to pozimi. Vendar žal kadarkoli je bil sneg pa da je bil klanec nismo mogli priti konkretno do naše hiše. NIKDAR! Pa ne samo do naše hiše, problemi so bili na smučarijah in še kje. Mogl smo nabavt pol verige s katerimi si potem res (priznam) povsod prišel, ampak to je že pomenilo, da si mogu it vn in se jebat z fakingverigami!
2.) sam sm delal na Mercedesu, jih testiral, hodil na teste varne vožnje v Avstrijo ipd. in sem videl kaj zadnji pogon zmore, vendar tudi kaj ne!
3.) imeli smo že in imamo spet vozilo s 4kolesnim pogonom = tko da tut o tem vam komot lahko kej povem, ker imam tudi na to temo izkušnje oz. kot gerchy pravi ''pod rokami''
4.) vozila na prednji pogon pa itak da smo meli oz. jih mamo še.
5.) no pa še to : če bi slučajno misll da jest al pa moj fotr ne znava vozt, mam pa za dokaz še dosti drugih znancev ki imajo razne Mercedese in BMWje in so prav tako imeli/imajo težave pozimi in v klancu
6.) ne bom povedal imena in priimka, vendar lahko pa se zanj pozanimate, gre za direktorja prodaje rabljenih vozil BMW Slovenija (AvtoAktiv) s katerim se dobro poznam. Večjega maniaka na BMW še nisem srečal: bmw gor, bmw dol, bmw je najboljše kar je lahko. Samo FANTJE(!) tudi on mi je sam žal mogel priznati da če pa je klanec in sneg ima pa BMW dejansko probleme. Pravi da ima tudi njegov fotr 30 let že skoz sam BMW ampak pozimi, se z njim NE vozi. Ker je sneg in ker imajo klance in ker se je vedno zgodilo da so bili problemi.
Se pravi na vse teme :
-zadnji pogon
-prednji pogon
-4x4
imam vso pravico govort, ker imam SAM izkušnje z njimi in sem SAM videl kaj zmore en sistem in kaj drugi.
OK?
no to samo za začetk, tolk da navte preveč pametni , zdej pa prosim lepo začnimo z debato:
@gerchy :
1.) zakaj naj bi bil 4x4 počasnejši od zadnjega v ovinkih ? ok to je res sicer dokaj možno, samo da je pa mal snega pa da bo ovinek pa pripelji ti z 4x4 s neko določeno hitrostjo (ki naj bo malo višja) pol pa še z zadnjim pogonom z isto hitrostjo pa se boš učil drsanje z avtom...
2.) to zdej sploh nima veze kokrat je pri nam toliko snega. Ok mogoče ga v centru LJ res ni tolk in so ceste res boljš poštimane, sam mene boli falus kako je v LJ! jest hočm bit povsod varen, jest hočm povsod tudi pozimi pridt in ne samo po določenih cestah in samo ob določenih dnevih!
jest sm ti povedal recimo konkretni kraj, kjer jaz stanujem:to je pa na 750m nadmorske višine, pod goram, klanc je nevem že kolk procentn (mislem da 18 % ) in kle JE problem z zadnjim pogonom-bistveno večji kot v nekem Renaultu ali keremkoli drugemu z prednjim pogonom. Da z 4x4 sploh ne primerjam, ker je to tank v primerjavi z zadnjim pogonom.
Nehi ga srt da je na mokrem bolj zanesljivejša lega z avtom ki ima na zadnje pogon kot pa z nekim ki ima na sprednje. Matr če bi to zdejle bral kšn Kuezmič bi poču od smeha.
Se vidi da ti še nisi preizkuašl teh razlik, drugače nebi kej tazga NIKOL mogu rečt.
3.) absoultno gerchy, kle ti dam čisto prav in nikdar nisem trdil drugače: tudi z 4x4 ne boš premagal fizike, samo extremi so lahko večji. lahko prideš z višjo hitrostjo, lahko šele kasneje zaviješ=sam te bo še vseen vn iz ovinka potegnil, medtem ko pa ti bo zadnji pogon že začel po svoje rint in vpr. če je kdorkoli kle iz foruma že tolk profi da bi ga znal takrt nazaj obvladat-ga ni, ker je to v stotinki.
En fant ki sem mu uvozil 525tds-a je imel prej 318is coupe. In kje je sedaj ta avto ? razbit. Zakaj ? ker se je fant raztrešu ker je bil dež on pa kr po ovinkih kt da ma quattro. Isto na Igu pri LJ. Eni mulci z 523i po ovinkih proti kureščku, ga gonjo, waw najbolj jim je k jim je fotr avto dal, pridejo na ovinek ki je imel po desni strani malo peska in kaj je spet blo ? opa. bumf v grabn. Avto stolčen, fantje pa vsi haltrčk za vrat. Dej nehi no! zadnji pogon je definitivno BOLJ NEVAREN v malo slabših razmerah in da se gre za ovinke in klance. To je bilo enostavno že prevečkrat dokazano, da bi zdej ti lahko to spremenu. In ne prihajaj mi zdej s tem da folk ne zna vozt al pa da ja valda da če je slabši vreme morš to temu prilagodit. Seveda morš! sam ne pa tko da vozš pol k po jajcih! in samo tko se ti z BMWjem pozimi, na ovinkih in v klancu nč ne more zgodit, lče vozš k po jajcih. Medtem ko pa če maš 4x4 pa samo punim! elektronka vse poštima in avto vleče ko zmaj! tojto!
4. kar pa se Passata tiče te moram pa žal popraviti.
Preden se boš kaj upiral ti lahko povem
-da če me boš dost razdražu sm it zmožn iskt to revijo, ti napisat št. in ti jo naročit iz zaloge da boš prebral
-pojdi po prospekt od Passata
-vprašaj na nekem VW servisu
no zdej pa začniva.
Naš Passat je na 4pogon, vendar ker je letnik 99 se je vodil še pod oznako Syncro.
Ker so imeli pri Passatu prostorske težave (to se pozna pri za 20 L manjši prtljažnik ter bistveno manjši predal pri sovozniku) so v Passate vgradili sistem Quattro.
Se pravi gre za čisti normalni PERMANENTNI 4 pogon v kombinaciji z EDS sistemom.
Razmerje se lahko spremeni od 30:70 do 50:50.
Ko je leta 2000 prišel Golf Iv z oznako 4motion, je ta nakazal nov VWjev 4pogon: to je (kot si že ti omenil) preko haldex sklopke.
Ker je sedaj vse skupaj čudno izpadlo zaradi imen, je VW (citiram po reviji automotorundsport ko so imeli intervju z direktorjem tehnike pri VWju: ''zaradi tržnih razlogov'') spremenil ime iz Syncrio na 4motion še pri Passatu. Vendar pogon je pri vseh Passatih v resnici še vedno PERMANENTEN! Če ne verjameš lahko vprašaš na vw, če še vedno ne verjameš, pa vzemi enga 4motion Passata , mi ga razstavi in najdi v njem haldex sistem. Tko je. Tko da VW Passat ima v resnici quattro sistem s katerim je (tudi to revijo ti loh pošljem) v ams leta 99 zmagal na testu 4x4 (imeli so audi TT quattro, BMW ix, Daihatsu Terios, MB E 320 4matic, Subaru Legacy, VW Passat V6 syncro, pa še ene par jih je bilo) In tam je tudi narisan prerez Passata Syncro (ker je ravno takrt vn prišel) in kompletno obrazloženo zakaj so dali sistem quattro notr.
Na tolk o tem. Tko da kle si se zmotu.
@pugi=@ : možno, vendar jest ti govorim kako je če je mal slabš vreme in kle ti lahko povem da ma res velik svojih, fotorvih in še od mrsikoga izkušn ki mi potrjujejo mojo tezo o zadnjem pogonu. j**e se pa men zdej kako bom podriftal po ovinkih človek!
kwa ? si kupm s-klasso in kaj ? nej grem driftat z njo????nehi ga srt človek...
@DJ Dry Visage : oprosti ampak kle gre čist samo za varnost! boš hotu it nevem, na krvavc (evo k ga vsi mal bl poznate) pa boš šu na ta sredn plato parkirat k mal visi dol pa še v levo proti grabnu, pa zmeri je zasnežen. No pa pejd ti ke z enmu A6 quattro parkirat pa pol vn spel, pa pejd z eno 5ko, pa bomo vidl. Z audijem boš vmes že v LJ ko se ti bo uspel z 5ko šele dobesedno vn zrit.
Kolega ki stanuje v Novih Jaršah (za tiste ki ne poznate LJ) to je del LJ pri Cityparku, skratka LJ, skratka mesto, skratka vaše ''vredu'' razmere tudi pozimi,
Imel je Passata 4motiona parkiranega na parkingu pred bloki kjer stanuje.
Ko je plug plužil je pustil tisti rob snega ki ga spluži direktno pred celo vrsto vozil ki so bili tm parkirani. No in kaj je blo ? en je mel 5ko se matral, pa mašino do konca, pa mašino čist naizi, se zibal sm in tja (žiga-žaga), kopal in nevem kaj-na koncu mu je kolega mogu it pomagat da ga je porinil čez tist rob od snega!!!
kaj pa je bilo z Passatom ? lepo reklc obesil zadaj, se vsedel v avto, gasa in to je to! kot da nič ni na cesti!
a razumeš kaj ti hočm povedat??? dejansko NI PRIMERJAVE kolk je 4x4 boljši in bolj varen od zadnjega pogona.
Sej te razumem ja, teb je pač BMW kot BMW carski. Sej je krasn avto, samo če sedajle izključiš emocije o oblikaj, menjalnikih in motorjih BMW in greš samo na primerjavo z pogoni, boš žal moglel priznati da v tem primeru BMW izgubi bitko-že z prednjimi pogoni z 4x4 pogoni pa itak da sploh!
Prosim pa da ne posplošuješ zakaj naj se folk k bi mel audija nebi mogu vozt tko luksuzn. Hallo ? Audi ima (če že hočš vedt) trenutno bistveno bolj komfortno (in bolj nastavljivo) podvozje kot katerikoli BMW.
In oprost jest bi mel 100x rajš a8 namest 7ice, a6 namest 5ke in a4 namest 3ke.
Oblika mi je lepš, še več tehnologije in pa quattro, ki ga nobeden (morda le še Subaru) prekaša. Samo to je moje mnenje da mi je pač lepši a razumeš? to kle ni relevantno. Kle gre govor samo o zadnjem pogonu.
@bandit : človek ti nis normaln...lej kakšne vn strelaš ?
pa človek moj fotr je mel včas ta velke S-klasse, pa so se po mojem čist fajn počutle v garaži na Vetrnem. Aj prov ?
Seveda da se kupujejo zadnji pogoni. Sej ti pravm, da če so ceste ravne (nevem npr.Nemčija: same avtoceste) ki so skoz zrihtane pol valda da se jim j**e!
samo en tak k sm pa jest, k sam živim v gorah, kjer so ceste lahko slabše, kjer je klanc, ker se tut rd kdaj km zapeljem k ni lih tip-top cesta zmer, ker grem pozimi rad smučat = oprost to so pa zame že argumenti, ki enostavno povejo da avto na zadnji pogon zame ni pametna izbira. Pika. Teb k se sam od Gorič pa do Krana vozš, ok->boš pa enkrat šu še km drugam, boš pa vidu kako ti bo fajn če te bo, nevem avto za 15 mio sit, na cedilu pustu in to zarad enga mal večjega klanca in snega na njem!!!
noja upam da ste začel mal bl vrjet. Še enkrat vm pravm. Tokrat ne govorim NIČ na pamet! vse take avte smo mel doma, smo jih vozili po vseh razmerah, sem jih jest vozu in zato vm govorim čisto iz IZKUŠENJ!
zdej mi pa prosim vi povejte (in to po pravici) :
ALI STE PRI VAM DOMA ALI PA VI SAMI IMELI ŽE VSE VRSTE POGONOV ? IN NE ZA EN DAN, AMPAK VEČ LET, TKO DA STE LOH MARSIKAJ SPROBALI, SE Z NJIMI VOZILI V MARSIKATERIH RAZMERAH IN DEJANSKO LAHKO POTEGNILI PO NEVEM NPR. 10IH LETIH FAZIT ZA POGONE ? GERCHY ? PUGI=@ ? BANDIT ? NO IN VSE TIHO JE BILO...
PA LP
JOHNY
