Ice_Angel je napisal/-a:...navaden sedicivalvole kter ga je sprobu ki ga ze ni imel vam lahko pove kaj dela avto...
No....jest sem že več kot par let ponosen lastnik Fiat Tipona 2.0 ie 16V oz. sedicivalvole. Avto ima serijsko 8,4sec 0-100km/h -
http://www.carfolio.com/specifications/ ... ifications
- in 1180kg! Tisto, ko so se pri uvozu/homologaciji/ponovni registraciji zmotli in v prometni piše, da so lažji je napačen podatek. Moj je mel po prometni 1020kg pa sem ga šel po tehničnem ponovno reg. in se je zmotla una na upravi in od takrat je imel moj tipo 1000kg. Po tehtanju smo ugotovili, da ima malo kg pod podatkom v knjigi in sicer 1160kg.
Glede tuninga je bilo narejeno sledeče - drugi bati, znižana glava, polirani vetnili, povečani in polirani sesalni in izpušni kanali, poliran izpušni kolektor - brez katalizatorja - športni zadnji lonec, športni filter oz. CAI tako, da se je odzgoraj zaščitil filter, da ni vlekel toplega zraka od motorja, chiptuning + komplet generalka. Kljub vsej tej predelavi z serijskim menjalnikom in 1160kg nismo spravli tipona pod slabih 8,0sec 0-100km/h. Končna je bila 235km/h, čeprav da zadnjih 20-25km/h bolj mučnih in tudi dvomim, da je to realno, ker se števec 100% laže oz. kaže narobe. Tolko glede serijskega tipona z malo modifikacijami
Verjamem, da za 4000€ in profesionalnem delu lahko marsikaj doseže, sploh če se mojster potrudi. Ne mislim trdit, da se lažeš ali karkoli ker to ni moja stvar....zanima me samo, če je bilo kaj spremenjeno na glavni gredi oz. kaj je bilo narejeno, ker ko smo mi razstavli motor in iskali drugego je dejstvo, da ima tipo zelo slabo glavno gred in večina jim zaribljejo ojnični ležaji - tudi če je zadost olja. A si ti mogoče povečal pretočne kanale za olje? Kakšno imaš pa oljno pumpo not - koliko pritiska olja imaš pri polnem gasu? Ker sem jaz nameraval ta pretok in mazanje izbolšat samo kanal za mazanje ki je zvrtan skozi gred je vedno samo na enem mestu na povrsini kjer nalega ležaj, torej če pride do previsokega pritiska olja potem ta začne odrivati ojnico iz centra tako da na mestu kjer je kanal nastane precej debel oljni film na drugi strani (180 stopinj) ležaja pa je zelo tanek oz ga sploh ni....kako si ti oz. so ti rešli ta problem?
Glede na to, da me še koj moti da moram motor zelo v obrate vrtet bom verjetno še kaj drugega moral spremenit....a ti imaš druge injektorje not? Če jih imaš, kako se ti obnesejo pri polnem tiščanju? Ker serijski so skoraj vedno preslabo dimenzionirani in ne zdržijo dolgo časa polnega tiščanja zato sem jaz razmišljal dat druge not z več pretoka samo potem moram spet spremenit krmiljenje ecu-ja, da nebo avto zalivalo...

potem pa še močnejšo bencin pumpo

A maš ti mogoče v avtu za regulirat pritisk bencina? Daj napiši malo več o predelavi na Tiponovem motorju in če ni skrivnost cene, da mal vidim kaj si lahko letos še privoščim
