Taki položaj je značilen predvsem za nihajno premo. Ki pa je po drugi strani značilna po tem, da seje svoj čas uporabljala pri avtih z motorjem zadaj. Tako da je bilo treba najt neki japonski avto z italijansko karoserijo, ki ima motor zadaj, in katerega znamka ne obstaja več. Vsaj ne pri avtomobilih.
Pri tistem 'motor zadaj', in po velikosti karoserije, mi je dejansko najprej na misel padel Hino, ki je začel z izdelavo licenčnih Renaultov 4CV, poznejši modeli so bili precej podobni (vendar z japonskim pridihom) renaultu 10 - to je bil hino contessa. Vendar nisem pri omenjenem našel nobene podobnosti s tem. Nakar sem vrtal malo dalje, in očitno našel pravega. Dobra uganka je bila tole, dobra.
Mimogrede, ko sem vprašal glede sorodnosti z Renaultom... tale avto ima vrstni štirivaljnik z 893 ccm, vrtina in gib sta 59,6 × 80 mm. Tale zadnja cifra mi je prvo padla v oči. Pa veste zakaj? Zato, ker je renaultov 845-kubični motor (tudi v katri so bili!) imel vrtino 58 mm pri gibu istih 80 mm. Pa ne me spraševat, od kod vem to na pamet...

Dejansko je presneto malo motorjev tako podobne prostornine in zasnove, ter identičnega, presenetljivo dolgega giba.
Kje je zdaj naslednja uganka?

Pa spet upam na kaj starejšega.
