RENO911 je napisal/-a:Bincinarji so vsi nastavljeni, da nekako normalno dihajo pri 2100, 2200 obratov/min. Drugače pa se da, ko doseže željeno hitrost, peljat skoraj vsak avto skoraj brez gasa tudi nekaj malega pod 2000rpm in takrat je poraba res minimalna.
Ne razumem pa ljudi, ki govorijo, da bencinar deluje normalno tudi preko 3000 obratov. Ni bencinarja, ki takrat nebi laufal prekomerno (brnel), pa ni pomembno o koliko konjskem avtu govorimo. Normala pri vseh je od 2000-2500rpm, pa naj gre za 50 ali pa 250 konjskega bencinarja (no, za 50KM ne vem, za nekaj čez 100KM in naprej pa je tako). Drugo so pospeševanja, prehitevanja, vožnje v klanec in podobno.
adis je napisal/-a:prvo me zanima kako avto gre in če sploh gre oz. potegne km ko ga pohodš v npr. 3 , 4 ali 5 pri 1200-1500obratih....lol
Pavel_P je napisal/-a:tomzzi je napisal/-a:Itak, da je slabo za motor če se ga vozi na zelo nizkih obratih. Večja obraba motorja in njegovih delov je jasna.
......
Kar je pod 1800 je že skor matranje mašine za bencinarja.
Kaj pa kšni avti z avtomatskimi menjalniki, ki prestavijo v nekako najvišjo možno prestavo in imaš avto večinoma na 1500 ali manj... Zakaj je to slabo za motor in obrabo?
Pavel_P je napisal/-a:RENO911 je napisal/-a:Bincinarji so vsi nastavljeni, da nekako normalno dihajo pri 2100, 2200 obratov/min. Drugače pa se da, ko doseže željeno hitrost, peljat skoraj vsak avto skoraj brez gasa tudi nekaj malega pod 2000rpm in takrat je poraba res minimalna.
Ne razumem pa ljudi, ki govorijo, da bencinar deluje normalno tudi preko 3000 obratov. Ni bencinarja, ki takrat nebi laufal prekomerno (brnel), pa ni pomembno o koliko konjskem avtu govorimo. Normala pri vseh je od 2000-2500rpm, pa naj gre za 50 ali pa 250 konjskega bencinarja (no, za 50KM ne vem, za nekaj čez 100KM in naprej pa je tako). Drugo so pospeševanja, prehitevanja, vožnje v klanec in podobno.
Zvok pri hondi pri 7-8k ni brnenje, ampak poezija, pravi balzam za ušesa
wavemaker je napisal/-a:če imam namen peljati s konstantno hitrostjo vozim pri nizkih obratih (1800-2000)
če hočem pospešiti pa vržem prestavo nižje... ne vem, zakaj bi pospeševal pri 2000 1500 obratih, če tam ne gre nikamor...?
Wolfgang Ullrich je napisal/-a:LP!
Sem v dilemi glede mišljenja o tej zadevi.
Ali res škodi motorju, če pri nizkih obratih(bencinski 1200-1500) v dokaj visoki prestavi(3.,4.,5.) pohodimo naenkrat gas do podna? Moje mnjeje je da to resnično škodi motorju in ga zapacuje, nekateri pa pač pravijo da je to za motor zelo dobro , saj je tadej zelo majhna poraba(dušilna loputa je na široko odprta in deluje motor gospodarno?)
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov