igre za PC in konzole, vici, smešne slike, ...
 
Uporabniški avatar
RENO911
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: To jun 26, 2007 9:53 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a RENO911 Pe avg 10, 2007 12:45 am

Bencinarji so vsi nastavljeni, da nekako normalno dihajo pri 2100, 2200 obratov/min. Drugače pa se da, ko doseže željeno hitrost, peljat skoraj vsak avto skoraj brez gasa tudi nekaj malega pod 2000rpm in takrat je poraba res minimalna.

Ne razumem pa ljudi, ki govorijo, da bencinar deluje normalno tudi preko 3000 obratov. Ni bencinarja, ki takrat ne bi laufal prekomerno (brnel), pa ni pomembno o koliko konjskem avtu govorimo. Normala pri vseh je od 2000-2500rpm, pa naj gre za 50 ali pa 250 konjskega bencinarja (no, za 50KM ne vem, za 100KM in naprej pa je tako). Drugo so pospeševanja, prehitevanja, vožnje v klanec in podobno.
Zadnjič spremenil RENO911, dne Pe avg 10, 2007 12:54 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Pavel_P
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: To jun 26, 2007 8:47 am
Kraj: Kr&Lj

Napisal/-a Pavel_P Pe avg 10, 2007 12:53 am

RENO911 je napisal/-a:Bincinarji so vsi nastavljeni, da nekako normalno dihajo pri 2100, 2200 obratov/min. Drugače pa se da, ko doseže željeno hitrost, peljat skoraj vsak avto skoraj brez gasa tudi nekaj malega pod 2000rpm in takrat je poraba res minimalna.

Ne razumem pa ljudi, ki govorijo, da bencinar deluje normalno tudi preko 3000 obratov. Ni bencinarja, ki takrat nebi laufal prekomerno (brnel), pa ni pomembno o koliko konjskem avtu govorimo. Normala pri vseh je od 2000-2500rpm, pa naj gre za 50 ali pa 250 konjskega bencinarja (no, za 50KM ne vem, za nekaj čez 100KM in naprej pa je tako). Drugo so pospeševanja, prehitevanja, vožnje v klanec in podobno.

Zvok pri hondi pri 7-8k ni brnenje, ampak poezija, pravi balzam za ušesa 8]
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Pe avg 10, 2007 1:53 am

adis je napisal/-a:prvo me zanima kako avto gre in če sploh gre oz. potegne km ko ga pohodš v npr. 3 , 4 ali 5 pri 1200-1500obratih....lol


Men. 5 prestava 1500 po mestu skos :lol: Pa "pospeševanje" (bolši izraz bi bil spreminjanje brzine med premikanjem) tudi od 1000 obratov na gor. Vse z uporabo "tamale" lopute, pa se čist normalno za vsemi 1.0 po mestu peljem.
Po mestu ponavad motor ne vidi čez 2500 obratov (nad tolk se že skoraj neda na tamalo loputo), razen je treba kej hitrej pospeševat (naprimer zavijanje levo), ali pa če se vidi da je kdo za mano, ki bi hitreje pospeševal.

P.S. Sorry če sem zdele kako čist neumnost napisu. Pozn je, neda se mi brat kaj sem pisal...
Slika
 
Uporabniški avatar
DonFilipo
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Pe okt 22, 2004 5:20 pm
Kraj: 18S; 172W - najdi na karti

Napisal/-a DonFilipo Pe avg 10, 2007 5:43 am

Najbolj primerno je avto voziti v obratih kjer ima najvecji navor. To pa da ga boz zapackau pa ni res. sej danasnji avti nimajo vec karburatorja da mu not vlije deci goriva naenkrat, ampak vse krmili elektronika. vozi kakor hoces, avta ne mores uniciti ne z enim ne z drugim nacinom voznje.
--= Hasta La Vista Don =---

Impreza STi 330 SE
440i
R1200 RT
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael Pe avg 10, 2007 6:20 am

Hm... meni so na servisu, pa kolega tudi ki se s tem ukvarja rekli, da vožnja v nizkih obratih ni problem, dokler motor normalno diha - kdaj pa ne diha normalno se pa tako sliši. Naprimer: če ma motor zvok BR BR BR BR, ko boš ti prestavu mora spet dalje it BR BR BR, ne pa RRRBBBRRR RRRRBRRR in zvok bo pridušen - takrat zagotovo pospešuješ v prenizkih obratih in to stanje ni dobro za motor, če pa ti sicer voziš v nižjih obratih, pa vsak po besedah omenjenih sodeč to ni nobem problem, le kdaj pa kdaj je treba na avtocesti motor zluftat, sicer postane zaspan. Sam vozim striktno dizla med 1500 in 2220 obrati (2200 je meja za prestavljanje) in je dejansko motor postal prekleto len... no po 400 km avtoceste in 150 na uro, se je malo zbudil.

Koliko pa je tista meja, da boš ti lahko normalno potegnil z nekim avtom in kdaj prestavljat, pa je predvsem odvisno od vrste motorja, prestavnih razmerij, območja navora in posredno s tem tudi od števila prestav. Naprimer: v seat leonu (1.9 TDI s 105 km in 5 prestavam) lahko prestavim v višjo prestavi pri 2100 obratih, nakar padejo obrati na nekje 1500 in avto normalno povleče. Če prestavim prej, oziroma skušam pospeševat iz npr 1300 obratov, se avto trese kot bi peljal zetorja. A isti motor v touranu s 6 prestavam, lahko povsem brez težav pelješ med 1300 in 1600 obrati. In pri bencincih je podobno, s tem, da je ponavadi ta meja obratov nekoliko više: v Ibizi 1.4 60KM je motor pričel vleči pri nekej 1700 obratih, pri 2500 sem pa šaltal. Pa tudi med testiranjem Leona 1.6 s 102 KM se je avto povsem zgledno, brez ropotanja dalo peljat od 1800 rpm dalje..

Pospeševanje v prenizkih, oz nizkih obratih na polno, pa je brezveze - oziroma delanje usluge naftni družbi. Pospešujem z občutkom toliko, kot dejansko avto zmore. Če potegneš s prenizkih obratov, te avto npr do polovice gasa posluša, potem pa vleče isto naprej - zakaj torej sploh tiščat gas do konca?... stara kmečka pamet pravi: noben extrem ni dober (ne gore ne dole).... :D
 
mikimis
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: Če avg 09, 2007 9:53 pm
Kraj: missing data...

Napisal/-a mikimis Pe avg 10, 2007 6:29 am

@kael: ti pa res v vsakem svojem postu omeniš svojeg dizla, četudi je debata o bencinarjih :roll:
res, 105 tdi je pa res biser od dizlov :D
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael Pe avg 10, 2007 7:03 am

@mikimis: ni bil namen posta omenjanje avtomobilov :roll: :roll:
 
Uporabniški avatar
uros_p
Novinec
 
Prispevkov: 485
Pridružen: Ne jul 01, 2007 4:37 pm
Kraj: Prevalje

Napisal/-a uros_p Pe avg 10, 2007 7:21 am

Pavel_P je napisal/-a:
tomzzi je napisal/-a:Itak, da je slabo za motor če se ga vozi na zelo nizkih obratih. Večja obraba motorja in njegovih delov je jasna.
......
Kar je pod 1800 je že skor matranje mašine za bencinarja.

Kaj pa kšni avti z avtomatskimi menjalniki, ki prestavijo v nekako najvišjo možno prestavo in imaš avto večinoma na 1500 ali manj... Zakaj je to slabo za motor in obrabo?


Verjetno so si tudi avtomatiki med seboj različni, pri meni avtomatik prestavi v najvišjo možno prestavo pri konstantni vožnji. Če pa želiš pospešiti, prestavi ustrezno število prestav nižje - odvisno od količine pritisnjenega gasa. Torej ko dodaš gas, elektronika ne bo vztrajala s pospeševanjem pri recimo 1000 ali 1500 obrati, temveč bo prestavila v ustrezno prestavo.
Slika
 
bostjan2012
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: Ne mar 19, 2006 10:37 pm

Napisal/-a bostjan2012 Pe avg 10, 2007 12:24 pm

Kael ;) Se popolnoma strinjam z tabo.
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN Pe avg 10, 2007 3:44 pm

Pavel_P je napisal/-a:
RENO911 je napisal/-a:Bincinarji so vsi nastavljeni, da nekako normalno dihajo pri 2100, 2200 obratov/min. Drugače pa se da, ko doseže željeno hitrost, peljat skoraj vsak avto skoraj brez gasa tudi nekaj malega pod 2000rpm in takrat je poraba res minimalna.

Ne razumem pa ljudi, ki govorijo, da bencinar deluje normalno tudi preko 3000 obratov. Ni bencinarja, ki takrat nebi laufal prekomerno (brnel), pa ni pomembno o koliko konjskem avtu govorimo. Normala pri vseh je od 2000-2500rpm, pa naj gre za 50 ali pa 250 konjskega bencinarja (no, za 50KM ne vem, za nekaj čez 100KM in naprej pa je tako). Drugo so pospeševanja, prehitevanja, vožnje v klanec in podobno.

Zvok pri hondi pri 7-8k ni brnenje, ampak poezija, pravi balzam za ušesa 8]


z v(r)tec-om al brez njega?
 
Uporabniški avatar
Pavel_P
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: To jun 26, 2007 8:47 am
Kraj: Kr&Lj

Napisal/-a Pavel_P Pe avg 10, 2007 3:55 pm

Verjetno si mislil vtec? V bistvu vseeno, z ali brez. Enako pa velja tudi za večino ostalih avtov, ne samo za honde :)
Vsaj zame..
 
Uporabniški avatar
blindek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 553
Pridružen: Če jun 16, 2005 4:55 pm
Kraj: Pomurje

Napisal/-a blindek Pe avg 10, 2007 4:03 pm

pri meni je enako kot je uros_p povedal in mislim da je pri vseh avtomatskih menjalnikah tak, saj je to tudi logično da se nebo motor mantral z 1500rpm(dizel) ko si ga dokonca pohodil
Slika
 
Uporabniški avatar
Pavel_P
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: To jun 26, 2007 8:47 am
Kraj: Kr&Lj

Napisal/-a Pavel_P Pe avg 10, 2007 4:13 pm

V mojem citatu ni omenjenega pospeševanja ali pa da bi ga "do konca pohodil", tako da nisem tega mislil ;)
 
Uporabniški avatar
blindek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 553
Pridružen: Če jun 16, 2005 4:55 pm
Kraj: Pomurje

Napisal/-a blindek Pe avg 10, 2007 4:59 pm

ne Pavel_P ampak uros_p :)

mislim da če hočeš pospešit potem logično da menjaš prestavo niže, da se motor lažje zavrti do želene hitrosti in potem zopet menjaš gor, ker moč zadostuje za vzdrževanje hitrosti
Slika
 
Uporabniški avatar
Pavel_P
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: To jun 26, 2007 8:47 am
Kraj: Kr&Lj

Napisal/-a Pavel_P Pe avg 10, 2007 5:41 pm

Ja ja, vem da si napisal uros_p :) On je citiral mene, ti si pa nekako nadaljeval njegov post, zato sem kar odgovoril.. No pa saj je vseeno, se opravičujem če sem preveč zakompliciral :)
----------
Še zmeraj me pa zanima zakaj je pri 1500 večja obraba motorja kot recimo pri 2500? Nekako tako je napisal nekdo zgoraj.

lp
 
wavemaker
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 547
Pridružen: Pe jan 30, 2004 5:10 pm

Napisal/-a wavemaker Pe avg 10, 2007 6:31 pm

če imam namen peljati s konstantno hitrostjo vozim pri nizkih obratih (1800-2000)
če hočem pospešiti pa vržem prestavo nižje... ne vem, zakaj bi pospeševal pri 2000 1500 obratih, če tam ne gre nikamor...?
 
Uporabniški avatar
Queen
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Če avg 09, 2007 8:44 pm

Napisal/-a Queen Po avg 20, 2007 9:44 pm

wavemaker je napisal/-a:če imam namen peljati s konstantno hitrostjo vozim pri nizkih obratih (1800-2000)
če hočem pospešiti pa vržem prestavo nižje... ne vem, zakaj bi pospeševal pri 2000 1500 obratih, če tam ne gre nikamor...?

Enako. Najbolj racionalno je, če pospešuješ v višjih obratih, ko dosežeš željeno hitrost pa naj bi se gibalo med 1800 - 2800. Pa saj čutiš, da ni dobro vozit se 50 v 5.brzini, saj pa te ja cuka, pa nikam ne gre. Ona primerjava s kolesom je ful na mestu.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3874
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: Slabo za motor?

Napisal/-a Blinder Ne sep 16, 2007 9:27 pm

Wolfgang Ullrich je napisal/-a:LP!
Sem v dilemi glede mišljenja o tej zadevi.
Ali res škodi motorju, če pri nizkih obratih(bencinski 1200-1500) v dokaj visoki prestavi(3.,4.,5.) pohodimo naenkrat gas do podna? Moje mnjeje je da to resnično škodi motorju in ga zapacuje, nekateri pa pač pravijo da je to za motor zelo dobro , saj je tadej zelo majhna poraba(dušilna loputa je na široko odprta in deluje motor gospodarno?)


Glede te na siroko odprte lopute pa je nekaj resnice. Prednost sistema valvetronic pri bmw-ju je v tem, da ni lopute, tak da je vedno na full odprto. Loputa na nek nacin je porabnik moci, tak da ce je na full odprta so neke prednosti, kaj vec pa zal ne vem :)
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 Ne sep 16, 2007 9:43 pm

ko jaz mojega 1.5 dci-ja pohodim pri 1200 obratih in pri 50km/h je tudi balzam za ušesa :lol: :lol:

drugače pa,pomojem to ni nekaj etra škodnjivo za motor,vsaj jaz tak mislim bi blo bolj če bi šel vedno do zadnjih moči ko jih ima motor(do blokade) ;)
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Ne sep 16, 2007 10:05 pm

Ne piši traparij, kdaj je še te šla honda v k..., če si jo tero na blokadi :twisted: :cry :cry
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
Vrni se na Zabavni kotiček

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov