dobek je napisal/-a:byrkus: ampak, a ni mel bmw fabrike med 2.sv. vojno, potem pa ostal brez? ta pa je od '49 dalje...a so kao licencno delali?
Do druge sv. vojne sta tako Audi/Auto Union kot BMW imela bazi, oziroma večji podružnici v poznejši Vzhodni Nemčiji. Prvi v Zwickauu (v tej tovarni so pozneje delali trabante), drugi pa v Eisenachu (wartburg). BMW 340 je bil sicer predvojni BMW 326 z drugačnim prednjim delom, to ime je imel med letoma 1949 in 1951. Leta 1951 pa so podjetje (kot pač tudi vse ostale) podržavili, in preimenovali v EMW - Eisenacher Motoren Werke. Znak je ostal bolj ali manj nespremenjen, le modro polje je zamenjala obvezna rdeča.

EMW 340 so potem delali do leta 1955, nakar je prišel na trg prvi Wartburg 311 - z dvotaktnim motorjem... Tovarna, kjer so pa delali trabante, se je uradno imenovala VEB Zwickau - VEB je kratica za "Volks-Eigenes Betrieb", oziroma "podjetje v lasti ljudstva".
To čudo zgoraj pa ima dvotaktni motor in prednji pogon. In nima nobene zveze s prej omenjenmi vzhodnimi 'čudeži'.
